• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

הנשגבים ש: נשגבים

בן אדם לא יכול להפוך לאל מבלי שיצליח להגיע למהות 4, אלא אם אל ישתמש בצ'ארם שנותן לו להפוך את הבן אדם לאל, ואין הרבה אלים כאלה. לא משנה כמה סוגדים לאותו אדם.

סולארים, ובכלל נשגבים, לא יכולים לשמוע תפילות אליהם, למרות שמוזכר מדי פעם שהיו כאלה שהצליחו ליצור צ'ארמים שנתנו להם לעשות כן. אבל אלו צריכים להיות צ'ארמים עם דרישת מהות גבוהה.

רוחות יכולות להשתמש בצ'ארמים שלהם לנסות לעזור למי שסוגד להם. אם החיים מקריבים לרוח משהו, מה שהוקרב מופיע ליד הרוח ב Underworld, והיא יכולה להשתמש בזה.
 
מייסד האימפריה שלהם הוא למעשה לונאר. אז כן, הוא מקבל את המהות וכוח רצון מהתפילות שלהם. אבל הוא איננו, בדרך כלל, מגיב לתפילות, בעיקר כי הוא לא יכול לשמוע אותן, אבל גם כי הוא מעדיך לפעול מאחורי הקלעים, כדי שהדמי דרקונים לא ידעו שהוא שם.
 
למטה של אוקטביאן (עתק 4) יש את הכול להשכיח זיכרונות מ-24 השעות האחרונות של האדם, אבל אני לא בטוח שהוא מדד כי יש לו מלא יכולות (לשבור כול נשק שפוגע בו, לגרום לחירשות/עיוורון, ועוד כמה דברים נחמדים כאלו).
 
(הקפצה של שנה וחצי, יאי, אבל זה עץ שתמיד רלוונטי בתת-פורום הזה)

כשאביסאל נמצא בבריאה הוא מקבל מחסר חיצוני מ-Rejected by Creation וצריך לנצל מאנות כדי להגן על עצמו מהמחסר הזה כול יום מחדש.

כשאביסאל נמצא בפראא, האם המחסר הזה עדיין תקף או שהפראא לא נחשב כחלק מהבריאה בשביל המחסר הזה?
 
ב"ה
בקשר לאקומה דמי דרקון, יש שתי התייחסויות סותרות בסוגייה של עד איזה מעגל של כישוף שהם יכולים ללמוד בספר של INFERNALS. אחת מעמוד 49 (בפסקאות על אקומה) שאומרת:
An akuma can also learn sorcery and supernatural martial arts as if she were "one rung higher on the ladder" That is, a non-Exalted akuma can learn Terrestrial Sorcery and Terrestrial Martial Arts, a Dragon-Blooded akuma can learn Celestial Sorcery and Martial Arts, and a Lunar or Sidereal akuma can learn Solar Sorcery.
אחת בעמוד 163 (בפסקאות על כישוף) שאומרת:
As part of their transformation, akuma gain the potential toaccess all three circles of sorcery.
כמו כן, בספר על המערב (compass of terrestrial directions vol. 2 - the west) בתיאור של DUKANTHA מצויין שהוא יודע לחשים מכל שלושת המעגלים בתור אקומה דם דרקון (בעמוד 146).

לא ראיתי התייחסות לעניין בקובץ ERRATA הרשמי, האם מישהו יודע על התייחסות רשמית כלשהי בקשר לסתירה הזו (אם אקומה דמי דרקונים אמורים להיות מסוגלים להטיל לחשים ממעגל השמש או לא)?
 
לגבי דוקאנת'ה יכול להיות שאתה צודק (ואם כן זה חריג ולא תקין), אבל הציטוט הראשון והשני אינם סותרים אם הפסקה השניה מדברת באופן כללי על אקומה והפוטנציאל שלהם באופן כללי לגבי שלושת המעגלים.
 
חזרה
Top