• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

-נסגר-"הטבעת האחת",דעיכתה של ארץ יער-עץ משחק

רקע:https://www.pundak.co.il/forums/threads/33986

"חמישה גיבורים רכבו, בדרך עתיקה
בין עצים ובין גבעות, לארץ מוריקה.
הראשון גמד חסון, רב כוח וערמה,
השני בן סוחרים, לא מעורר שום מהומה,
והשלישי בחור עליז, מזמזם הוא נעימה,
מלא רצון וגם לצון, בלילה וקימה.
בפיקודו של עז הלב, לוחם זריז כאור,
ויחד עם בחור רטנן, יצאו הם במזמור!"

-שיר הלכת של טורמונד הנודד

החבורה:
טורמונד הנודד(aragorn7)
Name: tormund the wanderer

Culture: Woodman of Wilderland Standard of Living: Frugal
Cultural blessing: Woodcrafty
Calling: Wanderer Shadow weakness: Wandering-madness
Specialties: Beast-lore, Fishing, Folk-lore
Distinctive features: Adventurous, Curious
Body: 2 Heart: 5 Wits: 7
Body (favoured): 3 Heart (favoured): 7 Wits (favoured): 10

-Common Skills-
  • Awe: 0 Inspire: 1 Persuade: 0
  • Athletics: 2 Travel: 1 Stealth: 2
  • Awareness: 2 Insight: 0 Search: 2
  • Explore: 3 Healing: 3 Hunting: 2
  • Song: 3 Courtesy: 0 Riddle: 1
  • Craft: 1 Battle: 1 Lore: 1
-Weapon Skills-
  • (Bows): 2
  • Dagger: 1
  • Long-hafted axe: 1
-Rewards-:
-Virtues-: Staunching Song
-Gear-
  • Long-hafted axe damage: 5/7 edge: G injury: 18/20 enc: 3
  • Dagger damage: 3 edge: G injury: 12 enc: 0
  • Bow damage: 5 edge: 10 injury: 14 enc: 1
  • Mail shirt enc: 12
  • Helm enc: 6
  • Buckler enc: 1
Endurance: 25 Starting Endurance: 25 Fatigue from Encumbrance: 23 Fatigue from Travel: 0 Total Fatigue: 23
Hope: 15 Starting Hope: 15 Temporary Shadow: 0 Permanent Shadow: 0 Total Shadow: 0
Armour: 3 Headgear: 4
Parry: 7 Shield: 1
Damage: 0 Ranged: 0
Wisdom: 2 Valour: 1
Experience: 0 Total Experience: 0
Fellowship: 0 Advancement: 0 Treasure: 0 Standing: 0


טורמונד הנווד הוא בן ראש שבט מארץ יער. הוא קרוב משפחה של מאראק, ונשבע להוכיח לאביו כי הוא "גבר", והוא ראוי להיות מנהיג.

דאין תאוות-זהב(dragonian)
Name: Daine Gold Lust

Culture: Dwarf of the Lonely Mountain Standard of Living: Rich
Cultural blessing: Redoubtable
Calling: Treasure-Hunter Shadow weakness: Dragon-sickness
Specialties: Smith-craft, Tunnelling, Burglary
Distinctive features: Hardened, Vengeful
Body: 6 Heart: 2 Wits: 6
Body (favoured): 8 Heart (favoured): 5 Wits (favoured): 7

-Common Skills-
  • Awe: 0 Inspire: 2 Persuade: 0
  • Athletics: 0 Travel: 3 Stealth: 0
  • Awareness: 0 Insight: 0 Search: 4
  • Explore: 2 Healing: 0 Hunting: 0
  • Song: 1 Courtesy: 0 Riddle: 2
  • Craft: 3 Battle: 1 Lore: 0
-Weapon Skills-
  • (Axes): 3
  • Dagger: 1
  • Short sword: 1
  • spear: 2
-Rewards-:
-Virtues-: Broken Spells Spells of Opening and Shutting
-Gear-
  • Short sword damage: 5 edge: 10 injury: 14 enc: 1
  • Dagger damage: 3 edge: G injury: 12 enc: 0
    enc: 2 Spear Damage: 5 Edge: 9 Injury: 14
  • Axe damage: 5 edge: G injury: 18 enc: 2
Endurance: 30 Starting Endurance: 30 Fatigue from Encumbrance: 22 Fatigue from Travel: 0 Total Fatigue: 0
Hope: 8 Starting Hope: 8 Temporary Shadow: 0 Permanent Shadow: 0 Total Shadow: 0
Armour Mail shirt: 3d HeadgearCap of Iron and leather: +1
Parry:8 Shieldsheild: +2 parry
Damage: 8 Ranged: 0
Wisdom: 2 Valour: 1
Experience: 0 Total Experience: 0
Fellowship: 0 Advancement: 0 Treasure: 0 Standing: 0

רקע:
דיין גדל במשפחת גמדים פשוטה בגבעות הברזל. הוא תמיד חלם על עושר ותהילה, כמו של הגמדים הגיבורים ממלחמת חמשת העמים.
כמו ת'ורין... הוא תמיד אהב להקשיב לסיפורים על אוצרות ועל תהילת האבות, ותמיד הקשיב לסבו הזקן פרור כסוף הזקן. גמד זקן שלימד אותו את מלאכת הנפחות וסוד הרונות העתיקות. סבו נהרג בהתמוטטות מכרה.
הוא חש השפלה עבור המוות המגוחך של סבו. הוא לא יכל לשאת זאת, ויצא למסע לחפש אחר תהילה וזהב.

כשביקשו עזרה בהרפתקה, התנדב להצטרף. מי יודע? אולי ימצא תהילה ואוצרות?

הרלן(rui)
Name: Harlen

Culture: Barding of Dale Standard of Living: Prosperous
Cultural blessing: Stout-hearted
Calling: Wanderer Shadow weakness: Wandering-madness
Specialties: Old lore, Woodwright, Folk-lore
Distinctive features: Adventurous, True-hearted
Body: 5 Heart: 5 Wits: 4
Body (favoured): 7 Heart (favoured): 8 Wits (favoured): 5

-Common Skills-
  • Awe: 1 Inspire: 3 Persuade: 3
  • Athletics: 0 Travel: 3 Stealth: 0
  • Awareness: 0 Insight: 2 Search: 1
  • Explore: 2 Healing: 0 Hunting: 1
  • Song: 1 Courtesy: 2 Riddle: 0
  • Craft: 1 Battle: 3 Lore: 1
-Weapon Skills-
  • (Swords): 2
  • Dagger: 1
  • Spear: 1
-Rewards-:
-Virtues-: King’s Men
-Gear-
  • Sword damage: 5 edge: 10 injury: 16 enc: 2
  • Sword damage: 5 edge: 10 injury: 16 enc: 2
  • Spear damage: 5 edge: 9 injury: 14 enc: 2
  • Dagger damage: 3 edge: G injury: 12 enc: 0
  • Mail shirt enc: 12
  • Cap of iron and leather enc: 2
  • Shield enc: 3
Endurance: 27 Starting Endurance: 27 Fatigue from Encumbrance: 23 Fatigue from Travel: 0 Total Fatigue: 23
Hope: 13 Starting Hope: 13 Temporary Shadow: 0 Permanent Shadow: 0 Total Shadow: 0
Armour: 3 Headgear: 1
Parry: 4 Shield: 2
Damage: 5 Ranged: 0
Wisdom: 2 Valour: 1
Experience: 0 Total Experience: 0
Fellowship: 0 Advancement: 0 Treasure: 1 Standing: 0

רקע:

Harlen was born to a wealthy merchant family. Soon he realized he won't be a merchant, nor a seller or buyer, and looked away - to the wild. Harlen has been drawn to the outskirts since he was a boy. At the age of 27, after his mother, Kelda, passed, his father, Odvarr, asked him to be the head of his business. Harlen refused and his father, angry and offended, gave the right to the business to his brother, Sigward. Stripped from the will and with almost no money he left to fulfill his dream - to seek adventurers in Middle Earth

ובעברית:

הרלן נולד למשפחת סוחרים עשירה. במהרה הוא הבין שהוא לא יהיה סוחר, גם לא מוכר או קונה, והסתכל אל מקום אחר של החיים - אל הפרא. הרלן תמיד נמשך לפאתי העיר ומעבר אליהם מאז שהוא היה ילד. בגיל 27, אחרי שאמו, קלדה, עברה מן העולם, אביו, אודוואר, ביקש ממנו להיות מנהל העסק המשפחתי. הרלן סירב ואביו, כועס ופגוע, נתן את הזכות לנהל את העסק המשפחתי לאחיו, סיגווארד. מנושל מצוואתו וכמעט בלי כסף יצא הרלן לחיות את חלומו - לחוות הרפתקאות בארץ התיכונה.

הערות:
1)דירוג האחווה(fellowship rating) שלכם שווה לשלוש(מספר הדמויות בחבורה). דמות יכולה לנצל נקודה מן המאגר כדי להשיב נקודת תקווה. צריך להיות רוב בקבוצה שמאשר את השימוש של הדמות במאגר או שהדמות מקבלת נקודת צל על "הגנבה".
2)כל אחד מכם צריך לבחור מוקד אחווה(fellowship focus),דמות שדמותכם קשורה אליה במיוחד(אתם רשאים לבחור במהלך תחילת המשחק). אם בסוף תקופה מסויימת(שאני אודיע עליה) דמות המוקד שלכם לא נפגעה(פציעה או משהו חמור אחר),דמותכם משיבה נקודת תקווה.
אם דמות המוקד נפגעה,דמותכם מקבלת נקודת צל ואם היא נהרגה דמותכם מקבלת שלוש נקודות צל.
4)יש להפריד בין דיבור בתוך הדמות ומחוצה לה על ידי כותרות IN ו-OUT(בהתאמה) או כותרות אחרות שיבהירו את ההפרדה.
5)גלגול במשחק מתבצע ע"י גלגול ק12(המכונה קוביית הכשרון) כאשר תוצאה של 12 היא הצלחה אוטומטית ותוצאה של 11 שווה ל-0 והוספה של מספר ק6 (המכונות קוביות הצלחה) בהתאם לדירוג במיומנות המתאימה והשוואה לדירוג קושי. בהצלחה-אם לא יצא אף 6 בקוביות ההצלחה זוהי הצתלחה רגילה.אם יצא 6 אחד אז זוהי הצלחה נהדרת. אם יצאו שני 6 או יותר זוהי הצלחה יוצאת דופן.
6)אני אסביר חוקים נוספים שלא מופיעים בהתחלה המהירה כאשר הם יהיו רלוונטיים.

ועכשיו למשחק:
IN
זהו סוף הסתיו,כבר כמה ימים אתם רואים עצי מחט כהים שמחליפים בהדרגה את בריכות הבוץ הטובעני של הביצות הארוכות. סוף כל סוף אתם מצאתם את תחליתה של הדרך העתיקה החוצה את יעראופל.
הסוסים שהמלך ברד נתן לכם בנדיבותו עצבניים אך נכנעים לכם כאשר אתם מדרבנים אותם לעבר היער.
"איזה מקום עליז!" קורא אודו חצי אוזן,איש-יער צעיר ורזה בעל שיער שחור שהחל לסגת מקדמת ראשו שחצי מאוזנו הימנית חסרה "מזל שיש איתנו לוחם כה ותיק ומהולל" הוא מוסיף בקול ציני וגורר מבט נזעם מצדו של מאראקר,האדם שגייס אתכם,איש-יער גבוה,בעל שיער כהה ושפם ארוך.
אתם רוכבים באיטיות אל תוך הערב הנצחי של היער,הצמחייה סוגרת אט אט על הדרך ואתם נשענים נמוך על סוסיכם אך להפתעתכם נותר די מקום למעבר סוסים. "פקחו עין!" קורא מאראקר בקול קודר ואתם ממשיכים לרכב אל מעבה היער ההולך ומחשיך.
OUT
המסע באזור של הדרך העתיקה הקרוב ביותר להרים של יעראופל יקח לכם כ-19 ימים של רכיבה. תידרשו לבצע במהלכו 5 בדיקות תשישות(בדיקת מיומנות מסע,אני אודיע מתי) כשכל אחת בד"ק 20 וכישלון מביא לדמות 2 נקודות מעמסה נוספות ועשוי לגרום למכשולים.
כולם יכולים לגלגל בדיקת lore בד"ק 16. בהצלחה רגילה ביחרו אפשרות אחת,בהצלחה נהדרת ביחרו 2 ובהצלחה יוצאת דופן ביחרו 3 מן הרשימה(לא ניתן לבחור אותה אפשרות פעמיים):
1-לקצר את המסע ביום.
2-להעביר דמות אחת מבחן תשישות באופן אוטומטי.
3-להפחית את הד"ק של מבחני התשישות של דמות אחת.
כעת עליכם לחלק את התפקידים במסע שמשפיעים על התמודדות עם מכשולים,ניתן לבחור כמה דמויות לאותו תפקיד פרט למדריך:
מדריך(יכול להיות רק אחד כזה,נסמך על מיומנות מסע);גשש(נסמך על מיומנות חקירה);צייד(נסמך על מיומנות צייד);צופה(נסמך על מיומנות עירנות).

כעת כולם מגלגלים את מבחן התשישות הראשון שלהם.
 
OUT
דמות המפתח היא הרלן.
מסע זה travel, כן?
אם כן: 10+3=13(1ק12 ו1ק6 כן?)
בדיקת lore: יצא 1+1=2 ( :devilish: )
וחקירה זה explore?
אם כן אז אני הגשש
אם לא אז אני הצייד או הצופה.
ואם למישהו יוצא הצלחה בלור אז שינמיך את הד"ק שלי (please? :D )
IN
טורמונד מזדקף בסוסו במבט עליז וכמה חרוזי חליל "היי הו חברים! מי רוצה קצת מוזיקת דרכים" לפני שמישהו עונה לו, הוא מתחיל לנגן את הפזמונים שלו, בדרכו המיוחדת והמעצבנת.
 
OUT
לגבי התרגומים של המיומנויות אתה צודק. נראה לי שאני אשתמש רק בשמות המקוריים שלהן להבא.
תרחיב בבקשה לגבי למה הרלן הוא "מוקד האחווה" שלך.
דרך אגב,ההפחתה של הד"ק היא ב-2,אז זה לא ממש יעזור לך(צחוק מרושע של שה"ם :twisted: ,אבל אל תדאג,העומס הנוסף עובר כשישנים שנת לילה)
 
טורמונד גדל רק בפרא והרלן יוצא מהעיר אל ה"פרא המיסתורי" בעיניו. לכן טורמונד משתדל לדאוג שישרוד ושילמד כל מה שצריך. כמובן שהוא גם מחבב את הרלן והוא סקרן לגבי העיר.
 
OUT
אני כרגע מגיב מחוץ לבית אז אני לא יכול לבדוק תשישות. אני אגיב כשאחזור הביתה.
מה שכן, דמות המפתח שלי היא ללא ספק דאין - לא רק שהם שכנים כי הוא מגבעת הברזל, הרלן תמיד אהב גמדים... בתור אחד שדאג בעברו לחלק מהעסק של אביו הוא דיבר עם הרבה סוחרים והם התחבבו עליו.
 
OUT
סוף סוף גישה סדירה למחשב! מצטער על ההמתנה.
אני יכול להיות גשש או מדריך, עם עדיפות למדריך. אני יכול להיות גם צייד, אבל במסע יש לי 3 נקודות אז אני כנראה פשוט אעבור את הבדיקה.

META
בדיקת תשישות (מסע) - 10+6+3+3=22. עברתי בקושי... ד"ק גבוה.
אני בוחר 2, נכון?
אני אני בוחר להוריד לדאין את ד"ק התשישות וגם להעביר את טורמונד בבדיקה אוטומטי. הרלן יצא לפרא כדי לחוות אותו, לא כדי לקצר ימי מסע.

IN
"האם כל הצמחייה סבוכה כך?" הרלן שואל, מנסה להוביל את כולם לעמוד בקצב. "אתה יכול לעקוף את השיחים האלה מימין" הוא מצביע לטומראד. "ואתה יכול לנסות לעבור מתחתיהם" הוא אומר לדאין בחיוך.
 
אאוט: אני בוחר בהארלן.
הכנות שלו... מקסימה/אותו מרגשת אותו באיזשהו מקום.
LOREL 8+0=8
תשישות:4+(ק12)+5+1+5+6+4+4+2+2=31(סופרים את הBODY) נכון?

אין:
דיין עטוי בזקן זהוב, כמו הזהב שאליו הוא תאב.
הוא אוחז במגן עגול בידו האחת, ובידו השניה מערסל את גרזנו על כתיפו. כובע של ברזל ועור על ראשו, קשור ברצועות שחוקות סביב סנטרו.
אפו הרחב מתקמט, כשהוא מביט באפלולית היער.
"בודאי שנפקח עין." דיין נוהם. "ברקע שנוכל לראות משהו בחשיכה הארורה כאן!"
 
OUT
יש Body בבדיקה? הא, לא ידעתי! :)
שכחתי בדיקת lore... יצא לי 11 בק12. אוי ווי.

IN
שערו החום של הרלן כבר עטור צמחייה מציקה. הוא לבוש בבגדי מסע ירוקים ובנעלי עור משובחות, המתאימות קצת פחות להליכה ויותר למראה רם דרג. שתי חרבותיו נוצצות מעט.
"חשבתי שאתם רגילים לחשכה למטה?" הרלן שואל. "או שזו אחת מאגדות הילדים שסיפרו לנו?"
 
אאוט: אז איך עושים את הבדיקת תשישות?

אין:

הוא מגלגל עיניים ונוהם. "סבי תמיד היה אומר, שהחושך שמתחת למיטה שלך, תמיד מואר יותר מהחושך שמתחת למיטת השכן. נכנס לך לראש הרעיון? אפילו שזה פתגם גמדי עתיק ומלא תבונה?" אומר בקול תוקפני, אבל בעצם זה פשוט סגנון הדיבור שלו
 
OUT
גם אם BODY יש לי 15(אררג! :devilish: )
IN
"קדימה חברי" טורמונד מזמר "דרך ארוכה לפנינו. זהב,הרפתקאות" עיניו מתקשחות לרגע והוא ממלמל "וכבוד,יותר מכל דבר אחר".
אך הוא מחייך שוב ומתחיל לנגן בחלילו מנגינה עליזה.
OUT
אפשר השתמש במיומנות שירה כדי לתת פלוסים ולעודד?
אם כן: 7+6+3+3+7=26(6 מקוביית ק6)
 
OUT
מבחן תשישות הוא
1ק12 + מספר ק6 ששווה למיומנות הtravel שלך. לא מוסיפים body.

כדי שיהיה ברור אני מבקש לכתוב את תוצאות הגלגולים בצורה הבאה:
1ק12= X(התוצאה)
Nק6=X+Y+Z
לדוגמה:
1ק12=7
3ק6=3+5+2

דרגוניאן-בבקשה תרשום מחדש את התוצאה בפורמט שביקשתי,אני לא מצליח להבין ואני חושב שהוספת יותר מדי בונוסים.

רוי-על כך שעברת ד"ק קשה במיוחד אתה מקבל נקודת קידום(תשחיר מעוין בשורה של המיומנות travel). נקודות קידום משמשות לרכישת דרגות במיומנויות בזמן שלב האחווה.

ארגורן- אתה לא מוסיף את הwits שלך לבדיקה.

לשם הבהרה לכולם: לא מוסיפים attribute לגלגול בדרך כלל. בשביל לעשות את זה צריך להוציא נקודת תקווה.
 
אאוט: סליחה!
LORE:
1 ק 12- 8
0 ק 6- 0
8 בסה"כ

תשישות:

1 ק 12- 4
3 ק 6- 5,3,6
בסה"כ: 18
אין:
הוא מחייך. "זהב? זהב תמיד זה טוב." אומר בחיוך רחב שמעווה את פניו, ולא בטוח גורמות לו להיות נאה יותר.
"אני יכול להרצות במשך שלוש שעות על סגולותיו של הזהב ולא אגיע למחצית מהן." הוא אומר בקול חולמני.
 
OUT
רוי-לא שמתי לב להעיר לך,הרשימה היא לבדיקת הlore,אז אתה לא בוחר ממנה.

כל בדיקת lore שנכשלה מוסיפה יום למסע בגלל "קיצורי דרך" שאתם מציעים,ברכותיי המסע התארך ב-3 ימים ובבדיקת תשישות אחת.

דרגוניאן-קרוב אבל לא עברת,כי רוי לא היה יכול להפחית לך את הד"ק.

ארגורן- אם תוסיף מספיק פלאפיום(אנחנו משחקים בעולם מערכה מלא בו) לפעולת השירה שלך אני אאשר(רק על תתחיל להיות טרובדור ממו"ד :) ).

עריכה:קראתי שוב את חוקי המסע. מגלגלים את כל מבחני התשישות בתחילת המסע כך שאפשר להתרכז במסע סיפורית,מכשולים אם עולים נכנסים בזמנים שונים של המסע.

בבקשה שכל אחד יגלגל עוד חמישה מבחני תשישות כנגד אותו ד"ק. אל תפרטו את הגלגולים אלא רק תציינו:בכמה הצלחתם,בכמה נכשלתם,והאם יצא לכם 11 בק12(מקרה פרטי של כישלון). תזכרו להוסיף 2 נקודות תשישות על כל
כישלון. נקודות אלו מוסרות כאשר תשנו במקום בטוח.
 
פלאמיום של שירה:
"אל תפחדו חברי" טורמונד מיישיר אל חבריו מבט "אנחנו יוצאים למסע ארוך, שאולי לא נחזור ממנו" הוא אומר ברצינות "אבל אנחנו חייבים לזכור שאנחנו ביחד" הוא אומר ומחייך "אנחנו מאוד חזקים ביחד". הרצינות עוזבת אותו כשמניף את החליל בתנועה ראוותנית וצועק "תנו לי מ! תנו לי ו! תנו לי ז! תנו לי י! תנו ק! תנו לי ה! מה אנחנו רוצים?" הוא משתהה בדרמטיות "מוזיקה!!!!"
הוא מתחיל להמהם ולשרוק שיר עליז וקליט שמדביק את כל הסובבים בגיחוך וברצון להצטרף (
מ0:30)
תוך כדי זמרה ותנועות ידיים משעשעות.
זה בסדר? :D
 
אאוט: ומה נקודות העמסה גורמות?
נכשלתי שלוש פעמים, מתוכם פעם אחת יצא לי 11.
ושתי הצלחות. אאוט: ומה נקודות העמסה גורמות?
נכשלתי שלוש פעמים, מתוכם פעם אחת יצא לי 11.
ושתי הצלחות.
אאוט2: תמיד טולקין אהב שירים..
אין: הוא לא מצטרף אל השירה. אך חיוך מעוות את פניו, ונדמה שזקנו רוטט אולי בקול זמזמום. עיניו התכולות בהירות בורקות בתקווה.
"אני בטוח שנחזור מהמסע עשירים כת'ורין!" מכריז בחיוך.
אין: הוא לא מצטרף
 
OUT
ארגורן-לא בדיוק מה שחשבתי* אבל נחמד. אני מאשר לך להעביר דמות אחת לבחירתך מבחן תשישות אחד אוטומטית. רק תזכור להבא שהשירה של מיומנות song היא לא
קסומה(למרות שבהחלט ישנם שירים קסומים בעולם,חלקם חזקים מאוד) אז על תשתמש בה לתת +2 לכל גלגול או משהו דומה,זה לא מו"ד ולשיר "jump,jump,jump,jump over the pit!" לא עובד כאן.
*אני התכוונתי שתתבסס על הארץ התיכונה והרקע העשיר שלה,כמו שאמר דרגוניאן היצירות של טולקין מלאות שירים קסומים למחצה. ציפיתי למשהו בסגנון:"טורמונד שר שיר לכת עתיק שהגיע מן הארץ הברוכה במערב אותו למד מאלפים מלוריאן,השיר העתיק מרומם את נפשם של אנשי החבורה."

דרגוניאן,אבל תקף גם לשאר- אם כמות נקודות התשישות שלך גדול ממספר נקודות העמידות שלך אתה נחשב תשוש(weary). במצב הזה תומאה בקוביות ההצלחה(ק6) של 1,2 או 3 נחשבת לאפס.
בנוסף, אם עברתם לפחות מבחן אחד תוסיפו לעצמכם נקודת התקדמות אחת בקצה השורה של travel(כמו שהסברתי לרוי לפני כמה הודעות).
 
להבא(ויהיה הבא! ) אני אשתמש בזה.
דווקא היה לי רעיון לשיר את השיר-לכת שבילבו המציא, לא נורא :D
אני אחכה עד שהרלן יגיד כמה הוא עבר ואעביר את מי שיש לו פחות הצלחות..
IN
"ובכן" טורמונד מסתכל סביב, שמח על התגובות של השיר שלו "הבא נצא לדרך!"
 
חזרה
Top