• הצטרפו לפורום הפונדק

    שלום וברוכים הבאים לפונדק, האתר המוביל בעברית על משחקי תפקידים, משחקי לוח, מיניאטורות, מדע-בידיוני ועוד.
    אחרי ההרשמה תוכלו לפרסם הודעות, לשלוח ולקבל הודעות פרטיות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה / התחברות

שיטה לגנזך אורות הסער בכתיבתי - גרסה 2.2 + עדכונים יומיים - האחרון: 25/12/2021 +הרחבה: לשחק את אבירי האור

האיש הצעיר

פונדקאי ותיק
אחרי עריכה משמעותית, אני אפרסם כאן מחדש את השיטה שכתבתי למשחק בעולם המערכה רושאר, העולם שבו מתרחש הסדרה המעולה (רוצו לקרוא אם עוד לא קראתם!) "גנזך אורות הסער" של ברנדון סנדרסון.
כאן יש את ספר החוקים הבסיסי של השיטה. עם הרבה יצירתיות מהמנחה, אפשר להשתמש בו כדי להריץ משחק שלם - אם תהיה היענות אני אכתוב גם ספר למנחה.

רגע, מה בעצם מיוחד בשיטה שלך?
השיטה שלי מותאמת אישית לעולם המערכה, שזה יתרון ראשון. דבר שני, השיטה כתובה בצורה כזו שקרב שכולל חרבות רסיס ושריונות רסיס הוא לא מאוד מסובך (רק קצת, יחסית לקרבות של מו"ד 4 למשל), והיא בנויה בצורה שמאפשרת גם משחק תפקידים ואתגרים חברתיים, וגם קרבות.
זה ממש לא המצאה של השיטה שלך, יש עוד שיטות שעושות את זה, לדוגמה משחקי הכס
נכון, זו לא המצאה שלי, אבל השיטה שלי היא בעברית (יתרון משמעותי) ושיטות אחרות שעושות את זה מותאמות לעולמות מסוג שונה.

למה בעצם שאני לא אוסיף את הרסיסים למו"ד 5 ואשחק כך?
מו"ד 5 לא מתאימה לרסיסים, כי מדובר ב"חפצי קסם" אדירים, בעלי חוקים מיוחדים, שלא ממש מתכתבים עם החוקים של שאר השיטה.
בנוסף, אפשרי לבצע המרה למו"ד 5 - אבל זה לא באמת מה שמו"ד 5 נועדה לו, ולכן זה יעבוד פחות טוב.

איזה אתגרים יעמדו בפני השחקנים שלי אם אני אריץ בשיטה שלך?
דבר ראשון, בדומה למו"ד השיטה תומכת בקרב טקטי ומעניין. מצד שני, היא משתמשת בשיטת הפציעות של עולמות פראיים (לא בדיוק אותו דבר, אבל מתברר שזה דומה - לא היה לי שמץ מה זה עולמות פראיים כשכתבתי את שיטת הפציעות הזו) וחוסכת הרבה חישובי נק"פ. הנזק בשיטה הוא גם סטטי, ואם פוגעת בך התקפה, אתה צריך לגלגל עמידות - ככל שאתה יותר חזק ויותר מתקדם העמידות שלך גבוהה יותר - ואם אתה מצליח, לא קורה לך כלום, אם אתה נכשל אתה סופג פציעה. בניגוד למו"ד, מהפציעות האלו לא תוכל להחלים כל כך בקלות.
דבר שני, השיטה מכילה חוקים להמרה של קרב המוני (קרברב, קרב בין צבאות) למשהו הדומה לקרב בעל מספר משתתפים נמוך, ולכן השחקנים יוכלו להוביל צבאות לקרב (בין אם בצורה טקטית או במשמעות הפשוטה של המילה, בעזרת רסיסים). במילים אחרות, השיטה תומכת גם במשחקי ניהול.
אתגר נוסף מסוג ייחודי לעולם המערכה, הוא שרידה בסערת אימים. בעזרת תכנון טוב והצבה של מספר מחסות מוגבל, תוכל ליצור אתגר מרגש של לנסות לרוץ ממחסה למחסה תוך כדי הסערה, כדי לשרוד אותה, ולתת לשחקנים את התחושה ש"זה היה קרוב!" גם בלי לפצוע אותם מכאנית.
אתגר נוסף הוא אתגר קרב רסיסים, שבו נלחמים נושא רסיס כנגד נושא רסיס, שמתנהל בצורה שונה מקרב רגיל, וכולל הרבה יותר מתח.

כמה הכנה השיטה תדרוש ממני בתור מנחה לפני הסשן?
זה מאוד משתנה בין מנחה למנחה. צריך הכנה מינמלית (להכין דב"שים שהדמויות יפגשו, בעולם של רושאר כמעט אין מפלצות) אבל מעבר לזה - הכל פתוח.
אני גם עדיין לא יודע כמה הכנה בדיוק צריך, מכיוון שגם אני טרם שיחקתי בשיטה.

כמה השיטה מסובכת ו"כבדה"?
קצת קשה לי לענות על השאלה הזאת. לבנות דמות ככל הנראה ייקח זמן משמעותי, להבין את השיטה לא כל כך - היא לא מסובכת, אבל יש בה לא מעט פרטים לא - יחודיים.
שוב, זה משהו שככל הנראה יתברר בהמשך, כאשר אנשים ישבו לשחק בשיטה.

אז למה אתם מחכים? רוצו למצוא קבוצה ולקרוא את ספר החוקים!

נ.ב. הערות והארות אשמח לשמוע. תגובות של "זו שיטה גרועה" ללא הסבר אני פחות אשמח לראות, ואתם מתבקשים לא לכתוב כאלו.

אני נותן רשות להשתמש בשיטה לכל שימוש ביתי, אבל אוסר על שימוש מסחרי (את זה כתבתי למען הסדר הטוב).
 
עריכה אחרונה:

I Am A Druid

פונדקאי ותיק
זה נראה כאילו דחפת את כל מה שרצית שיהיה בשיטה לשיטה אחת, וזה לא ממש מתחבר לי... אפשר לכתוב סדרת ספרים ענקית כמו רומח הדרקון, ממלכות נשכחות, כל המאות ספרים האלה של סנדרסון, בכמה סגנונות, אבל לא מ''ת... זה סתם מוזר שיש קרב פשוט, קרב לא פשוט, קרב המוני פשוט, המוני לא-פשוט, משחקי ניהול, משחקי הרפתקאות...
 

האיש הצעיר

פונדקאי ותיק
זה נראה כאילו דחפת את כל מה שרצית שיהיה בשיטה לשיטה אחת, וזה לא ממש מתחבר לי... אפשר לכתוב סדרת ספרים ענקית כמו רומח הדרקון, ממלכות נשכחות, כל המאות ספרים האלה של סנדרסון, בכמה סגנונות, אבל לא מ''ת... זה סתם מוזר שיש קרב פשוט, קרב לא פשוט, קרב המוני פשוט, המוני לא-פשוט, משחקי ניהול, משחקי הרפתקאות...
אני לא ממש מצליח להבין את הטענה הזו.
יש לך שיטה, שמתאימה למשחק בגנזך אורות הסער. המשחק הזה כולל גם קרבות, ולכן יש קרב פשוט (יחסית. זה לא כמו עולמות פראיים, לדוגמה), לקרבות רגילים - אני לא רוצה שקרב נגד שומרים של מצודה ייקח שעה. הוא לא שווה את הזמן הזה. אבל יש גם קרבות חשובים, ובשבילם יש קרב לא פשוט - הוא מסופח לרסיסים, כי לרוב זה יופיע ביחד, אבל זה לא חייב להופיע ביחד.
מכיוון שאני רוצה שהשיטה תתמוך בכל מה שאפשר לשחק ברושאר, השיטה תומכת גם במשחק ניהול, וגם במשחקי הרפתקאות - מתוך אפשרות לא מעטה שאחרי שהיית הרפתקן בקמפיין א', הדמות שלך תחזור ותופיע בקמפיין ב' בתור הלורד של איזה מקום שזכית בו בהרפתקאותיך.
 

אני רק תשובה

פונדקאי ותיק
בוקר טוב.

אני דווקא יכול להבין את ההצדקה לסוג קרב מיוחד, אם הוא רלוונטי מספיק. למספר שיטות יש חוקים לקרבות חברתיים, כמו הנשגבים או בשיר של אש ושל קרח. ב- ars Magica יש חוקים לדו-קרב בין קוסמים, שמזמנים או יוצרים אשליות ויצורים אחרים להילחם עבורם.
רק צריך לשים לב מבחינת השיטה שיש הצדקה לסוג קרב מיוחד - לא פעם בקמפיין, אלא למשל פעם בהרפתקה (סתם לדוגמה).

לגבי השיטה - מתוודה שרק רפרפתי, כל שאני לא אגיב לגבי מכאניקה ואיזונים, אלא רק ברמת המטא והתכנון של השיטה.

ראשית, נראה לי שאמרתי לך כבר שהיא מאוד דומה למו״ד, עד כדי כך שחלק מהמושגים לא הגדרת כלל והנחת שכולם יודעים מה הם (מה זה נק״פ? כמה פעולות תגובה יש בסיבוב? הנחת שכולם יודעים בלי לכתוב. אבל לגבי ד״ק, לדוגמה, דווקא הסברת מה זה, וגם שים לב איפה - בחלק של המקצועות… כנ״ל לגבי גלגולי הצלה - בחלק של המקצועות).
לגבי חלק אחר אין כלל הסבר - שיטת הנזק בכלל לא משתמשת במושג נק״פ, אלא בפציעות, ודווקא ביצירת הדמות מופיע נק״פ. אז האם נק״פ = פציעות? צריך הסבר.

שנית, הקובץ לא מסודר נכון - ההסבר צריך להתחיל ברמת המטא: על מה השיטה, מה השחקנים משחקים, כמה שחקנים, מה סגנון המשחק, מה השחקנים עושים ומה הדמויות עושות, יש קוביות? קלפים? יש מנחה?
לא צריך להמציא בכל משחק את הגלגל מחדש, ואם הדברים הם ״רגילים״ - ציין זאת במשפט, אבל לדעתי יצרת פה הכלאת ביניים בין מו״ד למשהו אחר ופשוט הנחת שכל מה שלא מוסבר הוא פשוט מו״ד ו״כולם״ מכירים אותו.
במקום זאת, פתחת בהסבר על ציוד, שזה… קצת מוזר. אז יכול להיות שזה אחד העקרונות הסופר-חשובים של העולם, אבל אז צריך לכתוב את זה, ולהסביר למה זה כך.

שלישית, וזה מתקשר אולי לנקודה הקודמת, שים לב שיש דברים חשובים שלא מוסברים - כמה פעולות תגובה יש? לא רשום. מה הקשר בין נק״פ לפציעות? בפרק המקצועות יש נק״פ, אבל בפרק הקרב המונח הזה לא קיים ומשתמשים רק בפציעות. למעשה, נראה שהמונח הזה מיותר - מה שחשוב זה קוביות עמידות, לא? אז לשם מה מונח נוסף?

רביעית, אני חייב להגיד ששיטת הקרב החברתי עדיין לא מוצאת חן בעיניי, וכמוה גם הקרב ההמוני. מבלי לרדת לרזולוציות של מכאניקה, נראה לי שעדיין יש פער משמעותי בין יחס הקרבות הרגילים לילד הקרבות החברתיים, וזה צועק עוד יותר כשיש מקצועות ייחודיים לקרב חברתי. תראה, למשל, כמה השקעה של כישרונות ומונחים יש לך בנוגע לקרב רגיל וכמה לקרב חברתי.
מלבד זאת יש לי בעיה עם הגדרת הקרב החברתי (חזרנו לדוגמה של ״התמקחות על כל רכישת לחם במאפיה..״). תחשוב על זה.

ולבסוף, אם זה נראה כמו ״רשימת הדברים הלא טובים״, אז יש גם מקום למילה טובה: ניכרת השקעה רבה אז כל הכבוד. אני בטוח שככל שתיחשף לשיטות נוספות תגלה רעיונות אף טובים מאלו, זה רק עניין של זמן. יישר כוח!
 

האיש הצעיר

פונדקאי ותיק
אין נק"פ בשיטה.
כמה פעולות תגובה יש בסיבוב?
כתוב בחלק של התור בתחילת פרק הקרב, שיש פעולת תגובה אחת בסיבוב.
כשרונות מסוימים (עמידת הלהבה למשל) מאפשרים יותר מפעולת תגובה אחת בסיבוב.
אבל לגבי ד״ק, לדוגמה, דווקא הסברת מה זה, וגם שים לב איפה - בחלק של המקצועות… כנ״ל לגבי גלגולי הצלה - בחלק של המקצועות).
השתדלתי מאוד להסביר הכל, וכמו שכתבתי קודם, את הדוגמאות שהבאתי כן הסברתי / לא צריך להסביר, ואם תמצא נוספות - אני אשמח לענות עליהן או להוסיף.
לגבי חלק אחר אין כלל הסבר - שיטת הנזק בכלל לא משתמשת במושג נק״פ, אלא בפציעות, ודווקא ביצירת הדמות מופיע נק״פ. אז האם נק״פ = פציעות? צריך הסבר.
ביצירת הדמויות יש פשלה, כי בגרסה הראשונה חשבתי על נק"פ ושכחתי לצנזר את זה. (אעשה את זה בהקדם).
יש הסבר מפורט על שיטת הנזק בערך "ביצוע התקפה" בחוקי הקרב שבפרק 10.
שנית, הקובץ לא מסודר נכון - ההסבר צריך להתחיל ברמת המטא: על מה השיטה, מה השחקנים משחקים, כמה שחקנים, מה סגנון המשחק, מה השחקנים עושים ומה הדמויות עושות, יש קוביות? קלפים? יש מנחה?
מודה שלא ידעתי איך בדיוק לסדר את זה. מה אתה מציע? לשים את הנספחים קודם?
לא צריך להמציא בכל משחק את הגלגל מחדש, ואם הדברים הם ״רגילים״ - ציין זאת במשפט, אבל לדעתי יצרת פה הכלאת ביניים בין מו״ד למשהו אחר ופשוט הנחת שכל מה שלא מוסבר הוא פשוט מו״ד ו״כולם״ מכירים אותו.
שוב, ניסיתי מאוד לא לעשות את זה (אולי מלבד למושג המנחה) אם אתה מוצא מונחים כאלה, אתה יותר ממוזמן להגיד ואני אתקן.
במקום זאת, פתחת בהסבר על ציוד, שזה… קצת מוזר. אז יכול להיות שזה אחד העקרונות הסופר-חשובים של העולם, אבל אז צריך לכתוב את זה, ולהסביר למה זה כך.
יש בזה משהו, אבל חשבתי שהפרק עצמו מסביר...
אני אתן דוגמה: אחד ה"דבשים" בספר (מואש מגשר 4) ניסה פעם להצטרף למשמר כבוד של נסיך נעלה (הקסדות השחורות של אלאדר). מה הם אמרו לו? תביא ציוד. אם יהיה לך שריון, נקבל אותך. הדרך היחידה (!) שלו להשיג ציוד היה לגנוב מהם...
השווי של שריון טוב בעולם המערכה כאן יכול לעלות כפול מהונו של אדם ממוצע, ונשק טוב גם הוא לא זול בכלל. על סוסים אין אפילו מה לדבר. אני אתן דוגמה "אני שונא לירות בסוסים, הלורד הבהיר. זה כמו לזרוק אלף ברואימות לתוך האוקיאנוס הסוער" זה ציטוט של אחד מלוחמי העילית של דאלינאר, כאשר דאלינאר פקד עליו לירות בסוס של איזה לורד שהוא עמד לכבוש לו את העיירה.
שלישית, וזה מתקשר אולי לנקודה הקודמת, שים לב שיש דברים חשובים שלא מוסברים - כמה פעולות תגובה יש? לא רשום
כתוב.
מה הקשר בין נק״פ לפציעות? בפרק המקצועות יש נק״פ, אבל בפרק הקרב המונח הזה לא קיים ומשתמשים רק בפציעות. למעשה, נראה שהמונח הזה מיותר - מה שחשוב זה קוביות עמידות, לא? אז לשם מה מונח נוסף?
המונח הזה אכן מיותר - והוא תוצר של שכחת מחיקה. אני אמחק אותו מהפרק בהקדם.
רביעית, אני חייב להגיד ששיטת הקרב החברתי עדיין לא מוצאת חן בעיניי, וכמוה גם הקרב ההמוני. מבלי לרדת לרזולוציות של מכאניקה, נראה לי שעדיין יש פער משמעותי בין יחס הקרבות הרגילים לילד הקרבות החברתיים, וזה צועק עוד יותר כשיש מקצועות ייחודיים לקרב חברתי. תראה, למשל, כמה השקעה של כישרונות ומונחים יש לך בנוגע לקרב רגיל וכמה לקרב חברתי.
אתה צודק מבחינה מסוימת, אבל למעשה זה בגלל שאני לא מצליח לשחק הרבה במשחקים עם אתגרים חברתיים - ולכן אני פחות יכול לחשוב על רעיונות לכשרונות בשבילם.
אשמח לעזרה בנושא.

לגבי הקרב ההמוני, אשמח ליתר פירוט על הבעיות. אני גם לא בטוח שהוא יצא מוצלח מאוד, האמת שחשבתי להריץ משחק ניסיון כדי לבדוק את זה אבל לא הספקתי עדיין.
מלבד זאת יש לי בעיה עם הגדרת הקרב החברתי (חזרנו לדוגמה של ״התמקחות על כל רכישת לחם במאפיה..״). תחשוב על זה.
התמקחות על רכישת לחם במאפייה ככל הנראה תיגמר בגלגול אחד (או שהצלחת בשכנוע או שלא) וקרבות חברתיים חשובים יותר יצטרכו הרבה יותר גלגולים (שכנוע בטענות שונות, שכנוע דו כיווני, שקרים וכו') לכן החוקים תואמים גם להתמקחות על רכישת לחם במאפייה.
ולבסוף, אם זה נראה כמו ״רשימת הדברים הלא טובים״, אז יש גם מקום למילה טובה: ניכרת השקעה רבה אז כל הכבוד. אני בטוח שככל שתיחשף לשיטות נוספות תגלה רעיונות אף טובים מאלו, זה רק עניין של זמן. יישר כוח!
תודה רבה!

עריכה: הורדתי את הנק"פ מפרק המקצועות. יש למישהו מושג למה הנקודות נמצאות בצד ימין של המשפט ולא בצד שמאל?
ב WORD זה לא היה ככה, זו פשלה כלשהי של דרייב.
 
עריכה אחרונה:

אני רק תשובה

פונדקאי ותיק
תודה על התגובה.

אז ככה: כשיוצרים שיטה צריך לכתוב כבר בהתחלה את החלק החוץ-משחקי (על מה המשחק, מה הסגנון, סוג השיטה, שחקנים, מנחה וכו׳). דוגמה: ״זה משחק תפקידים מבוסס אנימה יפני, המתאים לקבוצה של 2-4 שחקנים ומנחה. כל שחקן משחק דמות אנימה בעלת כוחות-על. השיטה היא שיטת כישרונות ללא דרגות״.
אם תקרא שיטות משחק תראה שהן לא כותבות זאת בצורה הזאת - הן נועדו ״למכור״ את המוצר, ולכן דרך ההצגה שונה, אבל הרעיון זהה. אם השיטה מבוססת ק20, כמו אצלך, זה הזמן לכתוב את זה.
ההצגה הזו צריכה להיות קצרה יחסית.

השלב הבא הוא בד״כ הצגת אווירת המשחק והעולם, בהנחה ויש כזה. אישית, אני לא מחבב הצגות עולם של 30 עמודים עם פירוט ההיסטוריה מיום בריאת העולם, אבל זה אני.

לאחר מכן עבור לחלק של חוקי הבסיס: הקוביות, פיתרון קונפליקטים, רעיונות כמו יתרון וחיסרון של מו״ד 5 וכד׳ - כל אלו נכנסים כאן.
השיטה שלך שונה במובן הזה שהיא מאוד מבוססת מו״ד, אז זה יהיה קצת מוזר לחזור על מושגים של מו״ד אחד לאחד. אתה רוצה לעשות את זה ברור יותר? תכתוב שהשיטה פועלת כמו מו״ד ותציין מה שונה. את הדברים השונים תן ברשימת מושגים כבר בהתחלה. אל תרחיב, אל תכתיב את הכל, רק תן מושג בסיסי.
לדוגמה: ״דרגות - כמו במו״ד גם כאן יש דרגות, אך הן מוגבלות ל- 8״. נתת פה לכל מי שקורא הבנה מצוינת - אנחנו יודעים מה זה מו״ד, יודעים מה זה דרגה, ויודעים שאצלך זה מוגבל ל- 8.
דוגמה נוספת: ״התקפה, נזק ופציעות - כמו במו״ד גם כאן מגלגלים ק20 לפגיעה, אך מדידת הנזק נעשית באופן שונה ע״י רמות פציעה ולא באמצעות נק״פ כמו במו״ד״. אתה יכול גם לתת עכשיו הגדרות נוספות של פציעות, של קוביות ספיגה (שכחתי את השם המדויק שנתת לזה…) ועוד.
מילון מונחים מקוצר הוא דבר מאוד מקובל בעמודים הראשונים של שיטות משחק.

החלקים הבאים כבר תלויים בך, אך בד״כ יש הצגה של יצירת הדמות, ובסופה ציוד.
אחר כך בד״כ מגיעה חלק הקרב, קסם וכל מה שתרצה.
 

האיש הצעיר

פונדקאי ותיק
אני מחפש שחקנים למשחק פליי טסט בשיטה, ככל הנראה במשחק טקסט.
מוכן לעזור לשחקנים ללמוד את השיטה צעד אחרי צעד.
פתוח להצעות עבור הרקע למשחק, אני חושב שהכי פשוט יהיה לשחק לורד בהיר שיוצא למסע ציד.
מחפש אחד עד שלושה שחקנים.
למעוניינים ניתן לפנות אליי בפרטי דרך הפורום.
 

האיש הצעיר

פונדקאי ותיק
אני מבין שלא קראת את הסדרה.
בכל מקרה, לעניין: גם אם לא קראת את הסדרה אתה יכול לשחק בעולם ובשיטה, וצ'ול זה יצור דומה לסרטן גדול בעל קונכייה בגודל מתאים, שמשמש לא אחת ברושאר למשיכת עגלות ומשאות באופן כללי.
הם יכולים לשרוד סערת אימים בתוך הקונכייה, ואם תעמוד בצד נגד הסער שלה תהיה לך הגנה מסוימת מפני הסערה.

אם שאלת לגבי צ'ולי בריל, אלה יצורים שהם לא בדיוק צ'ולים, הם יותר קטנים (צ'ול עם קונכייה הוא בגודל של בערך 4 מ' על 2 מ') והקונכייה שלהם חלשה יותר, וכאמור - הלב שלהם הוא אבן בריל שמגיע לגודל של בין סמן ל10 ברואימות, תלוי בגילו של צ'ול הבריל.

עוד משהו: השאלה היא בקשר לפליי טסט או שקראת את המונח בספר החוקים ולא הבנת?
 

האיש הצעיר

פונדקאי ותיק
קראתי בספר החוקים, אני אישית מכיר צ'ולים מאוגדני מפלצות למיניהם [אנשי צדפה מוזרים] אבל רציתי לוודא שמדובר באותו הדבר [והתשובה היא לא].
נחמד לדעת שמישהו קורא. תודה!
העולם של רושאר לא כולל מפלצות כמעט (סוג המפלצות הכמעט יחיד הוא צדפי על, מין סרטן ענק מכוסה בשריון עם אבן לב גדולה מאוד, והוא יכול להרוג מאות אנשים - אפילו נושא רסיס או שניים).
מה זה לבני שדרה [בזה לא נתקלתי אף פעם]
לבן שדרה (הוא מוסבר בסוף החוברת, אם אני לא טועה) הוא סוג של צדף-על פחות, הוא בעל טפרים ושיניים חדות מאוד, הוא משמש כמטרת ציד מקובלת בקרב המעמד השליט ברושאר.
הוא נראה כמו דרקון בלי כנפיים, עם חלקי עצם חדים לאורך הגב. הנחיריים שלו גדולים מאוד והעיניים שלו קטנות מאוד, הוא אוכל בשר של חיות אבל אינו בוחל בבשר אדם, ומסתמך על חוש הריח שלו לציד.

אני אנסה להעלות מאוחר יותר תמונה בשחור לבן של לבן שדרה, עם הסברים על אורח חייו בצדדים.
 

האיש הצעיר

פונדקאי ותיק
נשמע מגניב ממש, אשמח לבדוק את זה.
תודה!
כמה עדכונים בנוגע לשיטה, אם תהיה מעוניין:
אני מחפש שחקנים למשחק פליי טסט בשיטה, לא חייבים להכיר את השיטה לעומק קודם. מחפש אחד עד שלושה שחקנים.
כאן בפורום יש משחק בשיטה, עם השפעה של הקוראים על ההתרחשויות במשחק - מוזמן להציץ ולהגיב.
כאן יש דף דמות לשיטה, עם נושא לדיונים עליו.
כאן יש סקר על איזה סוג עדכונים תרצו לראות בשיטה, אני משתדל להעלות עדכון אחד בכל יום.
סליחה אם יש עודף מידע :)
 
Top Bottom