• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

סיילנט היל - קרוסלה (חופשיטה, אימה מודרנית, מתחילים!) [16+]

The Fool

פונדקאי פעיל
כל הזכויות על היסוד הרעיוני של סדרת סיילנט היל וכל פירותיו, דמויותיו, מושגיו וכל אלמנט כזה או אחר של המערכה, כולל דמויות פרי יצירתי, שייך לחברת Konami ו-כמובן- לכל יוצריו המקוריים, ואיני מתיימר לכל בעלות על שום כלום, נראה לי שזה מספיק בולשיט משפטי. מתחילים.

בני אדם צועדים קדימה, זו האמת, היא אינה מוחלטת- אך בהחלט דומיננטית, ובתור "מישהו" ש"ראה" הרבה ב"חייו", הרשו לי לומר לכם שאפילו הסוג הזה של אמיתויות הוא מצרך די נדיר. אבל זה נכון, בני אדם, על פי רוב, צועדים קדימה, ונדרשות נסיבות די מיוחדות כדי לגרום להם, למשל, לצעוד לאחור, לצדדים או במעגלים.

מאז...אי איזו נקודת מפנה בהתפתחות המוח האנושי, בני אנוש החלו לצעוד קדימה עם מטרה, עם נחישות. אני יכול לספק, אולי, אלפי דוגמאות שונות כדי להוכיח את זה, אבל כל מה שהאידיוט הממוצע צריך לעשות כדי לראות את היישום של התיאוריה בחיים האמיתיים זה להביט ברחוב ראשי בכל עיר גדולה, בשעות העמוסות של היום:
הרבה צעידה, כמעט תמיד קדימה, עם מטרה.

עד כאן אתם, עכשיו תורי. בזמן שאתם צועדים לכם קדימה, עם מטרה, לא יזיק אם מדי פעם תביטו סביבכם, ותבחנו את אלו שאינם. הקבצנים, למשל. אז יש את האישה אפורת השיער ששוכבת לה על שמיכה, בגדיה דהויים ופניה חרושי קמטים, בדרך כלל היא נותנת בכם מבט לא נעים שגורם לחלקכם להישיר מבט קדימה ולאחרים לעצור ולהוציא איזה שטר של חמש או עשר. ויש את הזקן עם הרגליים הקטועות, שכבר לא ניתן לראות את פניו דרך הזקן המדובלל והמצהיב, לרוב אתם תראו סביבו קופסאות אוכל חצי אכולות, כמעין מחווה של 'הנה, כדי שלא תקנה עם הכסף שלי אלכוהול"/"זה בסדר, איבדתי את התיאבון". שני אלו טיפוסים מאוד נפוצים, אך מדי פעם אתם תיתקלו במשהו שונה...

כמו נער לבוש בגדים טובים, שהתלכלכו והשתפשפו קצת, ומכנסיו משוכות עד לירכיו, חושפות צמד רגליים שזופות, ובהן פצעים עגולים ומדממים, כה מודלקים עד שהבשר בהם נראה כאילו חפרו בו באצבעות חשופות, עתיר נפיחויות ומוקף כוויות משונות, והנער יושב לו על מצע קרטונים ובוהה אל הכביש הסואן, ולידו אין כל ארגז, קופסה, כוס או כל כלי קיבולת אחר לאיסוף מטבעותיכם, ואינו חש במבטיכם המזועזעים או סר להצעות העזרה השונות שלכם, פשוט בוהה אל הכביש ורק חזהו העולה ויורד מונע מכם לצלצל לחדר המתים העירוני.

כעת אציע רעיון שונה. אולי אני לא בוהה בכביש, אולי אין לי שום עניין במכוניות המזדחלות זו אחר זו בפקק העירוני, אולי אני מביט אל מקום אחר, אל עולם אחר, אולי קיים אני בעולמכם כמעבד מחשב, או מערכת שרתים עתירת כבלים, תופס חלל- אך כל תודעתי ועיסוקיי נתונים למימד אחר, הנחבא מעיניכם. אולי אני יושב שם ומביט באותו מחזה רוטט ופועם, משתנה ונע, של סחרחרה ססגונית ועליזה. אולי עיני החומות עוקבות אחר תנועתם הגלית והסיבובית של סוסי הפיברגלס הצבעוניים, אל הסרטים המסולסלים, עמודי הזהב הספיראליים, הפרסות השועטות וצהלות הפלסטיק והמתכת. אולי ריכוזי נתון לאותן קריאות שמחה ילדותיות, למבטיהם הדואגים של ההורים, עיניהם החולקות סוד של האוהבים הצעירים, וילדה אחת קטנה ושחורת שיער, הישובה על הסוס הגבוה ביותר ומשתמשת בתנועת הקרוסלה כדי לבחון את קהל הצללים, מחפשת בחרדה פנים אבודות.

"אתה לא רציני." החרא הקטן אמר.
פניתי להביט בבעל העיניים השחורות, שכחתי שהוא היה שם בכלל. שם ולא שם. "תזכיר לי."
"'ציניקן'?" הוא שאל, "אתה עולב בי, ידיד ותיק, הרי אין מאמין גדול ממני באנושות."
"האמנם." מלמלתי ביובש והפניתי את מבטי בחזרה לקרוסלה.
"אכן כן, אני מאמין שלמין האנושי יש קיבולת מרשימה של קנאה, מרירות, נקמנות ואדישות, כושר הדחקה מרשים ויכולת בלתי נדלית לרשע שהוא, במקרה האידיאלי, בלתי ניתן למדידה."
"אתה במצב רוח בדחני היום." ציינתי.
"אני בסך הכל מתאים את עצמי לנסיבות, לאירועים העדכניים." חיוכו התעקל בשובבות.
"אה, אתה משועשע."
"בהחלט."
"ישויות נצחיות מוצאות את סופן הדביק משעשע..." פייטתי במילים שיבשו את לשוני, "יהיה זה חטא אם לא נודיע על כך לפקולטות לפילוסופיה, הבטלנים האלו לא זכו לראות תגלית מאז ימי אפלטון."
"אתה לא מעריץ גדול של קונפוציוס, אני מבין."
"תמיד מצאתי את הפילוסופיה של המזרח הרחוק...לעגנית מעט, די מתנשאת כשחושבים על זה." הודיתי.
"ואתה בכלל לא מתנשא." העיניים השחורות פנו להביט בקרוסלה, עוקבות אחרי הילדה בעלת השיער השחור.
"ציניקן."
"תפסת אותי." הוא גיחך.
"עדיין לא. אבל בקרוב."

"אתה בוודאי מתבדח." הוא פנה להביט בי שוב, "בגלל השטות הזו?"
"השטות הזו היא נבואה."
הוא צחק, צחוק ילדותי ומצמרר, "בתור יצור שאני עצמי בראתי, אתה ממהר להסתמך על ברבור מעורפל של חבורת זקנים סנילים, על פני מילתי שלי."
"זה לא סוד." הטעמתי, "שאתה נוטה לשקר."
"אני מגן האמת!"
"כפי שמרפא בימי הביניים הגן על מוגלה עם סכין מוכת חלודה ומוט מלובן." זקרתי גבה.
הוא חייך בגעגועים.
נחרתי בבוז.

"ואיך תעשה את זה? באמצעות הנפש האומללה הבאה? אתה מצפה מהם ליותר מדי." הוא נחר.
"אני מצפה לאותם דברים שאתה מצפה." אמרתי, "עם מטרה שונה."
"להשמיד את הבורא שלך." הוא מלמל ביובש.
"האם זו סנטימנטליות שאני שומע?" לא אפשרתי לו לענות על כך, "אולי כדאי שנעלה את ההימור."
הוא זקר גבה, עיניו השחורות ברקו, "הילד רוצה לשחק.." גרגור של רעב התגנב אל קולו.
"שבע נפשות." אני אומר, "בבת אחת, אני אזכה לכוח מתוגבר, ואתה-"
"לארוחה גדולה שבעתיים, פשוטו כמשמעו." חיוכו התרחב, "אני אוהב את קו המחשבה שלך, בן."
"מן הסתם."

"היזהר," הוא ייעץ, והביט בחזרה בקרוסלה, "אתה מסתכן, אתה שוכח שהסיכויים נוטים לטובתי, מה שאומר שהתוצאה הסבירה תהיה שתיאלץ לצרף שבע נשמות אומללות ל...צעצוע המסתחרר הזה שלך." חשתי את האדמה מתקלפת סביבי, כעלי צבע שהתייבש, בזמן שהתאורה על הקרוסלה התעמעמה, וסוסי הפיברגלס האטו...דם החל לנטוף מנחיריהם המצויירים.
הפניתי את פניי אליו בחדות,
הוא צחק ונסג, מחזיר את החיזיון לקדמותו, "אין צורך לאיים, כולנו ידידים כאן."
"בין השאר."

"האם תרצה לבחור אותם בעצמך הפעם, בן?" הוא שאל בנדיבות מעושה, "יהיה זה אימון טוב, אם אתה אי פעם מקווה לרשת אותי."
"זה לא עובד כך." אמרתי בנוקשות, "אתה בוחר אותם. אלה החוקים."
בעל העיניים השחורות צחק וקם, "אלה החוקים..." אז הוא צחק עוד, והחל צועד הרחק ממני.

חתיכת חרא קטן ומטונף.

פניתי בחזרה להביט בקרוסלה, מסתחררת לה סוב וסוב, מסע בלתי פוסק ללא התחלה או סוף.
בני אדם צועדים קדימה. עם מטרה, עם נחישות.
נשמות אבודות נעות במעגלים.



שחקנים (ומידע שטחי על הדמויות):
The Time - דניאל כריס. ניו יורקי, בחור צעיר, לבוש רוקיסטי, שיער ירוק צעקני.
ODDin - אמיל לפבר. צרפתי, לבוש בגדים איכותיים, שפם דק.
Lazaros L. - ויויאן. בחורה צעירה. יש לה אח, אריק, הוא חסר.



דב"שים:
הבלש דון או'קיף. בלש אירי במשטרת מטרופוליטן, לונדון. ג'ינג'י חיוור בשנות הארבעים לחייו, מעיל גשם ארוך, אקדח, תג. נהרג בקרון מס' 14.
קורי- בחור גמלוני (כלומר גבוה ורזה מאוד), בשנות העשרים לחייו, שיער חום-אפור חלק בתספורת פטרייה, אף ארוך, בגדים יקרים, שעון תואם.
ג'ורג' רובינסון- גבר בשנות החמישים לחייו, חייל ותיק, עיניים כחולות, עצמות לחיים גבוהות וגאות, סוודר, מעיל חום ומכנס אפור. חסר מקל.
אריק- אחיה של ויויאן, ככל הנראה נסע איתה ברכבת, כשהיא התעוררה הוא כבר לא היה שם.

רמזים:
קרון מס' 6-
בובת שוטר
בובת פרוצה

קרון מס' 7-
4 בובות של בני אמיש
בובה של זקנה בכותונת לילה

קרון מס' 10
כיסא נדנדה גדול
4 בובות של חיילים
שני ילדים עם קופסא מחוררת
אישה עם תינוק

קרון מס' 11
עגלת מזון תקועה בתוך חוטי התיל
 
OOG
כמה חוקים וכללים פשוטים, אני רוצה שתמיד תרשמו את שם הדמות שלכם בשורת הנושא, תמיד.
אם אתם רוצים לומר משהו מחוץ לדמות, תכתבו OOG
כשסיימתם עם החלק הזה, תכתבו IG כדי להבהיר שהחלק מתחתיו הוא תגובת הדמות שלכם. כשאני אעשה את זה, אני לפעמים אכתוב שמות של שחקנים מתחת לIG, זה אומר שהם השחקנים היחידים שהקטע נוגע להם. אם אני כותב סתם IG, זה נוגע לכולם.
אני מזכיר, למי שלא זוכר, אני שולט בסביבה, אני שולט בדב"שים, ובכל דבר אחר שלא קשור לפעולות הגופניות, המחשבות והרגשות שלכם (אלא אם כן יש לי סיבה טובה מאוד לעשות את זה). אם אתם צריכים לדעת משהו על הסביבה, על הדב"שים, להכניס אלמנט כלשהו להודעה שלכם- פשוט תשאלו אותי.
תוצאות והשלכות- ברוב המקרים, מה שאתם כותבים שהדמות שלכם עושה, ויש לו תוצאה או השלכה על הסביבה/העלילה, זה בעצם מה שאתם כותבים שהדמות שלכם מנסה לעשות. אני מעדיף שלא תכתבו לי הודעות כמו 'אני מנסה לדקור את המפלצת', פשוט תמצאו אותי ותשאלו, ואני אאשר הכנסה של התוצאה (המפלצת נדקרת) להודעה. ישנם גם הרבה מקרים שבהם אתם לא צריכים אישור ממני, אם אתם עולים במדרגות, פותחים דלת, קופצים במקום, מרימים משהו מהרצפה (משהו שאני תיארתי, לא משהו שפשוט המצאתם מבלי שנתתי אישור)..אתם לא צריכים אישור ממני, במקרה המיוחד שכן תצטרכו, אני איידע אתכם לפני כן באמצעות דב"ש או פשוט אמירה ישירה. אם יש ספק בנוגע לאיזה מהקבוצות ה'ניסיון' שלכם משתייך, פשוט תשאלו אותי. אני מחובר די הרבה, למקרה שלא שמתם לב.

IG
ODDin|WildBill|The Time


בני אדם הם לא פתיתי שלג. הם עלולים להיות מיוחדים, אבל הם לא ייחודיים, וכל מחשבה אחרת היא פרצה למנטאליות עצלה ואנוכית, מתובלת בהרס עצמי, פגיעה בזולת, ומגדלים שלמים מאבני תירוץ והערצה עצמית. כל אדם שיאמר לכם אחרת הוא בהכרח, ללא שום ספק, אשם בשתיים מהתכונות שתיארתי, לפחות. אינכם מאמינים לי? לכו ושאלו את הפסיכולוג שלכם (נראה שלכל שמוק יש אחד כזה בימינו אנו), אם יש בו שבריר של אמינות 'מקצועית' הוא יגיד לכם שאם בני אדם באמת היו כפתיתי שלג, הפסיכולוגיה כולה היתה חסרת תועלת, והוא וכל הממזרים היומרניים האחרים שחולקים את 'מקצועו' היו נשארים ללא עבודה. בני האדם הם מגוונים, אבל הם לא ייחודיים כשלעצמם, יש להם מערכת מאוד ברורה של תגובות והתפתחויות רגשיות שעונה למספר גורמים מאוד מוגדרים, כגון טראומות ילדות ומוטציות ביוכימיות של המוח, והיא חוזרת על עצמה באמינות ומונוטוניות שלא תבייש חולה מאנה דיפרסיה עם הפרעה אובססיבית קומפולסיבית על ספידים. כך אותם פסיכולוגים מצליחים 'לקרוא' אתכם ולהוביל אתכם בצורה מאוד לוגית ואכזרית אל ההתגלויות (שעליהן אתם משלמים להם מאות שקלים לשעה) ה'עצמיות' שלכם.

אוה, אני מרגיש הרבה יותר טוב, הייתי צריך את זה, תודה.

עכשיו כשהסכמנו שאין שישה מיליארד סוגי אנשים שונים על פני כדור הארץ, אבקש מכם לקחת את האמת הזו צעד אחד קדימה, לא רק שבני אדם אינם שונים במהות שלהם- החוויות שכל אחד מכם עובר בחייו זהות לגמרי לאלו שעוברות על האדם שעומד לידכם.
בדיוק.
קשה לעכל? ובכן, אני אתן לכם דוגמה. קחו אייל הון ופועל. אם תקחו את ההתנסויות הנשנות שעברו במהלך חייהם עד יום מותם, בוודאי תגלו ששניהם נסעו הרבה במכוניות, שניהם עבדו בדרך כלשהי כדי להשיג את שכרם, שניהם- בשלב המאוחר יותר של חייהם- בילו את ימיהם בחישובים של רווחים והוצאות, שניהם חוו רגעים נדירים של אושר אמיתי ורגעים נדירים באותה מידה של כאב נקי מיומרנות, שניהם נכנסו ויצאו ממערכות יחסים, שטו פעם או פעמיים בספינה, טסו במטוסים, שתו עם חברים, ניהלו מלחמות כדורי שלג והתמודדו עם דמויות שליליות שאיימו על חייהם/פרנסתם/מעמדם/בני/ות זוגם. כמובן שמדד האיכות של האמצעים עולה ויורד, אבל אני מבטיח לכם, החוויות והתחושות שהופקו מהן זהות לגמרי.

לאן אני הולך עם זה, אתם שואלים?
אם האנשים והחוויות ניתנים להחלפה ללא השלכות יוצאות דופן על רצף הזמן והחלל, אז כל מה שנשאר לנו זה המיקום הגיאוגרפי. אדם שלוקח רכבת תחתית מקצה אחד של ניו יורק לקצה השני, הוא לא אותו האדם שיושב לו בתוך אחד הקרונות הממונעים של אורלנדו, נכון? על כך יש לי דבר אחד לומר: כאשר בני האדם והחוויות שהם עוברים ניתנים להשוואה, ישנם אלו שלא יזרקו זין על הגיאוגרפיה ופשוט יעשו מה שבראש שלהם. היוצר שלי הוא אחד מהם.



ארבעתם התעוררו בקרון מס' 6
למרות שהזיכרון האחרון שלהם כלל נסיעה ברכבת, זו לא היתה הרכבת אליה נכנסו לפני שעות אחדות, ועתה ישבו בה, בין הקירות המוכתמים בצהוב שומני, על המושבים המרופדים בעור סינטטי ואדמדם, שסודרו בזוגות-זוגות, שני טורים משני צידיו של המעבר הצר. מלבדם איכלסו את הקרון עשרות דמויות...לבנות, בובות ראווה למעשה. אם כי הבובות האלה לא נראו כמו שום בובת ראווה שהוצגה בשום חנות שראיתם מעולם. הבובות פוסלו בכישרון רב, ממלאות את המושבים הריקים מנוסעים חיים. בובת שוטר אחת, לדוגמה הוצבה בישיבה ליד שוטר אחר שהיה, כפי הנראה, חי לחלוטין. הבובות לא נצבעו, וגם לא נוצרו מפלסטיק בגוון עור, הן היו מבריקות ולבנות כצדפה, ודמותיהן היו ניתנות לזיהוי אך ורק מהפיסול המדוייק והמפורט להבעית...כה חיות למראה, קפואות תחת המעטה המזוגג.

אחד מהארבעה, אדם מזדקן כבן חמישים, שיערו הכסוף קצוץ קרוב לפדחתו ומעיל רחב וחום מקורדרוי כיסה את חולצת הפלנל שלו, פקח את עיניו והביט סביבו, הבלבול נוצר בעיניו כאשר לא זיהה את פנים הקרון, "מה..." ואז הוא הבחין בבובה הישובה לידו, הדמות נראתה כבחורה בבגדים חושפניים, סגנון זונת ברים, "אלוהים אדירים!" הוא קם במהירות והביט בבובה, "מה לעזאזל קורה כאן?"
 
טיפוס צעיר פוקח עיניים חומות-ירוקות כמה מושבים מהזקן, מביט סביבו בבלבול. הדבר הכי בולט לגבי הטיפוס הזה הוא השיער - צבוע בירוק צעקני שהספיק לדהות. הוא בודק במהירות נרתיק שמוטל לצידו, של משהו שנראה כמו כלי נגינה, קם על רגליו.
"שאלה נהדרת חבר" הוא הביט סביב "זה בפירוש לא הקרון שעליתי עליו. היי," הוא צועק לאוויר "מי האידיוט שארגן את השטות הזאת?!" מה שלא קורה כאן, אני לא אוהב את זה..
 
על אחד הכסאות יושב גבר צעיר למדי, עם שיער חום בהיר, עיניים תכולות ושפם דקיק, מסתכל מסביבו במבט מעט עייף. לגופו הוא לובש ג'ינס שחור וחולצת בורדו מכופתרת, ששני כפתוריה העליונים פתוחים. לרגליו נעליים שחורות מבריקות. נידף ממנו ריח קליל של זיעה ושל כמה בשמים שונים.
הוא מעביר ידו בשיערו. הממ, אני חושב שאני זוכר שהייתי ברכבת הביתה, אבל לא נראה לי שהיא נראתה ככה... יכול להיות ששתיתי קצת יותר ממה שהייתי צריך?
Dites moi, הוא אומר, מבלי לפנות לאף אחד באופן ספציפי. Quelle est la gare suivante?

OOG
התרגום מצרפתית הוא "תגידו, מה התחנה הקרובה?", עד כדי הצרפתית הדי חלודה שלי. אני עושה את זה בכוונה. :)
 
הבחור מסתובב בעצבנות אל הצרפתי. במבט שני, שמים לב לתליון מוזר על הצוואר שלו - כיסא חשמלי ועליה דמות אנושית קטנה "מה? חבר, דבר אנגלית. אנחנו לא בלובר כאן!"
מה עושה כאן צרפתי ולמה הוא חושב שנבין את השפה? משהו כאן ממש לא בסדר...
 
היה רגע קצר של פאניקה, שהתבטא בחיוורון ועיניים פעורות, לפני שהבלש (גבר אירי בגיל העמידה, סטראוטיפ מושלם עם שיער ג'ינג'י בוער ועור חיוור זרוע נמשים, לבוש במכנס מחוייט, חולצה מכופתרת ועניבה כהה) הגיע להבנה כי הבחור במדי השוטר שישב לצידו היה לא יותר מבובה.
חרא, הדבר הזה נראה ממש כמו ג'ולס.

במבט נוסף סביב - הוא הבין כי לא הייתה זו רכבת המטרו שעלה עליה בשפרד'ס בוש, לפני כרבע שעה. הרדמות ברכבות לא הייתה תופעה חדשה בשבילו, אבל הוא מעולם לא זכר שהחליף רכבות מתוך שינה. זה היה חדש.

הוא קם ממושבו וכחכח בגרונו, מעיל הגשם שלו מוסט הצידה כדי לחשוף את התג הזהוב שהוצמד לחגורת מכנסיו. "היי, בלי פאניקה. אני בלש." המבטא הבריטי לא היה יכול להיות ברור יותר. הוא סב אל הבחור המשופם. "אף אחד לא יודע איפה אנחנו? אתה? Anglais?"
 
OOG
אני מזכיר, זה מאוד חשוב שתכתבו את שמות הדמויות שלכם בנושא ההודעה, ועד עכשיו אף אחד לא עשה את זה.
הרכבת לא בתנועה, דרך אגב.

IG
ODDin | WildBill | The Time
[קרון מס' 6]

הגבר המבוגר הביט סביבו, "איפה המקל שלי..." הוא שאל עם מבטא אמריקאי מובהק, ונאחז במשענת הגב של המושב לפניו, אז הביט במרווחים שבין המושבים והלאה מהם, כשלא מצא- הוא נעזר במשענות כדי לצאת אל המעבר, נאחז אז בעמודי האלומיניום חסרי הברק, "זאת...זאת לא הרכבת שלי, מה מתרחש כאן?" הוא ניגש אל הבלש עם המבטא הזר, מביט בו לרגע, "זה לא תג של משטרת בוסטון." ואז הפנה את מבטו אל הבחור המבולבל עם השיער הירוק, "ומה זה אמור להיות?" עיניו אמנם היו בכיוון של הבחור, אבל הביטו מעבר לכתפו, אל דלתות היציאה לרציף. הדלתות הכפולות היו נעולות בכמה מנעולים שונים, שנתלו מהידיות ומטריזים שונים שהותקנו בהן, אך מה שמשך את תשומת הלב בדלתות היו חוטי התיל; מסה רצינית של חוטי תיל, ספירליים, עם קוצים חדים כתער, עוטים שכבה נדיבה של חלודה כתומה-אדמדמה, היו כרוכים סביב הדלתות, בצפיפות גבוהה ובסידור פרוע מעט, ששילח קצוות חדים כחצי מטר מהדלתות לכל כיוון.

IG
Lazaros
[קרון מס' 8]

"היי, את שם, תתעוררי."
הנערה פקחה עיניים ומולה ראתה בחור גבוה, כבן 28, בעל גוף ארוך ורזה בסגנון דחלילי, לפחות בגובה 2 מטר, זרועות ארוכות ומגושמות, אף בולט ועיניים גדולות, לבוש בחולצת כפתורים כחולה בהירה ומכנס יקר בצבע חרדל, שעון קארטייה למפרק ידו ומשקפי שמש מותגיים נחו על שיערו החום-אפרפר. "היי, את ערה? את בסדר? אני מצטער, זה יישמע מוזר, אבל אני לא בטוח היכן אני, תוכלי לומר לי לאן הרכבת הזו נסעה?"
המבטים הראשונים הבהירו לה שלושה דברים:
1. הקרון היה מלא בבובות ראווה מצמררות ולבנות, מפוסלות כמו נוסעים אמיתיים.
2. זאת לא היתה הרכבת שלה.
3. היא ישבה שם לבדה.
 
בחיי, באמת שתיתי יותר מדי... הוא מסתכל על קרון הרכבת מעט יותר בריכוז, ושם לב לבובות ולמנעולים על הדלתות. הזונה לא שמה לי LSD בשמפניה, נכון?..
הוא מתיישר בכסאו, ושואל, הפעם באנגלית, אם כי קולו עדיין רגוע למדי. "אוקי, זה מביך... באיזו תחנה אנחנו כרגע?"

OOG
מה רואים מבעד לחלונות?
 
ויואן פקחה את עיניה בחולשה והסתכלה סביבה כמחפשת דבר מה. לפתע נפערו עיניה בפחד והיא זינקה מעבר לגבר היושב מולה והחלה לרוץ לאורך המעבר בקריאות "אריק! אריק!".
היא החלה להפיל בובות ולחפש מתחת למושבים ללא הועיל עד שלבסוף היא חזרה אל הגבר הגבוה, רועדת ועל סף היסטריה, "איפה אריק?!" היא תבעה ממנו
 
IG
ODDin | WildBill | The Time

החלונות, כמו כל דבר אחר ברכבת הזאת (חוץ מהבובות) מאוד ישנים, הזגוגית במצב שחוק ומנוון, ומוכתמת מאוד, מחוץ לרכבת אתם רואים, בעיקר, נוף תת קרקעי, לא ברור וכהה מחושך.


IG
Lazaros

הבחור נרתע לאחור, "מה? לא אריק, קורי." הוא אמר והצביע על עצמו, לא בטוח אם הנערה שפוייה, "לא מכיר שום אריק, אין כאן אף אחד חוץ מאיתנו ומה...בובות הקריפיות האלה. ואיזה מטורף נעל את הדלתות עם מנעולים וחוטי תיל."
 
אופס.. כבר שכחתי מהכלל הזה.
in
דניאל משפשף את עיניו, מתקרב אל הדלת הקרובה אליו בזהירות. בוהה בחוטים אך שומר מרחק "מה.. מאיפה לי לדעת? אני רק יודע שהחרא הזה פה זה לא ניו-יורק." הוא מסתובב אל השאר ומצביע על החוטים "תגידו, הדבר הזה לא נראה ישן מידי? הרבה יותר מידי בשביל קרון שהיו צריכים להכני איכשהו את כולנו לתוכו מתישהו לא מזמן?" הוא כבר לא נראה עצבני כמו קודם, יותר.. לחוץ. לחץ שגובל אולי בחרדה.
יש כאן משהו לא בסדר בצורה בסיסית, לא הרגשתי כזאת זרות שנים.. אבל בפעם הקודמת זו הייתה זרות טובה, שלפני הידידות (שהפכה אחר כך למשהו יותר קרוב להיכרות חונקת, אבל עזוב את זה..)
עכשיו זה מרגיש יותר כמו... זרות של מישהו שזורקים אותו לתא כלא במקום שהוא לא מכיר, והוא לא יודע אפילו למה.
 
גל קור עובר בגופו של אמיל וזעה קרה, מגעילה, מופיעה על עורפו ורקותיו, מדביקה את שיערו אל העור. הוא נושם עמוק כמה פעמים, מסדיר את נשימתו, ואז קם על רגילו. "אוקיי..." הוא אומר, מנסה להשאר רגוע. "אז, מה שאתה מנסה להגיד זה שאיזה פסיכופט תפס אותנו וגרר אותנו לכאן. איפה ש'כאן' לא יהיה. והוא היה צריך להכניס אותנו ואת כל הבובות האלה לכאן איכשהו, וגם להושיב והכל. אז, בטח יש יציאה דרך אחד הקרונות האחרים." באומרו זאת הוא פונה אל הדלת הקרובה המובילה אל הקרון השכן. "ואגב פסיכופטים..." הוא ממלמל לעצמו, בעודו שולף מכיסו אולר ופותח אותו.

OOG
השוטה - אני מניח שאתה מבין למה זה מאוד הגיוני שאמיל יקח איתו אולר ל"עבודה". ;)
 
דניאל מביט על שלושת הנוסעים האחרים בקרון - איש זקן, אירי שטוען שהוא בלש, ומישהו שמשום מה דפק את הראש מספיק חזר בשביל לחשוב שהוא נמצא בצרפת.
"לעזאזל, מה קורה כאן?" הוא ממלמל לעצמו, מתחיל ללכת אחרי אמיל, מתחיל לדבר בלי לפנות למישהו מסויים "שמי דניאל ואני עליתי על הרכבת שלי בניו-יורק. מי אתם בדיוק?"הוא מעביר את מבטו בין השלושה, מחכה לתשובות.
אני מקווה שמדובר במתיחה מטופשת, אחרת...
 
OOG
כמה הודעות והערות-
1. ערכתי את הודעת הפתיחה של המשחק, היא כעת כוללת את:
שמות הדמויות והשחקנים, מידע קצרצר על כל דמות (לפי מה שהתגלה עד עכשיו),
פירוט של הדב"שים
וסעיף חדש מיוחד למשחק הזה...סעיף רמזים.
במשחק סיילנט היל יש חשיבות לחלק מהחפצים סביבכם, כיוון שאני לא מצפה מכם לזכור כל חפץ וחפץ שנתקלתם בו בעבר לשימוש עתידי, אני אוסיף לרשימה בכל פעם חפץ שעלול להיות חשוב. זה בספויילר כדי שלא תבהו בזה בכל פעם שאתם מביטים ברשימת הדמויות, אבל כל אחד מוזמן להסתכל כשהוא צריך. אל תתחילו להרים כל דבר ולסחוב איתכם, במיוחד לא כשמדובר בחפצים גדולים, לצורך העניין אני אבטיח כבר עכשיו- אתם תוכלו לחזור לכל אזור במשחק לפחות פעם אחת.

2. הציפייה ההגיונית מכל שחקן היא הודעה ליום/יומיים, אני לא חושב שזה מוגזם, זה הקצב המקובל למשחק שהוא פחות או יותר casual. אם לא תגיבו, ואני לגמרי מבין שלפעמים יש מחויבויות וכל מיני נסיבות מקלות, אני איאלץ לדב"ש אתכם, ואני אעשה את זה בצורה לא איכותית במיוחד. זה לא עונש, אני עושה את זה כי אני חייב- כדי שהמשחק לא ימות. עמכם הסליחה.

כרגיל, אני מזכיר, שימו את השם בשורת הכותרת.

IG
Lazaros

[קרון מס' 8]
קורי הביט בבחורה במבט נבוך מעט, "אה...טוב, היו הרבה אנשים על הרכבת שלא נמצאים כאן עכשיו. היי, לפחות הוא לא הפך לבובה, נכון?" הוא חייך חיוך קלוש, "אולי הוא התעורר לפנינו, הוא בטח לא הצליח להתרחק יותר מדי או לצאת מהרכבת...לפחות לא מהקרון הזה. ראית את חוטי התיל? נכון שזה מטורף? אני לא לגמרי בטוח איך הגעתי לפה." הוא הביט סביבו וגרד את ראשו, "הממ...לא חשוב, מה שאני יודע זה שצריך לצאת מכאן. אני אולי לא נוסע יותר מדי ברכבת התחתית, ככה שאני לא מומחה, אבל אני די בטוח שהרכבת המסויימת הזאת לא ממש עומדת בשום תקנים סניטריים מקובלים." הוא הביט שוב על סבך חוטי התיל, "או הומניים. רוצה להצטרף אליי? נחפש את אחיך תוך כדי."

קורי חייך אליה. רכבת אימה מלאה בבובות מחרידות היא אולי לא המקום האידיאלי להתחיל עם בחורות, אבל במצבו הוא לא יכל להרשות לעצמו להיות בררני.

IG
ODDin|The Time|WildBill

[קרון מס' 6]
"לא, למה שזה יראה כמו התג של בוסטון?" שאל הבלש האירי והביט בשלושת הגברים בעודם מדברים, אז מבטו עבר אל חוטי התיל שעטפו את הדלתות כמו גולם מסוייט, ואל הצרפתי ששלף אולר, הוא הרים את ידו- "רגע, רבותיי, להירגע בבקשה, אף אחד לא הולך לחתוך כאן אף אחד, לא משנה כמה הוא מטורף. בשביל זה אני כאן, מובן?" הוא הזיז מעט את מעיל הגשם כדי לחשוף את האקדח ברתמה, "השם הוא הבלש דון או'קיף, אתם יכולים לקרוא לי דון, מחלק הפלאיינג סקווד במטרו, לונדון, אנגליה. אומר לכם משהו?" הוא הביט בפנים המבולבלים שסביבו, "נהדר."

"רגע, אז זה אומר שאין לך סמכות כאן." אמר האיש המבוגר, בעודו נשען על אחד העמודים למטרת יציבות, "ואני לא חושב שמותר לך לדחוף את התג הזה בפנים של אנשים כשאתה בחופשה בחו"ל, כאן אתה לא יותר מאשר תייר עם אקדח."
דון זקר את גבתו, "מה שמך, אדוני?"
האיש זקף את קומתו, "רובינסון, ג'ורג' רובינסון."
"ובכן, מר רובינסון, אתה אולי חושב שאתה נמצא בבוסטון, אבל אני עליתי על הרכבת הזו בשפרד'ס בוש."
ג'ורג' בהה בו.
"לונדון."
"אתה מנסה להיות מצחיק?" ג'ורג' הזעיף.
"אם היית מכיר אותי, לא היית שואל את זה."
"אבל זה בלתי אפשרי, לא יכול להיות שאתה עלית על רכבת בבריטניה, הוא איפשהו בצרפת, זה..." הוא הביט על הבחור עם השיער הירוק, "לא יודע איפה, בטח ניו יורק, וכולכם התעוררתם כאן-"
"אולי, אדוני, אבל זה מה שקרה, אני פה." הבלש או'קיף ניסה טון סבלני, "וכרגע, מה שצריך לעניין אותנו זה לדאוג לבטיחותנו, לאתר נוסעים נוספים על הרכבת, ולמצוא דרך לרדת ממנה כדי שנוכל לנסות להבין היכן בדיוק אנחנו נמצאים, רק לאחר מכן נוכל להרשות לעצמנו לתהות בנוגע לדרך שבה הגענו לכאן, זה נשמע לך הגיוני?"
ג'ורג' הביט בו בזעף, "אל תתנשא מעליי, בחור צעיר, אני לחמתי באלף תשע מאות-"
"לא הייתי חולם להתנשא מעליך, מר רובינסון, אני פשוט מנסה לדאוג לרווחת כולנו."
הגבר המזדקן נשאר זעוף, אך נראה פחות או יותר מרוצה מההיגיון של הבלש הזר.
"מצויין." הבלש פנה אל האחרים, "בלי סכינים, בלי אקדחים ובלי שום תרגילי גבורה הוליוודיים, אנחנו נעבור אל הקרון הבא ונבדוק האם נוכל למצוא משם יציאה, כולכם אחריי, בזהירות, אל תיגעו בכלום, בלי טעויות." הוא החל לצעוד לעבר הדלת המובילה לקרון הבא, עוקף את הצרפתי.
בלי טעויות...עם שני אמריקאים וצרפתי חובב סכינים...כן, בטח.
 
כשהבלש מסתובב חזרה אל אמיל, אמיל כבר לא שם, אלא עמוק בתוך הקרון הבא.
אין לי מושג מה הבולשיט הזה, אבל כרגע אני חייב להשאר מרוכז. לונדון, גם כן. ניו יורק, גם כן. אין לי זמן להקשיב לשטויות האלה. קודם כל, לצאת מכאן. אחר כך יהיה לך ניו יורק, יהיה לך לונדון, יהיה לך כמה שפרד'ס בוש שאתה רוצה. אבל קודם לצאת מכאן. פאק.
 
OOG-
אם כן, אני אתאר את הקרון הבא.

IG-
ODDin|The Time|WildBill
[קרון מס' 7]
נראה דומה מאוד לקרון הקודם, המושבים שבו מלאים בבובות ראווה לבנות בצורות וסגנונות שונים, יש אפילו משפחת בני עדת האמיש בצמד השורות הראשונות, עם הכובעים הרחבים והזקנים.
יש שם גם בובה של אישה מזדקנת, היא לבושה בכותונת לילה מצועצעת שכלל לא מחמיאה לגזרה הרפוייה שלה, מעליה איזשהו חלוק פתוח עם ברדס, נראה כאילו היא החזיקה משהו בידה השמאלית, אשר קפואה בתנוחת הנפה מעל לראשה, אך החפץ לא שם.

"היי, אדוני, תעצור רגע." אמר הבלש ועקב אחרי אמיל אל הקרון הבא, "הרגע הסברתי מדוע זה חשוב שתיתנו לי לטפל במצב, הייתי מציע שתיזהר עם הסכין הזו לפני שתוציא למישהו עין."
 
חזרה
Top