• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

EXALTED זריחה במערב -התחלנו !

בלי גינונים מיותרים, סיי-לאנג מזנק מפני המים עליהם הוא עומד, ונוחת מול גאיו, קד קידה עמוקה.
כאשר הוא קם, כל גופו נראה רגוע בהרבה, וחרבו מתכווצת במהירות ליד תכולה שממשיכה מהמקום בו הגדם נגמר
הוא מחייך חיוך חם, ומושיט את ידו ללחיצה "עכשיו כשבנך לא מאיים עלי באש.. בשמחה. תרצה לערוך את השיחה במעונך או במעוני? מילתי נתונה לך שלא אפגע בך שם." הוא מביט סביבו "היכן שליחי המנוצה ששמעתי שאתה דן איתם? לא הייתי רוצה לקטוע את המגעים הדפלומטיים שלא לצורך."
יש לי עוד שניים למצוא, ועוד שלושה לברר מהם..
 
לפתע סיי לאנג שם לב לשליחים המפוחדים מאחוריו ,נראה שכמה מהם על סף עילפון חושבים ששלחו אותם למשימת התאבדות, ולא ממש מבינים על מה מדובר שם.
 
גאיו מהנהן ומושיט את ידו ללחיצה.למרבה הפלא,לא מדובר בלחיצה הרישמית בכף היד,אלא הלחיצה של הגנרלים הפשוטים,מכף היד ועד המרפק.
"הנימוס אומר שאזמינך אל מעוני,אבל עשה כרצונך.השליחים הדיפלומטים הלכו.אורנון,מסור לאנארה שאני בפגישה,ושעד סופה הליגיון מופקד בידיה.
מרקוס,חזור אל הכנף שלך" אומר לו גאיו בשקט."ואתם" אומר גאיו בקול רם "חיזרו אל המנוצה ומיסרו לו את בירכותי,הליגיון כבר ימצא היכן לחנות" הוא אומר להם ומחווה להם בידו לכיוון האי בתקיפות. "אז נלך אל ספינתך?" שואל גאיו ברישמיות.
 
שליחים מסכנים.. אני מקווה שהם יקחו כמות טובה של חשיש אחרי התקרית כמו בני תמותה טובים
סיי-לאנג מהנהן מרים את ידו הפשוטה "I AM" הוא לוחש, ומתוך היד עולה זוהר תכול "האם אתה מסוגל להכניס אותי ואת הגנרל אל תכלת אמת מבלי להעלות אותו אל פני המים?"
אני סקרן לדעת מה תהיה ההבעה על הפנים שלו כשהוא יראה את העיר.. *צחקוק מחשבתי*
 
סיי-לאנג מחייך "אני, אנוכי, עצמי. אלו הן המילים הראשונות שאמר, וכך זכה בשמו. אני בטוח שהוא ישמח לספר לך יותר בעצמו, אבל אני חושב שבתכלת אמת הדיון יהיה נוח הרבה יותר מאשר על גיגית העץ הזאת, אתה לא חושב?"
 
in
"כמובן אדון " אומר הקול ,ואז מוצאים את עצמם שני הנשגבים בתוך אולי החדר הגדול ביותר שנראו לעיניו של גאיו אי פעם .
חדר גדול ואדיר שכמאת בלתי אפשרי לראות את התקרה בו .
במרכזו עומד כיסא בודד ,אך נראה שחוץ מזה אין שום דבר עד שהחדר מתעורר לחיים.
מסכים בעלי תוכן מידע עצום מרחפים בתוך החדר, ומפה גדולה של הבריאה מופיעה על הקיר ומול הכיסא מפה קטנה יותר מתחתיה על הכיסא .
אפשר לראות ב360 מעלות את כול מה שקורה במקום שבו עומד תכלת אמת, וגם את הספינות עצמם בשידור חיי ואמיתי לגמרי .
אבנים מסוימות שגרמו לחדר להיראות חדר אטום נפתחות לשרשרת מסדרונות ענקית ובהם מספיק חדרים ומקום ליותר מחצי מליון איש .
דבר שנראה בבירור במפה שמרחפת ליד גאיו ,כול כך הרבה מידע עובר ליד גאיו וסיי לאנג ולפתע הכול נעצר .
"סיימת לטעון את המידע החדש אדון ,ואת הורדת העידכונים היומית " אומר גוש אור קטן, שממש הופיע משום מקום.
"ברוכה הבאה חזרה לתכלת אמת אדון ,וברוכה הבאה לתכלת אמת גאיו אוריליוס טפט " אומר גוש האור הקטן .
out
יש לציין שכמות מסכים עצומה מרחפת ליד גאיו וסיי.
החדר בהתחלה נראה שומם, ואז הוא חיי יותר מכול האנשים שבעיר הקיסרית .
 
לא ,זה משחקי .
in
"זהו תכלת אמת גאיו האציל, לא אומר המשכן החזק בבריאה אבל אחד מהחזקים שבו.
כרגע מתחת לספינותיך עומד משכן בעל מערכות לחימה מתקדמות, יכולת ניידות ,בגודל של עיר גדולה ובעל מערכת מחשב המורכבת משI A כמוני אשר בעלת מידע רב עליך ,ועל העולם בכלליות.
בנוסף המשכן יכול להיות לבלתי נראה ,והוא גם מהיר יותר מכול כלי שייט רגיל פחות משלושה ימים לקח לתכלת אמת להגיע מאן טנג לפה " אומר האור הקטן .
 
"I AM, תעביר הודעה לגעש שיכין ארוחה לשניים. תמלא במים אולם שנראה לך מתאים לאכסנת הספינות של הלגיון העשרים לחמישה, ותביא עוד כיסא, תודה." סיי-לאנג זורק את הפקודות בהיסח הדעת לכדור האור, ופונה חזרה אל הנשגב האחר "הדבר היחיד בערך שהבינה הזאת לא יודעת לעשות הוא לבשל דגים. וגם זה רק בגלל שתהליך ההמרה של העיר העתיקה למשכן נייד הפך את המטבח למנוע עזר.. תרצה לשבת?" סיי-לאנג מחווה בידו אל הכיסא החדש שהופיע
 
"כן אדון" אומר הI AM בזמן שכיסא חדש מזומן ומספר שינויים נעשים בחדרים, כדאי לפנות מקום כמובן בהתחשבות במקום שיצרכו הספינות והלגיון, בעודו ממלא במים את הכמות שצריך.
 
"אני לא השגתי את תכלת אמת גאיו, תכלת אמת השיג אותי. הוא חיפש אותי על פי הרשומות מאז המרד בעידן הראשון, ומצא אותי קצת אחרי הנשימה השלישית שלי. הציל את חיי. אגב, האם תרצה שנעביר את הלגיון שלך פנימה? אני מאמין שהם יסתדרו כאן הרבה יותר טוב מאשר בחוץ."
out
בן, מאחר וכינוי הנקבה בכניסה חדש גם לי, אני מבקש ממך 'להכניס לפיו' של סיי-לאנג את התשובה שהוא יודע באחת ההודעות הקרובות
 
OUT
וואו, אתם מהירים. איך אני אמור לשמור על קצב שאני לא בבית 4 פעמים בשבוע?
IN
החיוך של חתול מצטמצם, והוא אומר "אני מעדיף לדעת את המקורות שלך. אתה צריך מישהו להתנקש במישהו אחר, ובמקרה המישהו הזה הוא ילד בן 13 חסר שם. או שאתה יודע משהו עלי, או שאתה מטורף, או שאלה שמעליך מטורפים. ואני חושב שהראשון נכון, לכן עדיף שתתחיל לדבר". קולו הוא קול של בן 13-טון הדיבור לא. טון הדיבור הוא של מבוגר אכזרי בעל סמכות, שלא יהסס להשתמש בשניהם. והוא תופס את השק בידו שאינה מגרדת.
 
in קופיל
"תראה אנחנו צריכים לשכור את שירותיך, אתה יכול לקבל את המשימה או לא אני לא מתכוון לבזבז פה יותר זמן ממה שאני צריך" אומר האיש, נראה שהוא מתחיל להתרגז .
out
סליחה זה ברוך הבא .
אתם יכולים להמשיך.
in
"האם לא תרצו להמשיך את השיחה ,על בטן מלאה ?" אומר ה I AM בזמן ששתי צלחות עמוסות במאכלי ים מרחפות ומתמקמות בין הכיסאות ,בזמן ששולחן מתרומם בחלל שבין הכיסאות.
"אם תרצו עוד משהו, רק תגידו אדונים נכבדים" ואז האור איכשהו מפנה את דיבורו אל גאיו "נראה שאינך יודע דברים רבים על העידן הראשון ,אני יכול לספר לך אם תרצה אך ישנם כאלו שאינם רוצים לראות את האמת " אומר הI AM .
 
"פחות או יותר. הוא שרד, אני לא. המשרתים שלי השחיתו את חדר המוקד במידה כזו שהוא לא יכל להמשיך לתמוך בחיי, ולא יכולתי לנשום יותר." סיי-לאנג מצתמרר, עוצם את עיניו "אבל כמובן, לא שמתי לב לזה עד אחרי שכולם שחו עם הדגים, כולם, הטבח לא פסח על אף תושב ארור של העיר העתיקה, רק המכונות ניצלו מזעם הבגידה.." הוא חובק את עצמו "ולבסוף, כאשר אשתי שלי שכבה שם מתה, הרשתי לעצמי לשחרר את הנשימה.." הוא מתנער, קם על רגליו "אבל זה היה פעם, ועכשיו זה עכשיו. הזמנים לא מתאימים לזעזועים כאלה, ואני גם לא אותו אדם שהייתי אז, הערכים השתנו, ואיתם האמצעים, והמטרה."
הוא מביט בגאיו "זכרון המרד לא השפיע עליך כלל?"
 
"אני חושב לקבלה, למרות שאני מעדיף ללמוד יותר פרטים עליו. ועליך, ועל מי ששלחו אותך, מהסיבה שאני עלול לקבל את המשימה להתנקש בך ובהם באותה קלות בגלל שאני מעדיף לדעת מי רוצה את שירותיי", וידו שאינה מגרדת נמצאת בכיסו, איפה שסכינו החדה נמצאת, לאחר ששם את השק בחגורה.
 
in קופיל
"אם כך טעינו בהערכתנו אליך" אומר השומר ופונה ללכת
נראה שבשאר הנמל מתחילה מהומה או משהו דומה לזה כאשר נראה שעשרת הספינות עצרו

in הזמן ופלדריק
"האם לא תרצו להמשיך את השיחה ,על בטן מלאה ?" אומר ה I AM בזמן ששתי צלחות עמוסות במאכלי ים מרחפות ומתמקמות בין הכיסאות ,בזמן ששולחן מתרומם בחלל שבין הכיסאות.
"אם תרצו עוד משהו, רק תגידו אדונים נכבדים" ואז האור איכשהו מפנה את דיבורו אל גאיו "נראה שאינך יודע דברים רבים על העידן הראשון ,אני יכול לספר לך אם תרצה אך ישנם כאלו שאינם רוצים לראות את האמת " אומר הI AM .
 
חזרה
Top