• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

שדרוג הפורום ל Xenforo הסתיים בהצלחה

חדש בפורום - עוד תגים ומדריך הוספה
אחד מהפיצ'רים המגניבים שהיו בפורום הקודם זה יכולת של משתמשים לבחור תגים שמשקפים את מה שאתם אוהבים - סוגי משחקים, דמויות שאתם אוהבים לשחק, תחביבים אחרים ועוד! גם הענקו תגים למשתמשים בעלי תרומה מיוחדת לפורום.
בפורום החדש התגים נשארו, אבל עליכם לבחור מחדש את התגים שלכם - והבאים ממגוון כמעט כפול לעומת הפורום הקודם! אתם מוזמנים להתרשם מהמבחר בעמוד תגים.
התגים החדשים מופיעים במספר מקומות בפורום:
  • אם אתם גולשים מהמחשב או בטאבלט, התגים המועדפים (חמישה במספר, לבחירתכם) יופיעו בכל הודעה של המשתמש.
  • כאשר אתם לוחצים או מחזיקים את העכבר מעל שם המשתמש בכל מיקום בפורום, מופיע חלון עם פרטים נוספים על המשתמש - כולל התגים המועדפים שלו.
  • בעמוד של כל משתמש שבחר או קיבל תגים, מופיעה לשונית ייעודית בשם "תגים". שם תמצאו רשימה מלאה של התגים של המשתמש.
  • בעמוד העזרה של התגים (קישור למעלה), בכל תג מופיע אייקון קטן ולידו מספר - כמות האנשים שיש להם תג זה. אם תלחצו על האייקון או המספר, תראו את הרשימה המלאה של האנשים.
איך מוסיפים תגים לפרופיל שלכם?
הדרך להוספת תגים דורשת עוד צעד אחד נוסף בהשוואה לפורום הקודם. כדי להוסיף תגים, עליכם להיכנס לפרטי המשתמש שלכם, שם תמצאו את כל התגים עם Checkbox ליד כל אחד מהם. כדי להוסיף תג, עליכם פשוט לסמן אותו. חשוב לדעת שהפורום לא מעדכן מיידית את התגים שלכם, התהליך יכול להימשך עד שעה.
add-badges.JPG
פעולה נוספת שתוכלו לבצע עם התגים, היא לבחור את התגים המועדפים שלכם. על-מנת לעשות זאת, עליכם להיכנס לעמוד המשתמש שלכם, ללשונית תגים. שם ליד כל תג מופיע סמל של רמקול קטן. בלחיצה עליו, תהפכו את התג למועדף והוא יופיע במיקומים שפירטתי לעיל. ניתן לבחור עד חמישה תגים מועדפים.
badges-star.JPG

חדש בפורום - תודות ונק"ן פורום
לפני השדרוג התייעצנו איתכם האם להוסיף סוגים חדשים של תודות (או רגשות) לפורום. קודם, הייתה רק הבעת תודה. כעת ניתן גם להגיב עם "אהבתי" או "משעשע". שימו לב שכל התגובות הן חיוביות, מתוך בחירה מודעת - כולנו חברים בפורום :)
כדי להגיב עם "אהבתי" או "משעשע" צריך פשוט לרחף עם העכבר מעל התודה או בלחיצה ארוכה בטלפון החכם, כמו בכל פלטפורמה אחרת.
כשהוספנו את זה לפורום, ראינו גם כי הוא סופר את כמות התגובות שכל משתמש קיבל. חשבנו שיהיה מגניב שבמקום לקרוא לזה בשם משעמם כמו "תודות" או "רגשות" לחזור לשורשים שלנו! ולכן קראנו לזה נק"ן פורום :fire:
את נק"ן הפורום של כל אחד מכם תמצאו גם בחלון הקופץ של המשתמש וגם בעמוד של המשתמש.
כמובן שזו לא תחרות, אלא פשוט דרך מגניבה נוספת להגיד לכם תודה.
 
חדש בפורום - שיפור מנגנון ההתראות
רוצים לעקוב אחרי תוכן שכתבתם או שמעניין אתכם? בשביל זה יש התראות לכל מיני דברים.
ההתראות העיקריות מתחלקות לסוגים הבאות:

  • כשמצטטים אתכם בהודעה.
  • כשאומרים לכם תודה (איזה כיף!)​
  • כשקיבלתם תג חדש.​
  • כשיש הודעה חדשה בפורום או נושא שאתם עוקבים אחריו.​
אני רוצה להרחיב בעיקר על הבולט האחרון - היום, כברירת מחדל, ברגע שכתבתם נושא חדש או הודעה בנושא אתם מתחילים לעקוב אחריו.
אפשר גם להרשם לכל נושא או פורום שמעניין אתכם, על ידי בחירה בצד העליון של המסך:
watch-thread.JPG
בהעדפות שלכם תוכלו לשלוט על שני דברים עיקריים: האם אתם מתחילים לעקוב באופן אוטומטי אחרי נושאים שיצרתם ו/או שכתבתם בהם הודעות (ברירת המחדל היא שכן) וגם האם אתם מקבלים התראה רק דרך הפורום או גם במייל (ברירת המחדל היא רק דרך הפורום).
אפשרות חשובה נוספת היא לקבוע את ההעדפות שלכם במקרה שמתחילים איתכם שיחה חדשה או שאתם מקבלים הודעה חדשה בשיחה קיימת. כאן ברירת המחדל היא גם התראה בפורום, וגם קבלת מייל - שימו לב שזה בעצם אומר שאם למשל אתם מחפשים שחקנים, ברגע שמתחילים איתכם שיחה, גם תקבלו על כך מייל.

חדש בפורום - התראות פוש
חידוש נוסף בפורום הוא התראות פוש :mrgreen: או בלעז Push notification. אם נכנסתם לפורום מאתמול, ראיתם הודעה בחלק התחתון של המסך שבו הפורום מבקש ממכם אישור להפעיל התראות פוש (נדרש לאשר בכל מכשיר שבו אתם מעוניינים לקבל). התראות אלו בעצם מאפשרות לכם לקבל בצורה נוחה וקלה עדכונים מהפורום, והן פעילות כיום בטלפונים חכמים עם מע' הפעלה אנדרואיד ובמחשבים שולחניים. לצערנו, עקב מגבלות iOS בתמיכה בפרוטוקול Push, זה זמין נכון לכיום בiOS.
אישית, אני מוצא שזה ממש מקל לי על החיים :)
כמובן שגם על זה תוכלו לשלוט בהעדפות החשבון שלכם, ראו את המסך:
watch-setting.JPG
ניתן לסמן ליד כל סוג של התראה האם לקבל אותה בפורום או בפוש - כך ניתן לשלוט בקלות ובנוחות על ההתראות שאתם מקבלים.

חדש בפורום - שיפור הפרטיות ו 2FA
כמו תמיד, הפרטיות שלכם חשובה לנו - לכן למשל אין לנו פרסומות בפורום, וללא כל מיני עוקבים של Facebook ושות' שמנסים לדלות עליכם מידע, רק נתונים אנונימיים לניתוח ביצועי הפורום.
כמו תמיד, אפשר להגדיר האם אתם נסתרים כשאתם גולשים בפורום, אבל מעבר לכך גם תוכלו לבחור להציג או לא להציג פרטי מידע נוספים עליכם בעמוד הפרטיות במשתמש שלכם.
privacy.JPG
הערה בנוגע לימי ההולדת - מסיבה לא ברורה, לא ניתן לשנות היום יום-הולדת אחרי שהזנתם אותו, מי שמעוניין, מוזמן לפנות לאחד מחברי הצוות ונשמח לעזור.

פיצ'ר נוסף שנועד לשמור עליכם, הוא הוספת אפשרות ל Two Factor authentication בפורום. זו שיטת אבטחה מתקדמת למניעת פריצות לחשבון שלכם ומתבססת על כך שלא מספיק לדעת את הסיסמא ואת שם המשתמש כדי להכנס לחשבון אלא נדרש אמצעי זיהוי נוסף.
ניתן להגדיר זאת תחת הלשונית של סיסמא ואבטחה, כאשר ניתן לבחור שימוש באימייל או באפליקציה כדי לאמת את החשבון שלכם.
privacy-2fa.JPG
כדאי להשתמש ב 2FA רק אם אתם באמת יודעים איך להשתמש בזה, אם תאבדו גישה לאמצעי הנוסף של האימות לפורום, תחסמו מגישה למשתמש שלכם (אם כי תמיד ניתן לשלוח לנו בקשה לעזרה).
וטיפ לפני סיום - אני לא חושב שפורום הפונדק הוא בהכרח מקום שמצדיק שימוש ב 2FA, אבל ממליץ לכל מי שיש ווצאפ, תפעילו שם 2FA! יש המון מקרים של פריצות לחשבונות ווצאפ אם אתם לא מגנים על עצמכם.
 
מה חדש - עורך תוכן מתקדם
זה שיפור משמעותי שרובכם אם לא כולכם כבר שמתם לב אליו, ברגע שאתה רוצים לכתוב הודעה. בפורום הקודם היתה לנו תגובה מהירה ועמוד ייעודי לשליחת תגובה - בפורום החדש, הכל נמצא באותו המקום.
חלון התגובה המהירה מכיל הרבה אפשרויות חדשות ובין היתר:

  • רואים מה שכותבים - ברגע שאתה בוחרים להגדיל גופן, לשנות צבע, להדגיש טקסט או לשלב טבלה, אתם רואים הכל. זה השיפור המשמעותי ביותר.
  • מבחר כלים חדשים - מעכשיו ניתן לשלב טבלאות בהודעות שלכם, הרבה יותר קל להכין רשימות ממוספרות או בבולטים של תוכן, הטמעת אימוג'י בקלות, שילוב קוד וטקסט מוסתר, יישור טקסט בקלות וכך הלאה.​
  • שמירת טיוטות - הפורום שומר טיוטות אוטומטית כל 60 שניות. כך שאם בעבר המחשב היה עושה ריבוט, או הקישור לאינטרנט היה מתנתק והייתם מאבדים את ההודעות, כעת ההודעות נשמרות למשך 24 שעות. זה אפילו עובד אם אתם מתחברים ממכשיר אחר!​
  • מידע נוסף מקישורים - כשאתם מדביקים קישור בפורום, הוא מציג תקציר של האתר אליו אתם מקשרים, על-בסיס מידע Open Graph, בדומה למתבצע בטוויטר ובפייסבוק. בתור Fallback הוא מציג את הכותרת של העמוד. אם אתם רוצים לעקוף את זה, יש להשתמש באייקון של קישור, ולרשום ידנית את הכותרת הרצויה.​
  • הפיצ'רים הישנים עדיין כאן - ציטוטים במספר רמות, רק שהפעם אם הטקסט ארוך מדי, הפורום יקפל אותו עצמאית, הצגה של תוכן מיוטיוב, ספוילרים ועוד.​
  • אם התחלתי לדבר על ציטוטים, יש למעשה שלוש אפשרויות לצטט: בשורה מתחת לכל הודעה יש כפתור של תגובה עם ציטוט וגם +ציטוט. האופציה הראשונה פשוט מתחילה תגובה עם הציטוט. האופציה השניה מאפשרת לכם לצוטט מספר הודעות, כאשר סיימתם פשוט לחצו על הכפתור "הוספת ציטוטים" בתחתית חלון התגובה המהירה. לבסוף, תוכלו לסמן טקסט מכל הודעה ואז לבחור באותן שתי אפשרויות לציטוט.​
  • וכבונוס נחמד, אם מישהו אחר כתב הודעה חדשה בנושא בזמן שאתם כותבים תגובה משלכם, תראו על כך הודעה ואפשרות לרענן את העמוד לפני שאתם שולחים את התגובה שלכם.​
  • לבסוף, אם תרצו לראות את ה BBcode גלגל השיניים בקצה של שורת הכפתורים מאפשר לכם לראות אותו.​
כהערה, עד סוף השנה אנחנו מתכננים לשדרג לגרסה 2.2 של XF, שם יש מספר שינויים לסרגל הכלים של עורך התוכן.

מה חדש - שיפור הוספת קבצים ותמונות
באינטרנט המודרני, הוספה מהירה ופשוטה של קבצים ותמונות היא פיצ'ר בסיסי, וב XF יש שדרוג מהותי ליכולות הללו.
ניתן להוסיף קבצים ותמונות במספר דרכים:
  1. גרירה של הקובץ לתוך חלון העריכה - זמין במחשב.
  2. לחיצה על הכפתור הוספת קבצים - זמין במחשב ובטלפונים חכמים, שם תוכלו לבחור בקובץ שמור, בתמונה מאלבום התמונות או לצלם תמונה.
ניתן להוסיף עד עשרה קבצים / תמונות להודעה, כל אחד מהם בגודל של עד 750KB מסוגים של תמונות וקבצי PDF.
כאשר אתם מוסיפים קובץ, אפשר להציג אותו במספר דרך: בתור קובץ מצורף להודעה, או בתור קובץ מוטמע בהודעה. את ההטמעה ניתן לבצע או בתור קובץ מוקטן, כפי שעשיתי ברוב הנושא הזה או בתור קובץ מלא.
attachments-manage.JPG
עוד פיצ'ר חדש ומגניב הוא שכל תמונה שלא מוצגת בגודל מלא (או שהמסך שלכם קטן מדי מכדי להציג אותו) בלחיצה על הקובץ יקפוץ חלון מודאלי עם התמונה - תוכלו לעשות זום לתמונה, וגם ניתן לעבור כך בין כל התמונות המצורפות.
attachments-lightbox.jpg
מה חדש - קל לפרסם נושאים חדשים
בנוסף לאופציה הקלאסית של פרסום נושא עם כפתור ייעודי, בפורום החדש אנחנו הופכים את זה לקל יותר לפרסם נושא חדש.
אם אתם נמצאים כל פורום שהוא, בראש הפורום תמצאו שדה שמאפשר לך להקליד נושא חדש, ברגע שאתם מתחילים להקליד את הנושא, עורך התוכן יפתח ותוכלו להמשיך את כתיבת הנושא, עם כל האפשרויות המגניבות של עורך התוכן החדש, ולשלוח אותו מבלי לעבור לעמוד אחר.
new-topic-fo.JPG
בעמוד של רשימת הפורומים תמצאו גם כפתור חדש של פרסום נושא, ברגע שתלחצו עליו רשימת הפורומים תקפוץ וברגע שתבחרו אחד מהם, תעברו לחלון כתיבת הודעה באותו הפורום.
new-topic.JPG

ומה חדש קטנטן - אם שמתם לב מהיום אורחים לא יכולים יותר לפרסם הודעות בפורום. אנחנו חושבים שזה הגיוני וסביר שמשתמשים יפתחו חשבון (אנונימי) כדי לפרסם הודעה, דבר שגם מקל על כולנו.
בגרסה הבאה של הפורום, תחזור אפשרות לכתוב הודעות לפני שאתם נרשמים, אך לפני שליחת ההודעה יש להשלים את הרישום לפורום - מה שגם יעודד נושאים של משתמשים חדשים, וגם את ההרשמה שלהם לפורום.
 
tkhag1 tkhag1 בדיוק פרסמתי מה חדש על העורך החדש, אין אפשרות לעבור לחלון ייעודי לכתיבת תגובה, אבל כן אפשר לעבור אליו בעת כתיבת נושא חדש.
שמת לב לכך שבעת כתיבת תגובה, ככל שאתה כותב עוד ועוד שורות, החלון לכתיבה הולך וגדל. אני מוצא את זה מאוד נוח.
 
יש לנו עוד רשימה ארוכה של דברים לסדר בפורום, כולל השדרוג ל 2.2. אם אני אופטימי, יקח לנו עד סוף נובמבר להשלים את הכל...
אם אחרי שנסיים, זה עדיין יפריע לך, תעלה את זה שוב ונבדוק את האופציה. כמובן שגם צריך להבין האם יש מספר משתמשים שיותר נוח להם לעבוד עם העמוד הנפרד לשליחת תגובה.
 
מה חדש - סימניות
לעתים קרובות (או רחוקות, תלוי בכם) יש הודעה נושא ממש מגניב שאתם רוצים לשמור כדי שתוכלו לשאוב ממנו השראה בעתיד או לזכור למשחק הבא שלכם. אז איך עושים את זה? הגישה שכולם מכירים, זה לשמור את זה בדפדפן שלכם: בין אם ברשימת הקריאה ב Iphone, בתור סימניה בגוגל כרום או במועדפים במחשב. זו דרך אחת, והיא דרך טובה.
אבל עכשיו, הפורום גם מציע לכם דרך לשמור את התוכן שמעניין אותך ואתם רוצים להשתמש בו בעתיד על-ידי סימניות. היתרון הגדול בשמירה בפורום, שזה תמיד יישמר, ללא קשר למכשיר בו השתמשתם כדי לקרוא בפורום באותו הרגע - אז אם אתם קוראים בפורום בטלפון החכם, אבל מריצים עם מחשב, עכשיו אין בעיה - הסימניה תישמר בשניהם.
איך עושים את זה? פשוט. בראש כל הודעה (לא נושא) יש שורת מידע, ובצד השמאלי שלה יש סמל של סימניה (מימין למספר ההודעה ומשמאל לכפתור השיתוף) - ברגע שתלחצו עליו, יופיע התפריט הבא:
bookmark-save.jpg
אתם יכולים גם לרשום תוכן לסימניה, כך שתבינו בקלות על מה מדובר ולתת לסימניה תוויות כדי שתוכלו למצוא אותו בזריזות באותו תפריט, תמצאו גם את כפתור המחיקה של הסימניה.

עכשיו, עולה השאלה כמובן איך אתם מוצאים את הסימניות שלך - פשוט וקל. תלחצו על שם המשתמש שלכם בתפריט העליון, שם תגלו שבנוסף ללשונית "החשבון שלך" יש עוד לשונית בשם "סימניות" שמרכזת את כל הסימניות ששמרת לעצמכם. ניתן לסנן בקלות באמצעות תוויות.
bookmark-list.jpg

מה חדש - שיפורים לפורום חיפוש שחקנים וקבוצות
פורום חיפוש שחקנים הוא פורום מיוחד, בכך שלא מדובר בפורום רגיל עם נושאים והודעות, דיונים וחילופי-דעות אלא הוא פורום שמשמש כלוח מודעות. לכן החלטנו לנצל את הפיצ'רים החדשים שיש בפורום כדי להפוך אותו ליותר טוב ולהקל עליכם למצוא חבורה חדשה או שחקנים נוספים.
ראשית, הוספנו סדרה של ארבע תוויות ייעודיות לפורום - חיפוש שחקנים, חיפוש מנחה, חיפוש חבורה. תוויות אלו ברורות מאליו. התווית הרביעית היא "מצאנו!", כשהכוונה היא שפותח הנושא יכול לסמן את הנושא בתווית זו וכך אנשים יידעו שהמודעה אינה רלוונטית יותר.
שימו לב שחובה לבחור תווית להודעה בפורום זה.
הפיצ'ר השני שהוספנו הוא שימוש בשדות מותאמים אישית לנושאים. מדובר למעשה בשדות מידע נוספים שאפשר לקבוע להם תצורה מתאימה. בחרנו להוסיף שתי שדות לפורום:
1. שדה של טווח גילאים, כך שכל אחד ירשום מה הגילאים הרלוונטים למודעה.
2. שדה של מיקום פיזי ו/או פלטפורמה - כדי שלא תשכחו לציין באיזה איזור גיאוגרפי מדובר ואם מדובר במשחק וירטואלי, שתוכלו לציין זאת וגם פלטפורמה מועדפת אם יש לכם.

כמובן, זה לא בא להחליף את הפירוט בהודעה עצמה, אלא פשוט להקל עלינו ועליכם את מציאת השחקנים.
find-players.JPG
שינוי נוסף שמהיום חובה להיות משתמש רשום בפורום כדי לפרסם נושא או תגובה - דבר שגם יקל עליכם ליצור קשר. אתם יכולים להגיב בנושא או לפתוח בשיחה (הודעה פרטית) עם כותב המודעה, כאשר ברירת המחדל היא שהוא או היא יקבלו מייל במקרה זה.

מה חדש - סולם משתמשים
בפורום הקודם, לא היו לנו דירוגים למשתמשים. במקום זאת, מתחת לתמונה של כל משתמש היה שלל מידע שרובו לא ממש רלוונטי - כמות ההודעות שלו, מאיפה הוא מגיע, מתי הוא הצטרף לפורום, על כמה תשובות הוא ענה וכך הלאה. כל זאת הוחלף בפורום החדש בשורה אחת בלבד, והיא תואר המשתמש.
התואר נקבע בפשטות, לפי כמות ההודעות - ככל שיש יותר הודעות, המשתמש עולה בסולם. משתמש מתחיל בפונדקאי צעיר, ב-10 הודעות הופך לפונדקאי מהשורה, ב-100 לפונדקאי פעיל וב-250 לפונדקאי ותיק. נכון, אם מישהו מכם ממש רוצה להיות פונדקאי ותיק, הוא יכול להתחיל להספים, אבל אל חשש - גם עומדים לרשותנו שורה שלמה של אמצעים משוכללים כנגד משתמשים שעוברים על חוקי הפורום :)
אם בכל זאת אתם רוצים לדעת יותר פרטים על משתמש (למשל כמה נק"ן פורום יש לו) אתם יכולים ללחוץ על שם המשתמש (כמעט בכל מקום בפורום שמופיעים שמות) ויקפוץ לכם חלון עם פרטים נוספים על אותו משתמש.

מה חדש - חברים ונודניקים
טוב, זה לא באמת חדש, גם היה בפורום הקודם - אבל בפורום הזה יש לזה מעט יותר משמעות. בעיקר שבעמוד של כל משתמש מופיעים החברים שהוא סימן ככאלו, ומי סימן אותו כחבר.
לא מאוד מרגש, אבל בכנות - גם לא מאוד מעניין אותנו כפיצ'ר. כולנו חברים.
 
רק שאלה קטנה: למה יש הטבות למי שמשלם כסף?
כי השרתים והתוספים עולים כסף, כמובן. ההיענות נבדקה, ומספר אנשים כבר אמרו בעבר שאם הם היו יכולים הם היו שמחים לתמוך, אז עכשיו האופציה קיימת.
 
למה יש הטבות למי שמשלם כסף?
מסקרן אותי, איזה הטבות קיימות?
ואני מאוד מסכים עם Nextorl. כל עוד לא פוגעים בכלל המשתמשים, אלא מוסיפים הטבות לתורמים - זה מבורך. אל תשכח וולף שהכסף הזה בסופו של דבר חוזר אליך (בתור משתמש של האתר).
 
מה חדש - הצבא של ויני
לפני כחודשיים התחלנו לעבוד על השדרוג של הפורום, כשהבחירה הראשונה שלנו הייתה התוכנה של הפורום - בחרנו ב- Xenforo. כמו שהזכרנו בתחילת התהליך, לא מדובר בתוכנה של Open Source אלא בתוכנה מסחרית בעלת רשיון שנתי שנדרש לחדש כל שנה.
העלות של התוכנה מצטרפת לעלות של השרת, בסדר-גודל של כאלף ש"ח בשנה. עד היום אני מממן את העלויות, ואין לי בעיה להמשיך בכך, אבל חשבנו על דרכים לאפשר לעוד אנשים לתמוך.
היה ברור לנו שאין לנו כוונה להוסיף פרסומות לאתר או לפורומים, שזהו מקור ההכנסה העיקרי של מרבית האתרים באינטרנט. חשבנו לרגע קט על שימוש במימון המונים מסוג כלשהו אבל המחשבה חלפה חיש מהר - יש לי ניסיון עם מימון המונים, וההשקעה בהקמת קמפיין והרצה שלו היא אדירה.
אז ראינו שאחד הפיצ'רים החדשים בפורום הוא שדרוגי חשבון, וההשראה הגיעה במקום מסוים מהאתר www.enworld.org - שם המשתמשים באתר גם יכולים לתמוך בו.
אז החלטנו להציע לכם את אותה האפשרות, וכך לעזור לנו לתמוך בפונדק. התמיכה היא כמובן בהתנדבות, ולא משפיעה על השימוש באתר. מי שתומך מקבל דברים מגניבים אך לא משמעותיים:
1. תג מגניב של "הצבא של ויני" (כן, זה השם של התומכים בפונדק)
2. אפשרות להוסיף תמונה בחתימה
3. בעתיד (הקרוב) אפשרות להוסיף תמונת פרופיל בעמוד המשתמש.

אז אם אתם רוצים להצטרף לצבא של ויני, תוכלו לעשות זאת בתפריט של שדרוגי חשבון:
account-upgrade.JPG
בעמוד של שדרוגי חשבון יופיע קישור לתמוך באתר (בעלות של 29 ש"ח בשנה, סכום שחשבנו שהוא סביר - סט קוביות בשנה). התשלום הוא דרך פייפאל, כשאפשר לשלם גם באשראי.

בזה תם ונשלם סדרת העדכונים על הפיצ'רים החדשים בפורום, עד לשדרוג לגרסה 2.2.
תודה לצוות הנהדר של האתר ותודה לכם.
 
באמת תהיתי איך החלטתם על המספר 29 :)
שמח לתת לפחות את התמורה הסמלית הזאת. אני לא חושב שהייתי יכול להעריך בכסף את ההנאה שקיבלתי מהפונדק העשור האחרון.

עריכה ושאלה: איך ה"נודניקים" פועלים בגרסה החדשה? כי יש לי משתמש שנמצא ברשימת הנודניקים, חלק מההודעות שלו אני לא רואה ואת חלקן אני כן רואה (ייתכן שאלה ההודעות שנעשו להם "לייק" אבל אני לא בטוח בכך), בנוסף לכך אני יכול לראות שמישהו ציטט אותן, אבל לא את תוכן הציטוט (אלא אם אני מאפשר זמנית לראות הודעות של נודניקים)
 
עריכה אחרונה:
אם אתה מסמן משתמש אחר כנודניק, להבנתי אתה לא רואה נושאים או הודעות שלו, אלא אם בחרת לראות אותן ישירות, אתה גם לא רואה שמצטטים אותן.
יכול להיות שאם אתה לוחץ על ההודעה ישירות כהודעה שלא נקראה, אז זה כן מראה לך.
מעולם לא השתמשתי בפיצ’ר אז אין לי נסיון אישי.
 
לאחר כמה ניסויים שאני מאמין שרואים הודעות נשלחו על ידי נודניק רק במקרים בהם האתר מנסה לשלוח אותך להודעה האחרונה שנכתבה בנושא ואותה הודעה נשלחה על ידי נודניק.
כאשר נכנסים לנושא מהעמוד הראשי כפי שמוצג בתמונה מטה האתר מנסה להראות את ההודעה האחרונה בנושאצילום מסך 2020-10-17 012841.png
במקרים כאלה יהיה ניתן לראות כי המשתמש הנודניק פרסם הודעה, אך המערכת תדרוש אישור לפני שהיא תציג את תוכנה.
צילום מסך 2020-10-17 012925 (2).png
כאשר נכנסים לנושא מתת הפורום המתאים ולא מהעמוד הראשי ו/או כאשר ההודעה האחרונה אינה מנודניק ההודעות של הנודניק אינן נראות, אבל ניתן לדעת שהן קיימות לפי הדילוג במספר הודעות בנושא.
צילום מסך 2020-10-17 190639.png
במקרה של רצון לראות את ההודעות של הנודניק ישנה אפשרות בתחתית הדף לאשר את הצגת ההודעות של המשתמש הנודניק.
צילום מסך 2020-10-17 013016.png
במקרה בו משתמש שלא הוגדר כנודניק ציטט בהודעתו את המשתמש הנודניק, יהיה ניתן לראות כי המשתמש הנודניק צוטט, אך המערכת תדרוש אישור לפני שהיא תציג את תוכן הציטוט.
צילום מסך 2020-10-18 224946.png

אישור הצגת הודעות מנודניק באחת מהאפשרויות האלה הינה אישור זמני שתקף עד אשר יוצאים מהנושא, ואינה ביטול המשתמש כנודניק בצורה קבועה.
 
עריכה אחרונה:
חזרה
Top