• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

שליטים ושדים [שו"ש 37 ] הקטמבטובות של אוטיק

( חצי אפוי, ככה)

אוטיק היה בעל פונדק - לא משנה איפה, יכול להיות שהוא היה הבעלים של חאן דרכים מבודד, פונדק עתיק על עץ אלון בעיירה שקטה או בית הומה שבטבורה של עיר הומה - הוא היה מרכז החגיגה, ותמיד היה אצלו שיכר טוב, אוכל טעים ( מי אמר תפוחי אדמה מתובלים ולא קיבל ?), הכנסת אורחים בחיוך והמון המון אקשן.
וזה שהוא כבר מת ?
טוב, זה לא ממש מפריע לו.

אוטיק זכה למה שהרבה הרפתקאנים לא מקווים שיקרה להם - הוא זכה למוות רגוע בשנתו, ולפני שהוא מת, הוא השביע את יורשיו של הפונדק שאף אחד לא יהיה עצוב, או פיכח בהלוויה שלו.
או אחריה.
הוא נקבר בקבר תת קרקעי, וגם שם התחיל לשעמם לו בשלב מסויים, אז מי שמגיע לקבר ההוא ימצא שלדים מרכלים, משחקים במשחקי מזל ( קוביות כדוגמא, עצמות לא ממש חסר שם!) ובאופן כללי צמאים לחברה ( שההרפתקאנים יאלצו לספק), לרכילויות וסיפורים חדשים , אחרי הכל, הם שם הרבה מאוד זמן וקצת מתחיל לשעמם להם.
 
נשמע כמו אחלה הפתעה לחבורת ההרפתקנים שירדו לזחילת מבוך בקבר שלו. :D

איפה הוא נקבר, בעצם? גם אם הוא נקבר עם אנשים אחרים, קצת מפתיע שבעל פונדק פשוט זכה להיקבר בקטקומבות תת קרקעיות. הייתי מצפה למשהו זול יותר.
 
אוטיק המקורי ? אני חושדת שהוא נשרף ביחד עם הפונדק שלו :(

אבל חשבתי על הקטמטובות של פריז בעיקר - קברו שם אנשים בזמן המגיפה הגדולה - זה לא בדיוק קבר מהודר סטייל סקיירים, אלא יותר כמו " המממ.... יש לנו המון גופות, בואו נאחסן אותם בביוב" .
 
חזרה
Top