• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מהדורה 5 דרקונים ונתונים [דו"נ 61] רגע ונצח

לכתוב משהו מכאני לפוקימון, במיוחד בשיטה כמו מו"ד, זה בעייתי. האווירה שמו"ד מכוון אליה כל כך שונה מהאווירה של פוקימון, שכל מה שייצא זה מפלצת שבקושי מזכירה את המקור שלה. אז חיפשתי משהו אחר, ואז מצאתי.

בPokemon Adventures, המנגה המצוינת של הפרנצ'ייז (שכל כך שונה ובוגרת יותר מהאנימה, ואני ממש ממליץ לכם לקרוא אותה) מופיע נבל בשם Guile Hideout, ולו חרב ושריון.
Eternity_and_Instant.png

נצח - Eternity
נצח הוא שריון כבד, בעל היכולת לעצור את זרם הזמן בתוכו- גאיל היה גוסס, אבל כל עוד הוא לבש את השריון, הוא זכה לחיי נצח.

נצח הוא שריון כבד אגדי הדורש התכווננות.
הוא משמש כשריון 1+. בנוסף, כל עוד האדם שהתכוונן אליו לובש אותו, הוא לא יכול למות. כאשר הוא מורד ל0 נק"פ או פחות, הוא נשאר בהכרה ויכול להמשיך לפעול כרגיל- אך עדיין חייב לגלגל הצלה ממוות בסוף תורו. אם הוא נכשל ב3 הצלות ממוות, הוא מת כרגיל והשריון נשבר.

רגע- Instant
נאמר שהאגדה של העיר ווילסטון נכתבה על החרב הזו. האגדה מספרת על ילד שמצא חרב, והשתמש בה כדי להלחם בפוקימונים, לצוד אותם, ובסופו של דבר הם החלו להתחמק ממנו. האגדה מסתיימת כשהוא מבין שבאנוכיותו הוא שכח שפוקימונים הם יצורים חיים גם כן, ומחליט לזרוק את החרב שהרים על האדמה, ואף לשבור אותה.

בין אם האגדה הזו אמיתית ובין אם לא, רגע אינה שבורה. זוהי חרב בעלת היכולת להשיב כל התקפה חזרה אל השולח.

נצח היא חרב ארוכה נדירה ביותר, הדורשת התכווננות.
זוהי חרב +2. כאשר האדם המכוונן לחרב נפגע בידי התקפה, הוא יכול לנצל את התגובה שלו על מנת להפחית את נזק ההתקפה ב7ק10 נקודות פגיעה. אם הנזק מופחת ל-0, האדם המכוונן לחדר יכול להחזיר את ההתקפה לשולח- הוא מבצע התקפת טווח עם נצח כחלק מהתגובה הזו נגד היצור שתקף אותו, וגורם לכל הנזק וההשפעות שההתקפה הייתה אמורה לגרום.
 
עריכה אחרונה:
חזרה
Top