• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

Tales of Xadia, פלייטסט פומבי וכריכה מהממת

קיבלתי קישור ברשימת הדיוור של Fandom לחוקי הפלייסטס של Tales of Xadis למשחק התפקידים "נסיך דרקון" וגם הרפתקה בשם The Lost Oasis שמלווה את החוקים (40 עמודים).
תשמעו, ממליץ בחום להוריד ולקרוא, ממבט זריז זה נראה ממש מושקע ובהקדמה של ההרפתקה יש תרשים זרימה מגניב לגמרי עם כל האפשרויות של ההרפתקה. אם קודם רק התלהבתי מהסיפור ומהרקע של העולם המגניב, עכשיו מרפרוף בקבצים זה גם נראה ממש איכותי ומושקע!
תורידו עכשיו ;)
ואם זה לא היה מספיק מגניב בפני עצמו, גם ראיתי עכשיו את הכריכה של הספר, מהממת בפני עצמה!
TalesofXadia_Cover.jpg
 
מגניב שהמניעים והאידיאלים של הדמות הם בעצם התכונות על דף הדמות. הדמויות המוכנות נראות אחלה.

מה שלא ברור לי לגמרי - מתי ואיפה זה מתרחש ביחס לסדרה? נקודת הפתיחה של הסדרה די גרועה בתור מקום להתחיל בו משחק עם קבוצה שחלק מהדמויות בה בני אנוש וחלק אלפים...
 
מה שלא ברור לי לגמרי - מתי ואיפה זה מתרחש ביחס לסדרה?
עד כמה שהבנתי זה יתרחש אחרי עונה שלוש ובעצם יכסה את הפער בינה לבין עונה 4, אז אלפים ובני אדם יכולים לעבוד ביחד אם כי לדעתי זה עדיין לא סביר במיוחד.
 
נרשמתי באימיל.. אבל איפה מורידים?
מקבלים למייל שרשמת הודעה עם קישור לחוקים, קישור להרפתקה ומידע איך להעביר את ביקורת הפלייטסט שלך לחברה אחרי שתקרא או תשחק עם חברים.
 
נפתחה ההזמנה המוקדמת -
מחיר ספר הבסיס הוא 50 דולר סבירים בהתחשב שזה בזיכיון שנראה לי יקר יחסית, זו לא סדרה מתה אלא אחת מהפופולאריות ביותר בז׳אנר.
לא הצלחתי למצוא משלוח לישראל...
 
אני חושב ש-50 דולר כיום זה מחיר הגיוני לספר שיטה שמכיל את כל מה שצריך כדי לשחק (גם תוכן לשחקן וגם תוכן למנחה). ואתה גם מקבל את כל התוכן הדיגיטלי ברכישה, שזה מגניב.

אבל אם אין משלוח לישראל זה קצת מאכזב...
 
חזרה
Top