• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

Into the Mouth of Hell - רשומות ממשחק מהדורה 5

נושא
עונה 3 - מחזור החמה
סוף סוף התחלנו את המשחק של הקבוצה במאנטרייס. הנה הסשן הראשון:

סשן 1
בפונדק "הקשקש הלבן" בצמוד ליער הלילך ישבו שתי חברות טובות שנפגשו רק לאחרונה. ניטה הטריטונית, שעלתה אל היבשה למצוא את מי שהרג את חברתה הטובה ביותר, ושלי, חצי אוריאדה שרוצה להביא את הצדק לעולם, אחרי שראתה מה עושה השחיתות לעולם.

אל תוך הפונדק נכנס אלף בבגדים ירוקים, והתיישב ליד שתי הבנות. אחרי כמה דקות של דיבורים, בהן התברר ששמו של האלף הוא טרטר, לפונדק נכנס נער בבגדים בעל מוטיב אדום. שלי וניטה התיישבו ליד הזר, הוא סיפר להן ששמו הוא טארלוק, והוא הגיע מהיערות השרופים. הוא זיהה את טרטר מילדותו, וכאשר הוא הגיע לדבר איתו, נכנסו ארבעה גובלינים אל הפונדק.

הגובלין הראשון צעק על שלי שתקום מהמקום, וכאשר היא לא קמה הוא והסגן שלו תקפו אותה, על עצם החוצפה שהיא ישבה במקום מלכתחילה, רק כדי שחרבותיהם ינתזו מהעור הסלעי שלה.
השלישי תקף את טארלוק שבא לעזור בקרב, וחתך את היד שלו. טרטר נעץ את החנית שלו במנהיג, טארלוק ניסה להטיל קסמים, אבל נדקר והתעלף מהר מדי. שלי חתכה גובלין לשניים, וערפה את הראש לאחר. הרביעי התעלף מהפחד לפני שהספיק לברוח.

בעל הפונדק צרח על על הקבוצה שהגובלינים הם משרתים של דרקון שחור, ואם הם לא ישלמו את המיסים הוא יהרוס את השדות שלהם. בעל הפונדק הכריח אותם ללכת לחסל את הדרקון. החבורה הסכימה.

בבוקר למחרת החבורה יצאה אל יער הלילך. בזמן ההליכה טרטר מצא כמה צמחי קסם ביער, ואחרי ששלי כמעט טבעה וניצלה על ידי ניטה, הם הגיעו אל הדרקון. טרטר זיהה זוג עיניים שבהה בו, ומהר מאוד התרומם הדרקון השחור וחבט בקבוצה שעפה אחורה. טרטר יצר עננת רעל שגרמה לדרקון כמויות נזק ענקיות. ניטה חשמלה אותו אבל כמעט ולא פגעה בו, והמכה מהגרזן הדו ידני של שלי חיסלה אותו לגמרי. הם לקחו חלק מהשלל לעצמם ואת השאר חילקו חזרה, וטארלוק מצא מכתב מסתורי.

הם החלו ללכת בדרך חזרה, אבל קלטו שהם הולכים בדרך הלא נכונה כשהם ראו באופק טירה גדולה מאוד. הם החליטו לחזור לטירה, אבל קודם לכפר. הם חילקו את המיסים בחזרה, וראש העיר נתן מטבעות רבים לכל אחד. הם קנו כולם מפות, וטארלוק סיפר לכולם איך נראה מי שהרג את אביו: קוסם עם צלקת גדולה על כתפו השמאלית. טרטר זיהה את התיאור כמי ששרף את הכפר שלו, ניטה זיהתה אותו כמי שהרג את חברתה הטובה ביותר, ופה הסשן נגמר.
 
עריכה אחרונה:
ron burgundy GIF

כל זה בסשן הראשון? כמה זמן הוא נמשך?
 
הדרקון הוא דרקון צעיר (בן שנים ספורות) שקיבל כוחות ואיבד אותם, וכל הזמן עוד חשב שיש לו אותם.
הלחש נקרא באנגלית poison spray.

דמויות (כולן דרגה 2 עכשיו, כל הסשן עד אחרי הקרב עם הדרקון היו 1):

ניטה - טריטונית כוהנת סערה של אלת אסונות הטבע.

שלי - נימפאית (חצי נימפה, גזע מיוחד שבניתי) ברברית.

טרטר - צ'יינגלינג דרואיד.

טארלוק - בן אנוש כושף עם קסם פרוע, והקסם הפרוע מתמקד באש.
 
סשן 2 - גיידן דאסק
אחרי עוד מבט במפה, ההרפתקנים הבינו שהטירה היא טירת גיידן דאסק, שנמצאת בשטחי האימפריה. הם החליטו לוותר כדי לא להתמודד עם האימפריה.

ההרפתקנים סרקו את המכתב המסתורי, שבו היה כתוב:
"טינדריס! הלורד כועס. נלקחו הכוחות שלך.
- א"
שלי זיהתה את את הכתב וחשבה שהיא ראתה אותו אצל אבא שלה שהיה ראש כפר גדול ביבשת טבליר, אם כי היא לא הצליחה לזכור של מי הוא. הם דיברו קצת עם אנשי הכפר, וגילו שיש קוסמת שמסוגלת להחזיר זיכרונות בטירת גיידן דאסק, ולבסוף, הם החליטו לצאת לשם. הם יצאו, ובגבול נתקלו בכמה שומרים, הם הצליחו לשכנע אותם לתת להם לעבור למרות כרזת המבוקש של טארלוק. במהלך ההיתקלות עם השומרים, הם גילו שהקוסם שהם רוצים לנקום בו נקרא אימבגר.

אחרי יום של הליכה, הם מצאו זאב פצוע בדרך. בעזרת קסמים ויכולות טבעיות, הם הצליחו לגלות שהוא קשור ליכולות של קור, ושכל הלהקה שלו ניצודה. הם אימצו אותו וקראו לו בראוני והמשיכו בדרך לגיידן דאסק.

לאחר יום הליכה נוסף, הם הגיעו לגיידן דאסק. אחת מהשומרות זיהתה את בראוני כזאב חורף, יצורים קסומים שנוצרו על ידי אלת השלגים ויויאן, והם יכולים לזמן סופות שלגים בשאגותיהם. השומרת נתנה להם להיכנס ואמרה להם להראות את הזאב לראש מגמת לימוד חיות קסם, כשהם חיפשו פרופסור במגמת האלכימיה.

הם עלו למשרד הפרופסורים, ואחרי שהציגו לראש מגמת האלכימיה את בראוני הוא סיפר להם שהפרופסור שיכלה לשחזר זיכרון מתה, אבל הבת שלה חיה במובלעת ורדני. הפרופסור הוביל אותם אל פרופסור אוסקר, ראש המגמה לחקר חיות הקסם, שמתבררת כאימה של השומרת. היא סיפרה להם שאם משתמשים בפרוות של זאבי חורף בוגרים, אפשר ליצור גלימה ולשלוט בכפור. הפרופסור ביקשה מהם להשאיר את בראוני והם הסכימו.

הם החליטו לצאת למובלעת ורדני, כשהם הציבו לעצמם 4 מטרות:
- להרוג את אימבגר
- למצוא את "א"
- לגלות מה קרה ללהקה של זאבי החורף
- להפיל את האימפריה (די שאפתני יחסית להרפתקנים דרגה 2)
 
סשן 3 - ברוכים הבאים לוונקאל
החבורה מקבלת עגלה מפרופסור אוסקר, ומתחילה ללכת לכיוון וונקאל. חזיר ענק תוקף אותם, אבל הם מביסים אותו בקלות.

הם הגיעו לוונקאל, והגיעו לפונדק 'לטאת הזהב'. טארלוק הלך לדבר עם אנשים מוזרים בקצה הבר, טרטר עם מינוטאור ידידותי, ניטה פגשה מאמין אחר באלת הסערות - דויאן, ושלי דיברה עם הברמן על השכרת חדרים.

טארלוק דיבר עם האנשים, שלא ממש נידבו מידע. הוא הצליח לשכנע אותם לשבת לדבר איתו. הם חקרו מה המטרות של טארלוק, ואחרי שהוא אמר שהוא רוצה להשיג עושר, הם העלימו אותו בגלימה.

טרטר התיישב ליד מינוטאור חביב למראה, שדיבר הרבה ושאל את טרטר שאלות, בעוד טרטר מתחמק מהן.

ניטה פגשה את דויאן, בן אנוש בן 40 מפורט ניקס שמאמין באלה טינה, ומכבד את ניטה על היותה מרפולקית. ניטה לא הצליחה לצרף אותו לחבורה, אבל הם החליטו לשמור על קשר.

כשלפתע, כולם נעלמו.

הם מופיעים אפל בצורת מערה. הם רואים מולם אישה לובשת ירוק על כס סביב אוצר זהב. היא מציעה להם כוח, עושר ונקמה. למרות ששלי נגד ארגון הפשע שהאישה, הנחשפת כדרקונית בשם גוובין, מנהלת - 'הסינדיקט הירוק', היא מסכימה כי גוובין מציעה להם עסקה: הם יעבדו בשבילה והיא תעזור להם לנקום. הם מציעים עסקה שונה: שיתוף פעולה. גוובין מסכימה בתנאי שהם ינקו מבוך בשבילה.

הם הסכימו להצעה שלה.
 
עריכה אחרונה:
סשן 4 - אל הרחובות הסואנים
השליחים של הדרקונית נתנו להם מפה והם חזרו לפונדק. הם הלכו לישון, וכשהם קמו הם יצאו מהפונדק. הם התנגשו בחצי אלפית בבגדים ארוכים, שמתחילה לדבר באלפית עם טרטר. היא הבינה על מה הוא טרטר חושב והוא הפך מופתע. טארלוק החליף את טרטר, והם התחילו להיפתח. טארלוק הציע לחצי אלפית שקראה לעצמה אוק להצטרף אליהם.

אוק הסכימה להיכנס לקבוצה, והיא גילתה להם שהיא חצי אלדרינית, וששמה הוא דלילה אוק. בנוסף היא גילתה להם שהיא רוצה נקמה באדם שנטש אותה. כולם סיפרו מי הם ומה הם עושים.

הם הגיעו למגדל גבוה בשם הספרייה הכחולה, ושם דליילה לקחה כמה ספרים. הם ירדו לקומה למטה כדי למצוא את המבוך. דליילה גילתה שיש אשלייה במקום קיר והם נכנסים. הם הגיעו למערה וגילו שהמפה התחילה לזהור, והיא הובילה אותם לאחת מהמנהרות.

הם נכנסו לחדר, ודלילה פתחה תיבה שמתגלה כמימיק שתקפה את דליילה. שלי הסתערה עם גרזן וניסתה לחתוך את המימיק. טארלוק ניסה להטיל מכת חשמל אבל בטעות הבעיר לעצמו את הרגל. דליילה תקעה את הפגיון בבטן המפלצת והוציאה את היד. המימיק ניסה לאכול את טארלוק, כששלי הסתערה עם גרזן ופגעה חזק מאוד בתיבה. טארלוק ניסה עוד קסם שהפך לפרוע, אבל למזלו התיבה התחילה לבעור. טרטר העיף את התיבה לקיר והרג אותה.

לאחר מנוחה, הם עברו לחדר הבא, כחמישה קובולדים התקיפו אותם. הם הביסו אותם בקלות מאוד.

בסשן הזה הצטרפה שחקנית חדשה - דליילה אוק, חצי אלדרינית נוכלת גנבת - מחשבות (תת מקצוע שכתבתי, פורסם בפורום מבוכים ודרקונים)
 
חזרה
Top