plasmid
פונדקאי ותיק
טייזר
עשרות אלים קטנים מתקבצים יחדיו, נמשכים אחד לשני בחוטים בלתי נראים. כוחות המשיכה בניהם לוכדים אותם יחדיו, והופכים אותם לאל אחד, תבוני ובעל פוטנציאל, אך צעיר וחדש לעולם. האל מרגיש משיכה לעולם אחר, ל"גוף" האחר שלו, שנמצא שם ומחכה לו. האל לוקח צעד, ונכנס לעולם החדש
במשחק הזה אתם משחקים אל/רוח של אזור מסויים- הר, מדבר, אגם, ביצה, יער... והמטרה שלכם היא להגדיל ולשמור על האזור שלכם, בזמן שאתם צריכים להסתדר עם אלים אחרים, דמויי אדם וההשלכות של המעשים שלכם. אבל בניגוד למשחקים אחרים, בהם כול שחקן משחק דמות אחרת, כאן אתם כולכם (כול אחד יכול פשוט להצתרף. אין צורך בהרשמה) משחקים את אותו אל, ומדברים בתור "פנים" שונות שלו, במטרה להחליט על דרך הפעולה.
הפנים האפשריות הם: (כול אחד יכול לתמוך בפרצוף אחד מתי שהוא רוצה, ואין הגבלה על כמות האנשים שתומכים בכול פרצוף)
פנים שמחות/צוחקות/רגועות/מאוהבות/כועסות/מקנאות/פצועות/עצובות/שחצניות/ישנות (עצלנות)/פוחדות...
סיבוב משחק לדוגמא (מקוצר):
דף דמות ואלים לדוגמא
המנצח: זרש!
זרש, המעניק חיים לסלע
רשימה קצרה של יכולות בסיסיות שהאל יכול תמיד לעשות
עשרות אלים קטנים מתקבצים יחדיו, נמשכים אחד לשני בחוטים בלתי נראים. כוחות המשיכה בניהם לוכדים אותם יחדיו, והופכים אותם לאל אחד, תבוני ובעל פוטנציאל, אך צעיר וחדש לעולם. האל מרגיש משיכה לעולם אחר, ל"גוף" האחר שלו, שנמצא שם ומחכה לו. האל לוקח צעד, ונכנס לעולם החדש
במשחק הזה אתם משחקים אל/רוח של אזור מסויים- הר, מדבר, אגם, ביצה, יער... והמטרה שלכם היא להגדיל ולשמור על האזור שלכם, בזמן שאתם צריכים להסתדר עם אלים אחרים, דמויי אדם וההשלכות של המעשים שלכם. אבל בניגוד למשחקים אחרים, בהם כול שחקן משחק דמות אחרת, כאן אתם כולכם (כול אחד יכול פשוט להצתרף. אין צורך בהרשמה) משחקים את אותו אל, ומדברים בתור "פנים" שונות שלו, במטרה להחליט על דרך הפעולה.
הפנים האפשריות הם: (כול אחד יכול לתמוך בפרצוף אחד מתי שהוא רוצה, ואין הגבלה על כמות האנשים שתומכים בכול פרצוף)
פנים שמחות/צוחקות/רגועות/מאוהבות/כועסות/מקנאות/פצועות/עצובות/שחצניות/ישנות (עצלנות)/פוחדות...
סיבוב משחק לדוגמא (מקוצר):
פלסמיד: קבוצה של כמה בני אדם התחילו לחצוב בהר היפיפה שלכם, ואתם מרגישים כי חייבים לטפל בזה לפני שהם יביאו עוד בני אדם. נראה לכם שאתם יכולים להפחיד אותם עם קסם פשוט, או להציע להם לסגוד לכם בתמורה לזכות לחצוב בהר. או שאולי יש דרך אחרת?
שחקן 1: פנים כועסות בהחלט חייבים להבריח אותם מההר ומהר! מפולת וכמה לחישות מתוך האבן אמורות להספיק
שחקן 2: פנים צוחקות אני חושב שעדיף בכלל לכלוא אותם בתוך ההר עד שהם יחליטו לסגוד לנו, במקום סתם לשכנע אותם
שחקן 3: פנים צוחקות אני מסכים עם שחקן 2. חוץ מזה, אפשר להשתמש בבני האדם הכלואים בשביל להפחיד בני אדם אחרים
וכך הלאה...
שחקן 1: פנים כועסות בהחלט חייבים להבריח אותם מההר ומהר! מפולת וכמה לחישות מתוך האבן אמורות להספיק
שחקן 2: פנים צוחקות אני חושב שעדיף בכלל לכלוא אותם בתוך ההר עד שהם יחליטו לסגוד לנו, במקום סתם לשכנע אותם
שחקן 3: פנים צוחקות אני מסכים עם שחקן 2. חוץ מזה, אפשר להשתמש בבני האדם הכלואים בשביל להפחיד בני אדם אחרים
וכך הלאה...
כמו שאמרתי, המשחק הזה פתוח לכולם, וככה גם יצירת הדמות. יצירת הדמות תתנהל בדומה למשחק עצמו: אני אציע כמה אלים לדוגמא, ואתם תוכלו להציע אלים משלכם ולהצביע לאל שאתם מעדיפים.
דף דמות:
תלונות, הצעות, תגובות ועגבניות רקובות יתקבלו עכשיו
דף דמות:
שם: יכול להיות כול דבר
אזור: האזור שבו האל שולט. הגודל צריך להיות בין נווה מדבר להר, והאזור יכול להיות הכול: נהר, הר געש, מערה, יער, ביצה..., כול עוד אין שם ישוב קבוע של דמויי אדם.
אישיות: איך האל מתנהג. הקטגוריה הזו היא העיקר קווים מנחים, ולא מגביל לחלוטין- גם אל אוהב ורחום יכול לזעום.
מראה: איך האל נראה לאלים אחרים
תכונות ( 60 נקודות לבזבז. מינימום של 5)
פוליטיקה: כמה האל טוב בלהסתדר עם אלים אחרים
מיסטיקה: כול האלים הם קסומים מטבעם, אבל התכונה הזו מראה כמה אתה מודע לכך. מייצג ידע ויכולות כמו חיזוי עתידות
יצירתיות: כמה טוב אתה בליצור אומנות ופלאי טבע שירשימו אחרים.
אנושיות : כמה טוב אתה מסוגל להתאים את עצמך למוח המוגבל של בני תמותה, ועוזר לתקשר איתם.
יכולת קסם/אזור ( 75 נקודות לבזבז. מינימום 1, מקסימום 50): עד כמה אתה טוב בקסם של כול יסוד. הערכים כאן חייבים לקבל להתאים לתיאור של האזור שלכם (לאל של יער יהיה אדמה ועץ גבוהים, אבל הוא צריך הסבר מיוחד בשביל ערך גבוה באוויר)
אש
אדמה
מים
אוויר
עץ
אלים לדוגמא:
ולור, נחש החורש
אזור: חורשה קטנה עם מספר רב של עצי מאכל, צמחיה נמוכה ובעלי חיים.
אישיות: ולור הוא אל אוהב, ששמח להעניק אוכל לכול מי שעובר בשיטחו (אבל לפעמים מריץ תעלולים על מי שאוכל יתר על המידה) ולרפא את מי שמתפלל אליו, אבל רק אל אלו שמתפללים עבור מישהו אחר ללא שמץ של אנוכיות הוא בוחר לדבר. יש לו חיבה מיוחדת לזוגות אוהבים, והוא יעזור לזוגות בשטחו כמיטב כוחו
מראה: נחש מעופף עשוי מצמחייה
תכונות:
פוליטיקה: 10
מיסטיקה: 5
יצירתיות: 20
אנושיות: 25
יכולות קסם/אזור:
אש: 1
אדמה: 15
מים: 14
אוויר:5
עץ:40
אזור: האזור שבו האל שולט. הגודל צריך להיות בין נווה מדבר להר, והאזור יכול להיות הכול: נהר, הר געש, מערה, יער, ביצה..., כול עוד אין שם ישוב קבוע של דמויי אדם.
אישיות: איך האל מתנהג. הקטגוריה הזו היא העיקר קווים מנחים, ולא מגביל לחלוטין- גם אל אוהב ורחום יכול לזעום.
מראה: איך האל נראה לאלים אחרים
תכונות ( 60 נקודות לבזבז. מינימום של 5)
פוליטיקה: כמה האל טוב בלהסתדר עם אלים אחרים
מיסטיקה: כול האלים הם קסומים מטבעם, אבל התכונה הזו מראה כמה אתה מודע לכך. מייצג ידע ויכולות כמו חיזוי עתידות
יצירתיות: כמה טוב אתה בליצור אומנות ופלאי טבע שירשימו אחרים.
אנושיות : כמה טוב אתה מסוגל להתאים את עצמך למוח המוגבל של בני תמותה, ועוזר לתקשר איתם.
יכולת קסם/אזור ( 75 נקודות לבזבז. מינימום 1, מקסימום 50): עד כמה אתה טוב בקסם של כול יסוד. הערכים כאן חייבים לקבל להתאים לתיאור של האזור שלכם (לאל של יער יהיה אדמה ועץ גבוהים, אבל הוא צריך הסבר מיוחד בשביל ערך גבוה באוויר)
אש
אדמה
מים
אוויר
עץ
אלים לדוגמא:
ולור, נחש החורש
אזור: חורשה קטנה עם מספר רב של עצי מאכל, צמחיה נמוכה ובעלי חיים.
אישיות: ולור הוא אל אוהב, ששמח להעניק אוכל לכול מי שעובר בשיטחו (אבל לפעמים מריץ תעלולים על מי שאוכל יתר על המידה) ולרפא את מי שמתפלל אליו, אבל רק אל אלו שמתפללים עבור מישהו אחר ללא שמץ של אנוכיות הוא בוחר לדבר. יש לו חיבה מיוחדת לזוגות אוהבים, והוא יעזור לזוגות בשטחו כמיטב כוחו
מראה: נחש מעופף עשוי מצמחייה
תכונות:
פוליטיקה: 10
מיסטיקה: 5
יצירתיות: 20
אנושיות: 25
יכולות קסם/אזור:
אש: 1
אדמה: 15
מים: 14
אוויר:5
עץ:40
זרש, המעניק חיים לסלע
אזור: נהר תת-קרקעי מתחת למדבר סילעי. מעל לאדמה הסלעים מתחממים תחת אור השמש ושום צמח לא צומח, אבל מתחת לאדמה יש זרם של מים קרים- ולעיתים, נוודים מנסים לפרוץ את שכבת הסלע בשביל לשרוד
אישיות: זרש הוא אל קשוח. הוא מאמין כי כול דבר שמושג ללא מאמץ הוא חסר ערך, ושכולם צריכים ללמוד זאת. הוא מתעלם מרוב היצורים בשטחו, חוץ מאלו שהצליחו להרשים אותו ולהגיע את המים שמתחת לקרקע- הם אלו שהוא יבחר כשליחיו.
מראה: הוא נראה כגבר עשוי זרמי מים, הלובש שיריון אבן וגל גבו שני סכינים העשויים אבן גם כן
תכונות:
פוליטיקה: 10
מיסטיקה: 25
יצירתיות: 15
אנושיות: 10
יכולות קסם/אזור:
אש: 15
אדמה: 25
מים: 33
אוויר: 4
עץ: 1
אישיות: זרש הוא אל קשוח. הוא מאמין כי כול דבר שמושג ללא מאמץ הוא חסר ערך, ושכולם צריכים ללמוד זאת. הוא מתעלם מרוב היצורים בשטחו, חוץ מאלו שהצליחו להרשים אותו ולהגיע את המים שמתחת לקרקע- הם אלו שהוא יבחר כשליחיו.
מראה: הוא נראה כגבר עשוי זרמי מים, הלובש שיריון אבן וגל גבו שני סכינים העשויים אבן גם כן
תכונות:
פוליטיקה: 10
מיסטיקה: 25
יצירתיות: 15
אנושיות: 10
יכולות קסם/אזור:
אש: 15
אדמה: 25
מים: 33
אוויר: 4
עץ: 1
מיסטיקה: קריאת מחשבות שטחיות, טלפתיה עם יצור אחד אחר
אש: גל חום,יצירה ושליטה באש בגודל של מדורה, יצירת אור
אדמה: שליטה חופשית בכחמש קילו של אדמה, יצירת סופת חול קטנה
מים: שליטה בעד 15 ליטר של מים, יצירת גשם קל, יצירת גייזרים, יצירת מים
אוויר: יצירת צלילים חלשים
אש: גל חום,יצירה ושליטה באש בגודל של מדורה, יצירת אור
אדמה: שליטה חופשית בכחמש קילו של אדמה, יצירת סופת חול קטנה
מים: שליטה בעד 15 ליטר של מים, יצירת גשם קל, יצירת גייזרים, יצירת מים
אוויר: יצירת צלילים חלשים