• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[ניהול/חופשיטה][0/5] רוח מדברית-התחלנו! נפתח עץ משחק!

דסטריקס

פונדקאי ותיק
בני העם התקדמו להם בשיירה ארוכה אל המדבר העמוק. מלחמות עקרו אותם מביתם ושלחו אותם למות פה כבני חורין במדבר במקום כעבדים במולדתם. המנהיג חשב לעצמו במרירות "למה הם היו צריכים להיום אכזריים כל כך? למה היינו חייבים לסבול את הגורל הזה?". השיירה ממשיכה להשתרך לה בין החוליות של המדבר העמוק, בינות לסופות החול ולקוצים הדלילים שצומחים כאן. לפתע האנשים בסוף השיירה החלו לצרוח באימה נוראית וקמאית בעודם בורחים, המנהיג ניסה להשקיף בזמן שהרוח מפזרת חול באוויר אל עבר מושא הפחד, עקרב ענקי שגודלו כגודל אחד הצוקים שהם ראו בתחילת מסעם! לפתע הגיחו מהחול עוד כ5 שכמותו, אף אחד לא שרד. לאחר מספר ימים הרוח כיסתה כל עדות לטבח, סילקה את העצמות ואת החול, עוד אחד מעמי אביקקו הושמד כליל.

ברוכים הבאים כולם למשחק הניהול שלי!
ביבשת אביקוקו התחולל לאחרונה כאוס, מלחמה נוראה הגיעה ועקרה ממקומה את עמי הארץ ושילחה אותם אל המדבר השומם בצפון בעודם מנסים לשרוד. אתם משחקים את מנהיגי הפליטים מגזעכם המנסים לפרוח בשממה הנוראה,או לחליפין את המנהיגים של שבטי המדבר העתיקים. במשחק תהיה התנגשות בין הפליטים הנואשים לבין המקומים שונאי הזרים ומאבקים בינהם נפוצים מאוד. אני מצפה מכם למשחק מושקע, מעמיק ומלא בפלאף (יותר פלאף=התפתחות יותר טובה), עם קצב תגובה של לפחות תגובוה (מושקעת) בשבוע, תזכרו שאתם המנהיגים ולא העם, ובכל הודעה אתם יכולים להחליט לשחק מנהיג אחר. השקעה תתוגמל ביד רחבה.דף הדמות למשחק יראה כך:

שם גזע:- שם הגזע שלכם, אני אפרסם רשימה של גזעים לבחירה אבל אני פתוח להמצאות מקוריות משלכם.
רקע- פלאף עמוק ומעניין על הגזע שלכם, תרבות מנהגים, חגים, אמונות תפלות, ומה הטכנולוגיות שיש ברשותו כעת, אתם די פרימיטיבים כי הפליטים איבדו את רוב הידע שהיה ברשותם בזמן ההימלטות והמקומיים לא בדיוק מסוגלים לבצע מחקר מדעי גדול במדבר.
מיתוסים- מתיוסים חשובים של הגזע שלכם, כגון:בריאה, יצירת משהו חשוב, כינון סדר חברתי, ימי הזוהר של העבר ועוד.
יכולות וסיווג- הקטע הקראנצ'י ביותר:אתם מספרים על היכולות של הגזע שלכם, אני לא אקבל גזעים שכמות ואיכות היכולות שלהם לא משתווה לכמות הפלאף וההשקעה, אני רוצה שהכל יהיה פחות או יותר מאוזן. לאחר מכן תצטרכו לבחור: האם אתם גזע פליטים או מקומיים כי:
פליטים- מתחילים את המשחק עם 4-5 פיתוחים משמעותיים (במקום 3-4) כדי לייצג את הידע הרב שהיה ברשותם לפני הגירוש, אף על פי שהם איבדו חלק ממנו
מקומיים לעמות זאת מתחילים עם פחות פיתוחים (3-4), אך ברשותם ידע רב על ההישרדות במדבר ועל דרכי ליקוט מזון ומים, יהיה להם קל יותר לשרוד במקומות קשים ואף בלתי אפשרים למחי על ידי פליטים. תזכרו שהבחירה צריכה להיות תואמת לפלאף!
לאחר שבחרתם אם גזעכם יהיה מקומי או פליט אתם תצטרכו לבחור את השטח במדבר שבו הוא יתיישב, החלק הדרומי של המדבר הוא
אזור הררי- ההרים והצוקים שבדרום המדבר שוממים וכמעט שלא מתקיימים בהם יצורים תבוניים, ויש בו חיות בר בכמות מספיקה לקיום וכן כמה פלגים זעירים ובוציים הנובעים ממעינות עתיקים. המקום טוב להתיישבות בשל הבידוד שבו, המעניק ביטחון.
לאחר שמצפינים מעט מגיעים אל האזור השני
נאות המדבר-נחלים רבים ונביעות רבות נמצאות בחיץ שבין המדבר העמוק לחומת ההרים, המקום מיושב בהרבה גזע מקומיים ופליטים גם יחד בשל השפע האדיר שנמצא בו, השפע מגיע הנביעות העתיקות שהפכו את האגמים הקטנים בדבר לגני עדן פורחים, אך מלחמות רבות פוקדות את השטח הקטן של נאות המדבר מפאת הצפיפות הגדולה של העמים היוצרת מתיחות רבה שלפעמים מתפוצצת.
והחלק הצפוני ביותר של המדבר הוא
המדבר העמוק-הצפון הרחוק מסוכן וכמעט בלתי אפשרי למחייה, מעטים מאוד העמים השוכנים בו, אך אנשי השבטים המעטים שחיים שם מספרים על פלאות שעולות על כל דמיון:נהרות אדירים, ארמונות עשויי יהלום שמיים נובעים בהם מהקירות, מערות גדושות זהב שמים נובעים מתקרתם ועוד פלאות מדהימות אחרות. המקום קשה למחייה אך מספר עמים עקרו לשם בשל הבידוד הרב או השמועות על הפלאות האדירות (או בשל שניהם)
פיו, זה היה הרבה קראנץ' ונמשיך לשלב הבא!
דת- תתארו את הדת של הגזע שלכם על בוריה, מנהגיה,מסדריה,מועדיה ועקרונותיה ותארו את היחס של עמכם לדת. אני מצפה לדתות מושקעות ומענינות. בקטע אבקש להוסיף קצת על הפילוסופיה ותפיסת העולם של הגזע. שימו לב, אל תגיבלו את עצמכם למונותאיזם/פאגינות בלבד! אם תשתמשו בסוג חדש של דתות יהיה לכם יתרון בבחירת השחקנים.
ממשל- תארו את השליט הנוכחי של גזעכם (הדמות שממנה אתם רואים את עולם המשחק, שליטים מתחלפים כל שני עמודים של הודעות ולאחר חילופי שליטים תתארו את השליט החדש ואת השינויים העיקריים שהוא מביא, בנוסף תוכלו לשחק שליט/בעל שררה אחר במשך כל הודעה) אישיות,מניעים,חסרונות וייתרונות (ואל תעשו את הבחירות הללו על סמך קראנץ' בלבד! המנהיגים צריכים להיות אנושיים) ולאחר מכן תפרטו את שיטת הממשל של הגזע, ניתן ואף רצוי להמציא שיטות ממשל שונות ומשונות. בנוסף, אני מצפה שתתארו מספר אנשי מפתח הממשל (שאחרי שני עמודים הם מתחלפים כמו שליט, אך צריך לתאר אותם מחדש רק כאשר נשוב לעסוק בהם) כמו שר הביטחון בישראל המודרנית.
מראה- איך הגזע נראה? איך הוא מתלבש? למה הוא מתלבש? האם אנשים ממעמדות שונים מתלבשים שונה? אם כן למה? וכו'
אישים חשובים כאן תתארו את שאר האנשים החשובים בעם שלכם שלא נמצאים במערכת השלטון. הם מתחלפים באותה הצורה כמו אנשי מפתח בעמדות פוליטיות
קטע קצר- תתארו את הרגעים הראשונים של עמכם במדבר (או את צעדיו הראשונים של המנהיג החדש) בקטע פלאף קצר.

זה היה ארוך! אני אקבל את הגזעים שהכי אהבתי, לאחר שיצטרפו לפחות 4 שחקנים אפרסם דדליין להתחלת המשחק.
הבטחתי רשימת גזעים לכן:
בני אנוש,אלפים,גמדים,בני מחצית(/הוביטים),לוקאת'ה,סהאוגין,טרולים,עוגים,אורקים,גובלינים,קובולדים,ננסים,אנשיX (ותתנו להם שם טוב יותר מאנשי<החיה שבחרתם>),מצליפי מוח (אילת'ידים),גרימולוקים,קנטאורים,סטאירים,נימפות,בני פיה,בני שטן, שדים (ג'ינים, זהו שמם),דופלגנגרים,בני אופל,אנשי ג'לי (טילו),לטאישים,בני דרקון,דרו,ודארו. גזעים נוספים יתקבלו בברכה!
שימו לב! אני רוצה שהגזע יהיה בעל רקע מקורי ולא נדוש (למשל אלפים לא חייבים להיות נהנתנים-מושלמים-טובי לב-חובבי תרבות, ואורקים לא חייבים להיות מיליטריסטים-צמאי דם-אכזריים-מרושעים)

מקווה שנהנה ונצליח ליצור משחק טוב ומושקע!

ובהזמדנו זו אני רוצה להודות לכל המנחים שייעצו לי ועזרו לי בהכנת המשחק, בלעדיהם אל הייתי מגיע עד הלום. הנה שמותיהם (אני מקווה שלא שכחתי אף אחד):ג'וקר,טומאץ',פלדריק, והעוג הברברי, שעזר לי ברגעים הכי חשובים ביצירת המשחק.
 
בעיקרון העצמיות של הגזע צריכה להיות ברמה של בן אדם לערך, אבל אם מישהו יכתוב מגילות על פלאף ורקע מעניינים ופוליטיקה סבוכה של הגזע שלו הוא יכול מבחינתי לשחק דברים שהם יחסית אווברפאוורד. מצד שני אתה יכול להעלות את עצמיות הגזע שלך אם תוסיף לו חסרונות משמעותיים (כו יצירים שמסוגלים להרוג במגע אבל זה שמיש רק פעם בחיים והם פחדנים וטיפשים ברמות מטורפות)
 
עמך הסליחה, אבל הכוונה כאן היתה שרמת היעילות/אי יעילות של הקסם משתנה בהתאם לדבר שמנסים לעשות. יצירת מים מסלע זה דבר אפי במדבר אך הפיכת חול לזכוכית בצהרי היום זה דבר ממש קל ביחס לשאר הדברים.
 
חזרה
Top