• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

תמה ונשלמה (פחות או יותר :-P) כתיבת ספר השחקן (חוקי בסיס להטלת לחשים, קליעים ולציוד)

העדכון החדש באתר כולל חוקי בסיס להטלת לחשים, וכן השלמת פרק הציוד עם חוקים לגבי קליעים לקשתות ורובי-קשת, וחוקי רשות לנזק ותיקון ציוד.
בכך - אחרי שנה של עבודה אינטנסיבית - הסתיימה למעשה כתיבת ספר החוקים לשחקן - מלבד כמה השלמות בעלות חשיבות משנית יחסית, שיטופלו בשבועות הקרובים.
כעת מתחיל השלב הבא: עבודה על קובץ וורד שלם ומסודר של החוברת, כדי להמיר אותו בהמשך ל-pdf נוח לשימוש שאפשר יהיה להוריד מהרשת.

נ.ב: חכו לעוד הפתעה נחמדה בקרוב מאד :)

לינק לתת-הפרק על חוקי הטלת לחשים:

לינק לתת-הפרק על קליעים ותחמושת:

לינק לתת-הפרק על חוקי רשות לנזק ותיקון של ציוד

עולם המערכה מלסטרה
 
מזל טוב על סיום החוברת.
האם אפשר להוריד את היוזמה שלך על מנת לפעול בזמן הטלת הלחש של מישהו אחר? זה יכול להיות יעיל מאוד אבל גם לגרום להתקפות מרוכזות על הקוסם.
 
אתה מתכוון לאפשרות של מישהו לעכב את התור שלו כדי להכות בקוסם בדיוק כאשר הוא באמצע הלחש?
עקרונית אפשרי, אבל בפועל זה יקרה מעט מאד עם רוב סוגי היריבים; צריך יריב עם חוכמה ואבחנה גבוהים מאד, כדי שבכלל יגיע לרעיון הזה, ולא יסתפק בהנחתת מכה משבשת בהקדם האפשרי (מה שיחסל לקוסם את הלחש, אבל יאפשר לו לעשות פעולה אחרת).
בפועל, זה יהפוך קריטי יותר בעוצמות גבוהות, ששם זמן הטלת הלחש ארוך יותר, וחושף את הקוסם גם ליצורים שאיבדו את היוזמה אבל לא בגלגול מאד נמוך (קיים גם בעוצמה שניה, אבל בקטנה).
 
ברכותיי על סיום הפרויקט. אני חשבתי שהפרק על הקליעים גם יעסוק בסוגי הקליעים במלסטרה. נו טוב...

האם ניתן להטיל במלסטרה לחשים בלי גלגלי עזר כמו שרביטים ודומיהם? אני חושב שאני מבין את הצורך בהם אבל מעניין אותי לדעת אם ניתן להסתדר בלעדיהם. ככלו הכל, אם תיקח מקוסם את השרביט שלו, הוא יהיה פחות או יותר מנוטרל גם אם לא פגעת בו בכל מובן אחר.
 
חזרה
Top