• הצטרפו לפורום הפונדק

    שלום וברוכים הבאים לפונדק, האתר המוביל בעברית על משחקי תפקידים, משחקי לוח, מיניאטורות, מדע-בידיוני ועוד.
    אחרי ההרשמה תוכלו לפרסם הודעות, לשלוח ולקבל הודעות פרטיות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה / התחברות

פאת'פיינדר 1 Brawler מגן וBrawler’s Flurry

tkhag1

פונדקאי ותיק
שאלה: ברולר שמחזיק מגן עדיין יכול להשתמש בBrawler’s Flurry בלי בעיה? זה נראה לי הגיוני בגלל שברולט שולט המגנים ויכול להשתמש במכה הלא חמושה שלו גם כאשר הידיים שלו מלאות, אחרת אני מתקשה להבין למה המקצוע קיבל שליטה במגנים
 
התשובה הטובה ביותר
"A brawler may attack with fists, elbows, knees, and feet. This means that a brawler may make unarmed strikes with her hands full. "

כן. יכול ללכת מכות גם עם מגן ביד אחת.זה מכוון.
Top Bottom