• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[pf] בשערי המצודה- עץ משחק 4/4 - המשחק נסגר

נוק מושך בכתפיים, "יכול להיות שזה לא היה מיוחד, אבל העניין שהוא מדבר לעצמו בשני קולות שונים." הוא מסביר. "חשבתי שלאור העובדה שלבחור יש טופר במקום יד, אמורה לעורר קצת תהיות." הוא אומר, מבטו על בן האנוש שהבאתם. "ומה הקטע שלו?" הוא שואל.
 
"אין לי מושג." עונה בן האנוש. "אין לי מושג מי אמר לכם שאני נפח, אני בסה"כ סוחר מתכות... פחח אם תרצה, אני עובר באיזור הזה, אוסף מתכות ישנות, ממחזר אותן או מכין מהן משהו אחר, ומוכר את זה בכפר הבא." הוא עונה.


בפונדק -
זולגין ואוסקר מגיעים לחדר, הם כבר שומעים מבחוץ את הקולות בחדר.
"לא," אומר קול שלא שמעתם קודם, "לא אכפת לי איזה שבועה נשבעת זה הגוף שלי."
"טיפש" אומר קולו של הלואה, "נשבעתי לשכון בגוף של אחר, והגוף שלך רק מונע ממני להמשיך הלאה"
אתם נכנסים פנימה, ורואים את האלף עומד מול מראה ולמעשה מדבר לעצמו לבד. כשאתם נכנסים הוא פונה אליכם, ובקולו של הלואה, "גוש הבשר הזה מסרב לזנוח את חייו." הוא אומר, "כדי שאוכל להמשיך הלאה אני חייב שלא יהיו עוד חיים בגוף הזה."
"בבקשה מכם" אומר הקול השני, ונראה לכם שזה קולו של האלף "תוציאו ממני את הדיבוק הזה, מאז הרגע שהתעורתתי הוא מנסה לגרום לי לחתוך את הצוואר שלי."
 
לאחר שנל רואה שנוק כנראה סיים לומר את דבריו וטאריס מתכנן ללכת לחפש אחרי הנפח הולכת אל החדר אחר האחרים סקרנית לדעת מה קורה עם הלואה ואם יש סיכוי שהדרואיד חזר.

OUT:
מניח שנל לא שומעת את הדברים מכיוון שנשארה קצת עם נוק.
 
״אתה לא הולך להסיר את הלואה מאן. אתה מת ונותן לו לעבור הלאה או שאתה מאבד את הנשמה שלך תחת כוחו האגדי. הבחירה היחידה שלך היא הדרך בה תמות. בחר את האחת שבה אנחנו עושים נזק לפיות״.
 
"מה?" שואל האלף בקולו. "לא." הוא עונה. "אני ממש לא הולך למות או לאבד את הנשמה שלי." הוא ממשיך. "זה הגוף שלי, מספיק לי שה...גריפון הזה תקוע בי, אני לא הולך לוותר על החיים שלי."


בנתיים, בעוד טאריס רץ חזרה לבית הגדול, והרן יוצא לדרכו, השניים נפגשים באמצע הדרך מהכפר לאחוזה.
 
״אז תן לי לקרוא לבוסמנדי. והוא יציע לך לעשות דיל מאן. דיל שבו אתה יוצא חי והלואה עוזב את גופך, השאלה היא מה אתה מוכן לשלם״ זולג׳ין מוכן לשלוף גרזן ולתקוע לבחור בגב במידת הצורך, אבל מה כבר יש לדרואיד להפסיד.
 
"אני מניח שזה קשור למה שהברון ההוא עשה לי." הוא עונה לנל, הוא אינו עונה לזולג'ין, לא צריך להיות מומחה כדי להבין שכרגע האלף מתעלם ממנו, מהדיברוים שלו על "לואות" ועל זה שהוא פחות או יותר אמר לו לפני דקה ללכת להתאבד.
 
חזרה
Top