• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

שליטים ושדים שליטים ושדים 38: חבורת בדרנים

ת'ור

פונדקאי ותיק
משגיח/ה בדימוס
האתגר נגמר! ההגשות שפורסמו:
https://www.pundak.co.il/forums/threads/39009, ע"י ת'ור
https://www.pundak.co.il/forums/threads/39026, ע"י TheKnightWhosaidKnit
https://www.pundak.co.il/forums/threads/39027, ע"י הח׳אן הטטרי

---------------

הנושא של השבוע הוא: חבורת בדרנים. קבוצה שמבלה את זמנה בהעלאת מופעים, הפצת שעשועים, הבאת בידור להמונים. הם יכולים להיות בדרנים קלאסיים כמו קרקס, תזמורת, חבורת רקדנים, או משהו מיוחד יותר כמו מכשף או דרואיד או מפלצת תבונית או חייזר שמשתמשים ביכולותיהם להנאת הקהל. הם יכולים לנדוד ממקום למקום או לפעול מבסיס קבוע. אפשר גם להגיש פארקי שעשועים גדולים, ואלה מקומות שבאמת אפשר להתפרע איתם.
למרות שכמובן, יכול מאוד להיות שבידור הוא לא הדבר העיקרי שהקבוצה עושה, אלא רק מסכה - ומאחורי הקלעים הם מתעסקים במי-יודע אילו פעילויות חשודות. הם יכולים להיות מבריחים, גנבים, מרגלים, או משהו אפל יותר כמו מפיצי שליטה מוחית. הם יכולים להיות נוכלים פשוטים, או חלק ממזימה רחבה וזדונית הרבה יותר. האם הם יהיו יריבים חמקמקים, או אולי בני ברית שימושיים, או שניהם? ואולי הם סתם יהיו חבורה משעשעת, שתעשה את העולם יותר חי ואת המשחק יותר זכיר. גם זה טוב, אחרי הכל.

תוכלו לכתוב על כהנים של אל השעשוע והשיכר, שנודדים ומעלים מופעים מורכבים כמנחה לאדונם; על משפחת צוענים שמייצרת ומוכרת סם פופולרי שחותר לאיטו תחת הסדר החברתי; על תיאטרון שבו המחזות נראים אמיתיים מדי, שחקנים נקרעים לגזרים על הבמה, ואז שוב ביום למחרת; או על גן שעשועים הזוי, שבו המתקנים "לוקחים אותך למקום אחר" והצוות נראה כמו פיות, אבל אלה לא תחפושות והפיות אוכלות את הרגשות של המבקרים.


פרסמו את ההגשות שלכם כאן, בפורום מ"ת כללי, עם התגית [שו"ש 38] בשם. האתגר הבא יצא בעוד שבועיים, בלילה שבין ה-11.9.17 ל-12.9.17.

ותזכרו, זה לא משנה *מה* אתם כותבים, זה משנה *ש*אתם כותבים.
בהצלחה!
 
חזרה
Top