יש לנו תגים חדשים בשבילכם!
ההצבעה לגל השני של התגים הסתיימה והתוצאות כאן: תגים למשתמשים - הגל השני זמין עכשיו.
ניתן להוסיף את התגים לפרופיל שלכם דרך לוח הבקרה למשתמש -> פרופיל -> ניהול תגים

הקבועים של אקסיאדור - עץ הרשמה (0/2)

פלטפורמה למשחק בהרפתקאות משחקי תפקידים באינטרנט. כאן תוכלו להצטרף ולשחק בהרפתקה עם שחקנים אחרים באמצעות האינטרנט וגם להנחות משחק משל עצמכם. בפורום גם ניתן לפרסם ולקרוא רשומות של הרפתקאות.
שלח תגובה
Dante Van Deva
הודעות: 2
הצטרף: 12 פברואר 2015, 00:15

הקבועים של אקסיאדור - עץ הרשמה (0/2)

שליחה על ידי Dante Van Deva » 11 מרץ 2015, 17:32

תמונה

הקבועים של אקסיאדור

בחלק העליון של העולם נמצאות ממלכות, מדינות, שבטים ואימפריות, ובכולן יש אמת אחת אשר רווחת, אשר רוב האנשים, אך לא כולם, מסכימים עליה.
האמת הזו נוגעת למציאות שבה אנו חיים, כמו חוק של היקום, משהו קבוע שאף פעם לא ישתנה.
דבר שלרוב מלמדים ילדים מגיל קטן זה שיש לעולם שבעה קבועים – שבע דברים שאף פעם לא ישתנו.
הדבר הראשון הוא שבע המכשפות, של אש ופלדה, מים וסופה, אדמה וצמח, עשן ומראות, קסם וכישוף, עור ודם, מוות וריקבון. הן רבות עוצמה, מפוצלות, ואופיין משתנה כמו עונות השנה.
הדבר השני הוא שישה הנזירים, אנשים נקיים מחטא ותעווה, אשר מגנים על עמודי העולם מבלי שום הכרת תודה, מבלי שאף אחד ידע, הם שומרים שהעולם ימשיך להתקיים.
הדבר השלישי הוא חמשת הכוהנות הקדושות, בעלות נשמה טהורה ומכוללות ניסים, נאות ונקיות, עדינות ואדיבות.
הדבר הרביעי הינו ארבעת הקוסמים, בדמות ילד, נער, בוגר וקשיש, הם בעלי יכולת לעוות את המציאות כרצונם, כוחם רחב ורב, אך אין להם שום קוד התנהגות או חובה להגן ולשמור, הם יחידים, כל אחד מהם אדם לעצמו, הם מתוכנו, מסתתרים בנינו, אך האם הם מאיתנו?
הדבר החמישי הוא שלושת האבירים הקדושים, הפאלדינים, היד הפועלת של הכוהנות הקדושות, חמושים בצדק ויושר הם נלחמים ברוע, מצפונם קשור בכבודם, ומילתם היא ברזל, הם צדיקים, גם עם ידם לפעמים מוכתמת בדם.
הדבר השישי, שני שרי המלחמה, יצורים נתעבים, התגלמות הרשע עלי אדמות, תכלית חייהם היא רק להשמיד ולהרוס, להרוג ולחטוא.
הדבר השביעי, האל, אך איזה אל? הרוב מאמינים כי זו האלה וונרה (Venera), אך יש כאלה החולקים עליהם, מכל הקבועים בעולם, האל היחיד, הוא מסתורי ביותר.

אך למה דברים אלה קבועים? למכשפות יש חולשה, ניתן להרגם, כך גם הנזירים, והכהנות ואבירים, אז איך יכולים דברים אלה להיות קבועים?
כאשר תמות מכשפה, נשמתה תיוולד מחדש במקום אחר, באדם אחר, עם זיכרון אחר.
כך גם יקרה לשאר הקבועים. יהיה אשר יהיה, מלחמות שיהרסו, אימפריות שיפלו, ממלכות שיחרבו, בעולם של אקסיאדור תמיד יהיו, שבע מכשפות, שישה נזירים, חמש כהונות, ארבעה קוסמים, שלושה אבירים, שני שרים ואל אחד.

מפה:

http://i.imgur.com/XYI7auF.jpg

היא גדולה מאוד בכוונה, אל תתבישו להגדיל אותה.

1. אזורים ושליטים
- שלושת המלכים של ת'אדארן (Thaderan)
שלושה מלכים מאוחדים לממלכה אחת, הרוב המוחלט מאמין באלה וונרה אשר שופטת את כל אנשי העולם ומענישה אותם בהתאם.
הממלכה מחולקת לשלושה חלקים – לכל חלק מלך, ולכל עיר דוקס או ראש עיר אשר אחראי עליה.
לכנסייה של וונרה יש השפעה גדולה על המלכים ולפני כל החלטה גדולה מתייעצים המלכים עם הכוהנות הקדושות של וונרה.
המצאה האחרונה שלהם היא שימוש בפלדה לנשקים וכו'...
עבדות היא לא מילה גסה בת'אדארן, מעבר לים בארץ מדברית חיים הסופים (Sufim) אנשים אשר מאמינים באלים מוזרים ובעלי מנהגים תמוהים, מספר רב של סופים שועבד על ידי ת'אדארן והובא בחזרה לממלכה.

- ווסבארג הארץ האדומה (Vusbarg)
על הארץ שולט קיסר אחד דגול שמוצג בעיני הנתינים כאל.
מאמינים של האלה וונרה מקובלים גם בארץ האדומה אך האמונה והמנהגים שלהם קצת שונים מהאמונה של ממלכת ת'אדארן.
הקיסר דואג להיות שליט בלתי מעורר ובגידה בשמו הוא החטא הכי נורא שקיים בעיני נתיניו.
אנשי הארץ האדומה ידועים בהיותם שכירי חרב מיומנים ונאמנים, לכן למרות שאף ממלכה לא נלחמת בהם, אנשי ווסבארג השתתפו בהרבה קרבות במהלך השנים.
'לגיון הברזל' הוא השם של הלגיון הנחשב ביותר של ווסבארג וקרבות רבים באזור הפוליטי שלהם נקבעו לפי לאיזה צד היה יותר כסף בשביל לשכור את לוחמי וואסברג בכללי ואת לגיון הברזל בפרט.
עבודה בשכירות כרוכה בתשלום מיסים ככה שכל שכיר חרב אשר מקבל שכר עבור עבודה חייב לעבור דרך ארגון 'דם זהוב' (Gold Blood) אשר מארגנים קבלה ומעבר של התשלום ופרטי העבודה עצמה (הם מתווך – גוף שלישי בין השוכר לנשכר, הרבה פעמים השוכרים לא פוגשים בכלל את הנשכרים).

- פאלוורי מדינה ללא מלך
המדינה המתקדמת והמפותחת ביותר, בעל שלטון דמוקרטי המחולק לרשויות.
מנועי קיטור וחשמל הם המצאות אשר מתפתחות כעט במדינה, ומבחינה צבאית תותחים ורובים מביאים לפלווארי יתרון על שאר הממלכות.
למדינה אין שום אל או דת רשמית ואף מנסים למנוע השפעה של הדת על השלטון.

- הרי החושך של טראפורטס
רצועת הרים אשר מבדילה בין שאר הממלכות אשר נמצאות דרומית אליה לממלכות הצפון, רצועת הרים זו זוכה לאור יום רק מספר פעמים בשנה, בשאר הזמן אנשי טראפורטס למדו להסתגל לחושך אשר שורר בהר, הם אנשים גאים וגאוותנים אשר מחזיקים ערכים של מסורת, כנות וכבוד קרוב לליבם, הם רואים בממלכות הדרומיות כטיפשים, בורים אשר יאבדו את דרכם ובסופו של דבר יהיו למפלה של עצמם.
על טראפורטס שולט קיסר עריץ בדומה לקיסר בוואסברג.
הרי החושך נתפסים בעיני הממלכות כמקום מקולל ומפחדים לציור אתו ואם אנשיו קשר, האמהות בת'אדארן מספרות לילדיהן סיפורים על האימה שנמצאת סביב ההרים במטרה לגרום להם להימנע ולהירתע מהסכנה שאולי שוכנת שם.

- סושם ארץ המדבר
ארץ מדברית ופרימיטיבית יחסית לשאר הממלכות, ארץ של נוודים, שבטים וראשי שבט, זקנים ומכובדים אשר מנהלים את קבלת ההחלטות בארץ.
אך מעל כל השבטים יושבת אחת אשר מחליטה הכול, שליטה אשר נחשבת לאלה בעיני הסופים, מכשפה רבת עוצמה עם הכוח לעוות את ההבדל בין חיים למוות.
כמה משבטי סושם נחטפו ושועבדו על ידי ת'אדארן, וכאשר דבר זה יגיע אל אוזניה של האלה, אמונתם של הת'אדארנים תועמד במבחן.

- יערות מולנדיס וג'ונגל רדניר
הממלכות הלא מסומנות אשר שוכנות בין פאלוורי וסושם מסופר ששוכנים שם אנשים אשר חיים בין עצים קסומים ועם חיות אגדיות, בשדות ירוקים ויערות מלאות מסתורין, המקום שכל חוקר חולם להגיע אליו, וכל אדם אחר מעדיף להישאר מחוצה לו.

- קאזארק הארץ המתה ביבשת המזרחית
בעוד הילדים רדופים בבלהות על הרי החושך, המבוגרים דואגים מסכנה משמעותית יותר אשר עלולה לאיים על קיומם.
ממזרח לת'אדארן הייתה ממלכה בשם קאזארק, ממלכה איתה מלכי ת'אדארן היו בקשר טוב, ומעבר לכך, התנהלו שיחות על איחוד ממלכת קאזארק ביחד עם ממלכת שלושת המלכים, אך יום אחד שליחים הפסיקו לבוא מקאזארק, ואלו שנשלחו מעולם לא חזרו, שמעות החלו להישמע, על בואו של שר מלחמה השולט בצבא אל-מתים אשר בא ומאיים להשמיד את ממלכת ת'אדארן, ואחריה, את שאר העולם.
כיום יש עוד אנשים אשר חייו בממלכת קאזארק, מעט מנתיני הממלכה היו בת'אדארן בזמן שנותק קשר עם הממלכה ומאז הם נאלצו להשאר בת'אדארן.


2. גזעים ועדות
- ת'ארים (Thar)
גובהה ממוצע, צבע עור בהיר, גוון שיער כהה ובהיר.
מקורם בת'אדארן.

- פלאבים (Flav)
גובהה ממוצע, צבע עור בהיר ושחום, גוון שיער ככה ובהיר.
מקורם בפאלוורי (+1 חכמה, -1 כוח)

- סופים (Suf)
גובהה ממוצע, צבע עור שחום, גוון שיער כהה.
מקורם בסושם (-1 להתחמקות נגד התקפות רגילות, +1 להתחמקות מקסם)

- דראווטים (Dravet)
נמוכים יחסית לשאר, צבע עור חיוור, גוון שיער כהה ובהיר.
מקורם בטראפורטס (ראיית לילה, שונאים אור שמש)

- ווארקסים (Veraks)
גבוהים יחסית לשאר, צבע עור בהיר, גוון שיער בהיר – לרוב אדום.
מקורם בוואסברג (+2 נ"ח, צריכים נקודת ניסיון נוספת בשביל לעלות רמה בהתחלה)

- זראקים (Zrak)
גובהה ממוצע, צבע עור בהיר, גוון שיער בהיר וכהה.
מקורם בקאזארק (+1 כוח, -1 חכמה)


3. מכניזם
- גלגול
כחלק מהמכניקה של המשחק, אני אגלגל שני קוביות 6 כל פעם שתעשו פעולה מיוחדת, התקפה, התחמקות, טיפוס על קיר, רדיפה - רמת ההצלחה שלכם בפעולות האלה תלוייה בגלגול הקובייה.
את הקוביות אני אגלגל ותצטרכו לסמוך עלי שאני לא מרמה.
12-10 = הצלחה בגלגול
9-7 = הצלחה חלקית (הצלחתם בפעולה, אבל! משהו לא הלך כמו שציפיתם, אני נותן לכם שתי אפשרויות אתם בוחרים מה השתבש)
6-2 = כישלון מוחץ (אל דאגה, במערכת הזו, להיכשל בגלגול יביא לכם נק' ניסיון)
המערכת הזו בנויה למשחק מהיר (מבחינת עלילה) יחסית שלא אמור לקחת יותר מידי, אם יש למשהו בעיה עם הפורמט, אני פתוח לשנות את זה.

- קריטיקל
כאשר משהו מקבל בקוביות 2 פעמים ברצף, בתנאי שזה בכדאי לעשות את אותה פעולה, הוא נכשל בצורה קריטית ומשהו נורא קורה לו.
כאשר משהו עושה ליריב את הנזק המקסימאלי הוא זוכה לגלגול התקפה נוסף (לא גלגול נזק נוסף, גלגול התקפה נוסף!)

- מוות
במקרה שנקודות החיים של הדמות שלכם יגיעו ל0 בעוד הקרב ממשיך תצטרכו לעשות גלגול בתורכם.
במקרה של הצלחה תחזרו להכרה עם 1 חיים.
במקרה של הצלחה חלקית תשארו על 0 נקודות חיים, מחוסרי הכרה אך לא מתים.
במקרה של כישלון תקבלו נקודת חיים שלילית.
במידה וחבר בקבוצה שלכם יגיע ויצליח לחבוש אותכם, גלגול כישלון לא ישפיע עליכם יותר.
אחרי שתקבלו שלושה נקודות חיים שליליות הדמות שלכם תמות לגמרי.
הדרך לבטל נקודות חיים שליליות היא דרך ריפוי - או טבעי (כל יום מנוחה תקבלו נק' חיים אחת) או דרך קסם (שיקויים או אקאנה וחפצי קסם למיניהם).

- סטאטים
כוח – קובע את תוספת הנזק שתעשו עם נשקים מתווך קרוב או נשקים שזורקים, ואת היכולת שלכם לבצע כל פעולה שדורשת כוח מוגבר
גמישות – קובע את הסיכוי לפגיעה והתחמקות ואת היכולת לעשות פעולות שדורשות גמישות
חכמה – קובע את היכולת להפעיל מכשירים קסומים או מורכבים, ידע כללי וכריזמה

זהב – בשביל לקנות דבר כזה או אחר
חיים – בלעדיהם תמותו
נזק – תלוי בנשק שלכם
ניסיון – דרוש בשביל לעלות רמה, תקבלו ניסיון ממשימות שתשלימו ומכישלון בגלגול

- יכולות
יכולות יביאו לכם פלוסים (+1 לגלגול) לפעולות אשר קשורות ליכולת או פשוט יאפשרו לכם לעשות דברים שלא יכולתם מקודם (תקבלו את האפשרות לשחות לדוגמא), במידה ואתם רוצים לעשות פעולה אשר יש לכם יכולת שיכולה לעזור לכם להשלים אותה, תדאגו להזכיר לי ואתן לכם פלוסים בהתאם, הפלוסים שתקבלו יבאו ביחד עם סטאט בסיס שרלוונטי אליו.
אם יש לכם לדוגמא את יכולת הצייד הנה שתי דוגמאות לשימוש ביכולת,
אתם אבודים ביער ומנסים למצא את דרככם אתם מגלגלים קובייות בשביל למצא את דרככם ומקבלים +1 מיכולת הצייד בנוסף לפלוסים מסטאט החכמה - במידה ויש לכם.
דוגמא נוספת לשימוש ביכולת הצייד, חייה שלא ראיתם מבין השיחים רצה לתקוף אותכם, אתם מגלגלים בשביל לנסות ולהתחמק ברפלקס מההתקפה, אתם מגלגל קובייות ומקבלים +1 מיכולת הצייד בנוסף לפלוסים מסטאט הגמישות - במידה ויש לכם.
הנה רשימת היכולות (בסוגריים נמצא סטאט הבסיס של היכולת):
שרירן (כוח) - יעזור לכם לבצע פעולות טיפוס, זריקה למרחק, הרמה של מכשולים, שבירת דלתות וכו'...
אתלט (גמישות) – יעזור לכם לבצע פעולות קפיצה, ריצה, זריקה מדוייקת וכו'...
יורד ים (חכמה/כוח) – יעזור לכם בפעולות כמו שחייה, השטת ספינה, ניווט בים וכו'..
צייד (חכמה/גמישות) – יעזור לכם בפעולות של מציאת עקבות, ניווט ביער, רפלקסים מהירים וכו'...
תושב עיר (חכמה) – יעזור לכם בפעולות שדורשות שכנוע, ריכול, הורדת מכירים וכו'...
גנב – (גמישות) יעזור לכם בפעולות גנבה, פריצת מנעולים, התחבאות בחושך וכו'...
תולעת ספרים (חכמה) – יעזור לכם בפיענוח שפות זרות, ידע כללי, היסטוריה וכו'...

- חפצי קסם וארקאנה
קסם הוא דבר מאוד נדיר באקסיאדור, ולכן אנשים בעלי יכולת קסם מטמינים את כוחם בתוך חפצים ומוכרים את החפצים האלה שאר האנשים – חסרי הקסם.
חפצי קסם רגילים פועלים רק פעם אחת ולאחר מכן חוזרים להיות חסרי ערך, חפצי ארקאנה לעומת זאת, אלו חפצים אשר הקסם תמוהה בהם עמוק ונשאר גם לאחר השימוש (לרוב נדרש זמן טעינה בשביל להשתמש שוב, יש חפצים שאפשר להשתמש בהם פעם ביום אחרים פעמים, לפעמים גם כאלה שאפשר רק פעם בשבוע או רק בלילה – כל ארקאנה והייחודיות שלו)
בשביל לשתמש בארקאנה יידרש ממכם לבצע גלגול חכמה, ובהתאם לרמת ההצלחה שלכם ההשפעה של הקסם יכולה להשתנות (קסם העלמות יפעל לפחות זמן, קסם ריפוי יביא רק חצי מהתוצאה שלו וכו'…)
חפצי קסם לעומת זאת, יפעלו רק פעם אחת אבל ההצלחה בהם היא מובטחת.

- שפות
לת'אדארן, לפאלוורי, קאזארק ולוואסברג יש שפה משותפת (שינויים קלים פה ושם אבל בכללי הם כולם מדברים באותה שפה), לטראפורטס יש שפה משל עצמה, כך גם לסושם. שפתם של אנשי יערות מולנדיס וג'ונגל רדניר אינה ידועה, אך יש המשערים כי הם חולקים שפה עם אנשי סושם.

4. ארגונים
בממלכות של אקסיאדור יש מספר ארגונים גדולים שאף חוצים גבולות, במהלך העלילה אולי תגלו על ארגונים חדשים אבל אלו הארגונים שאתם מכירים כעט.

- דם זהוב
הארגון האחראי על שכר באנשי החרב של וואסברג.
מכופף לקיסר כמובן.

- הכנסייה של וונרה
בראש הכנסייה עומדות הכוהנות הקדושות אשר להם יש קשר ישיר לאלה וונרה (או לפחות ככה אומרים) הכנסייה פעילה מאוד בממלכת ת'אדארן, שם יש לה יד בשלטון.

- לחשושי הרוח
ארגון ללא פעילים, ללא מטרה, ללא פרצוף, מעבירים מסרים בין הצללים, מבלי שאף אחד יראה או ידע, מי הם בדיוק? מי המנהיג שלהם? לא ידוע, אבל אם אתה צריך להעביר מסר או חפץ רב ערך, לחשושי הרוח יעבירו זאת בלי שאלות, במהירות, ובלי להשאיר סימן.

5. הרשמה
- הסבר על העלילה
אתם משחקים בתור צמד לוחמים במשמר של ת'אדארן אשר סיימו את אימונם רק לא מזמן, נקראתם לעיר רחוקה בשם אישטאט על ידי מפקד בכיר במשמר של העיר,הסיבה שבגללה נקראתם לעיר אינה ידועה לכם, אתם מגיעים לעיר בשעת ערב עם סוסיכם, ושוכנים בפונדק במשך הלילה, בבוקר למחרת – זה מתי שסיפורינו מתחיל.

- הסבר על מקצועות ויכולות
המקצועות במערכת שלי הם מאוד דינמיים, ומשתנים בהתאם ליכולות, נשק, חיים, סטאטים וחפצי קסם.
ברמה ההתחלתית, כל שחקן יקבל 3 נקודות יכולת לבזבז איך שירצה.
כמו כן תהיה לכם בחירה בין נשקים וחפצי קסם התחלתיים.
כל הדברים האלה ביחד יקבעו את המקצוע שלכם.
דוג' לטופס סטטים ריק, כמה יביא לכם כל נ"י (נקודת יכולת) שתשימו בו, וכמה זהב עולה כל דבר.
אתם מקבלים 3 נקודות יכולת לבזבז על ההתחלה מבין הדברים שרשום.
רמה: 0
ניסיון: 0/5
חיים: 4 (+2 לחיים המקסימאלים כל נ"י)
כוח: 1- (+1 לכל הגלגולים שכוח משפיע עליהם = נ"י אחת)
גמישות: 1- (כנ"ל)
חוכמה: 1- (כנ"ל) (וכן, אתם מתחילים עם 1- בהכול, זה יאריך את המשחק קצת)
יכולות: (כל יכולת ברשימה למעלה עולה נ"י אחת עם אפשרות להעלות לאותה יכולת פעמיים ולקבל בנוס גדול יותר)
זהב: 1050
נשק: (רשימת נשקים למטה)
שריון: (רשימת שריונות למטה)
ארקאנה: (רשימת ארקאנה התחלתית למטה)
חפצי קסם: (רשימת חפצי קשם התחלתית למטה)
חפצים: (כל חפץ קטן ויעיל שתוכלו לחשוב עליו, לפידים וכו'... 50 זהב לפריט)

נשקים:
חרב רחבה – שתי ידיים, עד 12 נזק, 700 זהב.
כידון – שתי ידיים, עד 10 נזק, 600 זהב.
קשת - שתי ידיים, עד 8 נזק (לא מקבל תוספת נזק מכוח), 600 זהב.
חנית – יד אחת, ניתן לזריקה, עד 6 נזק, 500 זהב.
קשת קצרה - שתי ידיים, עד 6 נזק (לא מקבל תוספת נזק מכוח), 500 זהב.
קשת מוצלבת - שתי ידיים, עד 6 נזק (גלגול פגיעה על בסיס חוכמה במקום גמישות, לא מקבל תוספת נזק מכוח), 500 זהב.
חרב – יד אחת, עד 6 נזק, 400 זהב.
קשת מוצלבת קצרה - שתי ידיים, עד 4 נזק (גלגול פגיעה על בסיס חוכמה במקום גמישות, לא מקבל תוספת נזק מכוח), 300 זהב.
סכין – יד אחת, עד 4 נזק, 200 זהב.
מגן – יד אחת, תוספת של 1 להתחמקות, 300 זהב.

שריון:
שריון קשקשים – תוספת של 2 להתחמקות, 800 זהב.
שריון עור - תוספת 1 להתחמקות, 400 זהב.
חלוק קוסמים – מבטל 1- להתחמקות, אך לא מעלה אותה מעל 0, 200 זהב.

ארקאנה:
מטה קסמים – בתוך המטה מוטמנים שלושה קסמים, לאחר הפעלה נדרש לילה שלם בשל להטעין את המטה, יש גם אפשרות להכות עם המטה בצורה רגילה, עד 4 נזק. 800 זהב.
א. ריחוף, במקרה של הצלחה מביא למחזיק במטה את הכוח לרחף למשך עשר דקות. בהתאם ליצירתיות שלכם יכול להעלות את הנזק שאתם עושים או לעזור לכם בהתחמקות.
ב. חץ קסום, במקרה של הצלחה מלאה יורה חץ קסום מהמטרה שעושה נזק של 8 למטרה.
ג. פיצוץ קסום, במקרה של הצלחה מפוצץ את האזור אליו מכוון המטה ועושה 6 נזק לכל הנמצאים בו.
ספר כישוף – בתוך הספר מוטמנים שני קסמים לאחר הפעלה נדרש לילה שלם בשל להטעין את הספר. 500 זהב.
א. ריפוי, במקרה של הצלחה, הקסם מרפה את המחזיק בספר או אדם בו המחזיק בספר מחזיק בשביל 6 נק' חיים.
ב. ברכה, במקרה של הצלחה, הקסם נותן בונוס של נקודה אחת לכל גלגול שנעשה על ידי הקבוצה, נמשך כעשר דקות.
גביש לבן – גביש מיוחד אשר בו טמון קסם הצתה, כאשר קרני אור עוברים דרך הגביש, ביכולת המחזיק בו להבעיר באש כל מטרה שנמצאת מולו, במקרה של הצלחה, הגביש עושה 4 נזק למטרה ועוד נזק מתמשך של 2 כל עוד המטרה באש. ניתן להשתמש בגביש פעמים ביום, לוקח לו לילה שלם לטעון, ואין להשתמש בו במקום בו אין קרני שמש. 300 זהב.

חפצי קסם:
שיקוי חיים – מרפה עד 8 חיים. 300 זהב
שיקוי הסתרה – הופך את השותה לבלתי נראה (הקסם מתבטל כאשר השותה עושה פעולה חדה או אגרסיבית). 100 זהב.
שיקוי כוח – מעלה את הכוח של השותה ל+3 (נמשך 10 דקות). 200 זהב.
שיקוי גמישות - מעלה את הגמישות של השותה ל+3 (נמשך 10 דקות). 200 זהב.
מגילת שיגור – משגר את המשתמש ואדם נוסף למקום מוכר. 250 זהב.

- טופס
אישי: (שם, מין, גיל, גזע – הכל נכנס פה)
תיאור: (תמונה או במילים, איך שתרצו)
רקע: (מלידה עד הגעתכם למקום בו תיארתי בהסבר, למה ואיך)
מקצוע: (תמלאו מהדוגמא של הדף סטאטים מלמעלה ותשנו בהתאם, תזכרו שהגזע גם כן משפיע על הסטאטים)
רמה: 0
ניסיון: 0/5
חיים: 4
כוח: 1-
גמישות: 1-
חכמה: 1-
יכולות:
זהב: 1050 (הזהב הזה הוא הזהב שתשתמשו בו בשביל לקנות את החפצים ההתחלתיים שלכם - אם תקנו חרב רחבה לדוגמא ישאר לכם 350 זהב בשביל לקנות דברים אחרים)
נשק:
שריון:
ארקאנה:
חפצי קסם:
חפצים:


כרגע אני מתכנן לקבל רק שתי אנשים, אבל בהתאם לביקוש יכול להיות שאשנה את דעתי.
Franklin
הודעות: 1
הצטרף: 14 אפריל 2015, 12:44

Re: הקבועים של אקסיאדור - עץ הרשמה (0/2)

שליחה על ידי Franklin » 14 אפריל 2015, 12:47

זה הגון במיוחד ופוסט קונבנציונלי ... אתה לחצת פרסום זה .... תודה רבה על פרסום זה .... !!!
We are the pioneers in learnalanguage.com learn norwegian dumps and tutorials with learnalanguage.com exam pass guarantee. Download our latest test king ccie Babbel questions
שלח תגובה