• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[PF] קללת הדרקון- עץ משחק- הקרב האחרון (5/5) [הסתיים]

נאגאטו:
מספרים היו הייתרון של היאקוזה, אבל לא שלו. הוא היה הזאב הבודד, הוא עבד טוב יותר ככה, רחוק יותר מ-"בני ברית" והסחות דעת כאלו ואחרות. הוא התסער היישר אל לב הקוסמים, נועץ את הקטאנה שלו בתוך ליבו, ומושך את תשומת ליבם אליו. הקסמים שלהם יכאבו, אבל היאקוזה יוכלו לטפל באנשי-העכברוש הלכודים ביתר קלות אם נאגאטו יעשה את מה שהוא טוב בו במקום טיפול בפצועים. אם יצליח לשרוד דקה נוספת, הייתרון המספרי שלהם יוכפל ואף ישולש אפילו לרגע קט.
 
IN
אתה מסתער קדימה, מתחיל לחתוך אותם אחד אחרי השני. "תגרמו לו להשתחוות בפנינו!" צועק אחד מוואי לינג מהקהל, ולפתע אתה מרגיש את עצמך מסוחרר. פרץ של קסמי מחשבה, שינה, שליטה, החזקה ובלבול נשלח לעברך מכול כיוון, משכת את מלוא תשומת הלב של הקוסמים הללו. כולם בעוצמה נמוכה אבל הכמות שלהם מהממת אותך, ואתה מרגיש איך הקסם מאיים לשלוט בך, להפיל אותך אל הקרקע. אתה לא מסוגל להתנגד לכול כך הרבה קסמים ביעילות.
 
"אני מודה שלא כך התכוונתי להשלים אותה," שינה אומרת ומוציאה ממחטה מכיסה, מנגבת את הדם מלהבה. "אך הזמן לוחץ על כולנו." היא מעיפה מבט אל יועציה של נאי-יאן, מסמלת לחיילים שלה לאחוז בהם, ופונה לבחון את החדר. מחפשת את דלת הסתרים שהיא בטוחה שנמצאת בו.
 
מצוין. שינה חוזרת אל הבסיס, החיילים שלה אחריה. לוקחים את היועצים כבני ערובה- היא תשאיר את מלאכת השגת המידע למנוסים ממנה.
לפני שהם יורדים אל המעבר התת קרקעי, היא מוודאת שהיועצים לא מסוגלים לראות. מעלפת אותם במקרה הצורך אם אין שק לשים על ראשם.
 
נאגאטו:
נאגאטו לא מתנגד. הוא לא היה צריך להתנגד, התוכנית שלו פעלה. כל רגע שהקוסמים התמקדו בו במקום ביאקוזה קידמו את התוכנית שלו רחוק יותר. גם אם הוא לא היה מסוגל להתנגד להשפעות הקסמים, הוא יכל לספוג את הנזק שעקב אחריהם, השריון שלו היה חזק ועמיד. הוא גם לא היה צריך להתנגד לכל הקסמים בבת אחת. הוא נתן לוואי-לינג להאמין שהם הביסו אותו, לאט לאט מפזר את ההשפעות מהראש שלו.
 
IN
אתה מרגיש את הקסמים שולטים בך, ואז לפתע זה מפסיק. אתה רואה את היאקוזה והאנשים של הוואי לינג נלחמים. אנשי הוואי לינג אפילו לא מסתכלים לכיוונך, משתמשים בקאטאנות וואקיזאשי נגד אנשי היאקוזה שלפתע נראים דווקא בעמדת הנחיתות. הקוסמים לא שם, אתה לא מצליח לזהות את הקוסמים של הוואי לינג, אבל אתה יכול לראות את הלוחמים שלהם- שמתעלמים ממך לחלוטין, ממשיכים לחסל את היאקוזה בקלילות שגורמת לך פתאום לפקפק בחולשה של הוואי לינג, בה היית כול כך בטוח עד עכשיו.
 
נאגאטו:
מבלי להסס, נאגאטו מרים את הקשת שלו ומתחיל לצלוף בגבם של הוואי-לינג אחד אחד, משתמש בכוח האדיר שלו על מנת לדרוך כל חץ ולירות אותם בעוצמה של סוס דוהר, מרסק שריון, שריר ועצם כאחד. כאשר נגמרים חיציו, הוא מרים את הקטאנה שלו מהרצפה ומסתער לחסלם בקרב פנים-אל-פנים. הוא לא הרגיש דבר כאשר תקף את גבם. זו הייתה החלטתם להפנות אותו אליו.
 
IN
אתה יורה חץ אחרי חץ, ולפתע אתה עוצר. קול הצעקות... לא נכון. אתה יכול לרגע, לראות דרך האשליות ששולטות בך, ולראות את אנשי היאקוזה המדממים על הרצפה. לוואי לינג לא היו קאטאנות וואקיזאשי... והקוסמים, הם הסתירו את עצמם מפניך...

הדלתות שבקצה המנוגד לזה שנכנסת אליו נפתחות, וקול צחוק חזק נשמע. הדלת נפתחת, ומתוך המקום יוצא אדם במעיל שחור, שנראה כאילו צל הלילה נשטף מטה. בידיים שלו, הוא מחזיק שתי חרבות כסופות, והעיניים שלו... שחורות לחלוטין. הצחוק שלו נשמע כמו מספר אנשים שצוחקים יחדיו.

"מחלל הקודש, ברוך הבא למקדש שלנו לטיהור. אתה כרגע נלחם בנו, אבל אתה גם בן אנוש טהור, ולכן כאשר תמות ניתן לך מקום בינינו" אומר הקול שלו, והוא מניף את הגלימה שלו. מתוך הגלימה יוצאים פרצופים רבים, כאילו צועקים מתוך הגלימה "אני מבטיח לך, אנחנו נלמד אותך את הכוח בלהיות טהור" אומר האיש המוזר. במבט פשוט, אתה יכול לדעת, יש בו עוצמה. הקסמים עליך מפסיקים, אתה יודע שכעת שהוא מסתכל עליך- הוואי לינג מפחדים מידי להתערב ביניכם.
 
IN
"כמובן שלא ראית אותי, כשאתה בן אלפי שנים, כמונו, אתה לא מראה את עצמך בפני כול אחד. האחרון שהיה ראוי לראות אותנו היה היורש האחרון, הקיסר החדש" הוא אומר, ואתה רואה את הפנים מתוך הגלימה השחורה מופיעים, הפעם הם לא צועקים אלא צוחקים. כול פעם זה פנים שונים.

"עכשיו, אנחנו יודעים שאתה לא תסכים- אבל אנחנו נשאל בכול זאת, כדי שלא תוכל לומר דבר על כול הכאב שאתה הולך לחוש. האם תצטרף אלינו? תנטוש את כול מה שאתה מאמין בו ותאמץ את השנאה שבלבך מיד ללא קרב?" הוא שואל, ואז מחייך "כמובן, גם אם תסרב כעת, בעוד כמה רגעים אתה תלמד את העינוי שהוא התנגדות לנו, ותסכים- אבל הבחירה בידך, האם הכאב שווה את הרגעים הבודדים הללו בהם עוד תעמוד על שלך".
 
נאגאטו:
"אתה מדבר יותר מדי, כמו כל השאר." נאגאטו מניד בראשו, מרים את הקטאנה שלו לגובה העיניים שלו, מראה את כוונתו להילחם. הלהב שלו מתחיל לזהור קלות בעוד ברכתו של שר-הדמים מופעלת, והופכת את הלהב לחד במיוחד ומסוכן לבני-אדם. הוא לא ידע אם האחד שמולו היה אדם, אך הוא היה בספק שמקורו לא היה אנושי. הוא המנהיג של הוואי-לינג אחרי הכל, או ככה הוא ניחש.
הפרח שקיבל ממקדשה התחיל לזהור קלות, וסגר את כל פצעיו שספג עד כה. הוא היה זקוק לכל טיפה של כוח על מנת לעמוד על שלו כנגד אויבו.
לבסוף, הוא הפעיל את הכוח האחרון שלו, עוצמת הצללים שנחשף אליה בשוק-תחתית. הוא יכל להפעיל אותה רק פעם אחת, זה כל הכוח שהיה לו, אבל פעם אחת זה מספיק. הוא נעלם מהעין, נהיה בלתי נראה בעודו רץ מסביב, שריונו אינו משמיע קול בעודו מכוון את הקטאנה שלו היישר אל עבר גב-ראשו של היצור השחור.
 
IN
אתה נועץ את החרב האיש, הוא נחתך. זה היה פשוט, פשוט מידי אפילו. הוא נופל על הקרקע, הגלימה השחורה שלו מתפוגגת והופכת נוזלית... ואז אתה רואה שהיא מסתערת קדימה. היא מזנקת על אחד מלוחמי הוואי לינג האחרים, שצורח ואז נראה שהצל בולע אותו. לרגע אחד הוא כדור של נוזל שחור בלתי מזוהה, ואז כאשר הכדור נפתח הוא נראה כאילו הוא כעת לובש את אותה גלימת צללים שלבש האחד הקודם.

"ישות נוספת בעבורנו, וכול כך הרבה שנאה, למרות שהבחור הזה נראה אחד מהשקטים" אומר האיש החדש "אתה לא מבין? זה חסר ערך, לא אכפת לנו איזה גוף יהיה לנו- אנחנו תמיד ננצח. תפיל גוף אחד, ונעלה מגוף אחר" אומר האיש החדש, ומרים שני להבים מהרצפה, מוכן להילחם. "עכשיו, בוא והילחם. אנחנו לא יכולים לחכות כבר להכניע אותך".
 
IN
הפעם, האיש חוסם אותך באמצעות שתי החרבות, שמצטלבות וכולאות את החרב שלך.
"לא, הפעם אתה לא תצליח לעשות את זה" אומר הגוף "הפעם אתה הולך לשלם". החרבות מחליקות מהקאטאנה שלך והאיש פונה להתקיף אותך. למרות שאתה ראית את האנשים של הוואי לינג נלחמים, ואף אחד מהם לא נלחם ככה, האיש הזה פתאום נלחם במיומנות. הוא מניף חרב אחרי חרב, בכוח אדיר, אתה לפתע צריך להתאם את העמידה ואת שיווי המשקל שלך כדי לחסום אותו, כי לא ציפית להתקפה כה חזקה ומיומנת.
 
נאגאטו:
נאגאטו חוסם ומתקיף בחזרה, מצליב חרבות פעם אחרי פעם, מתאים אל הלחימה שלו אל המיומנות הפתאומית של הלוחם, אבל לא לזמן רב. כאשר ההזדמנות מציגה את עצמה, הוא מחזיק את הקטאנה ביד אחת, ושולח את ידו המשוריינת אל עבר בטנו של היריב. הוא היה קרוב מדי מכדי שהוא יוכל לעשות דבר עם הקטאנות שלו. הוא הוא ינסה לחסום, האגרוף שלו יפגע. אם הוא ייסוג, הוא ישסף אותו עם הקטאנה שלו.
 
IN
הוא חוסם את הקאטאנה עם חרבו, והאגרוף שלך מתקדם לפגוע בבטן שלו, ואז הגלימה לפתע זזה, הצללים מתקשחים אל מול האגרוף שלך- שפוגע, אבל נראה שכמעט לא משפיע על הגוף.

"אתה לא מבין את זה? אין לך סיכוי, אתה לא נלחם באחד, אתה נלחם בכולנו" אומר האיש, ואז הוא מניף את הגלימה שלו. הגלימה מתרוממת, והצללים עולים. כאילו מתוך הגלימה, שלוש פלגים עליונים של בני אדם עולים, עשויים לחלוטין מהצללים השחורים. כול אחד מהם מחזיק בנשק, כאשר אחד מחזיק בגרזן, אחד בפטיש ואחד נראה שמוכן להילחם באגרופיו בלבד. הגופים המוזרים מחוברים לחלוטין אל הגלימה, והם מסתכלים אליך בחיוך.

"אתה הולך להצטרף אלינו" אומרים שלושת הגופים והאיש ביחד, כאשר שניים מהם מכים בך. אתה מצליח לחסום בקושי, ואז האחד עם הפטיש מניף אליך מכה שפוגעת במרכז הכובד שלך, ואתה מועף אחורה בעוצמה, מתקדם כשני מטרים באוויר לפני שאתה נוחת. התועבה המוזרה הזו מסתכל אליך, עם כול הדמויות שיצאו מהגלימה שלו, ומרים את החרבות שלו פעם נוספת, בזלזול. "אין לך סיכוי, היכנע בפנינו וזהו".

זהו לא יריב שאתה תהיה מסוגל להביס בקרב, גם אם תהרוג לו גוף אחד, הוא ימצא גוף אחר לשלוט בו. והמקום מלא בגופות כאלו. היאקוזה והוואי לינג עדיין נלחמים, והיאקוזה בבירור בחיסרון מספרי.
 
נאגאטו:
נאגאטו לא ניסה לחסום יותר מדי את ההתקפות של הצללים, סומך על השריון שלו שיספוג את מרבית הפגיעה. עם ידו הפנויה, אשר כעת תקועה בבטנו של האיש, עלתה מעלה וטפסה בדש הגלימה, ונאגאטו סירב לעזוב גם כאשר הועף אחורנית.
"בואו ניתן לכם גוף חדש!" הוא קרא, ומשך את הגלימה אחריו, מנסה להוריד אותה מהוואי-לינגץ ולמשוך אותה אל עצמו.
 
IN
כאשר אתה תופס בגלימה, הגופים מחייכים כולם, וגם הגוף המארח. "נכנעת, הבחירה הנכונה" הם אומרים, אבל הגלימה לא מתנתקת ממנו. במקום זאת, הגופים מכים בך. מכת גרזן לצידך, שני אגרופים לצידך השני, ומכת פטיש על גבך שגורמת לך ליפול מטה. הם מכים בך מכה אחר מכה, ואז עוצרים. "נכנעת מאוחר מידי, וזה המחיר, אבל הגוף שלך עדיין יצטרף לשלנו" אומרים האנשים. הגלימה מתפרסת לפתע מוציאה מתוכה שלושה קוצים חדים של אפלה, שחודרים את הלב של הגוף המארח הנוכחי ומחסלים אותו במקום. העיניים שלו מתגלגלות כאשר הגלימה יורדת ועולה עליך, מטפסת עליך. זה כמו לטבוע בשמן, אבל השמן הזה נדבק לגוף שלך, עולה עליך, מטפס על העיניים שלך...

ואתה מרגיש את עצמך נופל, אתה לא רואה שום דבר מסביבך, רק אפלה, וקול צחוק מהדהד.
 
חזרה
Top