• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[pf] בשערי המצודה- עץ משחק 4/4 - המשחק נסגר

"אני יכולה להצטרף אל נוק ולשאול את אסטל מה אפשר לעשות כדי לקבל הזמנה," נל אומרת כאילו אין משהו יותר פשוט מזה אחרי שהיא מביאה בחשבון את דבריו של טאריס "אם היא לא תחשוב שהאל-מתים במזבלה הם בעיה אולי היא תבקש משהו אחר."
 
"תראו, גם אם ניכנס לנשף, אתם צריכים להיות חשובים מספיק בשביל שהאמדירל ירצה לפגוש בכם." מסביר נוק, "אתם צריכים שם, אתם צריכים לעשות דברים, ואתם צריכים שהאדמירל יהיה חייב לפגוש בכם." הוא מסביר, "תצאו החוצה, תמצאו בעיות ותפטרו אותן, תמצאו אנשים ותהיו חברים שלהם, מבחינתי תחלקו מזון במחנות הפליטים או תחסלו את האל מתים באיזור המזבלה ההיא." הוא ממשיך, "יש לכם שבוע, בשבוע הזה אתם יכולים להיות שיחת היום של העיר, אני יכול להפוך אתכם לשיחת היום, אבל אני צריך שיהיה מה לספר עליכם." הוא מתיישב, "תגידו לי במה אתם הכי טובים, אני אנסה לקשר אתכם לשם."
 
אוסקר מרים את ידו אל מול עיניו ומספר טיפות קרות של מים מופיעות עליה, ואז הם עולים מידו ומתחילים להסתחרר בתוך עצמם, יוצרים מערבולת קטנה.
"אני יכול לשלוט במים קצת, וזה גם עזר מעוד כשהייתי איכר. אני יכול ליצור כמה מים שאני רוצה מהאוויר, ואני יכול גם לרפא די טוב. הצלחתי עד עכשיו להשתמש ביכולות שונות על מנת להילחם, למרות שמה שאני טוב בו זה דווקא לספוג מכות מאשר לתת אותם."
 
״אני יכול לחסל. זה למה אני רוצה את האל מתים. אלא אם יש לך מישהו אחר שצריך לחסל בעיר?״ זולג׳ין לא הולך לרפא פליטים, זולג׳ין הוא הפוצע, לא המחלים. בשביל השטויות האלה יש לו התחדשות טרולית.
 
"תמיד אפשר לשאול את אסטל את מי היא רוצה לחסל, ככה גם בטוח לא נפגע במשהו משמעותי למישהו." נל חוזרת על הצעתה הקודם ובקול עצוב היא מוסיפה: "אבל אני חושבת שעדיף לבקר במחנות הפליטים ולהציע עזרה. מים נקיים ורפואה זה דברים שתמיד חסר שם ותמיד אפשר להשליט שם קצת סדר ולהגן מפני אנשים שמנצלים את החלשים, אז יהיה לזולג׳ין במי להילחם גם שם." קל לראות שהיא מדברת מניסיון.
 
טאריס מרים את ידו ''אם יורשה לי להביע התנגדות?..." ראשית, אני לא חושב שזה רעיון טוב להתפצל. שנית, באמת כדאי שנחשוב על סיפור כיסוי כי כרגע אסטל חושבת שאנחנו עובדים אצלך'' הוא מפנה את מילותיו לנוק ''ןאם היא לא תדע למה אנחנו מסתובבים בעיר ועושים דברים סתם, היא תחשוד''
 
"בגלל זה אני צריך לדעת מה אתם עושים, יכול להיות ששני אלה" הוא מצביע על זולג'ין והרן, "הם ציידי אל מתים מהצלקת שבאו לפטור את בעיית האל מתים במזבלה. ואתם" הוא מבציע על אוסקר וטאריס, "מרפאים שבאו לסייע אצל הפליטים." הוא מפרש בחיוך, "כל עוד תפעלו מתוכנן, אני יכול להתמודד עם זה."
 
״אז לעשות, לדווח, לעשות שוב. ברור מספיק. פיצול לא בעיה כל עוד הרן וזולג׳ין נבצע הכנות. מלכודות פשוטות יביאו תוצאות טובות״. לא צריך לדעת המון בהכנת מלכודות בשביל להצליח, לפתוח מלכודת דובים או לקשור חבלים זה קל והרבה פעמים עובד. אם הרן איתו הכל אמור ללכת בסדר.
 
אוסקר מהנהן וכורך מספר תחבושות סביב ידיו על מנת לכסות את הצלקות והיבלות המכסות אותן. זה לא יהיה מעורר אהדה אם למרפא היו ידיים גסות וקשיחות ולא עדינות כמו ידיו שלו.
"אני אעשה כמה שאוכל." הוא אומר בנימה יחסית בטוחה ואופטימית, מחייך קלות למשמע מזלו שהוא לא יצטרך להילחם על חייו שוב כנגד סיכויים בלתי אפשריים. "שניפגש כאן שוב לקראת השקיעה? רק אם ציידי אל-מתים מקבלים בכלל אישור ללכת הביתה ולנוח, כמובן."
 
"אני לא בטוחה שנוכל לחזור לפה בשקיעה, אסטל אמרה שחמשת מחנות הפליטים במרחק שעות נסיעה מהעיר." נל חוזרת על המידע ונזכרת להוסיף: "והיא כבר יודעת שאני מתעניינת במחנות אז היא לא תופתע אם אני אבקר בהם."
 
טאריס משלב את אצבעותיו ''מצד השני, המחנות לא יתנו לנו פשוט ללכת ולרפא אנשים. הם ירצו להשגיח עלינו באופן צמוד, ואז יש יותר סיכוי שניתפס בשקר. הרבה יותר סביר שנתחיל בעיר עצמה, איפה שנוכל לפעול באנונימיות, ואז נגיע למחנות אחרי יומיים-שלושה''
 
"למה?" נל לא מבינה על מה בכלל טאריס מדבר, "אסטל יודעת שאני רוצה ללכת למחנות הפליטים במקרה הגרוע היא תחשוב שאתם מלווים אותי ועל הדרך עוזרים לכמה פליטים. מעבר לזה, בעיר יש משמר, חיילים, רופאים והרפתקנים אחרים, אז אם הם יכולים להוציא להורג נסיך פיות בעצמם, אז למצוא משהו מספיק גדול שישמעו עליו יהיה קשה או עלול לפגוע במישהו."
 
״אנחנו שכירים, זה לא משנה למה נשכרנו. הסיפור בסדר. פשוט בואו נזוז כבר. תחסלו איתנו את האל מתים. נלך אחר כך למחנה לפליטים. אתם מרפאים ותומכים בנו ואנחנו מחסלים את האויב. אם שואלים למה, נוק מתרץ את הסיבות כי הוא המעסיק. בואו פשוט נלך ונגרזן דברים כבר״ זולג׳ין נעשה חסר סבלנות מזה שכולם מסכימים על מה צריך לעשות אבל משום מה לא עושים את זה.
 
חזרה
Top