• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

שליטים ושדים שליטים ושדים 51: חפץ ערפדי

ת'ור

פונדקאי ותיק
משגיח/ה בדימוס
האתגר נגמר! ההגשות שפורסמו:
[שו"ש 51] אחוזת הערפדים, ע"י המפקד האלמוני
[שו''ש 51] - חרבו של סרגול, ע"י אביעד
[שו"ש 51] המשתה האחרון, ע"י The oldman
[שו"ש 51 ] גלימת הערפד, ע"י TheKnightWhosaidKnit
[שו''ש 51]-פגיון השינוי המדמם, ע"י הח׳אן הטטרי

---------------

הנושא של השבוע הוא חפץ ערפדי. הכוונה היא לחפץ עם כוחות שימושיים ומעניינים... אבל כדי להפעיל אותו צריך להשקות אותו דם.
נקודות בונוס אם תצליחו לעשות את זה בעולם עתידני, אין לי רעיון איך לעשות חפץ ערפדי שלא מבוסס על קסם.
סופר-אקסטרא-נקודות בונוס למי שעושה את זה בעולם סטמפאנק.

תוכלו לכתוב על כידון הפרש הנצחי, שיכול ליצור רמך רפאים אחרי שהוא שותה דם של סוס; על קערת האלכימאי שיכולה ליצור כל חומר, אך רק מדם ורק ליום; על יצור תבוני סימביוטי שיהפוך לחליפת קרב עוצמתית בתמורה לדם של הלובש אותו; או על פעמונו של סרע, שייצור קשר עם שר השדים שייתן לך מעצתו, אם רק תשקה אותו דם של פלאדין.


פרסמו את ההגשות שלכם כאן, בפורום מ"ת כללי, עם התגית [שו"ש 51] בשם. האתגר הבא יצא בעוד שבועיים, בלילה שבין ה-12.3.18 ל-13.3.18.

ותזכרו, זה לא משנה *מה* אתם כותבים, זה משנה *ש*אתם כותבים.
בהצלחה!
 
וואי חפץ ערפדי בלי קסם זה קל ברמות.
דוגמה מהירה שעולה לי בראש היא staff of one מסדרת הטלוויזיה הנהדרת the runaways. בקצרה, מדובר במטה ששולט בננוטרובוטים, ומופעל על ידי דם, ככה שרק הDNA של מישהו מסוים יכול להפעיל אותו.
 
האמת, התכוונתי לכתוב משהו על זה, אבל נראה שפשוט אין לי זמן.
עקרונית, סוללה ביולוגית היא משהו שכבר בשלבי ניסוי ככה שבקלות אפשר לקחת את זה לכיוון של גלוקוז מדם, כלומר דם הוא מקור אנרגיה. ויקי להעשרה
שנית, יש את FFNG שמייצר אנרגיה מזרם הדם בתוך הגוף. ברגע שזה יהיה מסחרי בונים על זה כמקור אנרגיה לקוצבי לב והתקנים רפואיים תוך גופיים אחרים, אם כי יש דיבורים על זה שזה יוכל לשמש גם כמטען לפלאפון ודברים כאלה. כתבה להעשרה (כרגע לא מוצא את המחקר עצמו, אבל אני אחפש כשיהיה לי יותר זמן פנוי אותו אם מישהו מתעניין).

האמת, ברגע שמבינים שדם יכול להיות מקור אנרגיה כמו כל מקור אחר האפשרויות בסביבה מד"בית הן אינסופיות.

אני חשבתי לעשות עם זה כמה דברים:
1. אנשים הם סוללות - רעיון שאני קצת פחות מתחבר אליו, אבל עדיין אפשר לקחת את זה לכיוונים טובים בעולם מדע בדיוני, החל מסוללות דם הם אנרגיה אסורה וכלה בשימוש יומיומי או קרבי כדוגמת חליפות שריון שברגע שמצטבר אצלן מספיק אנרגיה מדם הלובש אותן מתחילות לפעול באופן עצמאי עד שהאנרגיה הזאת נגמרת, ככה שגם עם לובש החליפה מת החליפה תמשיך לירות ולרסס את האויב, או אף לנקוט פעולות התאבדויות ולהתפוצץ בסוף. דוגמא נוספת היא רובה תרמי שברגע שנגמרת לו המחסנית קצת דם ו...
2. דם כדלק פנימי לכל מיני שתלים תוך גופיים - סייבורגים. טוב, אני ארחיב: הדם יכול להפעיל כל מיני מכשירים טכנולוגיים תוך גופיים, החל מערכת עזרה ראשונה ואיברים אלקטרוניים וכלה בשדרוגים שונים. כמו למשל חיזוק רפלקסים ושרירים או כנפיים חשמליות.
 
בספר החמוד "תשעת בני הדרקון" שמתאר עתיד בו אימפריה סינית ואימפריה אצטקית נלחמות זו בזו כולל בחלל, מוזכר שהחלליות האצטקיות מותנעות באמצעות "חיישני המוגלובין" שדורשים דם - כדי להפעיל את החללית, צריך להקריב מישהו (או פשוט לשפוך כמות דם סבירה על יחידת ההתנעה שמעוצבת כמזבח)
 
חזרה
Top