• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

Into the Mouth of Hell - רשומות ממשחק מהדורה 5

נושא
עונה 3 - מחזור החמה
פרק 5 - אל האור
הם עברו לחדר הבא וגילו בו מלכודות רבות, שדליילה נטרלה בקלות מאוד. הם המשיכו לחדר הבא, ובו מופיעה החידה הבאה:

אני עין בפנים שהן כולן כחולות.
מכל אחיותי, כמוני אין גדולות.
אני מביאה רעב וגם שובע.
ואין יותר ממני בגובה.

לאחר ניסיון כושל, הם גילו את הפתרון, שמש, ועברו לחדר הבא. הבוס נמצא בחדר, ואחרי קרב קצר ניטה השתלטה עליו, והוא לא מצליח לברוח מזה, אבל הקובולדים המשרתים מוציאים אותו מהשפעת הלחש. לאחר מכות רבות והרבה נזק, הבוס והמשרתים שלו יורדים.

הם חזרו לפונדק והלכו לפגוש את הדרקונית, שהציעה לדליילה עסקה: דליילה תעבוד איתם וגוובין תגלה לדליילה איפה אבא שלה. גוובין גילתה להם שאימבגר נמצא בעיר הבירה: אימניה.

הם חזרו אל הפונדק, ומשם הלכו אל המקדש של אלת השמש, אבל מנהל המקדש גירש אותם משם. הם הלכו אל גילדת ההרפתקנים, ושם גילו מכתב במשרד המנהל שהיה כתוב בו:

"איך התוכנית מתקדמת?
- א"

הם המשיכו לחטט בחדר, וגילו עוד מכתבים מא', ושהמנהל כנראה מרושע. המנהל נכנס לחדר, קרא את המכתב, הכניס משהו למעטפה ושיגר אותה משם. הם הצליחו לחטוף את המנהל אחרי שהוא גילה את דליילה, ופה הסשן נגמר.
 
בגלל אילוצים, הסשן היה קצר בהרבה מרוב השאר, אבל השחקנים עדיין גילו דברים חדשים.

פרק 6 - סודות
החבורה החליטה לחפש בחדר ולחקור אותו, אבל כאשר הם פתחו לו את הפה הוא התחיל לצרוח לשומרים. דליילה התחזתה אל המנהל והרחיקה אותם. הם התחילו לאיים על המנהל. הם גילו שא' הציעה לו עבודה לפני כמה שנים, ושהיא שדה או שטנית.

הם שאלו אותו מה התוכנית של א', והם גילו שהוא שלח מתנקשים לכפרים מסויימים. הם גילו שהתוכנית הייתה לרצוח כמה אנשים באותם בכפרים. הם ניסו לזמן את גוובין, ודליילה דיברה איתה בשיחה פרטית נוספת, והן קבעו עסקה חדשה - היא תשתיק את המנהל לגמרי, ודליילה תיתן לדרקונית זיכרון כלשהו.

הדרקונית הטילה עליו קסם שהוא לא יוכל לדבר או לכתוב, והם יצאו מהחלון, ניטה בזינוק מושלם, טארלוק ושלי התרסקו על הרצפה, טרטר ירד בחבל ודליילה הפכה לעורבת ועפה מהחלון. הם חזרו לפונדק, והלכו לישון.
 
פרק 7 - אנסטסיה
הם נחים בפונדק, ודליילה מטילה גילוי מחשבות ומוציאה את הזיכרון של הכתב מהראש של שלי. היא מטילה תחפושת עצמית כדי להיראות כמו האדם שכתב, א'.

א' מתגלה כאמא החורגת של שלי, ושקוראים לה אנסטסיה, שהתעללה בה במשך שנים, הסיתה את אבא שלה נגדה ומיררה לה את החיים.

אנסטסיה מעבירה לשלי מסר טלפתי, ומוחאת כפיים, אומרת לה בציניות כל הכבוד. שלי נזכרת שאחרי שאנסטסיה הגיעה היבולים התחילו לנבול בכפר. דליילה שוב קוראת לגוובין, שמציעה לה לעבוד אצלה באופן קבוע. גוובין מגלה להם שאנסטסיה היא סוקובוס.

הם מגלים שאנסטסיה השתלטה לאבא של שלי על המוח, ובגלל זה הוא היה מרושע כלפיה. דליילה מטילה קסם הגנת מחשבות על כל הקבוצה, כדי למנוע דבר דומה. דליילה מקבלת נוצה כסופה לידיים, ומחילה שיחה טלפתית.

הם מחליטים להתפצל, ודליילה וטארלוק הולכים לגנוב אוכל. טארלוק מתרסק על הרצפה אחרי שהוא מעד, בעוד דליילה עושה כאילו היא עובדת ומגרשת את טארלוק. טארלוק מנסה להתגנב שוב, ומצליח. דליילה לוקחת דברים מתחת לחולצה, אבל הכל נשבר. בזמן הסחת הדעת, טארלוק גונב כמה בקבוקי יין, והם מצליחים לצאת.

שלי וניטה הולכות לחנות חיות פלא, והן מגיעות לחנות של ננס עם מבטא בשם גלוניו. הן רוצות לקנות כלב מצמוץ, הוא מציע להן הנחה של 80 מטבעות זהב, אם הן יספרו לו על חיה שהן ראו ואיפה. הן מספרות לו על זאב החורף שהן מצאו (בראוני). ניטה קונה את הכלב, ששמו בלינקי, והן חוזרות לפונדק.

טרטר מחליו להישאר בפונדק. כולם חוזרים לחדר ומתעדכנים. הקסם של טארלוק מתחיל להתפרץ, והוא והבנות מגלגלות את טארלוק בשמיכה, וזורקות אותו מהחלון. הוא יוצא מהשמיכה עם מבט מטורף ומשפריץ עליהן פרץ חומצה. טארלוק חוזר לחדר שלו וכולם הולכים לישון.

למחרת בבוקר, הם מגלים שדליילה נעלמה, אך היא משאירה פתק ואומרת להם שהיא תחזור עוד כמה ימים. הם יוצאים לדרך היין, ואחרי כמה ימים הם פוגשים שוב את דליילה. היא נראית שונה, ויש לה כמה קעקועים חדשים, גלימה חדשה, אבל ברגע שהם רואים אותה, הם מאיימים עליה ודורשים שתספר להם מי היא.

דליילה מספרת לטארלוק שמספר לכולם שהיא הייתה ילדה שגדלה בכפר קטן ועבדה בחווה. אבא שלה נטש את המשפחה לפני שהיא נולדה. היא ממשיכה לספר שהיא מצאה הרבה זהב ומכתב מסתורי, ושם נגמר הסיפור.
 
פרק 8 - גפנים מטפסות
הם התחילו במסע שיקח כשבוע אל יקב פרייה. כל אחד בארבעת הערבים הראשונים, כל דמות מהחבורה סיפרה את הרקע שלה. שלי סיפרה שאמא שלה היא נימפת הר ושאמא שלה התאהבה באבא שלה בגלל שהוא היה ישר, אבל אנסטסיה השחיתה אותו.

בערב השני ניטה סיפרה להם שהיא מגיעה ממלכת הואלניס שמתחת לגלים, שם היא וחברתה ליילה בילו את ילדותן, יום אחד אימבגר הגיע והן חשבו שהוא רוצה ללמוד, אבל ליילה הבינה שהוא מנסה לעשות משהו אפל יותר. הוא הרג את ליילה ופצע את ניטה, והיא נשבעה לנקום בו על אותו יום.

בערב השלישי, דליילה סירבה לספר ונתנה לטארלוק את התור. הוא סיפר שהוא הגיע מהיערות השרופים, שם אימבגר הרג את אביו מולו בניסיון הכיבוש של האימפריה. הקסם שהיה לו התערער בגלל המצוקה הנפשית, והקסם שלו השתבש. בערב הרביעי טרטר סיפר להם שהוא גם מהיערות השרופים, ואימצו אותו אלפים שלימדו אותו להיות דרואיד.

בערב השישי, אחרי שקיצרו את החמישי והחליטו להמשיך ללכת, הם הגיעו לשער היקב. שני גמדים עמדו בכניסה, והגמדים סיפרו להם שגם הם מפחדים מאימבגר. הגמדים מדברים רק בחרוזים, ובסופו של דבר הם נותנים להם לעבור. הם יורדים מטה אחרי כמה תסבוכות. הם מגיעים לפונדק, וטארלוק ודליילה משתכרים וטארלוק שורף את כל החדר. לאחר כמה קסמים משוגעים שכללו מכות חשמל, שניהם התעלפו.

טארלוק יוצא לחקור את העיר ומגלה שאין שם דבר מיוחד. הוא הולך להעיר את דליילה שעוד ישנה, והם מחליטים ללכת לאימניה.


הפרק הבא אמור להיות הפרק האחרון של הסאגה, בו הם ילחמו באימבגר, אבל אם הם ינצחו אותו, טארלוק, ניטה וטרטר ירצו להישאר? או שאולי אחרי שהם הגשימו את מטרתם הם יעדיפו לעזוב? מי יודע?
 
פרק 9 - הלהבות ששורפות הכל
הקבוצה מתחילה בדרך לאימניה, אבל שומרים עוצרים אותם ומנסים לתפוס אותם על מה שעשו לאונדרוס חד-ען. כאשר הם מגיעים לאימניה הם מתחזים ומתחילים להיכנס לעיר, ומוצאים את המיקום של הארמון של אימבגר, שנראה כאילו הוא עשוי מאש מותכת.
דליילה מגיעה לכניסת הטירה ומצליחה לשכנע בהצלחה את השומר שהיא קבעה פגישה עם אימבגר. היא גם מצליחה לשכנע את השומר שיכניס את שאר החבורה. היא מספרת לשומר שהם חטפו אותה והם מאיימים עליה. השומר משתכנע אבל הוא עוקב אחריהם למעלה.
השומר מנסה להכניס אותם, אבל אימבגר אומר שהוא לא קבע שום פגישה. הם מתקיפים את השומר, אבל שלי מצילה
ניטה מתחילה במכת חשמל חזקה חזקה, אבל הוא מחזיר לה ולשלי בידיים בוערות. שלי פוגעת בו עם גרזן ביד ומחלישה אותו. טארלוק אומר לו "שלום. שמי הוא טארלוק קנסר. אתה הרגת את אבי. תתכונן למות" ומטיל גל הדף חזק מאוד שפוגע בו. דליילה זורקת שני פגיונות אבל רק הראשון פוגע וחלש. ניטה מטילה מכת חשמל שכמעט מחטיאה אותו.
הוא מטיל כדור אש, וניטה מזנקת כדי לחטוף את העוצמה שלו ולהגן על חבריה, כשהיא נופלת מפויחת וגוססת לרצפה. טרטר קופץ עליו עם הטפרים שלו בצורת טיגריס, וטארלוק מחשמל אותו. אימבגר אומר שאם הוא נופל, כולם נופלים איתו. הוא מצית את עצמו בסערת אש, כולם נופלים על הרצפה חבולים ומפוייחים, אבל טארלוק נופל עם חיוך על הפנים, כשהסשן נגמר, ומסכם את הסאגה הראשונה.
 
פרק 10 - מאחורי סורג ובריח, חלק א'
טארלוק התעורר מעורפל בתוך מכל זכוכית מלא מים, כשצינור מחובר לאפו ופיו ומאפשר לו לנשום. לאחר כמה שניות הוא מטיל גילוי מחשבות, ומבין שלאחר שאימבגר נהרג הם נתפסו ונכלאו, ועומדים להיפגש עם המלך.
הוא מטיל גל הדף, אבל מרגיש שהקסם מתחיל להשתולל, ולהפתעתו, כלום לא קורה. הוא חוזר על הלחש מספר פעמים, והשומרים שמים לב שהוא התעורר והזכוכית מתחילה להיסדק. אחד השומרים רץ להזעיק עזרה. אחרי כמה שניות טארלוק שובר את המכל. השומר שנותר מתחיל לברוח, אבל טארלוק תופס חתיכת זכוכית וזורק אליו, השומר נופל וטארלוק יוצא.
כשטארלוק יוצא מהחדר, חמישה שומרים מקיפים אותו. כמעט כולם מצליחים לדקור אותו, חוץ מאחד שמרוב פחד דקר את החבר שלו. טארלוק מנסה לעוור אחד ונכשל, ומצליח להפיל עוד כמה. הוא מתחיל לברוח, ותוך כדי ריצה נוגע באחד השומרים, שכוויית קור מתחילה להתפשט עליו והוא גם נופל.
טארלוק רואה שמהחדר בקצה המסדרון בוקעים עשן וצעקות, והוא מחליט ללכת לחדר במרכז, שהדלת שלו נשארת נעולה. הוא מצליח לפתוח את הדלת הכבדה ונכנס.

שלי מתעוררת מעורפלת בחדר. היא רואה שהיא קשורה בשלשלאות, אבל היא לא רוצה להילחם, מסיבה מסוימת. היא קולטת שהחדר מלא בגז והשומרים מכסים את האף שלהם בבד קסום, ומבינה שהיא תחת השפעה של גז מרגיע.
היא מתעוררת ומבקשת מהשומרים תה ואוכל, אבל השומרים המפוחדים מסרבים. אחרי לחץ משלי אחד השומרים הולך להביא לה אוכל, אבל בדרך הוא מועד ומשאיר את הדלת פתוחה לכמה שניות, והגז מתחיל לצאת.
שלי מנסה לבצע מניפולציות על השומר האחרון שנותר, אבל הוא מפרש את מה שהיא אמרה כאיום על המשפחה שלו. הוא דורש ממנה להפסיק, אבל היא מסרבת, והשומר סוטר לה באופן חזק מאוד.
שלי מתחילה להתעצבן, והיא מצליחה לגייס את כל כוח הרצון שלה, ובעזרת כוח פנימי שהיא מוצאת בעצמה היא שוברת את השלשלאות וסוטרת לשומר, מפילה אותו לקרקע ובורחת לפני שהגז יתחיל להשפיע. היא רואה את טארלוק נכנס אל הדלת האמצעית ועוקבת אחריו.

ניטה מתעוררת מריח של זפת מעורבבת בגומי, ומגלה שהיא לכודה בתוך בור זפת נוזלית, כשרק הראש שלה מחוץ לבור. היא מנסה להזיז את הידיים שלה, אבל הזפת מדביקה אותה למקום והיא מבינה שהיא לא תוכל להטיל לחשים. היא מעליבה את השומרים שסביבה, ולפתע טארלוק נכנס לחדר.
כשטארלוק נכנס, הדבר הראשון שניטה עושה הוא לצרוח "תמות!", כשהיא עוד עצבנית על הצרות שהוא סיבך את הקבוצה בהן. שני שומרים מכוונים חנית לראש שלה ומזהירים את טארלוק שלא יתקרב עוד צעד, כשלפתע שלי נכנסת. טארלוק מטיל מכת חשמל על אחד השומרים, שנופלת מת אל תוך הבור. השומרים מקרבים חניתות לראש של ניטה.
טארלוק מנסה לעבוד על השומרים שיש לו 8 ידיים, ובעזרת לחש הוא מצליח לעשות זאת. השומרים בורחים מהחדר, וטארלוק מצליח איכשהו להקפיא את הגומי והוא חותך את הגומי. שלי שולפת את ניטה החוצה, והם יוצאים מהחדר, כשהסשן נגמר.
 
פרק 11 - מאחורי סורג ובריח, חלק ב'
דליילה מתעוררת ומגלה שהיא תלויה הפוך באוויר וקשורה בשרשרת. היא מנסה לקרוא לשומרים את המחשבות, אבל הערפול מקשה עליה. היא נכנסת לפאניקה, אבל לבסוף היא נרגעת ומצליחה להבין שהם בכלא. היא נכנסת לראש של אחד השומרים, ומתקיפה אותו מבפנים.
השומר קורס, ודליילה מתקיפה אותו ומפציצה אותו באנרגיה שגורמת גם לשומרים ליד להתעלף. היא משחררת איכשהו כוח סגול-ירוק שגורם לשרשראות להיהרס. היא נופלת את ספוג למטה, ושומעת את גוובין מברכת אותה על השימוש בכוחות החדשים שלה. היא יוצאת מהחדר וממשיכה להתקדם במסדרון.

טרטר מתעורר בתוך חליפת עץ, ורואה שהגפיים שלו אזוקות באזיקים עליהם לחש שגורם לו לאבד את יכולת שינוי הצורה שלו. הוא מנסה לשבור את העץ ובסוף הוא נופל לאחור, ואחד השומרים מתיישב על החליפה. הוא מבעיר את החליפה, שמכבים מהר.
טרטר מצליח לגרום לשורשים קטנים לצמוח ובעזרת הלחש גדילת צמחים הוא גורם להם לשבור את הכלוב ולחנוק את השומרים. הוא מצליח להשתחרר מהחליפה והוא עומד בכיוון היציאה.

דליילה נכנסת לחדר של טרטר, שם הם מחליטים למצוא את האחרים ולברוח. הם מתחילים לשמוע קולות של חיות, והם עוקבים אחרי הקולות עד שהם מגיעים לחדר בו בלינקי וחדווה כלואים. הם משחררים אותם ואוספים את הציוד של הקבוצה, כשהם מתחילים לשמוע צעקות, ורואים גז שמתחיל להתקדם אליהם. הם מכסים את הפה והאף ורצים פנימה.
 
עריכה אחרונה:
פרק 12 - ברק ורעם
דליילה וטרטר רצים עם החיות והציוד בתוך הערפל הירוק והסמיך, כשלפתע טרטר נופל ומתחיל לפרכס. דליילה סוטרת לו ומנסה להעיר אותו, אבל העיניים שלו מתגלגלות אחורה. הנשימה שלו הופכת לכבדה. היא מנסה להחיות אותו, שוב ושוב ושוב, אבל זה סופי.
טרטר, הדרואיד מת.

טארלוק מתחיל לרוץ לכיוונם כשהוא שומע את הצרחות שלהם, שלי וניטה נשארות שם ושלי צועקת "אנחנו נעכב אותם!". הוא מחליק ומגיע למקום ורואה את דליילה הקפואה רוכנת מעל המבט המת וחסר הרגש של טרטר. הוא מנסה לגרור את דליילה לחדר שממנו יצאה. הוא מנסה ובסוף מצליח לדחוף אותה לחדר. היא מסתכלת בהלם בדלת הנסגרת ומשאירה את גופתו של טרטר מאחור.

טארלוק מצליח לטפס למעלה על החבל ודליילה מכורבלת בצד. הוא מצליח להפוך את האבנים בפתח אוורור לקרח והן נשברות. דליילה קופצת עם הכוחות האלפיים שלה ומטפסת על החבל, אך כאשר טארלוק מושיט לה יד הוא נופל ונתלה עליה. היא מצליחה לטפס אל הפתח וטארלוק אחריה.

הם יוצאים מהכלא ומוצאים את עצמם ליד חומה גבוהה. הם רואים מרחוק ענן עשן ואש שמתחילה להיכבות מהגשם מרחוק, מבינים שזהו הארמון שאימבגר פוצץ. טארלוק מנסה לטפס למעלה אך מחליק מהגשם שמרטיב את הקיר. הם הולכים אל הפתח הראשי של הכלא ונכנסים.

בכלא, שלי וניטה הצליחו לעלף את כל השומרים והן רצות לכיוונו של טרטר. הן אוספות את החיות המפוחדות, דליילה וטארלוק מדביקים אותן אך הן רואות את גופתו חסרת ההבעה של טרטר. ניטה נכנסת להלם ושלי קורסת לידו ומתחילה לבכות. לבסוף, טארלוק מצליח לגרור את שלי החוצה. ברק פוגע מרחוק ליד הארמון ורעם נשמע באזור, כשהחבורה עומדת מחוץ לגשם, בלי טרטר, בפעם הראשונה.
 
פרק 13 - בים ובשמיים
החבורה עומדת מרוסקת בגשם השוצף ליד כניסת הכלא. דליילה מרגישה חום שמתחיל לצאת מהתיק שלה, ורואה פתק שהיא קיבלה מראש המסדר שלה, בו כתוב:
"אנחנו יודעים איפה אבא שלך.
הוא לא עזב אתכן, אנחנו שלחנו אותו למשימה, והוא לא חזר. אנחנו יודעים שהוא חי אך לכוד, בממלכת הפיות."

דליילה בשוק, היא תמיד האמינה שאביה נטש אותה ואת אימה, אבל עכשיו היא גילתה שהוא לכוד בממלכת הפיות. לפתע, הם רואים חרק קטן - ארבה, שמתחיל לעוף לכיוון הארמון השרוף. דליילה הופכת לעורב ועוקבת אחריו. היא מגלה שליד הגופה הארבה מתאספים ויוצרים את הגוף של אנסטסיה, האם החורגת של שלי, וסוקובוס.

היא חוזרת מתנשפת אל החבורה ומסבירה להם את מה שהיא ראתה. היא מבקשת מגוובין, הפטרונית שלה לקחת אותם אל פורט מאייס, שיכול להוביל אותם ליבשת ממנה יגיעו אל ממלכת הפיות. הם עפים על גוובין כמה שעות, עד שהיא מנחיתה אותם בנמל.

בנמל, החבורה פוגשת מרפולק שמשכיר להם סירה. לאחר בערך שבוע של הפלגה, הם מגיעים אל טבליר, שם הם מצליחים להשיג נוזל פיות ולפתוח את השער. החבורה קופצת פנימה, להרפתקה הראשונה שלהם ללא טרטר, כשהסשן נגמר.
 
פרק 14 - ערב
החבורה מופיעה ביער, והם מתחילים לטפס על הר אחרי שהם עוקבים אחרי צ'ינצ'ילת ענק. אחרי יום בערך של טיפוס, הם מגיעים לראש ההר שם הם רואים בקתה, ששלי מזהה כבקתה של אמא שלה. היא פוגשת את אמא שלה באיחוד מפתיע אחרי 5 שנים שהן לא התראו.

הם שואלים את לילך, אמא של שלי על וייר, אבא של דליילה ומגלים שלפני מספר שנים הוא דיבר מול 6 הארכיפיות על האיום של אנסטסיה ומי שעומד מאחוריה ויצא למסע לגבי זה, אך מעולם לא חזר. לילך מספרת לחבורה על 2 דרכים להגיע לארמון שם יוכלו לדבר עם איטרניס: או עם לורד העצים, קראוב, או עם חורף, הארכיפייה. הם בוחרים בחורף.

כדי לזמן את חורף, החבורה מארגנת פסטיבל בתקווה למשוך את חורף. דליילה מדברת אל האלדרינים ומצליחה לשכנע אותם, טארלוק משתמש בקסמי הקור החדשים שלו, שלי הולכת לגבעת העכברים לשכנע אותם להגיע וניטה מגיעה אל טלי, כפר אירוח להרפתקנים. החבורה הולכת ביחד אל ואליסן, כפר השועלונים, שמסרבים לבוא.

לגבי השם- כל פרק בעונה יעקוב אחרי השמש בשלב מסויים.
 
פרק 15 - שקיעה
החבורה (חוץ מניטה) בונים את הבמה לקראת הפסטיבל, כאשר הם שומעים קול מאחוריהם. כאשר הם מסתובבים, הם רואים חתול בגודל אנושי העומד על שתיים. החתול מציג את עצמו כסטארווינג, ומגלה להם שהוא היצור שברא את האלים הראשונים.
דליילה שואלת אותו אם הם ימצאו את אביה, והוא עונה לה שהוא לא יודע, אבל היא הולכת בעקבותיו ומתקרבת אל מקום הימצאו.
במהלך השיחה, סטארווינג מספר להם שהתוכניות 'שלו' מתקדמות, והוא מאמין שהם יוכלו לעצור אותן. הקבוצה מתחילה להבין את הזהות האמיתית של היריב שלהם - הארבה, המכתבים, המוצא של אנסטסיה:
הם עומדים מול שר הארבה, שר השטן של הרעב.
דליילה בולעת כדור אנרגייה שמשאיר אותה בעלת כוח, והחבורה מנסה להבין איך הם יוכלו להביס את שר הארבה, כשהם נזכרים בספרייה של קוואליש: ספרייה עתיקה שמכילה את הידע להטלת כל הקסמים ומציאת כל כלי הנשק הקסומים, רק שהם לא איפה למצוא אותה.
סוף סשן 15.
בנוסף, פנו אליי וביקשו לעשות את דליילה מסתורית יותר - קצת קשה להעביר תכונות כאלו בכתיבה וסיכומים, אשתדל.
 
פרק 16 - לילה
במקום אחר…
איטרניס כורעת ברך. "למה זימנת אותנו?" היא שואלת ופונה אל סטארווינג, שמשנה צורה ללא הרף. "אני מניח שאת כבר יודעת" הוא עונה לה. "זה רעב נכון?" היא שואלת וסטארווינג מהנהן. "קראתי לכם לכאן, כי רעב עולה!" סטארווינג פונה אל הקהל. "שלחתי חבורה של הרפתקנים שתעצור אותו, אבל הם יצטרכו את העזרה שלכם". יצור דמוי אייל מסתכל עליו. "מה אתה מציע?" הוא שואל.
"תעזרו להם" הוא אומר. אתם יודעים שהם לא יוכלו להסתדר לבד.
"הדרו יהיו לצידם" אומרת אישה יפהפה בעלת שיער לבן ועור שחור, שנראית כמו אלפית. "בשמה של ולנסטרה הטהורה".
"השבטים יהיו לצידם" אומר האייל, "בשמו של שובע".
"המרפולקים יהיו לצידם" אומרת מרפולקית עם מבט מלכותי, בעלת כתר ועליו משובץ קשקש. "בשמה של המלכה דון".
"השדאר קאי יהיו לצידם" אומר יצור שמסתתר בצללים ופניו בלתי נראים. "בשמו של העורב".
"הענקים יהיו לצידם" עומרת ענקית גבוהה ויפהפה שברקים בשיערה. "בשמה של סופה".
"בני הפיה יהיו לצידם" אומרת איטרניס. "בשמה של המלכה הראשונה"
"הנלחשים יהיו לצידם" אומרת רוח מלחששת שעפה בחדר במין הילה אדומה. "בשמה של הרוח הלוחשת".
"ומוות יהיה לצידם.". כל הראשים מסתובבים כשדמות נוספת נכנסת לחדר. כל דרי החדר כורעים ברך כלפיה חוץ מסטארווינג. "בשמה של מוות". "תודה לך" סטארווינג אומר.
"אם כך, תודה לכולכם. נקווה שהם יצליחו לעצור אותו".

פסטיבל החורף מתחיל, ושתי דמויות מגיעות אל דליילה, שקוראת את מחשבותיהן; שאדו ריי, פיקסית עם מבט לוחמני שמתגלה שגורשה והצליחה לחזור אל ממלכת הפיות, וזד עם אמנזיה שהופיע בממלכת הפיות ללא זיכרון מעברו, שקורא לעצמו דמבוס. העכברנשים מגיעים אל המקום, ודליילה מזהירה אותם מפני שאדו ריי, שהם כבר פגשו בעבר.
דליילה מתנגשת באלדרין, וכשהיא קוראת לו את המחשבון היא מגלה משהו דרסטי: לאלף קוראים אלאריון, והוא דוד שלה. הוא גם יכול לקרוא מחשבות, ויודע שהיא אחיינית שלו. הוא מספר לה שאותו ארגון שהיא עובדת בשבילו שלח את אביה למשימה, אבל הוא לא חזר ממנה והארגון לא יצא לחפש אחריו.
במהלך השיחה, החבורה מרגישה משב רוח מעורב, והם רואים את ארבע העונות על הבימה המרכזית. טארלוק מתחיל לדבר עם חורף, ומגלה שאביו הציל בצעירותו להקה של זאבי חורף, שבראוני הוא צאצא שלהם, וחורף נתנה לו בתמורה כוחות שעברו גם אל טארלוק.
בזמן הזה, שאר החבורה מדברת עם העונות. הפסטיבל מתקרב לסיומו, וחורף מעבירה את החבורה אל הספרייה של קוואליש. הם מגיעים אל חדר גדול ולפידים משני צידיו, ושתי דלתות לפניהם.
סשן 16 נגמר.
 
זה היה סשן מאוד... אמוציונלי אני אגיד? אני חושב שהשם הדרמטי מתאר כראוי מה שקרה באותו יום.
פרק 17 - חצות
החבורה נכנסת אל המבוך, ומתחילה לצעוד. הם מגלים דלת סתרים, ונכנסים דרכה. בתוך אותו חדר, הם רואים שני צינורות ובתוכם גופות קפואות. הם שוברים את הצינורות, ודם דרקון וחצי אלף יוצאים משם, ומספרים להם שהם חיו במאה הקודמת ושהם נלכדו שם על ידי יריב שלהם כשהם ניסו למצוא לחש שיחזיר את חברים שלהם לחיים.

הם מצליחים לגלות דלת נוספת המובילה לחדר עגול ובמרכזו כס, אליו כבול אלדרין. כשדליילה מסתכלת מקרוב, היא לא מאמינה למראה עיניה, כי מי שהיא רואה שכבול לכס הוא מי שהיא רואה כל פעם שהיא מסתכלת במראה: אבא שלה.

החבורה ממשיכה לחדר הבא, ודליילה מתעלמת מאבא שלה, שמספר שהוא נלכד שם, אך בשנים הקודמות הוא צפה בדליילה וסידר לה את החיים: העביר לה זהב וגרם לקבלה שלה לעורבים. דליילה מחליטה לספר לחבורה בשביל מי היא עובדת: עורבי הכסף, ארגון חשאי שנועד לשמור על האיזון. כל פעם שהיא נעלמה, שהיא דיברה במחשבות עם מישהו שהחבורה לא הכירה היא דיברה עם המנהלים של עורבי הכסף, מקבלת הנחיות איך לפעול. העסקה עם הדרקונית, ההצטרפות אליהם: הכל היה בשליטה של העורבים.

בחדר הבא, הם מותקפים על ידי יצורי דיו, ובעזרת החברים שהצטרפו אליהם הם מצליחים להביס אותם בקלות. הם עוברים משם לחדר הבא, שם ספר פתוח במעמד. כשדליילה מתקרבת, סוג של לחש חי יוצא משם והחבורה מתקיפה אותו. הוא מצליח כמעט לעלף את טארלוק, כשסשן 17 נגמר.
 
פרק 18 - ירח יורד
החבורה ממשיכה את מסעה במבוך, ואוספת מספר ספרים. הם מגיעים לדלת שאומרת להם שאם הם רוצים להתקדם, הם חייבים לחשוף את סודותיהם. סודה של דליילה כבר נחשף, וחתיכת פאזל מופיעה בידה. ניטה מספרת להם שהיא עוזרת להם כדי לנקום, שלי מספרת שהיא מההתחלה חשדה באנסטסטסיה אך פחדה מכדי לספר למישהו, טארלוק מספר להם שהוא לא לובש תחתונים ואחד מחבריהם שהצטרפו מספר שהוא לא יודע מי נותן לו את כוחות המכשף שלו והשני סיפר להם שהוא רצה לבגוד בהם.

החבורה, ללא ניטה, וויר והמכשף שנשארו לשמור מאחור נכנסת למסדרון ארוך, שרצפתו מלאה במגילות. כאשר טארלוק ושלי מדדים, דליילה עפה ובולאס רוצח הצללים מתקדם בעזרת שלשלאותיו אל סופו של המסדרון, אוויר נושב לידם. כאשר הם מסתובבים הם מגלים שמולם נמצא דרקון נייר ארוך, שמתקיף אותם. הם מצליחים להתחמק מהדרקון, ותוקפים אותו.

דליילה נוחתת עליו ומעוורת אותו, בולאס מנסה לשלח בו פגיון אך נחשל, טארלוק יוצר סערת שלגים שמעוורת אותו, והם מחלישים את הדרקון מאוד. לבסוף, דליילה יורה פרץ קמאי ומפוצצת את הדרקון. החבורה אוספת את הלחשים שעל עורו, וממשיכים להתקדם. כשהם מגיעים אל סופו של המסדרון, הם רואים ספר: "שר הרעב - דרכים להבסה", כשסשן 18 נגמר.
 
וואו! דמות חדשה לקבוצה. זה לא קרה מאז סשן 3 בערך? בולאס וסורפון עוזבים את הקבוצה, אבל מי יודע? אולי הם ימשיכו בהרפתקה משלהם...
פרק 19 - כפות הכוכבים
טארלוק לוקח את הספר, והחבורה יוצאת מהמסדרון כשהם שומעים זעקות קרב. מולם שני טאבאקסים - אנשי חתולים, שכבלו את שאר חברי הקבוצה. השניים שנותרו לא מצליחים לעצור את הטאבאקסים שאוזקים אותם. ברגע הבא החבורה מתעוררת בחדר אבן עם סורגים ולידם דרו.

הדרו מציגה את עצמה כלונה, ודליילה מחליטה שהיא שונאת אותה. עלים מרצדים על אדמת הג'ונגל, אחד השומרים, מתחקר אותם אבל דליילה ושלי מתחילות לצחוק עליו. לאחר התחקור, הוא מגלה שהם צריכים לעצור את שר הארבה ולונה מספרת להם שהיא גדלה בממלכת הפיות, קיבלה כוחות משר הארבה ואז עברה לחיות עם משפחה טובה במישור החומר, שגרמה לה להבין את הטעות שלה ולונה פנתה נגד שר הארבה. במהלך התחקור החבורה מגלה שלשומרי הספרייה יש גישה לכל הלחשים הקיימים.

עלים ופתיתי שלג ביום מעונן, השומר השני, מביאים אותם למשפט בפני המלכה. סטארווינג נכנס לחדר בדמות של טאבאקסי עם פרווה שחורה, ולוחש משהו למלכה, שמיד משחררת אותם ונותנת להם את הספר. הם מדפדפים בספר ורואים את שעון העונות. הם מבקשים מבולאס וסורפון לחקור את הנושא רגע לפני שהמלכה משגרת אותם למקום אחר. הם רואים על לב האדמה, הפירימידה ומה שמעליה, העיר שמתחת לקרקע בספר ובסוף מוצאים בו מפה. הם לוקחים אותה ומחליטים לעקוב אחריה, עד שיתחזקו מספיק לעצור את שר הארבה.

סוף סשן 19.
 
חזרה
Top