• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[pf] בשערי המצודה- עץ משחק 4/4 - המשחק נסגר

אוסקר מביט אל עבר הרן, ואז אל עבר האיש המגודל והמסוכן מכולם.
הוא לא רצה להילחם, הוא פחד.
אך הוא ידע כי המעשה הנכון כעת היה להצטרף לצד המנצח, כפי שעשה עד כה.
הוא עוצם את עיניו, מזנק קדימה ומפנה את אצבעו אל עבר האיש. טיפות מים מצטברות בקצה ונדחסות לנקודה אחת קטנטנה. הטיפה נורית אל עבר האיש, ופוגעת בגבו, חודרת את שריונו כמו נייר רטוב. בתוך גופו, הלחץ של הטיפה משתחרר, והיא מתפוצצת, יוצרת חור בגודל כדור-תותח בחזו של האיש.
אוסקר נראה מפוחד אפילו יותר כעת.

META
נע למשבצת P8, ויורה פעם אחת על גדול עם Water Blast.
20 טבעי. ווידוי קריט - 13+6 = 19 נגד דרג"ש.
נזק: 3+5+1 = 9 נזק. בפגיעה קריטית מוכפל ל-18.
 
אוסקר נעמד אל האיש הגדול, שהוא רצח פני רגעים מעטים. חור קטן נפער בגבו היכן שהמים שירה עליו נכנסו, וחור גדול פי 10 נפער מקדימה, היכן שהמים פרצו החוצה, ודרך החורים האלו הדם שלו זרם.
אוסקר לא הכיר את האיש, אך הוא ידע מדוע הוא ירה בו. שלושת האנשים האחרים ניצחו בקרב הזה, לכן הוא סימן את עצמו בתור בן-ברית, אחרת הם היו הורגים גם אותו.
הוא מתחיל לסגת באיטיות לכיוון הרן, מתרחק מהאלפית, בן האנוש וחצי הטרול.

META
בדיקת ידע (דת): 20 טבעי, לא מיומן, אז מקבל רק תוצאה של 10.
 
נלתנרה מסתכלת לרגע על תוצאות הקרב ובוחנת את האלף והאדם שנתקלו בהם, אך מאחר והיא זוכר ששלושה מהפושעים הלכו להזעיק תגבורת היא יודעת שאין לה זמן לחקור אותם. "שלושה מהם עדיין ברחו עם האספקה והלכו להזעיק תגבורת" נלתנרה מזכירה לאחרים ושואלת בעיקר את זולג'ין "אתה רוצה לרדוף אחריהם ולהשיג את האספקה או שנסתלק מפה כדי שלא יוכלו למצוא אותנו?"
 
״באמת? אם הייתי הם לא הייתי חוזר בנתיים. בוסמנדי גם לא היה מוותר על הנשמות שלהם, כרגע אני אמשיך לזוז ואם הם יתקפו שוב זולג׳ין ייחסל אותם שוב״ זולג׳ין ממשיך לבחון את העקבות של אלו שברחו. אין לו זמן להתחיל לפרק את הגופות לציוד ומזון, אז הוא לא הולך להתעסק עם המתים.
 
"תשרוף אותם." נלתנרה אומרת לאוסקר בחוסר עניין, אם הם ניצחו אותם פעם אחת הם יכולים לעשות זאת שוב, אבל אם הוא דואג קשה לה להאמין שאפר יכול לחזור לחיים.
"אתם מצטרפים למרדף או נשארים?" היא שואלת את האחרים בזמן שהיא ממתינה שזולג'ין יסיים לבחון את העקבות.
 
טאריס פוסע לאחור באנקה, מסדר את גלימותיו ''לא תודה. אני לא רוצה להיהרג, היה לי מספיק בלגן איתם. אין לי שום סיבה ל-'' ואז הוא נעצר בפתאומיות באמצע סידור הבדים שמכסים אותו. הוא שולח יד לתוך גלימותיו, באיזור החזה שלו, והאצבעות חוזרות נוטפות דם. פניו מתעוותות בזעם לרגע, ואז הוא נושם עמוק ומדבר בקול שטוח ומדוד ''שיניתי את דעתי. אני איתכם. בואו נזוז''
 
אוסקר מהנהן והולך במהרה אחרי האלף, מציץ לרגע אל עבר האדם בחבורה השנייה.
הוא עוצר לרגע אחד וכורע על האדמה, אוסף חופן של שלג בידיו ודוחס אותו אל תוך המימייה שלו. אדם שממקד את מבטו יראה כי השלג נמס ברגע והופך למים צלולים רגע לפני שהוא נוגע בפיית המימייה.
 
אתם יוצאים מערבה אחרי השודדים שברחו, לא עבר זמן רב מידי בקרב, אבל נראה שאלה רצו מהר ככל הניתן כדי ליצבור פער. למעשה, אתם אפילו נתקלים ב2 מתוך הארגזים, שנראה שהשודדים השליחו מאחוריהם והשאירו על האדמה.

במרחק, מערבה מכם. אתם חושבים שאתם רואים אותם, ממשיכים לרוץ. התיבות נמצאות לרגליכם. עדיין סגורות.
 
טאריס עוצר לרגע, ואז מחייך ''יש לי רעיון. חכו רגע'' הוא ניגש חזרה לשדה הקרב, בוחר את הבריון שהכי דומה לו בפרופורציות הגוף, ולוקח את השריון והנשק שלו, עוטה אותם על עצמו. הוא מסתובב לשאר אנשי הקבוצה ''בואו נעשה את זה חכם. אני אמשוך אותם למלכודת, ואתם תחסלו אותם. מה אתם אומרים?"
הוא נוקש באצבעותיו, וערפילים ירוקים מסתחררים סביבו לרגע. כשהם נושרים אל הקרקע ומתמוססים, פניו לובשות מראה אחר. גס יותר, מכוער יותר, פניו של השודד המת. הוא מחייך, ואז מתחיל להתנשם בכבדות, ולפתע מתחיל לרוץ מערבה, מחזיק את הפצע בצד גופו.
Meta
לוקח את החפצים של השודד
מטיל את תכסיס הממסמר שנותן לי disguise self כדי להיראות כמוהו
גלגול התחזות
[dice:i34oixy9]712163:0[/dice:i34oixy9]
 
אחרי התעכבות כדי לאפשר לטאריס לשנות צורה ולהתחזות, ואחרי שאתם עולים מחדש על עקבות השודדים. אתם ממשיכים לדלוק אחריהם, העקבות ממשיכות, מערבה ואז מצפינות מעט, עד שאתם מגיעים לגבעה קטנה בצלקת, העקבות נגמרות בחור בגבעה, מבט פנימה מראה שהוא מוביל למערה תת-קרקעית לא עמוקה. העקבות ממשיכם פנימה.
אחרי הליכה קצרה פנימה, ניתן לשמוע קולות דיבור, 2 קולות מדברים בינהם, על הקבוצה, על זה שמוזר שהאחרים עוד לא חזרו, וזה עוד יותר מוזר שהבוס לא רץ עדיין להציל את האח שלו. למרות שהמילה "אח חורג" נשמעת בתור תירוץ.
כדי לראות יותר טאריס יצטרך להכינס לטווח הראייה שלהם ולצאת מטווח הראייה של הקבוצה.
 
חזרה
Top