• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[PF] קללת הדרקון- עץ משחק- הקרב האחרון (5/5) [הסתיים]

OUT
כמה מחשבות לסיום, ללא סדר מסוים.
-אשיגה הייתה דמות מהנת למשחק, הרעיון שמאחורי הכוחות שלו להוציא סיפורים ממקומות וחפצים עדיין מעניין אותי ואני בטוח שאני עוד אשתמש ברעיון בהמשך.
-בזכות המיקוד בקווי עלילה נפרדים עבור כל דמות אני חושב שאשיגה היא הדמות שהכי השתנתה אצלי במשחקי פורום, מדמות נייטרלי-תוהו שבעיקר דאג לעצמו ולסיפורים שלו החוויות שהוא עבר והאחריות שהוטלה עליו גרמה לאשיגה להפוך לדמות אחראית וטובת לב יותר (נייטרלי-טוב או תוהו-טוב הייתי אומר)
-אחרי שהתרגלתי למו"ד 5 פאת'פיינדר קצת מורכבת מדי לטעמי. יותר מדי תוספים וחסרונות שמגיעים למספרים די מגוחכים, עד כדי כך שהטלת הקוביה כמעט ולא משנה.
-לא אשקר, אהבתי את זה ששם המשחק התחבר ישירות לקו העלילה שלי.
-אני לא מכיר את גולאריון כמעט, אבל לפי המשחק נראה שמדובר במשהו עצום, הרגשתי כאילו נגענו רק בפיסה קטנה בארץ אחת בתוך יבשת אחת העולם ושייקח שנים לחקור את הכל.
-הדרך לא הייתה חלקה כל הזמן והיו פעמים שחשבתי שהמשחק יתמסמס, אבל העוג הברברי שהיה שה"ם נהדר משך קדימה ונתן סיום שהיה שווה את הדרך.
 
אני גרוע בדברים סיכום כאלה, אז אני אנסה לעשות את זה קצר.
אני שמח שהייתי חלק מהמשחק הזה, אני יודע שהיו כמה נקודות שנהנתי יותר וכמה נקודות שנהנהתי פחות, אבל עוג הוא שה"מ נהדר ותמיד הצלחנו למצוא את הדרך לגרום לזה לעובד ולמשחק להיות כיפי.
צ'אהיו הייתה דמות מאוד חריגה בשבילי, גם בגלל שזו הדמות הראשנה שאני משחק שהיא נגדית למין שלי, וגם בגלל האופי שלה, ניסתי לצאת מהמקום הנוח שלי, ואני מקווה שלפעמים יצא מזה משהו מוצלח.

בסופו של דבר, אני מאוד שמח שהמשחק הזה התחרש, היה הרבה נקודות שחששתי שהוא יפול, אבל אני שמח לראות שזה לא קרה, אני שמח שיצא לי לשחק עם כל אחד מהאנשים שהיו במשחק הזה, ואני בטוח שבלעדיהם המשחק לא היה אותו דבר.

וכמובן שתודה לעוג, אתה שה"מ נהדר, ואף על פי שידענו חילוקי דעות לא מעטים, אני עדיין נהנתי להיות חלק מהמשחק שלך, ואני מקווה שיצא לי להינות להיות חלק מהמשחקים שלך בעתיד.
 
חזרה
Top