• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

שליטים ושדים [שו"ש 43]-משפחת קוזיניר

לכל מסעדה בעלת שם שמכבדת את עצמה,יש טבח ראשי שמתפאר בכך שהוא התלמד/עבד/עובד בשביל משפחת קוזיניר.גם חלק מהטבחים בפונדקים הזולים ובמסבאות טוענים כך,אבל זה הרבה פחות סביר.אבל מי אלו משפחת קוזיניר?
בקיסרות טידאן שמעבר למדבר הגדול,יש עשר משפחות אצולה חזקות.השנייה הכי חזקה(אחת אחרי משפחת המלוכה) היא משפחת קוזיניר.כל מי שישמע איך הכוח שלה התחיל יצחק למספר בפנים ולא יאמין לו.טוב,זה מובן,משום שאת עושרה ואת עוצמתה השיגה המשפחה באמצעות...בישול.

אבי המשפחה,לימאס קוזיניר,שלפני שלושים שנה היה סתם מתלמד אצל טבח במסעדה,החל להתעניין אז בבישול מאכלים אקזוטיים מיצורים מוזרים למיניהם.הוא החל להמציא מתכונים משל עצמו ממוצרים שונים ומשונים,והמנות שלו הפכו להיות מאוד פופולאריות.
במהרה הוא הגיע לדרגת הטבח הראשי במסעדה,אבל הוא לא הסתפק בזה.הוא החל לבשל לכל מיני אנשים חשובים למיניהם,ואפילו לכמה דרקונים מהמזרח.הוא קיבל שכר נאה מאוד על בישוליו,אבל זה לא היה הדבר היחיד שהוא השיג.

בעודו מבשל במטבחי הטירה או הארמון שהוזמן אליהם,הוא שמע את כל הרכילות המלוכלכת שהמשרתים דיברו עליה במטבח.בעזרת הלחישה באוזן הנכונה של אציל מסויים,הוא היה יכול לקבל סוד אחר בתמורה.
לאט לאט הוא החל לצבור עוד ועוד כסף ועוצמה שהבישולים והרכילויות הקנו לו,והוא קנה לעצמו אחוזה קטנה.לימאס הקים משפחה,והחל לחשוב במרץ איך להגדיל את כוחו.הוא החל להכשיר המוני טבחים,שהחלו לעבוד בכל מיני מסעדות ברחבי היבשת,ושם גילו לו את כל הרכילויות החמות של הסועדים,וגם את הסודיות ביותר.הרי מי ישים לב לטבח שעסוק בעבודתו?

הוא טווה את רשת ה"ריגול" הזאת במיומנות,קונה באמצעות הסודות האלו עוד כסף ועוצמה,וגם חברים חזקים.כשגילה את תוכנית ההרעלה של יורש הכס של טידאן,מיהר לימאס להודיע לו על כך,כשהוא בטוח שיקבל תגמול הולם.
והוא לא טעה.יורש העצר היה כל כך אסיר תודה עד שהוא מינה אותו ואת כל צאצאיו להיות השפים הרשמיים של ארמון המלוכה,והעניק לו אדמות רבות לצד התואר אציל.
כשהוא מצוייד במענקים האלו,התיישב קוזיניר סופית בקיסרות,מפקח על רשת הטבחים שלו משם.
היום,עשרים שנה אחרי המענק,משפחת קוזיניר כנראה יודעת כל סוד מלוכלך(או לא) של מישהו מספיק חשוב,והיא מוכנה למסור את זה,תמורת המחיר הנכון.כלי כזה הוא רב עוצמה,במיוחד כשאתה אציל.
בני המשפחה:
האב,לימאס קוזיניר-גבר בן 51,נמרץ מאוד שתמיד אוהב לנסות מתכונים חדשים.הוא פחות מהוגן משאר חבריו האצילים עם התחביבים ה"פשוטים" שלו ובדרך כלל לבוש כאדם פשוט,ולא כמו אציל,אבל למי אכפת,שיש לו כל כך הרבה כסף?
אישתו של לימאס,ריסה קוזיניר-אישה בת 45,שהתרגלה בקלות לחיים כאצילה.היא מעודנת הרבה יותר מבעלה,ויש שאומרים שיש לה קשרים אפילו בטריטוריות הנוודים במזרח.היא דווקא מחבבת להכין יינות שונים,שתמיד יגררו שבחים אינסופיים מפי שותיהם.
הבן הבכור,סיסראק-בחור צעיר בן 17,שירש את רוב תכונותיו מאביו.הוא בליין לא קטן,ובחצר המלוכה יש כבר שמועות על כמה שערוריות שלו,למרות שמעולם לא הוכיחו אף אחת כזאת.
הוא צייד מצויין,ונוהג לצוד את כל מה שהוא מבשל.
הבן הצעיר,חגאר-ילד בן 10,ואולי היחיד במשפחה שלא מבשל,עדיין.
הוא מעדיף בהרבה ללמוד סיף או ירי בקשת מאשר לבשל,אבל בדרך כלל עוזר לאחיו הגדול להשיג את המצרכים שהוא צריך לבישוליו.

רעיונות לשילוב:
1)הדמויות מנסות להשיג מידע חשוב מאוד,והן צריכות אותו מהרשת הרחבה של המשפחה.
2)המשפחה גילתה על הדמויות משהו שהן לא רוצות שיגלו,ועכשיו עליהן לשכנע את המשפחה לא למסור את המידע לאויביהן.
3)הדמויות סתם אוכלות ממאכלי הטבחים שהוכשרו אצל לימאס,שזה בדרך כלל מתבטא במאכלים לא שגרתיים בכלל כמו נחש ים צלוי בתוספת ביצת עוף חול מאודה ועוד...תנו לדמיון להתפרע!
4)הפוך על הפוך! הדמויות גילו משהו על המשפחה שזאת לא רוצה שיוודע ברבים,והיא תעשה הכל כדי שהמידע לא יתגלה-משכנוע בכסף או איומים ועד טבחים נינג'ות שמנסים להתנקש בדמויות...

ביקורות?
 
חזרה
Top