מתארגן מפגש פונדקאים לקראת תחילת הקיץ, לפרטים ולבחירה של המועדים הפנויים, השתתפו בסקר: מפגש פונדקאים - סקר

"הממליך" פנטזיה, עולם מקורי. {התחלנו}

פלטפורמה למשחק בהרפתקאות משחקי תפקידים באינטרנט. כאן תוכלו להצטרף ולשחק בהרפתקה עם שחקנים אחרים באמצעות האינטרנט וגם להנחות משחק משל עצמכם. בפורום גם ניתן לפרסם ולקרוא רשומות של הרפתקאות.
סמל אישי של משתמש
פארסק
הודעות: 2149
הצטרף: 15 אוגוסט 2008, 21:09
מיקום: מעבר למראה

Re: "הממליך" פנטזיה, עולם מקורי. {התחלנו}

שליחה על ידי פארסק » 25 אוגוסט 2010, 00:12

וואלדור יורד לקומה הקרקע, הוא נראה אבוד ומבולבל.
אורח

Re: "הממליך" פנטזיה, עולם מקורי. {התחלנו}

שליחה על ידי אורח » 25 אוגוסט 2010, 10:26

אני יכולה להצטרף עדיין?....
Ashardalon
הודעות: 11004
הצטרף: 12 נובמבר 2007, 14:44
מיקום: Faerun, Blue Dragon.
יצירת קשר:

Re: "הממליך" פנטזיה, עולם מקורי. {התחלנו}

שליחה על ידי Ashardalon » 25 אוגוסט 2010, 11:25

IN
פליז נשאר במקומו, מפוחד למחצה. הוא מחזיק את הגרזן בלפיתה רבת כוח, ומחכה. רק כאשר כל האנשים השחורים מסתלקים הוא נכנס פנימה בשקט ובזהירות.
"שמעתם את מה שהם אמרו?"
רעיון טוב בעל ניצוץ של גאונות יכול להיקבר מתחת לערימות של אשפת-כתיבה חסרת תועלת, בניסיון להופכו לגדול מכפי שהוא.
מרחקים
הודעות: 32
הצטרף: 05 יולי 2010, 21:42

במרחקים

שליחה על ידי מרחקים » 26 אוגוסט 2010, 16:19

IN
ארטמיס פותח את הדלת, הפתח נראה כמו חור שחור מרוב חושך, ורוח קרה מתפרצת פנימה.
הוא מתעטף יותר טוב ורץ לתוך הרחוב. שנייה אחריו פליז נכנס ושואל:
השחקן של פליז כתב:"שמעתם את מה שהם אמרו?"
ברחוב כאמור אפשר לראות בקושי את אבני הריצוף העגולות, הרטובות עוד מהגשם של קודם. הפרשים השחורים מתרחקים, אפשר עוד לשמוע את הפרסות מרחוק. הם בוודאי עומדים לצאת מהכפר.
את הערפל חותכות רק קרני אור קלושות שיוצאות מבין הסורגים של מנורה מתנדנדת ליד חנות רשתות.
ארטמיס מתחיל לנוע במורד הרחוב, מנסה להבליע את הלמות נעליו. אחרי צעדים ספורים הוא שומע חרחור קטן של סוס, או פרד, מכיוון חנות הרשתות ההיא.

OUT
זה המצב בתוך הפונדק, בעברית פשוטה:
למאגור יש מכתב ביד, והוא שואל את וואוטר אם יש לו חומר להעיר את ראלפי הלום היין. Uncletas ? אתה כאן?
לידם עומד דייג זקן אחד, מתבונן במכתב גם הוא, בעיניים עגולות מתימהון.
אלישע ניצב במעלה המדרגות, קורא למאגור לעלות. וואלדור ירד למטה.
פליז מנסה להגיד לכולם מה הוא שמע מהפרשים.
שאר הפונדק ריק, לפחות באולם האוכל העשוי עץ.

דברו, אנשים טובים!
סמל אישי של משתמש
פארסק
הודעות: 2149
הצטרף: 15 אוגוסט 2008, 21:09
מיקום: מעבר למראה

Re: "הממליך" פנטזיה, עולם מקורי. {התחלנו}

שליחה על ידי פארסק » 26 אוגוסט 2010, 23:35

וואלדר מתקרב למאגור שהוא מביט לכול הכיוונים לבסוף הוא נעמד לידו ואמר "מה יש במכתב הזה"?
אופל
הודעות: 18
הצטרף: 06 יולי 2010, 06:40

Re: "הממליך" פנטזיה, עולם מקורי. {התחלנו}

שליחה על ידי אופל » 26 אוגוסט 2010, 23:45

OUT

אני עדיין מחכה לUncletas

IN

"מאיפה לי לדעת מה המכתב? הוא לא מיועד אלי"
Ashardalon
הודעות: 11004
הצטרף: 12 נובמבר 2007, 14:44
מיקום: Faerun, Blue Dragon.
יצירת קשר:

Re: "הממליך" פנטזיה, עולם מקורי. {התחלנו}

שליחה על ידי Ashardalon » 27 אוגוסט 2010, 11:26

IN
ברגע שארטמיס עוזב, פליז מסתובב במהירות ומנסה לתפוס בכנף מעילו. אם זה לא מצליח, הוא רץ אחריו בדממה ומסנן לו לעצור.
"מה אתה עושה?! זה מסוכן!!!"
ברגע שהוא שומע את קול הבהמה מהחנות הוא פשוט קופץ מרוב בהלה.
רעיון טוב בעל ניצוץ של גאונות יכול להיקבר מתחת לערימות של אשפת-כתיבה חסרת תועלת, בניסיון להופכו לגדול מכפי שהוא.
סמל אישי של משתמש
Uncletas
הודעות: 221
הצטרף: 28 אפריל 2004, 16:49
מיקום: פ"ת
יצירת קשר:

וואוטר

שליחה על ידי Uncletas » 27 אוגוסט 2010, 14:47

"אמממ, אולי אני אבדוק", אני מחטט בתיק מספר רגעים ומוציא מספר חומרים שלדעתי אולי יוכלו להעיר את ראלפי בגלל ריחם החזק, אני מושיט את מספר עשבים בעלי ריח חריף במיוחד למאגור, "הנה, השורש הזה אולי יעשה את העבודה, ואם לא זה אז תנסה את צרור העשבים האלה".

OUT
הייתי במילואים השבוע, הייתי בטוח ששלחתי למרחקים הודעה בנושא...
סמל אישי של משתמש
דון גובלאונה
The Goblin Mobster
הודעות: 5204
הצטרף: 09 מרץ 2007, 15:39
מיקום: יפו

Re: "הממליך" פנטזיה, עולם מקורי. {התחלנו}

שליחה על ידי דון גובלאונה » 28 אוגוסט 2010, 16:38

אלישע צועד בזקיפות אל הדלת החיצונית ובעוברו על יד המתגודדים הוא אומר להם חרש "רבותי, זה לא יכול להימשך עוד, אני הולך לשים לזה קץ", לאחר מילים סתומות אלו הוא יוצא מן הפונדק, אוסף את צילצלו הכסוף, ודרך החלון אתם יכולים לראותו צועד לכיוון המגדל השחור הנראה במטושטש באופק, הגשם העז עליו נראה כעוטף אותו בעדינות ומלטף אותו ולא מכה בעוצמה מטמטמת כפי שאמור היה לפגוע בו. בקומה זקופה, מבט צלול בעיניו וזהר כסף בידיו הוא נבלע באפלה ובסערה.
נערך לאחרונה על ידי דון גובלאונה ב 28 אוגוסט 2010, 20:24, נערך פעם 1 בסך הכל.
מאסטרו! תקריץ איזה מארש.
סמל אישי של משתמש
Nikar
הודעות: 39
הצטרף: 04 יולי 2010, 13:11

Re: "הממליך" פנטזיה, עולם מקורי. {התחלנו}

שליחה על ידי Nikar » 28 אוגוסט 2010, 18:38

IN:
ארטמיס הולך לכיון הנהירות, ברגע שהוא מוצא סוס, הוא מכין אותו ויוצא לכיוון אליו הלכו הפרשים, משתדל לשמור על שקט, ופשוט לעקוב אחריהם, לא משנה לאן ילכו. ארטמיס כבר כמה ימים מחכה לרגע הזה...
מרחקים
הודעות: 32
הצטרף: 05 יולי 2010, 21:42

במרחקים

שליחה על ידי מרחקים » 28 אוגוסט 2010, 22:15

IN
ארטמיס התקרב לאור המנורה המתנודדת, המקום ממנו נשמעו הנחירות. היא היתה תלויה על עמוד עץ ליד שער קטן וסגור בגדר-קורות חורקת ורטובה. על השער היתה תלויה פקעת חבל, לח גם הוא. השער היה נעול בשרשרת ומנעול.
ארטמיס ידע שגם אם הוא יכול לטפס על הגדר בקלות רבה, זה לא יהיה כל כך קל עם הסוס...
בתנועת-יד מוכנית ארטמיס תפס בידו את תיבת המנעול הקטנה, זה לא הפעם הראשונה בשבילו... אבל מבט אחד על המנעול אמר הכל: היה עליו את הסמל הזה שהופיע על הרבה מנעולים באיזור: שני גרזנים כפולי-ראש, מצולבים. מסתובב פה איזה יצרן מנעולים, וכל כמה שארטמיס ניסה, את שלו - הוא לא הצליח לפרוץ.
באותו רגע הגיע מאחורי ארטמיס הנפח החסון, וגער בו את גערתו.

אלישע יצא מהפונדק אל תוך החושך, אחרי שהשאיר אחריו תמיהות בנוגע למילותיו האחרונות. פליז לא שם לב איך שדלת הפונדק נפתחה שוב באמצע הגערה שלו, והאיש המוזר בעל עיני הים, נעלם אל תוך החשיכה.

וואוטר נזכר, כי בנוסף לעשבים ששלף, יש להניח כי על אחד מהמדפים ליד הדלפק, מונח הסם 'ראסוניק' (עשוי מתמצית לשונות של דגי להקת-פאלאנקס) שמשמש בהרבה מקומות המספקים שיכר, להפיח רוח חיים בלקוחות שתויים, כדי שיצליחו לגרור את עצמם מהמקום.

OUT
וכך איבדנו את דון-גובלאונה הטוב. הוא יצא מן המשחק. להתראות, ובהצלחה בהכל!
אופל
הודעות: 18
הצטרף: 06 יולי 2010, 06:40

מאגור

שליחה על ידי אופל » 29 אוגוסט 2010, 08:05

IN

הזקן מרחרח בספקנות את העלים שוואוטר מגיש לו ומתעטש מייד; עיטושים ממושכים, קולניים, של מי ששאף כבר את כל המפרצים באיזור.
"בשם כל הסרטנים פחוסי העוקץ, אין לי מושג איפה אתה מוצא את כל העשבים הדלוחים האלה!"
הוא מתחיל לעלות במהירות אל החדר בו מונח ראלפי, ומסתובב לרגע אחורה, אל הדייג האחרון שנשאר.
"הפונדק סגור, אויל-גרם שכמותך! אין עוד שיכר הלילה! לך תמצא לך איזו רשת לישון בה, צלצל קהה חוטם!"

שלושה נארצ'ים כבר נעלמו לי מהעינים. טוב מאד.


OUT

אני, לעומת מאגור, פחות שמח שאתה נעלם, גובלאנה. בהצלחה!
Ashardalon
הודעות: 11004
הצטרף: 12 נובמבר 2007, 14:44
מיקום: Faerun, Blue Dragon.
יצירת קשר:

Re: "הממליך" פנטזיה, עולם מקורי. {התחלנו}

שליחה על ידי Ashardalon » 29 אוגוסט 2010, 12:05

OUT
ביי דרור! תביא מתנות כשאתה חוזר!
[חחחח]

[מחכה לארטמיס]
רעיון טוב בעל ניצוץ של גאונות יכול להיקבר מתחת לערימות של אשפת-כתיבה חסרת תועלת, בניסיון להופכו לגדול מכפי שהוא.
סמל אישי של משתמש
Uncletas
הודעות: 221
הצטרף: 28 אפריל 2004, 16:49
מיקום: פ"ת
יצירת קשר:

וואוטר

שליחה על ידי Uncletas » 29 אוגוסט 2010, 12:13

אני משועשע מעט למשמע דבריו של מאגור לדייג האחרון, רגע, אני מקווה שהוא לא רוצה שגם אני אסתלק?!, ואז נזכר שאולי יש מעט ראוסניק מאחורי הבר, אני ניגש לשם ומחטט, ולאחר שאני מוצא (או לא מוצא) אני ממהר אחרי מאגור במעלה המדרגות לבדוק מה שלום ראלפי.
סמל אישי של משתמש
Nikar
הודעות: 39
הצטרף: 04 יולי 2010, 13:11

Re: "הממליך" פנטזיה, עולם מקורי. {התחלנו}

שליחה על ידי Nikar » 30 אוגוסט 2010, 10:39

IN:
"האם שלך הוא המקום הזה?" ארטמיס שואל את הנפח. "אם כן, אשמח אם תוכל להשאיל לי את סוסך... זה דחוף מאוד!" הוא אומר ומוציא מכיסי שקיק מטבעות ומנפנף בו בתקווה שזה יעורר בנפח איזה יצר חמדנות כלשהו.
במקרה והוא מסכים אני עולה על הסוס, מגיש לו 5 מטבעות זהב ויוצא בדהרה בתקווה להשיג את האנשים המוזרים.
במקרה והוא לא מסכים והוא בעצמו רוצה לרכב אליהם, אני מציע להצטרף אליו.

OUT:
אני איעדר עד ה20.09, מכיוון שעד אז אני במרתון פסיכומטרי ובתאריך הזה יש לי בחינת פסיכומטרי.
אשמח אם תוכל לדב"ש אותי.
נעול