• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

שער הצלמוות - עץ משחק (4/4) [מו''ד 4]

מצודה
אלי מרימה את שרביטה, ומנפנפת בו פעמיים כלפי הכהן, מתקיפה אותו מוחית בפעם הראשונה, בשקט לשם שינוי (נראה שאפילו אלי בלחץ מהמצב, ורצינית הפעם) ובהנפה נוספת גוררת את הכהן לתוך גרזנו של סיגפריד.
META
רגילה: לגלוג אכזרי על הכהן, 11+7=18 נגד תודעה, בפגיעה 3+7=10 נזק תודעה, ולמטרה יש 2- בהתקפות עד סוף תורי הבא.
מנצל נקודת פעולה: מעידה פתאומית על הכהן, 2+7+3=12 נגד תודעה, מניח שנכשל, משתמש בהרואיק אפורט לתת 4+ להתקפה. 16 סף הכל נגד תודעה. בפגיעה, 4+7=11 נזק תודעה, והמטרה מוחלקת לT8 מW8.
תנועה: נע לI6 מL6.

[spoiler title=משאבי דמות]
17/30 חיים
6/8 פרצי ריפוי
נקודות פעולה: 0
כוחות מנוצלים:
התקלות: 2/2 מילת תפארת, עין רעה, מעידה פתאומית, הרואיק אפורט
יומיים: צרחה מעוררת
[/spoiler]
 
הכהן נפצע קשה מההתקפה של סיגפריד, שחותך את ידו במכה קטלנית אחת. הגדם מתחיל לדמם קשות, והוא לא יחיה עוד הרבה זמן. הוא נוטל את פגיונו ומכסה אותו בדם מהגדם, מעניק לו צבע ארגמני. "אני קלארל כהן אורקוס, ואתם לא תעזו לסכל את התכניות שלי!" הוא צורח, מכוון את הפגיון על סיגפריד. "לא, לא לחינם נתתי לננס הזה את כל הכסף, לא לחינם הקרבתי את הקרבנות! אני אפתח את השער בירח המלא הבא ואז אהפוך לכהן גדול של אורקוס, וכולם ישתחוו לי." ההולואים מתקיפים את אלי, פוגעים בה, והשלדים תוקפים את ראליין, משספים אותו בחרבותיהם. אבל פרץ אנרגית חיים יוצא מכיוון המזבח, מהאלפית הקשורה. היא מנסה לומר משהו, אבל הפה שלה חסום. אתם רואים חיזיון: שרידי אקדמיה מפוצצת, אלף אפל שבוי, אלדרין בגלימות קוסם קרועות, ננס מחזיק בקסת ועט, מצייר דבר מה על הגיליון. מערה מלאה בפסלים. יער נשרף, ואלפים בורחים מהאש. "תצילו את האלפים, הם המפתח לפתרון".

meta
נחשב לכולכם שביצעתם מנוחה קצרה. חדשו משאבי דמות ותתרפאו.
תורכם שוב.
ארטמיס רינולס הכלבה... היא חברה לכוחות הצלמוות ופוצצה את האקדמיה, ואז ברחה אליהם דרך הצללים - היא רצחה במו ידיה את הפרופסור היפ ושאר הסגל! כשנמצא את החלאה הזו אני אחסל אותה באופן אישי, כדי להשיב את כבודי כמורה באקדמיה! היא מתמחה בקסמי אש ובאלכימיה תיאורטית, ויהיה קשה להביס אותה. אבל בשביל זה יש לי את המטה שלי."
 
אביעד
"אני ממליץ לך לא לאיים על אנשים מול בני משפחותם" אפולו לוחש בכפור "מעבר לכך מה שאתה אומר רחוק מלהיות הגיוני, אני מקיר את אחותי שנים ושנינו גדלנו תחת תורת האל האחד, אחותי לעולם לא תעשה משהו כזה מבחירה, סחטו אותה שלטו בה או התחזו לה, מעבר לכך אם היא הייתה בצד שלהם היא הייתה מנסה לשכנע אותי לעבור צד ולא נותנת להם לשקר לי על כך שהיא חטופה בידם" אפולו מביט בו "אם אחותי באמת עשתה את הפשעים האילו אני אדאג שהיא תחפר על החטאים שלה במאסר עד סוף ימיה, אבל היא נשארת בחיים, אתה חב לי את חייך, מעבר לכך היא אחת הסיבות שאני מרסן את נטיעות המולד שלי, ואתה לא רוצה להיות זה שיפתר מהריסון הזה"
 
מצודה
ת'אליסרה עוצמת את עיניה לרגע כשפרץ החיים מכה בה. למרות שחולף רק שבריר שנייה היא נותנת לתחושת הזמן לעצור. האלדרין שהיא ראתה בחיזיון... לא ייתכן שהוא קשור לכל העניין. הוא לא יכול להיות קשור. ואז הזמן חוזר לנוע, והיא מבינה שניתנה להם הזדמנות שנייה. הם חייבים לנצח בקרב הזה. היא מושיטה את ידיה קדימה ומשרטטת לחש נוסף באוויר, בעוד זרועות האשלייה מתפשטות מעבר למזבח ומרטשות את רגליו של קלארל. "לא כל עוד לנו יש משהו לומר בנושא, קלארל! אני הולכת להשמיד את תודעתך, לשרוף את מוחך, על כך שהבאת עלינו את הזוועות המעצבנות הנקראות הולואים!"
META
מטיל Grasping Shadows על V9.
נגד קלארל, 20 טבעי. נגד שלד, 4+9=13 נגד רצון. בפגיעה, מטרה חוטפת 2+7=9 נזק תודעה (קלארל חוטף 8+9=17 נזק תודעה), מואטת וסובלת ממחסר -2 להתקפות נגדי עד סוף תורי הבא
אפקט: האזור נשאר עד סוף תורי הבא, כל יצור שנכנס לשם חוטף 5 נזק תודעה
 
מצודה
סיגפריד צועק, הוא היה מוכן ליפול, הוא חשב שזה הרגע האחרון שלו, הוא היה מוכן לרגע בוא הוא יפול וימות, זו הייתה אמורה להיות התקפה אחת אחרונה שאחריה הוא נופל.
הוא שואג בעוד כוח החיים חוזר עליו, הגרזן שלו נשלח שוב לעבר הכוהן, בעוד צמיד הגזרן שלו מסיח את דעתו מפסיק כדי לחדד את ההתקפה. הגרזן ננעץ עמוק בראשו של הכוהן, שובר את שירותו, בעוד זה קורע על הרצפה מעוצמת המכה, הגרזן עדיין נעוץ בגולגולת שלו, סיגפריד שולח את כפפת הגזרזן למכה צדדית שעורפת את ראשו של הכוהן. מפילה אותו לרצפה.
META
מנצל פר"פ 1, מרפא 14 נק"פ (8 בסיס, 5 מאלי, 1 מהחפצק) עולה ל22 נק"פ.
התקפה - שיסוף מסיח 22 נגד דרג"ש, 23 נזק. הוא מסומן.

משאבים:
נק"פ 22/33
פר"צפ - 1
כוחות מנוצלים כולם
אין לי נקודת פעולה
 
הראש של קלארל נוחת על הרצפה, והוא נהרג באופן סופי ואחרון. אז השלדים קורסים במקומם לערימות עצמות מאובקות, וההולואים בורחים חזרה לצלמוות דרך קרע מימדי שיצרו. מהמזבח יוצאת יד עשויה עשן נוזלי שכזה, ומנסה לחנוק את האלפית - אבל סיגפריד וראליין תוקפים אותה וחותכים אותה עד שהיא מרפה ממנה. בינתיים, כשהשניים לא שמים לב, ההולואים מנסים לקחת את גופת הכהן אל הצלמוות, דרך חלל מימדי נוסף. בינתיים, ראליין המזויף נמס יותר ויותר, הופך לדיו לאיטו, אך עדיין לא מת

כשהאלפית מתעוררת, אחרי שהגשתם לה עשרה ראשונה, היא פונה אליכם "תודה שהצלתם אותי מקלארל הנורא! הוא פוצץ את האקדמיה ומחזיק באחי המאומץ כשבוי, על מנת לתמרן אותי לנהוג כרצונו. לכן לא יכלתי לברוח ממנו. אני מתחננת אליכם - תעזרו לי למצוא אותו לפני שחבריו של קלארל ישמעו שקלארל מת ויהרגו אותו!

out
רמה 3
"אז אתה אומר בעצם שאתה רוצה לתת למפלצת שפוצצה את כל האקדמיה והרגה את טובי הקוסמים הקרביים שלנו הזדמנות לברוח מהכלא ולעשות את כל זה שוב, ואז מאיים עלי שתהרוג אותי אם לא אעשה את זה. מה המטרה האמתית שלך?" שואל האלף.
 
עיר
"אני הענה לכך בפשטות, יש לי שתי מטרות, אחת בשם תורת האל האחד להגן על המקום מכל פגע, שתיים לדאוג לאחותי, מתוך הכירות עם אחותי אני בטוח שחייב להיות לכך הסבר הגיוני, וכפי שאתה יודע כוח שיכול לפוצץ את האקדמיה בהחלט מסוגל לעטות עליו אשליות נכון? או אולי אפילו להשתלט על מוח של מישהו ולפעול דרכו" אפולו מסתכל עליו בנינוחות "מכאן שלקפוץ ולשפוט את אחותי נראה לא סביר, זה נוח מדי" אפולו ממשיך לרכב "ותעשה את החיתוך הפשוט עם כך שאני מסכן את חיי וחיי אחותי כשלפי המידע שלי היא מוחזקת בידי אותם אנשים עם סיבה טובה מאוד לפוצץ את האקדמיה, האם אתה מקבל תמונה ברורה?" אפולו שואל בנחת "כל מה שאני מבקש זה לבדוק את כל הממצאים עד הסוף, ובמידה והיא אשמה היא תוסגר לידי משפחתי ולא ניתן לה לברוח בשום פנים אופן" אפולו נאנח "מעבר לכך מדוע שאשקר לך? אתה פצוע כך שאני יכול לגבור עליך בנקל, ויש לי כישרון טבעי לחקירה ואם אני עובד עם מי שפוצץ את האקדמיה אין לי שום סיבה להשאיר אותך בחיים, או לכל הפחות בחיים משוחרר, אין לך מה להפסיד מהצעתי, אם אני נגדך אתה במילה מחוסל, אם אני אתך יש לך סיכוי טוב לתפוס את האחראי ורק במידה ואחותי היא האשמה במקום עונש מוות היא תכלא, אתה יכול רק להרוויח מהעסקה הזו" אפולו מסתכל עליו "אם אתה מסרב לשתף איתי פעולה אני פשוט אזייף מכת מוות עליך כדי לבלבל את העוקב שלי ואשאיר אותך מאחור, עם קצת מזל תוכל למצוא מישהו אחר שיסיע לך"
 
מצודה
"איך אחיך נראה?" שואלת אלי. "הצלנו כבר כמה אלפים שהקובולדים תפסו, והם אמרו שהיה איתם עוד מישהו במשלחת כשתפסו אותם. אם זאת את, אז אחד מהקלפים האלה מת והשני בסדר גמור. אני מקווה שאחרי שלך הוא האחד שעדיין חי."
 
מצודה
לת'אליסרה יש המון שאלות לאלפית המוזרה, אבל היא שמה לב שההולואים גוררים את המאסטר שלהם חזרה לצלמוות, וזה נראה לה כמו רעיון רע. היא מנסה לשרוף אותם באש הצללים, בתקווה שהאשלייה תגרום להם לנטוש את קלארל.
META
מטיל Nightmare Eurption על ההולו עם פחות חיים, 10+9=19 נגד רצון. אם פוגע הוא חוטף 5+7=12 נזק תודעה וההולו השני חוטף 5 נזק תודעה
 
מצודה
IN
ראליין שם לב לכפילו שממשיך להפוך לדיו, ומסתער עליו, משתמש בכל כוחותיו על מנת לנסות ולחסל את הכפיל לפני שזה יספיק להיעלם.
Meta
פעולת תנועה: נע אל הכפיל של ראליין (אני לא יודע איפה הוא בדיוק כי זה לא מסומן, אבל אני מניח שאפשר להגיע אליו עם מהירות של 7 משבצות...)
פעולה משנית: off-hand strike
התקפה (בהנחה שיש לי יתרון קרבי, דרג"ש): 5+10=15
נזק (אם פגע): 12
פעולה רגילה: jaws of the wolf
התקפה 1 (בהנחה שיש לי יתרון קרבי, דרג"ש): 9+10=19
נזק 1 (אם פגע): 14, 7 בפספוס
התקפה 2 (בהנחה שיש לי יתרון קרבי, דרג"ש): 10+10=20 (לא טבעי)
נזק 2 (אם פגע): 13, 6 בפספוס

נקודת פעולה, פעולה רגילה: marauders rush
התקפה: 9+10=19
נזק (אם פגע): 10

משאבים
נק"פ (מתוך 32): 15
נק"פ זמני: 0
מדמם: כן
פרצי ריפוי (מתוך 6): 2
נקודות פעולה: 0
יוזמה: 16, בני ברית שקיבלו פחות ממני זוכים לתוסף +2 ליוזמה


אבחנה פסיבית: 14
תפיסה פסיבית: 21
דרג"ש: 17
קשיחות: 15
תגובה: 15
רצון: 14

כוחות התקלות מנוצלים: invigorating stride, off-hand strike
כוחות יומיים מנוצלים: jaws of the wolf
 
"אין זה הכרחי שזה שיכול לפוצץ אקדמיה, יכול לעטות אשליות או להשתלט על מוח של מישהו. אבל, במיוחד אם אתה צודק, יש שני דברים שלא לקחת בחשבון - האחד, הוא שהוא יכול לברוח מהמשפחה שלך מאוד בקלות. השני, הוא שהוא יכול להתחזות אלי או להשתלט לי על המוח."
ראליין מספיק להגיע אל הכפיל בזמן ולקצוץ אותו לפרוסות, אבל זה לא עוזר - ראליין השני רק נמס לדיו מהר יותר, עד שלבסוף נותרת על הרצפה רק שלולית של דיו.
ת'אליסרה, לעומתו, מצליחה יותר - היא פוגעת באחד ההולואים, משמידה אותו, כאשר השני נוטש את קלארל מחמת הכאב, ועוזב את עולם החיים.
האלפית הכבולה למזבח אומרת"אחי? הוא חצי אלף אפל, ככה שקל לזהות אותו. הוא כרגע נמצא אצלם באיזה מחבוא, ובגללו לא יכלתי לברוח מהם. הוא כנראה באזור כאן. אתם מוכנים בבקשה לשחרר אותי מהחבלים האלה? קה קצת קשה לדבר ככה" היא מבקשת.
 
עיר
"אני מכיר את אחותי ואני מודע שכאשר היא יצאה אליכם לפני שנה היא הייתה בעלת כוח קסם מוגבל ועם כל הכבוד אני מניח שהיא לא הפחה להיות כל כך חזקה רק משנה לימוד אצליכם, מעבר לכך עם היא חזקה כמו שאתה אומר אני בספק עם נוכל ללכוד או להרוג אותה, ובמידה ונצליח ללתפוס אותה בשביל זה מעגלים נוגדי קסם קיימים" אפולו נאנח "באשר לטענה השניה שלך, אם אתה בעל מספיק כוח כדי לפוצץ את האקדמיה אני בספק אם אתה צריך אותי, ישתלם לך להרוג אותי בשלב הזה, העובדה שאני חיי אומרת שזה לא המקרה, או שיש לך הנאה ממצבים כאילו, ובמידה והוא השתלט לך על המוח אין לו שום סיבה להציב אותך בדרכי, ביחוד עם הוא חלק מאילו שחטפו את אחותי, אז מתוך הנסיבות אני אקח את הסיכון"
 
מצודה
ת'אליסרה שופכת קצת שמן מחומרי המאגיה שלה על גופתו של קלארל, ובעזרת קסם פשוט מבעירה את גופתו - עדיף לא לקחת סיכון. היא מנסה גם להבעיר את שלולית הדיו אם זה אפשרי.
בזמן שהם יוצאים היא הולכת לצידה של האלפית ושואלת אותה "החיזיון ששלחת אלינו - איך עשית את זה? את מכירה את האלדרין שהופיע שם?"
 
מצודה
"אלף אפל, הא?" תוהה אלי לעצמה. "טוב, לא משנה. בכל מקרה, מה עושים עכשיו? סגרנו את השער בכלל? אם לא כדאי שנעשה את זה לפני שנצא לדבר במחנה אז יצאו עוד הולואים. וזה לא מומלץ לאף אחד. אולי להולואים.
 
אתם יוצאים בחזרה למחנה, ושם האלפית, ארטמיס רינולדס, מדברת בהרחבה. היא מתיישבת על אחד הגזעים, נהנית מהנוחות והחופש. "לא אני שלחתי את החיזיון הזה, אבל אני בהחלט מכירה את האלדרין מהחיזיון. זה תלמוס וארקידן ממעגל הכוכבים, מרצה עליון באקדמיה לקסם, והוא פוצץ את האקדמיה שלנו. הכל התחיל לפני כחצי שנה, כשהוא הציע לי להצטרף לארגון סודי שרוצה להביא לעולם את החיים האמיתיים, והסכמתי להצטרף. אחרי מספר חודשים הוצגתי לפני מנהיג הכת - זה הננס מהחיזיון, והוא חשף את מטרותיו האחרונות של הארגון - לחסום את השער לצלמוות, כי ישנם אנשים שמנסים לפתוח אותו לאחרונה. הוא שלח אותי ואת תלמוס לטפל בנושא. אבל לא לקחנו בחשבון שהארגון יכלול מסתננים כהני אורקוס, שיגיעו מהשורות הבכירות של האקדמיה..." היא מזדקפת על גזע העץ המשמש לה כספסל "החלאה לקח את אחי, אפולו, אלף אפל שאומץ על ידי אבא לפני שנים, בשבי מספר חודשים לפני כן, וכשיצאנו מהאקדמיה כדי לחקור את הנושא הוא פוצץ אותה עם קסם שאני לא מכירה, ואמר לי להתלוות אליו, כי אם לא הוא יהרוג את אפולו. מאז לא היתה לי ברירה אלא להצטרף אליו. הוא לקח אותי עד לפה, כאן חיכיתי בתא טחוב עד שיגיע הזמן להקרבה, ואז הגעתם והצלתם אותי. אתם חייבים לעצור אותו לפני שהוא ימצא דרך לפתוח את השער את השער. בבקשה מכם."

"אני מצוא משעשעת את העובדה שאתה חושב בעצמך על סיבות מעולות למה כדאי לי לעשות את מה שאני עושה, ואז דוחה אותן בתירוצים עלובים. מעגלים נוגדי קסם לא באמת יכולים לעצור אנשים שמחזיקים בכמות גדולה מדי של תומכים, ככה שרק להרוג אותם עוזר, וגם זה רק אם כולאים טוב את הנשמה, ובשביל זה יש לי את כמה אמצעים, שאוכל להשתמש בהם אחרי שנהרוג את הכלבה. חוץ מזה שמי שיכול לפוצץ אקדמיה לא יכול לעשות את זה לבד בקלות כל כך. לא, כדאי שיהיו לו כמה אנשים שיעשו מה שהוא רוצה. אם אתה רוצה, נוכל לחקור אותה, לבד לא אוכל לעשות לה כלום בכל מקרה, אבל ללכוד אותה בלי להרוג יהיה הרבה יותר קשה ומסוכן. אם היא תימצא אשמה ניאלץ להרוג אותה."
 
מצודה
אתם שמים לב שת'אליסרה מתחילה לצחקק צחוק כמעט משוגע, כאילו בחוסר אונים. חלק במוח שלה מסרב להאמין לשום דבר שארטמיס אומרת, אבל היא ראתה במו עיניה את האלפית כמעט מוקרבת לאורקוס. כל מה שת'אליסרה ידעה, כל ההיגיון שהיה בעולם, ירד לטמיון בעקבות דבריה של ארטמיס. היא מרגישה שכל העולם מתהפך לה, כאילו הושפעה מאחת האשליות של עצמה. אפילו סיגפריד נראה יותר נמוך מבדרך כלל.
ת'אליסרה שוטפת את פניה עם מים מהנאד ומנסה להתעשט. "ארטמיס... אם מה שאת אומרת הוא אמת... טוב, את זוכרת אותי מהאדמיה, נכון? למדתי במעגל האשליות. ת'אליסרה. ת'אליסרה... וארקידן." בעבר היא הייתה מתייחסת לשם משפחתה כאל קללה, כעת היא חוששת שהוא אכן מקשר אותה לרב מרצחים מטורף. "אני לא מסוגלת להאמין שאבי מסוגל לעשות דבר כזה... הוא עבד כל חייו באקדמיה, ועכשיו הוא משמיד אותה? אם את בטוחה שזה נכון, אנחנו מוכרחים לרדת לשורש העניין. בואי נתחיל בהתחלה - הארגון הסודי הזה, מה הם "החיים האמיתיים" שהוא רוצה להביא לעולם? הננס שמנהיג אותו, הוא גם מורה באקדמיה? ואיך יכול להיות שתלמוס חטף את אפולו, אם הוא נלחם יחד איתנו, בריא ושלם?"
 
עיר
אפולו מסתובב לעבר האלדרין ומניח יד על כתפו "אתה יודע מה מצחיק אותי?" הוא שאול בטון אפל "אתה חושב שאתה בעמדת מיקוח, אתה מבין אני בעסק הזה כרגע בשביל להציל את אחותי, וזה כל מה שמעניין אותי, אני לא ממליץ לך להתנגד אם העוקב יבין שאנחנו שיתפנו פעולה הוא יעשה לנו בעיות" היד של אפולו מחליקה לעבר גרונו ואוחזת בו "אני הולך לאלף אותך עכשיו, אתה פצוע והעוקב מחזיק את שנינו בעמדה מעצבנת כרגע לכן אני ממליץ לך לא להתנגד, אחותי בין אם אשמה או בין אם לא היא עדיין תחייה, היא תעמוד למשפט אבל תחייה" רעם מהדהד והאלדרין נופל מאולף, אפולו מוריד אותו מהסוב ומהדק את הקשרים שלו, קושר אותו מחדש ועורך עליו חיפוש מלא.
Out
אם אני יכול (כלומר הוא משלים עם המצב ולא מתנגד) אני מבצע עליו מכת מוות עם מהלך סופה כדי לעלף אותו ואז קושר אותו ועורך עליו חיפוש מלא ובדיקה עם החפצים שלו קסומים, אני לוקח בכל הבדיקות האפשריות 20 (אם אני זוכר נכון אני יכול לקחת לחיפוש לשימוש בחבל אבל לא בבדיקת החפצים שנראה לי שזה ידע מאגי)
[dice:2d8wg]724013:0[/dice:2d8wg]
 
האלפית נשמעת מהוססת "מעגל האשליות? אני מזהה אותך במעורפל... את הבת שלו? התינוקת כאן נראית יותר אצילית ממך" היא אומרת ומנידה בראשה לעבר אייליניה, ממשיכה "כנראה הוא שיקר לי כשאמר שחטף את אפולו. המנוול. את בטוחה שזה היה אפולו?" היא שואלת, מנסה להירגע. כשהיא נרגעת, היא חוזרת לדבר. "הארגון, 'מתת החיים' הוקם לפני 15 שנה, כדי להביא לעולם חיים אמיתיים, נצחיים, בלי אפשרות למות ממחלה - חיי נצח מוחלטים. אבל לארגון קמו אויבים שונים, ובראשם אורקוס, שתפיסתו את חיי הנצח שונה מתפיסתנו - גם הארגון מראשיתו שם לו למטרה להילחם באורקוס. לכן אנחנו מנסים לסגור את השער לצלמוות לפי היומן של סר קגאן, שהגיע אלינו על ידי מנהיגנו, שאינו רשום באקדמיה לא כמורה ולא כתלמיד.
כרגע, קלארל מנסה לפתוח את השער, גם הוא לפי הכתבים של סר קגאן - כנראה תלמס העתיק אותם והעביר לו, וככה הוא הצליח לשבת פה כמה חודשים כשאנחנו לא שמים לב. הוא עוד יחזור כהולו, מן הסתם, אבל זה יקח לו זמן.
אנחנו צריכים לחסום את השער מהר, ולשלוח דרכו את תלמוס לצלמוות לפני כן. אנחנו צריכים בשביל זה לדבר עם סר קגאן, ולקבל את החרב שלו - אם נשתמש בחרב כרכיב בטקס החתימה הוא יהיה מהיר הרבה יותר."
 
חזרה
Top