• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מהדורה 3/3.5 תנועת חלקה ולחש נמרץ (לחש וכישרון) [3.5]

תנועה חלקה.
מכשף/אשף 4
תכפוכה
רכיבים: ק,ת,ח.
מטרה: עצמי
זמן הטלה: סיבוב מלא.
משך: 2 סיבובים/דרגה
הצלה: אין
התנגדות לחשים: כן.

הלחש מאפשר למטיל לנוע 3 משבצות/דרגת הטלה כפעולה חופשית, המטיל רשאי לעשות כל פעולה בזמן התנועה ורשאי להחליט באיזה משבצת הוא יעשה אותה, עקב כך הוא יכול לעשות פעולה רגילה ו/או פעולה שוות ארך לתנועה בתורו (הוא לא יכול להשתמש בה לתנועה).
בנוסף הלחש מאפשר למטיל לעבור על כל משטח ולהתעלם מתווי שטח קשה (אך לא משטח מזיק כמו דוקרנים או קוצים, התנועה לא טואת אך המייל עדיין יספוג נזק,).
בנוסף הלחש מאפשר למטיל לנוע על כל משטח מוצק לא משנה כמה דק או שברירי הוא בלי לפגוע בו, אך המטיל חייב לגמור את תנועתו בשטח בעל יכולת לשאת אותו או שהמשטח ישבר (למשל המטיל יכול לנוע על קרח דק אך במידה והוא יגמור על קרח דק את תנועתו הקרח ישבר).
הלחש מאפשר למטיל לנוע על כל משטח לא משנה מה זוויתו ואף לגמור את תנועתו על משטח שאינו בזווית רגילה, במילים אחרות הוא יכול לנוע על קירות ותיקרות.
התנועה מעוררת מתקפה מזדמנת כרגיל אך אפשר לנוע במהירות של משבצת/ 4 דרגות הטלה בלי לעורר התקפה מזדמנת.
לא ניתן לשלב את הלחש עם מעוף או ולחשים שמגבירים את המהירות איינם משפיעים על תנועת הלחש, נתין לשלב את הלחש עם הלחש "הליכת מים" ולחשים אחרים באישור השה"ם.
רכיב חומרי: אבקה מגנטית מוערכת בכמה חומרים אקזוטיים בעלות 50 מ"ז

פלף: הלחש יוצר סוג של כוח קסום שמזכיר במידה מה דחייה מגנטית ומאפשר לשנות את כיוון הדחייה כדי לנוע.

לחש נמרץ (על קסם)
השפעה ודרישות: זהה ללחש מהיר אך מעלה את דרגת ההטלה ב3 במקום 4 ומאפשר להטיל הלחש כפעולת תנוע ולא כפעולה חופשית.

הערה: השהם רשאי להפוך את זה לבעלה בדרג של 4 מבידה ומשתמשים בכישרון הזה בשילוב עם הכישרון לחש מהיר.
 
1. לנוע כפעולה חופשית במשך 2 סיבובים/דרגה במהירות פסיכית (בדרגה 10 למשל זה 30 משבצות - 45 מטר) ולעשות כל פעולה שהיא בכל שלב של התנועה ועוד לאפשר את פעולת התנועה הרגילה בנוסף? כל זה בשילוב השפעות מלחשים אחרים כגון טיפוס עכביש שהאפקט שלו כלול בתוך הלחש. לא רק זה אלא שאפשר לקחת צעד מטר וחצי למרחק ארוך יותר! ובמחיר מצחיק של 50 מ"ז! שבור.
2. אין דבר כזה פעולת תנועה במו"ד 3.5. מערכת הפעולות היא טריקית יותר ומאפשרת לך בכל סיבוב פעולה רגילה ותנועה או פעולת סיבוב מלא וצעד 1.5 מ', וגם פעולה מהירה אחת בכל מקרה. ואין דבר כזה להטיל לחשים בפעולת תנועה. זה נותן לך להטיל 3 לחשים בסיבוב במקום ה2 שהיו עד כה. מרוסק. ומה זה לשלב את הכישרון עם לחש מהיר? או שאתה מטיל את הלחש כתנועה או שאתה מטיל אותו כפעולה מהירה. איך אפשר לשלב בין השניים?
3. יש לך נטייה מוזרה לאפשר לשה"ם לשלב דברים כשאתה לא חושב מספיק על ההשלכות, וככה משאיר אותו עם הכאב ראש לדאוג לדברים. תחשוב על ההשלכות של הלחשים ושל הכשרונות שלך ותחליט בעצמך על מצבים ספיציפים. אל תשאיר את כאב הראש לשה"ם כי הוא יעדיף לא להתעסק.
 
1 אולי כדי להפוך את זה לדרג 5, בניתי את זה תוך כדי ההסתגלות על הלחש מעוף.
2 אתה טועה, אתה יכול להשמש פעולה שוות ערך לתנועה (כמו לשתות שיקוי).
והכוונה ה להטיל לחש מהיר אחד ואז לחש נמרץ אחד.
זה באמת די שובור ואני שוקל להוסיף חוק שאומר שאתה לא יכול להטיל לחש נמרץ ולחש מהיר באותו התור.
 
1. עדיין שבור.
2. נכון את השיקוי שכחתי. בכל מקרה אין במו"ד הטלת לחשים כתנועה ולא סתם. ואם תוסיף את החוק שדיברת עליו הכישרון לא יהיה שווה לקיחה. הוא יהיה חלש מדי כשיש לך את לחש מהיר.
 
חזרה
Top