• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

תוכנת מפות מקצועית: Wanderdraft או Inkarnate pro?

שלום כולם! (כן זה אני, אני פה שוב קצת)

בזמן האחרון אני משחק ברעיון לקנות לעצמי תוכנת מפות מקצועית, בשביל שאני אוכל ליצור דברים יותר מרשימים ממה שאינקרנייט הבסיסי מאפשר. תהיתי אם יצא לכם להשתמש בתוכנות האלה - וונדרדראפט או הגרסא של אינקרנייט שדורשת תשלום - ואם יש לכם מושג איזה מהם יותר מוצלחת בפועל ומה בתכלס ההבדלים ביניהם...

תודה מראש!
 
אני יודע ש- @
Larkin
Larkin בדק כמה אתרים לבניית מפות.
אני לא מומחה לזה בשום צורה אבל רוב האתרים האחרים שמצאתי יוצרים מפה אקראית וגם אם אפשר לשחק קצת עם ההגדרות אי אפשר ממש לבנות את המפה בעצמך כמו בשני האתרים האלו. בINCARNATE ספציפית הצלחתי להגיע לתוצאות יפות מאוד עם הגרסא החינמית והיא ממש סבבה לעולמות פנטזיה סטנדרטיים. אם רוצים גם נופים יותר אקזוטיים, מדבר, קרח וכו, או סתם יותר אפשרויות וגיוון אני חושב שכן שווה להשקיע בגרסא המתקדמת.
כמובן שיכול להיות שיש עוד תוכנות שאני לא מכיר לא מאוד התעמקתי.
 
לי יש רק ניסיון עם InKarnate - והיא מאוד מהירה אם אתה רוצה ליצור מפה מגניבה.
בנוגע להבדלים בין ה Pro לרגיל, לזכרוני זה לא משנה את הבסיס של התוכנה אלא רק מאפשר לכם להשתמש ביותר נכסים, לשמור יותר מפות ולהגדיל רזולוציה.

Wonderdraft נראית מהתוצרים שראיתי יותר אולד-סטייל, אבל לא רואה בה משהו שהוא במובהק עדיף.

אני משער שאי אפשר להעביר בין מפות מתוכנה אחת לאחרת? אם לאחת מהן יש יכולת לייצא את המפה לפורמט שנשמר במחשב שלך זה יתרון - רק לתרחיש שאם עוד שנתיים אחד מהאתרים נסגר, שיהיה לך גיבוי למפות שהשקעת בהן המון זמן.
 
חזרה
Top