• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

EXALTED זריחה במערב -התחלנו !

Dreadlord

פונדקאי ותיק
טוב זה הנושא שבו נעשה את משחק הנשגבים המשחק יתנהל בשיטת הin והout (כמובן שאם יש בהתחלה in לא חייבים להוסיף in ואם יש משהו שתרצו לדבר איתי אליו בלי שהאחרים יראו תשלחו לי הודעה פרטית או ספוילר )
אז התחלנו !!!
********
הים היה בוהק במיוחד היום וצלול באופן חד ,עד שהיה אפשר לראות את הריסות הערים מעידנים עברו.
אך מה שימאי מנוסה ומתחיל כאחד לא ידע ,שעל הגלים שט לו בהנעה אולי הלוויתן הגדול ביותר שעיני אדם ראו .
הבעייה היחידה שהוא היה בלתי נראה ,הוא עבר בקלות דרך צי ספינות שהתקדם לעבר שצף גל וכלל בתוכו כעשרה ספינות משא .
ובתוך אותו לוויתן בלתי נראה נח לו בשלווה סיי לאנג ,יד ימינו של צנזור המערב פאקרו ואדונו של הלוויתן האדיר בחדרו חסר העיטורים, אחרי שלא ישן שלושה ימים בנסיון להביא להסכם פשרה בין שתי חצורות רוחות יריבות באן טנג, ולאחר מכן היה חייב לברוח בחסותם של הרוחות מחברי הלגיון החמישי שהיא באיזור ושמעו אליו מרוח בוגדת .
אבל כול זה לא היה חשוב, עכשיו החופשה המיוחלת שקיבל מאדונו הגיע סוף כול סוף ,לא עוד הסכמים מתישים עכשיו הוא יכול להתמקד במטרתו האמיתית .
אך בזמן שישן שינה חסרת חלומות גוש קטן של אור התקרב, גוש שהיה בימים עברו למערכת המחשב המתוחכמת בבריאה וכיום מעטים ממנו נשארו "אדון האי אבלון מלפנינו" .
סיי לאנג מתעורר .
***********
באותו זמן על צי הספינות גאיו מפקדו המהולל של הלגיון ה25 עמד על הסיפון ונאנח , שום כוח לא עקב אחריו .
העזיבה שלו הייתה כול כך פתאומית אבל נראה שלסוחר העשיר שממנו קנה את הספינות לא היה אכפת ,רק הכסף עניין אותו ודבר זה גרם לגאיו לתהות על מה שקורה ללא הקיסרית .
אך מחשבות אלו נעלמו מראשו ,כאשר ביתו היקרה (ויש לומר גם היפיפיה ) הגיע אליו .
אילידינה תמיד הייתה מושא לחיזור באי המבורך ,אך היא לא הייתה מהנשים הקטנות אשר צחקקו לכול מחמאה כמו שהיו רוב אלו שהתברכו ביופי כמו של ביתו, היא הייתה חזקה מתאימה להיות לוחמת ואם זאת לא כמו הגברים אשר היו כול אחד ואחד מהם לוחם מיומן .
אילידינה בורכה בזריזות ובגמישות ,וכאשר החלה להתאמן בחרב לפני שנה בדיוק אפילו גאיו התקשה לעצור אותה ,הוא ידע מה היא רצתה הוא ידע תמיד מה היא רצתה לעשות אך הוא ניסה למנוע את זה כמה שאפשר ,ואם זאת הוא ידע שהיום יגיע וביתו תבקש להצטרף .
אך למזלו היא לא הספיקה לפתוח את הפה לפני ששליח צעיר מהדרקון השלישי בשם המבר הגיע .
הוא הסתכל לכמה שניות על אילידינה ,אבל היא החזירה לו מבט קר ומפחיד שגרם לו לסובב את ראשו מייד למפקדו הנערץ .
"אנחנו מתקרבים לאבלון אדוני וספינה בעלת דגל של שלום מתקרבת ,המפקדים שואלים מה לעשות הם חושבים שזאת מלכודת כי הספינה הזאת מתכוונת להגיע לפה ,כול הקשתים כבר חמושים ומוכנים מהי פקודתך המפקד ?" אומר השליח .
*************
ובנמל של אבלון ישב לו ילד שכבר המתין שם זמן רב .
לאחדים הילד היה יכול להיראות חמוד ,אך לאלו שבאמת הכירו את הילד בזמן המועט שהיה בעיר הבינו את הסכנה שהוא מפיץ.
מוות הולך אחריו, ורבים האנשים שאיבדו את חייהם לאחר שהוא הגיע .
לאף אחד לא היה ספק כמה הילד הזה היה מסוכן ,אין אף אחד שלא האמין שהוא ביצע את גל הרציחות שתקף את העיר אבל אפילו אנשי המשמר המיומנים ביותר לא מצאו פיסה של הוכחה, כאילו שהאנשים מתו בשנתם בעוד שחץ תקוע בתוך גרונם .

חתול טפח בגאווה על שק הכסף שהחזיק על חגורתו בגאווה ,הוא ידע שכול כייס שינסה את מזלו ימות מוות נוראי ומכאיב אך זה לא שינה עכשיו.
באופק הוא ראה את עשרת הספינות ואת הספינה בעלת דגל השלום המתנופף אליה ,מסתבר שגם למנוצה היו מקורות שגאיו המהולל מגיע למקום ,אך זה לא שינה כלום לעיר לא היה כוח להתנגד ללגיון ה25 ואם גאיו היה רוצה הוא היה יכול לשרוף את הספינה ,ולהשתלט על העיר ועל כול שצף גל .
אבל זה לא ישנה כלום, לחתול הייתה מטרה והוא צריך להגשימה להבין מהו רצון השמש וכנראה שהדבר היחיד שיכול לעזור לו ,הוא עוד סולאר .
לפתע הגיע שומר חמוש במדי המנוצה ,בעודו שם יד על כתפו של חתול "אדוני תוכל להתלוות אליי בבקשה ? בבקשה בוא בלי הרבה בעיות ".
**********
ובקצהו השני של האי ספינת דייגים נחתה על החוף ועליה טייפון.
הדייג הנחמד שהסכים לקחת את טייפון כול הדרך מהכפר ועד האי אבלון נראה בהתחלה מוכר לטייפון ,אך הוא לא זכר הרבה מאותה תקופה אבל בכול זאת נראה היה שהדייג שמח להיפטר מטייפון ,בעודו משיט את ספינתו בחזרה לאי המרוחק .
בהתחלה נראה האי גדול ומפחיד הרי טייפון בילה את רוב ימי חייו במקומות סגורים וקטנים, אבל במהירות הוא הסתגל והחל ללכת לכיוון העיר.
בדרכו הוא רואה שדות רבים ורוחות גשמיות רבות, העסוקות בתכנונים רבים לקראת איש מיסתורי שבא לאי.
טייפון כמובן ממשיך בדרכך לעבר העיר ומגיע לשערים ,שם ישנה המולה גדולה נראה שהשומרים מכניסים בכוח את האנשים לעיר .
משום מה נראה שהאנשים פוחדים ממשהו שמגיע מתוך העיר טייפון כמובן ממשיך ,אך נראה שההמולה עוצרת את הכניסה.
"אני לא רוצה למות ! " קרא ילד אחד "רק את התינוק שלי לפחות קחו את התינוק שלי ! " קראה אישה אחת באימה .
 
אילידינה היא יפיפיה וסופר סייפת?חשבתי עליה יותר כאשת חצר שכזו,מילא,אני לא מתלונן :p
אגב,סתם הבהרה,מדובר במנהיג ליגיון ידוע ביותר,שלא פעם מחץ היתנגדויות גדולות לממלכה לבדו.
ועוד משהוא,דריד:
המניע שלי הוא ל'החזיר את הממלכה לכוחה הקודם',ופגם האופי הוא לב של פלדה,של נחישות.
קצת על דמי בהדרקון הנוספים:אורנון,מפקד ותיק ומבוגר מבית טפט ששרת לצד גאיו מאז שהליגיון עבר לידי טפט.נחשב ליד ימנו של גאיו.
קאורלין:סורר צעיר ומבטיח מהליגיון השני,שלאחר פירוקו ביקש מקום שבו יהיה רחוק מהפוליטקה של הממלכה.
אם תרצה אני מוכן לפרט גם על שרי הדרקון בני התמותה.

IN

גאיו מיסתכל על אבאלון מרחוק עד כמה שזה מפתה לזרוק את האידיוטים מפלפס לים,אני לא רוצה לעצבן עוד יותר את הממלכה,זה יקנהלי שם אמיתי של בוגד.אבל אולי המנוצה יוכל לעזור לי,אולי הוא בעצמו לא מחבב את הפלפסים? גאיו בוחן את המצב בחשיבה מיומנת,ולבסוף עונה "שלחו סירת שליח,איפה אורנון?אני רוצה שיתלווה אלי.אנארה,אני מפקיד בידיך את הפיקוד על הצי.מרקוס,בוא גם כן"הוא קורא לבנו "להיתראות מתוקה" הוא לוחש לביתו ויוצא לכיוון הסירה.

OUT

ידוע לי משהוא על המנוצה והיחס שלו לממלכה?אני מכיר אותו?
 
OUT
ראיתי\שמעתי\הרחתי\נגעתי\טעמתי\וואטאבר פעם את השומר הזה (תזכורת-חתול זוכר כל דבר שקרה לו בחיים)?
אה, ועוד משהו לגבי המראה שלו-יש לו גם עוד פריט מראה, אבל אני אציינו בעריכה.
IN
'פעם שנייה היום שקוטעים את המחשבות שלי. חריג.' מהרהר חתול. המחשבה הראשונה שנקטע היתה סיכום של המחשבות שלו על 'איך לעזאזל אף אחד לא מזהה אותי למרות המראה שלי?' (המסקנה שלו-או כי הוא סולאר מקאסטת הלילה, או כי האנשים פה טיפשים. סביר להניח ששניהם), על ידי ההגעה של הלגיון ה25, שהיתה לו סיבה מאוד מוצדקת לשנוא אותו, וזו נקטעה על ידי השומר הזה. חתול (בגובה של כמטר וחצי, עיניים בצבע זהב עמוק [הערת הכותב-צבע העיניים שלו השתנה לאחר ההשתגבות], שיער חום אפור עם פסים שחורים שנאסף בשתי זנבות סוס, המעוצבים בצורת כפות חתולים [הערת הכותב-וזה טבעי לגמרי], כתם לידה בצורת חתול על הרקה השמאלית, שזנב החתול מקיף את עינו השמאלית, הוא מצולק, מחייך תמידית, ומהמראה שלו, חזק יותר מדי יחסית לנער) פונה לשומר, ושואל באפילו יותר חיוך "אבל אדוני השומר, מדוע בוחר אתה דווקא בילד? למה לא במישהו מבוגר?" 'רגע, לעזאזל. אני נושא עלי שריון קרב השמור לחיילי עילית לוקשאיים. זה יכול להגיד עלי משהו'
 
in פלדריק
מרקוס מתייצב מייד לידך בעוד שהשליח קורא לאורנון.
תוך דקות יורדת ספינה בגודל ספינת השלום למים ומגיעה לאותה ספינה ,גאיו שם לב שעליה נמצאים שלושה שליחים מפוחדים.
דקה ארוכה עוברת ,עד שאחד מהם פוצה את פיו .
"אדון גאיו המהולל, האם עשינו משהו רע שהממלכה שולחת לגיון לממלכתנו הקטנה?" שואל השמן שבשליחים, ואז אתה מבין החדשות על עזיבתך לא הגיעו אליהם הם חושבים שנשלחת מהממלכה, נראה שמרקוס זועם אליהם אך לא מעז לעשות דבר ללא פקודתו של אביו .
out
אתה יודע שהמנוצה הוא גבר חזק ונעים הליכות אשר מאז ומתמיד שאף להעלות את קרנה של ממלכתו, לאחר שהמנוצה הקודם נהרג אחרי התקפת שודדי ים.
ולמרות זאת הדבר הביא אותו לעסקים בעולם התחתון ,שגרמו לכך שהשגריר הוציא להורג את ביתו הצעירה בטענה שהמנוצה הסיט למרד ,המנוצה שקע בדיכאון עמוק ואישתו השנייה מנהלת את עינייני הממלכה .
in קופיל
האיש נראה המום מאט, ואז עונה בחזרה "תראה המנוצה רוצה שתעשה בשבילו משימה בלי שום קשר אליו, הוא מוכן לשלם לך הרבה כסף תמורת חיסולו של מפקד הלגיון, וגם בחנינה על כול הפשעים שביצאת על אדמתו של המנוצה".
לפתע סכין קטנה נראית לעיניו של חתול אחרי שתנועה גדולה מדי חשפה אותה לשנייה, תחובה בחגורתו של השומר סכין מעוקלת אשר קצהה המחודד אדום כדם.
out
תראה קופיל הוא לא זוכר הכול הוא לא רובוט, הוא זוכר את הרוב זה הכול והוא זוכר פרטים רבים אבל לא כול שנייה ושנייה .
ולא לא ראית את השומר אף פעם .
(והצלחת בבדיקת אבחנה וראית את הסכין )
 
גאיו מיסתכל אליו מעלה איך הוא לא יודע על זה?טוב,אולי זה יפעל לטובתי... לא אדוני,כלל לא.אני בא לממלכתכם הנאמנה רק בכדי לנוח מתלאות הדרך ולצבור כוח לקראת הקמפיין הבא שלי.אשמח אם תניחו לי לחנות ולהקים מחנה" הוא אומר בהדגשה של כבוד,ולאחר מיכן מחייך אל מרקוס על התאפקותו,ואז מוסיף ברשמיות "ואשמח גם לפגוש את כבוד המנוצה,ולדון איתו על המאבק בפיראטים" המנוצה לא מחבב את הפלפסים,אבל אוהב את ממלכתו.זה מעניין,אולי אוכל לגרום לפלפסים להיתקפל ולמנות את אנארה כנציבה במקום...
 
OUT
יש לו את אבן הזיכרון, זוכר? ככה שהוא כן זוכר כל מה שקרה לו בחיים, ואם הוא יחשוב על זה, הוא יזכר גם בפרטים שלא היו ברורים בזמן שהם קרו
IN
"ועדיין, למה דווקא אני ולא מתנקש מיומן?" שואל חתול, תוך כדי גירוד תמים בגב. זאת אומרת, זה מה שהוא חושב. הגירוד הוא למעשה בשביל שהוא יוכל לשים יד על קשתו במהירות, ואלה שחושיהם מעולים, יכולים לראות שהוא שינה את עמידתו במקצת.
 
in קופיל
"יש לי את המידע שלי, העומד לרשות המנוצה " אומר האיש ואז זורק לחתול שק מרשרש "קבל את זה כמקדמה אם תקבל את המשימה ,או כמתנה של שתיקה לגבי השיחה הזאת אם לא תקבל את המשימה "האיש מחכה לתגובתו של חתול.
in פלדריק
"המנוצה לא מקבל קהל כבר כמה חודשים אבל אני בטוח שמחנה ליד שער העיר יהיה בסדר גמור האנשים יכינו את האדמה למחנה טוב ".
ואתה מבין את היתרון שזה ייתן להם ,מחנה חשוף מחוץ לחומות העיר יהיה חשוף להתקפות קשתים.
לפתע מרקוס מתפרץ "ואני הייתי בטוח שקבוצת שכירי החרב נמרי האזמרגד עזבה את העיר, והמתחם שלהם ריק אני בטוח שאתם לא תתנגדו שאנחנו נשתמש במתחם ,לא ככה ? " שואל מרקוס השליחים המפוחדים מהנהנים בראשם "תקבלו את מתחם נמרי האיזמרגד " אומר השליח .
אך חושי המפקד שלך בוערים, מתחם כול כך קרוב בתוך העיר יהיה פחות חשוף אבל עדיין יהיה קל לתקוף אותו.
במיוחד כאשר המרחק בין מגורי החיילים קטן יותר ממחנה מחוץ לעיר.
"אך בקשר לשיחה אם המנוצה, ננסה לעשות מה שאפשר " אומר שליח שני משלושתם.
out
שכירי החרב נמרי האיזמרגד היו מאז ומתמיד כוח הגנה נוסף שנשלט ע"י הנציב בשצף גל ,כדאי לשמור על השקט.
אך אם קריאת הלגיונות גם שכירי החרב חזרו לאי המבורך, ולכן מתחמם נשאר ריק זה דבר ידוע אבל פשוט מרקוס דיבר לפניך .
 
דריד-
למה אני באבאלון? וגם לא ממש גדלתי במקומות קטנים וסגורים. גדלתי במלפיאס, בבית מאד גדול עם חצר אימונים ענקית... נו, טוב :p
IN
טייפון ניגש לאחד מהשומרים, מתעלם לחלוטין מהאנשים סביבו ומהמבטים שהם ללא ספק נועצים בו. "אפשר לדעת מה קורה כאן, ומי זה האדם שאמור להגיע לעיר?"
 
גאיו מיסתכל על מרקוס בנזיפה,ואז לוחש לו ולאורנון בשקט בניב של הליגיון:"אני לא חושב שכדי לנו להיכנס לעיר,לדעתי,כדי לנו להקים בסיס על אחת הגבעות קרוב לאבאלון,ולהבהיר יפה לשליטים שאם הם יעצבנו אותנו אנחנו הופכים את אבאלון לרשות,מה דעתכם?"
 
סופסוף..
עיניו התכולות (כעת) של סיי-לאנג נפקחות, והוא קם, מתמתח "I AM, תן לי סקירה חוזרת של הנשגבים בסביבה"
קולה הצלול של הבינה המלאכותית מילא את חלל החדר בעוד סיי-לאנג פונה למקלחת הצמודה לחדרו, מתחיל למנות את השמות
"גאיו אוריליוס טפט- נשגב שמש- מנהיג הלגיון ה25"
סיי-לאנג הנהן, נכנס למקלחת בבגדים איתם ישן "הפעל מקלחון" הוא ציווה מתוך הרגל, חש בזרם המים התכולים והמרגיעים ניתך על עורו..
"מרקוס אוריליוס טפט- דם דרקון מקאסטת האש- בנו של גאיו אוריליוס טפט
אילידינה אוריליוס טפט- דמת דרקון מקאסטת האוויר- בתו של גאיו אוריליוס טפט
קאורין אוריליוס טפט- בנו של גאיו אוריליוס טפט- דם דרקון מקאסטת המים"
סיי-לאנג הנהן שוב מתוך המים, נושם אותם עמוק..
"אורנון טפט- דם דרקון מקאסטת האש- מפקד בצבאו של גאיו
קאורלין ראנדוס- מפקד בצבאו של גאיו"
וקלט פתאום את השמות שהוקראו עד עכשיו, כמו גם את הסיומת של כל שם..
"אמאנארה טפט- דמת דרקון מקאסטת האדמה- אישתו של גאיו
חתול- נשגב שמש הנמצא בנמל אבלון"
הוא יוצא יבש לחלוטין מתוך המקלחת ומביט בקיר המסך הצפוני בדאגה
"טייפון- נשגב שמש הנמצא מול שערי העיר אבלון, וכמו כן עוד 5 נשגבים ארציים, מקאסטת המים בשם אריוס פלפס, מקאסטת העץ בשם ארנוס פלפס, מקאסטת האוויר נארו קאת'אק , מקאסטת המים נירו ווינף, מקאסטת האדמה קארון נמון ,ועוד שלושה נשגבים לא ידועים." הקול דומם, וסיי-לאנג מביט במסך הדומם בעצבנות, חורק בשיניו למה לא הקשבתי כמו שצריך קודם במקום לישון כל כך הרבה!? לעזאזל!
"אני חושש שלא שמעתי טוב, אבל נדמה לי שאמרת שחלק מהנשגבים הארציים הם בניהם של נשגב שמש מבית טפת" הוא אומר בקול משי
"כן אדון ליתר דיוק 3 נשגבים ארציים ואישה אחת "
"אני באמת חושב שהשמיעה שלי הורעה בגלל המכה שקיבלתי מהפטיש ההוא.. איך בדיוק נשגב שמש יכול להיות הורה של נשגב ארצי?" הוא ממצמץ "אל תגיד לי שהדם נשמר.. רגע אחד, אישתו היא דמת דרקון!?"
"כן אדון" אומר הI AM באדישות רבה "דמה כנראה חזק מאוד הילדים האלו נולדו לפני שהפך לנשגב שמש אז לפי כול נתוני הממלכה הוא היה בן תמותה שנישא לדמת דרקון ואלו שלושת ילדיו "
"הוא מקאסטת הלילה?"
"אין לי מידע על קאסטות אדון אך לפי כול נתוניו ישנה סבירות גדולה שהוא לא מקאסטת הלילה "
"הסבר."סיי-לאנג פונה למסך, מצווה "נוף" בלי לחשוב על כך אפילו
"על פי כול הנתונים על קאסטות ממאגרי המידע של העידן הראשון נשגבים מקאסטת השחר נותנים להיות מנהיגים צבאיים והנדון הוא מנהיג צבאיים מהמבריקים שנראו בשנים האלו " אומר הI AM הפעם בקצת פחות אדישות בקולו לפתע חדר השנה משתנה לתצוגה של 360 מעלות של כול מה שמסביב לתכלת אמת כולל 10 ספינות מסע מאחורי
סיי-לאנג מסתובב לאט, מביט בספינות "הוא שם?"
"כן אדון על ספינת מסע קטנה מדבר אם שליחים משצף גל "
"חלק מילדיו או פקודיו נמצאים איתו?"
"בנו אחד מפקודיו דם הדרקון וכמה חיילי עלית מהלגיון "
לרגע סיי-לאנג מביט בשקט בספינה הקטנה, חושב.. כל אנשיו איתו, האם הוא נשאר נאנן לאידיאלים של ביתו? האם הוא ישמיד אותי אם יגלה מה אני? ואם כן.. האם אוכל להעזר בו בכל זאת?
I AM, האם במאגרי המידע שלך יש עדויות לגבי יחסו לנשגבים שמיימיים אחרים?"
"לא אדון לפי הנתונים הוא מעולם לא נפגש אם נשגבים שמיימים"
תמיד יש פעם ראשונה..
לרגע סיי-לאנג מביט בחשש בספינה הקטנה, חש בפחד הטבעי של אדם שהלך רחוק יותר משיוכל לדמיין.. ואז הבעת פניו מתקשחת, ועיניו נאטמות. הוא מתחיל לדבר "I AM, הורד אותי מתחת למים בעומק שיספיק בשביל שאוכל לעלות לספינתו במהירות האידיאלית אך אם זאת תמנ מהאנשים עליה או בסביבה ככלל לזהות את תכלת אמת כיותר מאשר כתם מסתורי במים. כרישים, דובים, לוו אותי בלתי גשמיים בזמן העלייה שלי לספינה."
הוא מרים את יד המהות, נותן להלהתפוגג לקרס המתכת המעוקל שמסתיר בתוכו את העתק שמפעיל את נשקיו האמיתיים, מטיב את בגדיו על גופו, ומשיר מבטו אל הספינה הקטנה
"מובן?"
"כן אדון."
 
מרקוס נראה קצת מאוכזב.
הלהט שהיה לפני שנייה על פניו נעלם, היה ברור שחשב שתוכניתו גאונית אך אורנון מבולבל .
"אדון מתחם בתוך העיר יהיה בטוח פחות ,אבל על גבעה חשופה נהיה חשופים להתקפת קשתים ומרוחות אשר הם ישחדו. אנחנו צריכים בסיס בטוח ,ואני חושב שהדבר הכי טוב יהיה שנישאר על המים נוכל לנעול את הספינות נהיה מספיק קרובים לעיר ,ועדיין לא חשופים להתקפות כוחות רגילים " אומר אורנון ,נראה שמרקוס מסכים .
אך לפתע משהו עולה מתוך המים נראה שזה אדם קטוע יד שברגע אחד הוא לא היה שם, וברגע השני הוא שם כאילו היה תמיד.
חרב הברקת של מרקוס נשלפת מיידית, בעודה חותכת לשניים הוראקה שכרגע התגשמה ונעצרת ע"י הוראקה שנייה כשהיא במרחק סנטימטר מראשו של האיש, אך במהרה החרב יוצאת מידו של מרקוס ונופלת לריצפה.
"מי אתה ? איך אתה מעז לעלות על הסיפון ללא רשות מאבי !" צועק מרקוס ,בעוד חרבו הופכת לאש אשר מתפזרת באוויר וחוזרת לתוך נדנו בצורת אש ,ולאחר מכן מתגשמת .
out
פלדריק זה הזמן אתם רשאים לדבר .
 
האיש הכחול ממצמץ, ברגע הזה של מבט ניתן לראות את דמותו כמו שצריך- הוא לבוש בבגדים כחולים מבד רך, מגן תכול עגול וגדול על מצחו, וחרב עם ניצב מפותל נמצאת על יריכו, הוא נסוג לאחור על במים ומניף את הגדם עטוי הברזל קדימה כאילו יש בו משום הגנה, הבעת פניו מביעה חשש
ואז הוא מתאשת.
הגדם מתפצח ההבזק מכות תכול כמו לב השמיים, ובמקום בו היה מותקן קרס ברזל נמצא עכשיו דייקלהב בגודל מלא, מעוקל לתפארת. שקוף למחצה ותכול כמו ההבזק, קווים זהובים עוברים בו.
"אני הוא סיי-לאנג, שליחו הישיר של צנזור המערב, ואתה.." הוא מקמט את מצחו "מרקוס אוריליוס טפט, הלא כן? אתה הוא זה שנמצא בתחום השפעתי. ואני חושש שעלי לחייב אותך לשתוק, אחרת אני עלול להתעצבן יותר משכבר הספקתי להתעצבן בגלל שפצעת את ההוראקה שלי." הוא פונה אל גאיו "עם אביך יש לי עניינים."
עריכה: הערה לדוברי השפה העתיקה, סיי-לאנג פירושו- זה שננטש
 
וואו,אז לזה מיתכוונים כשאומרים 'ואני ארכיב את הראש!'....ורק עכשיו אני קולט כמה נישגבים נימצאים באותו ארכיפלג מצ'וקמק...

בכל מיקרה,קשה לי להאמין שבתור פוליטיקאי[בערך] סיי-לאנג מעולם לא שמע על גאיו,אם השפעה 4,זה בערך כמו שגיא פינס לא ידע על ביל גייטס,
זה ידוע מאוד שגאיו מאוד נאמן לקיסרית,לממלכה ולבית טפט,כמו גם שלמרות שהוא מאוד אוהב את אישתו,אלו נישואים פוליטיים גרידא,והיא לא ממש מחבבת אותו.

דריד,איך זה שלמרות שיש לילדים רק הורה דם דרקן אחד כל-אחד שייך ליסוד אחר?לא אמור להיות להם אותו יסוד?
ועקב דימיון יתר בשמות,אני אשנה את השם של הילד לקאנטאראס


IN

גאיו חושב לרגע,אבל לפני שמספיק להשיב מופתע על ידי ההיתפרצות.הוא שולח יד אל נדנו לא בטוח שכדי שאשלוף אותה,זה עלול להרוס לי חלק מהקלפים... "מרקוס,אורנון,עימדו מוכנים" הוא אומר ומסמן להם להישאר דרוכים "שלומות לך,שגריר הצנזור.אני הוא גאיו אוריליוס טפט,גנרל הליגיון ה25 של הקיסרית,אבל אני רואה שאתה כבר יודע את זה.אם כך,מה אתה רוצה" הוא שואל ברשמיות קרבית.
המדובר הוא באדם מרשים.הוא ניראה באמצע שנות הארבעים שלו,אם שיער מאפיר,אבל יחד אם זאת מרשים מאוד.הוא בנוי היטב,ועושה רושם של אדם שהיה נאה בימי נעוריו.הוא עטוי שיריון חזה אדום טיקסי,אם דרגות של מפקד ליגיון,וניצב חרבות מקרינה עוצמה של עידנים עברו.
 
הדמויות שלנו הסתובבו בחוגים נפרדים לחלוטין, כך שזה די סביר. גם לי יש השפעה ארבע.
סיי-לאנג הא פוליטיקאי של רוחות, ויוכל להגיד לך (מן הסתם) בדיוק מי עצבן את מי במסיבה של כיול העונות האחרון בחצר הרוחות הדרום-מערבית של אבאלון, ואיך זה משפיע על הדייגים בסביבה. אבל לגבי הממלכה הוא לא יודע הרבה יותר מרוב האנשים (רק קצת יותר. הנושא לא באמת מעניין אותו רוב הזמן)
IN
"ברצוני" הוא אומר, ומוריד את החרב "לדעת אם תקבל אותי כבעל ברית ברית. זמן רב מידי אני שט כסהרורי בימות המערב ומשכין שלום בין רוחות מתקוטטות. אני כאן בתור נשגב עצמאי, ולא בפקודת אדוני." הוא מרים את חרבו, ומצביע בה על גאו "ברצוני להקים מעגל, ואתה הוא הראשון שמצאתי מבין הארבעה שנמצאים בארכיפלג הזה."
בואו ונראה איך ההלם משפיע עליו. ואם הוא מושחת עד היסוד כמו שאני חושד.. טוב, יש לי עוד די ויותר כוח אש בשביל להשמיד אותו ואת כל צבאותיו המצחינים לפני שהפציעה הראשונה שהם גרמו לי תגליד.
 
גאיו ניראה מופתע מעט,כאילו מחזיק את עצמו למען הנימוס אני לא מאמין,אנת'מה!מה אני אמור לעשות?להרוג אותו?לא.החיזיון הראה לי בברור,הדרקונים והקיסרית עצמה אמרו שהעיקר הוא לא ליפול קורבן לאופל,אולי הוא לא אנת'מה רע,אולי הוא כמוני... גאיו בולע את רוקו,ומורה במחוות יד לאורנון ומרקוס להחזיר לנדן את נישקם. "תיראה,אני לא יודע איך גילית את זה,אבל כן,גם אני אנ,זאת אומרת,נישגב שמש.אבל למרות זאת,אני לא רוצה להיות כמו האנת'מות בסיפורים.אני לא אהיה פושע או רודן,אני אשרת בנאמנות את הממלכה ואתהקיסרית,כפי שעשיתי כל חיי,הכוח הוא לא עונש,הכוח הוא מיבחן.אני לא יודע מה הן מטרותיך,אבל אויבי הממלכה הם אויבי,וידידיה ידידי" הוא אומר בשקט,כאילו מתוך חלום.
 
פלדריק היסוד לא קשור לגמרי להורה דם דרקון הוא דם דרקון היסוד נקבע על פי אישיותו של דם הדרקון כשהוא משתגב .
ומי יודע אולי אישתו הצליחה להתאהב בו ?
in ישמאל
"אדון אני מצטער אין זמן 'גאיו מגיע יחד אם הלגיון ה25 אנחנו התחלנו להכין את החיילים 'והאנשים פה חושבים שהוא בא להשמיד את העיר ! " אומר שומר אחד ' וזה שלידו מתחיל לצעוק /
"חזרו לעיר ! אין סכנה' המנוצה כבר סידר את הכול ! " אבל נראה שרק מעטים שמעו אותו ואף אחד לא מאמין, השומרים נאבקים להדוף את האנשים לתוך העיר, והאנשים נאבקים לצאת ממנה דבר אבסורדי לחלוטין אבל קורה אל מול עיניך .
 
סיי-לאנג מוריד את הלהב, מביט בהבעה מוטרדת בגאיו "אני לא מבקש ממך לפשוע ולא מבקש ממך לרדות. הסיפורים היחידים שאני רוצה לשמר הם סיפוריו של העידן הראשון ואני גם לא מבקש ממך לתלוש את הנאמנויות שלך לממלכה, כי אני מאמין שלשמש אמורה להיות סיבה טובה לבחור מישהו שישמור על נאמנות אליה למרות ההיסטוריה האפלה שלנו." הוא מצמצם את עיניו "אם תרצה להפוך לחבר במעגל שאקים בימים הקרובים יש לי אליך רק שתי דרישות- שמור על חוקיו של עולם הרוחות כאשר אתה בה במגע עם בניו, והילחם במוות בכל אשר תמצא אותו. האם אתה מסכים לתנאים אלה?"
אשרת את הממלכה והקיסרית? בחיי, נראה לי שהוא ממש מאמין שהוא דם דרקונים.. כמה שזה מוזר
 
דריד:אז למה לבתים הנאצלים יש אספקט?ובקשר לאישתו,זה כבר לשקולך,אני רק קובע את נקודת המוצא של בני הברית,ונקודת המוצא היא שידועה שהיא לא מאושרת מהנישואים,למרות שההשקעה שלו בה והחופש שהוא נותן גורמים לה להעריך אותו.

"איני יודע אם אוכל לתת-לך שבועת נאמנות,כי כבר בהיותי בן 8 נישבעתי נאמנות לממלכה ולקיסרית,והם קודמים בעיני גם לחיי שלי.אם זאת,בני-ברית הם תמיד מבורכים,ובעולמנו,בני ברית הם הכרחיים להישרדות.אני מוכן להיות חלק מהמעגל,אבל רק אם לא יסתרו השבועות זו את זו.ובקשר לדרישותיך,
תמיד כיבדתי רוחות ויסודנים" שבשונה מהרוחות מוכנים ללכלך את הידיים... "ופגשתי את המוות פעמים רבות מידי מכדי לאהוב אותו.אבל אם אנו בני ברית,הורד את נשקיך ובוא שב איתי לשיחה רצינית,יש לך את מילת הכבוד שלי שלא אפגע בך" הוא אומר ברצינות גמורה
 
מכיוון שזה מייצג את הרוב ,כמו שיש את בדת דודה של הורד השחור שהיא מקאסטת האש, יש כול מיני אספקטים בבתים .
האספקטים זה רק איפיון כללי של המנהיג ושל הרוב זה הכול .
 
חזרה
Top