• הצטרפו לפורום הפונדק

    שלום וברוכים הבאים לפונדק, האתר המוביל בעברית על משחקי תפקידים, משחקי לוח, מיניאטורות, מדע-בידיוני ועוד.
    אחרי ההרשמה תוכלו לפרסם הודעות, לשלוח ולקבל הודעות פרטיות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה / התחברות
  • עדכון חשוב לגבי דרקוניקון והקורונה
    מסתבר שליקום יש שליט מבוך אכזר, שאוהב להניח מלכודות למארגני כנסים בארץ ובעולם - אחרי שב-2020 המלכודת הזו תפסה את דרקוניקון, השנה אנו נחושים לא ליפול במלכודות והכנס יתקיים השנה! כל הפרטים בנושא

[4] עץ משחק-"שד השקרים" [4/4] - נסגר. תודה לשחקנים!

Dr_RPG

פונדקאי ותיק
בצבא של ויני
סלייזי והקשת
סלייזי מחכה שלא ייסתכלו על הקרון, ואז הוא לוחש לקשת האפור. "האנשים כאן בטח יודעים משהו. נאסוף את המידע שאנחנו צריכים ואז נברח בעזרתם." סלייזי מחכה עוד דקה או שתיים, ומתחיל לדבר אל האחרים. היי, אולי כל אחד יספר על עצמו קצת? אתם יודעים, יש לנו עוד רכיבה ארוכה. לי קוראים סלאזר, תקראו לי סלייזי. זה חבר שלי. ואנחנו כאן כי כמה אלפים ביקשו מאיתנו לשחוט כמה גובלינים, והאיש עם הגלימות האפורות אוהב את הגובלינים."
 

yds

פונדקאי ותיק
פריין מסתובב במהירות, מוחו מעבד את המידע תוך כדי שהוא שולף את חרבו הוא לא יודע איפה מורגן, אבל הוא יודע שהוא שם. הוא לא יוציא ממני הת המידע הזה, אבל יכול להיות שאני אוכל להוציא ממנו מעט מידע... המחשבה נקטעת כשהבזק של אור ממלא את שדה הראייה של פריין, והוא מבליח בסמוך לגובלין, מצליף במהירות לאורך חזהו, ואז מהבהב שוב ומופיע מאחוריו, החרב מוצמדת לצווארו של הגובלין מאחור. פריין מתכופף אליו ונוהם "מילה אחת לכלבים שלך, תנועה אחת לא נכונה, ולדם שמכתים את השלג יצטרפו גם המעיים שלך. מי שלח אותך, ומה אתה רוצה בדיוק?" הוא מצמיד את החרב קרוב יותר, ומתעלם מהלחישות שבראשו אתה לא יותר טוב מאביך, הוא בוודאי היה גאה בך, ראה למה נהפכת
Meta
מפעיל glimmering blade stance כפעולה משנית
צעד פיה כפעולת תנועה, מופיע מול הגובלין
פעולה רגילה-התקפה
[dice:3qwfrph3]709666:0[/dice:3qwfrph3]
נזק אם פגע
[dice:3qwfrph3]709666:1[/dice:3qwfrph3]
בזכות glimmering blade, משתגר מאחוריו (שתי משבצות)
 

fergi123

פונדקאי ותיק
הקשת האפור מנסה לחייך ולהיראות ידידותי, אבל הוא משאיר את הדיבורים לסלייזי. ביינתיים הוא בוחן את הקרון, מנסה לאתר כל נקודה חלשה בו שתאפשר להם לפרוץ ממנו יותר בקלות.
תפיסה [dice:2g9wxt1h]709696:0[/dice:2g9wxt1h]
 

Hell lord

פונדקאי ותיק
מורגן ופריין
הגובלין ההמום לא מספיק להגיב בטרם התנים משתחררים מהרצועות שלהם ומסתערים על פריין, מנסים לנשוך אותו.
לאחר שכל אחד מהתנים מספיק לנשוך את פריין, וגורמים לו לדמם הגובלין שחרבו של פריין מוצמדת לגבו צועק לתנים משהו בגובלינית, כנראה מילת פקודה שכן התנים נסוגים לאחור, בוחנים את הגובלין השבוי ואת פריין. הגובלין אומר לפריין בבוז בשפת הסחר "אני לא אספר לך דבר. הייתי ממליץ לך להיכנע כבר עכשיו, שכן גם לי יש כמה קלפים בשרוול."
META
התקפה של תן מס' 1 (דרג"ש): 20 טבעי, 5 נזק.
התקפה של תן מס' 2 (דרג"ש): 17+8=25, 5 נזק.

הקשת וסלייזי
הקשת בוחן את הכרכרה במשך זמן מה ולבסוף הוא מוצא אזור שביר בכרכרה - כמה סורגים שנראים חבוטים למדי, וכנראה כמה מכות יספיקו כדי לנפץ אותם.
OUT
סלייזי - דיפלומטיה בבקשה
 

yds

פונדקאי ותיק
פריין בוחן לרגע את פצעיו, ואז פונה להתמקד בגובלין "אולי יש לך קלפים בשרוול, אבל לא תספיק להשתמש בהם אם אערוף לך את הראש. עכשיו, למה אחד משלכם תקף אותנו? למה אנשי הכפר עובדים איתכם? מה עשיתם להם?"
 

Hell lord

פונדקאי ותיק
מורגן
אתה לא בטוח מה קורה שם, אבל פתאום פריין מושיט את ידיו בכאב אל צידי ראשו בעוד הגובלין בורח ונעמד במרחק מה מפריין, אומר לו משהו.

פריין
הגובלין עושה משהו - אתה לא בטוח מה, והראש שלך מתפוצץ מכאב.
הוא קופץ הרחק ממך וצוחק בקול בעודו אומר "עכשיו תגיד אתה לי את כל הפרטים עליכם! או שאעשה את מה שהאנשים הגבוהים לימדו אותי שוב!"
Meta
התקפה (נגד רצון): 1d20+8=22, מניח שפגע.
נזק: 2d8+3=13 נזק תודעה, ואתה מעניק יתרון קרבי עד סוף תורו הבא של הגובלין.
Out
להבא תגלגל גילגולי דיפלומטיה או תרמית או מה שלא יהיה בדברים כאלה בבקשה.

סלייזי והקשת
חלק מהאנשים רוטנים משהו ומסתובבים לצד השני, אבל אחד מהם אומר לכם "שמי ארוויל, וכולנו כאן במטרה אחת - אנחנו מובאים לוילנאן כדי שהנקרומנסרים ששם ישתמשו בנו עבור הניסויים והקסמים שלהם".
 

liorgonen3

פונדקאי ותיק
מורגן
מורגן נשאר רגוע בנתיים, הוא מתקרב ככל יכולתו למקום ממנו יוכל להסתער קדימה כדי להתערב בעת הצורך, הנשקים שלו כבר שלופים.
META
התגנבות, אם יש צורך
[dice:l5r3hh46]710417:0[/dice:l5r3hh46]
 

fergi123

פונדקאי ותיק
הקשת משאיר את רוב הדיבורים לסלייזי. ביינתיים הוא מנסה להאזין לשיחות של השומרים ולהבין אם הם מדברים משהו שיכול להיות להם שימושי
תפיסה [dice:2m3c0u0s]710440:0[/dice:2m3c0u0s]
 

yds

פונדקאי ותיק
פריין
פריין משפשף את ראשו בהנמה ופוסע אחורה אל השיחים "אנחנו באנו לפה כי החבר שלך ניסה להרוג אותנו, אני די בטוח שאפילו יצור עם מוח קטן כמו שלך יוכל להבין את זה...לא?"
 

Hell lord

פונדקאי ותיק
סלייזי והקשת
האסיר מושך כתפיים ואומר "אני לא באמת יודע על מה אתם מדברים... אני גרתי באזור הקצה של בקעת הרוחות, ובמשך עשרות שנים אני והמשפחה שלי סחרנו עם הגובלינים, אין לי מושג על מה אתם מדברים - הגובלינים שאני פגשתי היו שוחרי שלום וגם אם לא הייתי מגדיר אותם כחבורה של טובי לב תמימים הם בהחלט לא היו מרושעים"

IN (טכנית רק הקשת, אבל זה לא באמת משנה כלום)
הקשת שומע אותם מדברים על כל מיני נושאים, בעיקר על החברה החדשה של זה וזה שהמרד הצליח לכבוש יישוב נוסף אבל איבד אחד אחר לאחר קרב קשה.

פריין ומורגן
פריין מצליח לראות מאחורי הגובלין צללית קטנה ושפופה - מורגן, אבל לא נראה שהגובלין מבחין.
הגובלין אומר לפריין "ככה ציוו עלינו... לא סתם תקפנו אתכם. האם אתה מסכים לבוא איתי לאנשים הגבוהים שציוו עלינו ללכוד אותך? הם יוכלו להסביר את הכל".
 

liorgonen3

פונדקאי ותיק
פריין ומורגן
מורגן נשאר שקט, הוא מנסה להנהן בשקט לעבר פריין, כדי שזה יתן לגובלין להוביל אותו. מקווה שהצעיר מסוגל להבחין בו במרחק.
 

yds

פונדקאי ותיק
מורגן ופריין
פריין יוצר לרגע, ואז מהנהן. עד כמה שהאינסטינקטים שלו צורחים להילחם, לברוח, לחסל, מורגן מבין יותר ממנו..."בסדר גמור, אני אבוא איתך"
 

Dr_RPG

פונדקאי ותיק
בצבא של ויני
סלייזי והקשת
"אז אני מניח שאין לנו מה לחפש פה יותר. רבותיי, הגיע הזמן לצאת לחופשי!" סלייזי מתחיל לחבוט בכוח בנקודה החלשה שהקשת איתר בכרכרה, מסמן לאחרים לעזור לו.
בדיקת כוח
[dice:23jrn1i3]710763:0[/dice:23jrn1i3]
 

fergi123

פונדקאי ותיק
כשנראה כאילו סלייזי לא מצליח לפרוץ את העגלה, הקשת במהירות מזיז אותו הצידה ומנסה לפרוץ אותה גם. אם גם הוא לא מצליח, הוא אומר לאסיר שנראה הכי שרירי לנסות.

בדיקת כוח [dice:bp3gbsam]710772:0[/dice:bp3gbsam]
 

Hell lord

פונדקאי ותיק
פריין ומורגן
הגובלין נראה חשדני משיתוף הפעולה של פריין, אבל מוביל את פריין בשלג בדרכים עקלקלות שנראה שהוא היחיד שעובר בהן, ולאחר כמעט חצי שעה של הליכה מאומצת אתם מגיעים לכפר אחר מהקודם - האחד הזה עשוי מבתים נמוכים יותר, אבל החומות שלו מעט גבוהות יותר ועשויות אבן, כשבשער העץ עומד זקיף גובלין חמוש חנית, מגן גדול ומרובע וחרב קצרה שחגורה למותנו.

סלייזי והקשת
סלייזי ניגש וחובט בסורג החצי מפורק - ומכה בדיוק בשבב קטן שדוקר אותו בלי שסלייזי מותיר סימן על הברזל של הסורגים.
הקשת ניגש ומנסה גם הוא את מזלו בשבירת הסורג, אבל עד שהוא מצליח להעביר את הסורג למצב שהוא מעוקם כל כך שהוא נשבר המג כבר ממתין לכם בחוץ, מביט בכם בעצבנות.
"אז מה בדיוק אתם חושבים שאתם עושים? לא זכור לי שנתתי לכם אישור לצאת."
 
Top Bottom