• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

שגעון בגו'נאמור - 4/6 - מו''ד 5 - עץ משחק - נסגר

אז ברוכים הבאים למשחק, nav566, Redcloak, kenruged, אוכל מוות, RandoMage, וThe green gnome!

אתם נמצאים בכיכר העיר אולדסטון, בחגיגה הגדולה לכבוד חג הקציר! הכיכר ההומה מלאה בדוכני אוכל וצעצועים. אבל זו נחשבת חגיגה עגומה. בשנים קודמות אפילו הביאו זיקוקים! אבל בעשרים שנה האחרונות מתפשטת מגיפת השיגעון. כל החולה - נעלם. ללא סימני מאבק, כאילו הלך מרצון! ולאחרונה במיוחד, כי הברון ז'אנסון נעלם! ובכל זאת, אין לגנות את האלה ליירום ולהתעלם מחכה הקציר.
אתה עומד בפינת הכיכר, שותה מהיין האלפי שחולקו בחינם, ופניך מכוסות. אתה מחייך מעט כשאתה שומע את הקול של אדונך, אדון המעמקים: ''כן, אדמונד... זה המקום. פה אתה צריך להיות, בעיר הולדתך... העתיד צופן לך סודות רבים...''
אתה ברחת מאורקי הדם, והגעת לאולדסטון באמצע מסיבה. אתה נמצא בכניסה לכיכר, מתשאה למראה המסיבה המרהיבה.
אתה יושב ליד דוכן המשקאות בנוחות, עם הפנקס ביד, מוכן לפתוח בחקירה על היעלמותו של הברון - וכך גם על היעלמותה של אירמה.
המום מהיעלמותו של אביך, אתה יושב ליד דוכן המזון הראשון שמצאת, מקווה שיהיה שם מזון אלפי. למקרה חירום, יש לך שקיק פטריות מאכל בכיס. לפתע אתה שומע קול אישה קורא לך: ''רוג'ר! רוג'ר!'' אתה מסתובב, רואה את אמך. ''אביך, הוא... נעלם. המגפה תפסה אותו.'' היא מכריזה בדרמטיות.
אתה מסתובב בכיכר, מחפש מישהו שיוכל לתת לך רמזים על היעלמותו של אביך. אתה רואה שני כוהנים שהכרת פעם מהנהנים לכיוונך ומצביעים עליך. אלו הם האח ג'יאון והאח לוקאס.
אתה יצאת מהכפר ריקא לאשטו ברוח הרפתקנית, טיילת ברחבי ממלכת זאנה, ולבסוף הגעת למסיבה באולדסטון. אתה מסתובב בכיכר, מחפש הרפתקאות.
בהודעה הראשונה שלכם: תארו את הדמות. הוסיפו דפ''ד. תארו את מעשיכם. אתם לא מכירים זה את זה אם זה לא היה לכם ברקע (וזה לא היה). אז קדימה, מתחילים!
 
עריכה אחרונה:
"אה, שלום, אמא." אומר האלף בעל השער החום כגזע והעור השחום, שלא היה כל כך מופתע. "אצא לחפש אותו. מתי ראית אותו לאחרונה? איפה?
ואמרו לי משהו על איזשהו יריד (האמת, החלק הזה פחות עניין אותי...) איפה הוא ממוקם?"
 

קבצים מצורפים

  • ללא שם.png
    ללא שם.png
    384.8 KB · צפיות: 32
עריכה אחרונה:
"אה, שלום, אמא. אצא לחפש אותו. מתי ראית אותו לאחרונה? איפה?
ואמרו לי משהו על איזשהו יריד (האמת, החלק הזה פחות עניין אותי...)
איפה הוא ממוקם?"
''אתה... נמצא ביריד.'' היא אומרת ''יריד הקציר. אביך... נראה לאחרונה במיטתו... לא היה שם בבוקר. אנחנו גרים בדרום העיר, סמוך לחוף.''
Out
אוכל מוות - בבקשה הוסף תיאור לדמות, לדוגמה: ''אה, שלום, אמא.'' אומר האלף -- השער בעל העור ה--. '' אצא לחפש אותו...''
 
פיפ צועד לאטו בכיכר העיר. עיניו הזקנות סוקרות את ההולכים והשבים. "לזה הם קוראים חגיגה?" הוא ממלמל לעצמו בשפת הננסים "הייתי בהלוויות שמחות יותר".
ניתן היה לטעות ולחשוב שהננס הזקן בעל השיער האפור הדליל והעור המקומט הוא עוד אחד מתושבי העיר או הרוכלים שבכיכר אבל לבושו מבדיל אותו מהם בצורה ניכרת: הוא לובש שריון עוד משופשף ומשומש אשר נראה מעט מרווח באיזור החזה והידים ומעט לוחץ באיזור הכרס הקטנה שלו, שעון על כתפו ניצב רובה קשת ולחגורתו מחוברים חרב קצרה, פגיון ואשפת חצים אשר כמו השריון נראים משומשים ויודעי מסעות. לרגליו הוא נועל מגפיים מעור חום ועל גבו הוא נושא תיק שנראה גדול למדי עבור בחור קטנטן שכמהו אך נראה שאין המשקל מפריע לו. למתבונן לרגע יכול להיראות הדבר כמעט קומי אך פיפ נראה רציני לחלוטין.

פיפ מסתובב בכיכר ומחפש במבטו דברים יוצאי דופן: אנשי מסעות כמותו, טיפוסים הנושאים נשק או ציוד טיולים רב, בעדיפות כמובן לנמוכי קומה אך לא בהכרח, כל דבר שיוכל להיות מעניין במיוחד או תוסס יהיה מתאים.

OUT
מכיוון שאני מהממלכה, האם המחלה וההיעלמויות מוכרות לי?
 

קבצים מצורפים

  • 5E_CharacterSheet_Fillable 1.pdf
    550.1 KB · צפיות: 14
פיפ מסתובב בכיכר ומחפש במבטו דברים יוצאי דופן: אנשי מסעות כמותו, טיפוסים הנושאים נשק או ציוד טיולים רב, בעדיפות כמובן לנמוכי קומה אך לא בהכרח, כל דבר שיוכל להיות מעניין במיוחד או תוסס יהיה מתאים.
הרבה אנשים רואים אותך, כולל טיפוס אחד שמכסה את פניו בקצה הקרוב של הכיכר הענקית. הוא מחייך כאילו מישהו לחש לו בדיחה.
אתה שומע את אדונך לוחש לך ''זהו זה. הננס הזקן... התחבר איתו. אני חש בעתיד רוחש ומזמזם לידו. אני חושב שיום אחד, אנחנו נצטרך את עזרתו... אל אף שהוא גדול ואימתני כצימוק.''
 
Out: אם הפנים שלי מכוסות, איך רואים אותי מחייך?

In: אדמונד ניגש אל פיפ. הוא גבר צעיר למראה, בעל שיער בלונדי פרוע. החצי התחתון של פניו מכוסה ביריעת בד, והוא לבוש בשריון עור מתחת לבגדים קלילים. רובה קשת חבוט מצטלצל על ירכו, ומוט עיגון גדול שתחוב בחגורתו מרמז על משלח ידו הימי.
"נראה שאתה חדש בעיר, אדוני," אומר אדמונד. "אני אדמונד. הרשה לי לסייע לך. מה אתה מחפש?"
 
Out: אם הפנים שלי מכוסות, איך רואים אותי מחייך?
החצי התחתון של פניו מכוסה ביריעת בד
Out
רואים את הבד שמכסה את הפה מתקמט. כמו שאני אחייך מאחורי המסכה (שאנחנו לובשים כל יום... :mad:)...
 
"אני יכול לסייע לעצמי, תודה רבה" אמר פיפ קצרות ומביט מעלה במבט חודר אל הגבר הצעיר. לאחר שנייה או שתיים בהן מבטו התעכב על שריון העור ועל רובה הקשת הוסיף בקול מרוכך במעט: "מחפש משהו. מי אדוני אם יורשה לי? אני לא נוהג לפרט את התוכניות שלי לרעולי פנים חמושים בדרך כלל... ואתה לא כמו אחד ממארגני החגיגה" ולארח השתהות נוספת הציג עצמו: "פפידרוק טוריל"
 
שני שיכורים שומעים את השיחה.

''פטפטנים יותר גרועים מהסוחרים האלו, משפחת סטונרייך.'' צוחק אחד. ''חבל שהילד נעלם. הוא יכול היה ללמד אותם משהו...'' והשני גיחך.

''והננס!'' אומר השני. ''המהלך בשיריון שחוק! תינוק יכל להכין אחד טוב מזה!''
''פנים שהושחתו בתאונה... בטח דרסו אותו הסטונרייכים. נהגים עיוורים, הם. אתמול הייתי בשוק שלהם, וחשבתי שראיתי את עגלתם עוברת ומשאירה מאחוריה אף של אלף שובל של דם... והילד שלהם היה חולם עוד יותר מהם. אולי הוא דרס ת'איש...'' אומר הראשון.
''או שהננס דרס אותו. הוא עיוור באותה מידה שהילד סטונרייך היה חולם...'' אומר השני.
 
"אם כך" הוא אומר ונעמד על נעליו, המותאמות ליער, ונראות שונות ובולטות במרכזה של עיר. "אנסה לחקור פרטים מאנשי העיר שמסתובבים ביריד"
הוא נותן לה שרשרת עלים וכמה צמחי מרפא, ומסתובב באקראיות ביריד.
יורד ים מכוסה פנים שניגש אל ננס ואומר לו כמה מילים צד את מבטו של רוג'ר. שילוב מוזר...

שני שיכורים צוחקים. רוג'ר קולט רק כמה מילים. "הוא דרס ת'איש", "חבל שהילד נעלם" ו"משפחת סטונרייך"
הוא מתקרב מעט, מנסה להבין על מה הם מדברים.

הערה ל-I Am A Druid: הוריו של רוג'ר קוראים לו רג'י.
 
אחד השיכורים מסתכל על רוג'ר מתקרב. ''ומי האלף... בטח שמע ת'שיחה, אוזניים יש לו כמו לשיכור ההוא שחידד את אוזניו בסכין...''
''מה?'' שואל השני. ''האלף? לא, הוא אדם! אזניו מחודדות כי דרס אותו הננס!''
ואז בא אדם אחר, שפוי לגמרי: ''עזבו אותם.'' הוא אומר לשיכורים, ואז פונה אליכם. ''הם אמורים לעזור לחקור את המגפה ואת היעלמותו של ז'אנסון... אבל הם השתכרו. יופי, פחות שניים מהצוות. מצטער בשמם, אנשים.'' הוא אומר והולך.
 
"סליחה" אמר פיפ לאדמונד "לא התכוונתי לגלות גסות רוח. אני מבין גם את הערך של הגנה עצמית. הגעת לחגיג..." אך לפתע קטע את רצף הדיבור כשאוזנו המחודדת קלטה את שיח השיכורים. מבטו נע לאט אל מקור הרעש ופניו מתקשחות, מניע את ידו בצורה עדינה לאשפת החצים שעל ירכו. עם עלבונות הוא למד להתמודד אבל אם הם ינסו לעשות משהו מתחכם הוא יפעל, הוא כבר ניצח גדולים מהם.

פיפ מחפש את מבטו של אדמונד כדי לראות אם הוא גם שם לב לשיח וממשיך להאזין לשיכורים, שיחה על דם ופצעים תמיד יכולה להתפתח למקומות מעניינים.

עריכה:
"חכה ילד!" קרא אל האיש שהלך והתרחק "מה מילמלת על היעלמות? איזה צוות?"

OUT
האם השיכורים חמושים?
 
עריכה אחרונה:
רוג'ר צועד לכיוון שאליו הלך האדם. בהתחלה לאט, ובהדרגה מרחיב את צעדיו עד (דרואיד- הוא מגיע אליו? הוא מוצא אותו?)
"שלום לך" הוא אומר בחביבות רבה. "דיברת קודם על צוות שחוקר את המגפה. אתה צריך עזרה בקשר לנושא הזה?"
 
דולגוט, גמד חסון וצעיר למראה, עומד בפתח הכיכר, ונראה מופתע מאוד. הוא ממלמל לעצמו "הזאנים האלה והמסיבות שלהם. למה הם תמיד חייבים לעשות דברים כאלה מוגזמים?" ונכנס למסיבה קצת באי-רצון, כי הוא רוצה להכיר מישהו שיעזור לו לעוף מפה או לעשות כל דבר מעניין. הוא חושב לעצמו "הלוואי שיהיה איזה רצח טוב, איזה מנהרה שתתגלה מתחחת לאדמה" ומיד מתבייש בעצמו, ומתחיל לחפש עניין במסיבה.

out
הדפ"ד שלי.
 
In
אי אפשר להזיז כאן רגל בלי שאנשים יתחילו לדבר על זה.
כמעט כאילו היקום רוצה להוכיח את מחשבתו של אדמונד, קריאה נשמעת מכיוון דוכן המשקאות הקרוב אליו ואל פיפ "היי! היי! אתם שם! הזקן ורעול הפנים!" מתקרב אליהם בחור מגודל בחיוך רחב ובניפנופי ידיים.
רעמת שיערו הכהה אסופה לאחור ברישול, בידו האחת אחוזה חנית, על גבו תלוי רובה קשת ועל מותניו מרשרשת חגורת כלים עמוסה.
כאשר הוא מגיע לקרבתם, הוא מכריז "היי! אני ג'רארד וורקשטאט! אתם נראים כמו הרפתקנים או משהו מוזר כזה - יש לכם פנאי? אני מחפש אנשים שיעזרו לי לחקור את המגיפה!"
ואז בא אדם אחר, שפוי לגמרי: ''עזבו אותם.'' הוא אומר לשיכורים, ואז פונה אליכם. ''הם אמורים לעזור לחקור את המגפה ואת היעלמותו של ז'אנסון... אבל הם השתכרו. יופי, פחות שניים מהצוות. מצטער בשמם, אנשים.'' הוא אומר והולך.
"חכה ילד!" קרא אל האיש שהלך והתרחק "מה מילמלת על היעלמות? איזה צוות?"
אם ג'רארד מגיע בזמן לשמוע את הקריאות של פיפ אחר האיש הוא מוסיף "צוות? היעלמות? כן, זה נשמע כמו מה שאני מחפש!" ומצטרף אל פיפ בקריאות אחר האיש ההוא.
Out
הנחתי שאם הרבה אנשים רואים אותם, זה כולל גם את ג'רארד.
nav566 nav566 הזעף של אדמונד גרם לי לחשוב שיכול להיות מגניב אם הדמויות שלנו ישחקו קצת על ה-trope של Straight Man and Wise Guy (לא בהכרח בסצנה הזאת, אבל פה ושם, לאורך המשחק) - מה דעתך?
Meta
מצורף דף הדמות שלי
 

קבצים מצורפים

  • Gerhard Werkstatt - Level 1.pdf
    398 KB · צפיות: 6
עריכה אחרונה:
עריכה:
"חכה ילד!" קרא אל האיש שהלך והתרחק "מה מילמלת על היעלמות? איזה צוות?"
"המגפה... אנשים נעלמים. אתה בטוח שמעת, קשישי. אם לא, חבריך יסבירו לך. וגייסנו צוות חקירה לאחר שהברון ז'אנסון נעלם. בי, אנשים!" אומר האיש והולך
Out
הם לא חמושים.
רוג'ר
אתה מגיע אליו. הוא מחייך אומר: "כן. פגוש אותי במטה המשטרה שליד היער בעוד כשעה."
דולוגוט
אתה שומע שיחות על היעלמותו של ברון.
וורקסטאט
אתה מגיע לפפידרוק ומתחיל לקרוא לאיש גם.
 
Out
"המגפה... אנשים נעלמים. אתה בטוח שמעת, קשישי. אם לא, חבריך יסבירו לך. וגייסנו צוות חקירה לאחר שהברון ז'אנסון נעלם. בי, אנשים!"
לא הבנתי עד הסוף את סדר האירועים - ג'רארד שומע את זה?
 
חזרה
Top