• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

שגעון בגו'נאמור - 4/6 - מו''ד 5 - עץ משחק - נסגר

"תודה" פיפ אומר ביובש לקומנדר
"אני חושב שבלי ספק הרווחנו את שכרנו היום, בואו נלך לשבת על כוס משקה. אני מזמין" אמר לחבורה
OUT
דרואיד, מה השעה בערך? לפי ההיגיון שלי כבר בטח ערב או משהו
 
השעה שבע בערב.
IN
''עצרו!'' אומר הקומנדר. ''אני הקשבתי לשיחותיכם. אני מצטער, באמת, פקודות הן פקודות. הלורד אילקופייר... טוב, לא משנה. אני יודע שאתם רוצים ללכת לרפובליקה, אבל עלי לעצור אתכם. אם ניתן לכם לעבור את הגבול עם הרפובליקה, נרפה את הגנותינו, וניתן לרפובליקה הזדמנות לתקוף - ובכך ניתן לברון ז'אנסון הזדמנות לשלוט. אתם מבינים?''
 
"קומנדר ברשותך, אני חושב שאנחנו צריכים לדון בעצמנו על מה אנחנו מתכננים לעשות עוד לפני ששליחים יישלחו ושמועות ירוצו. מבצע שכזה, אם יתבצע, צריך להיות הרבה יותר חשאי, בחשאיות והיעלמות מהעין אני דווקא מבין דבר או שניים" אמר פיפ בקול החלטי
"אם תוכל להמתין עם השליח מעט עד אחרי שנחליט מה הפעולה שלנו אנחנו נודה לך"

OUT
אני חושב שלרפובליקה אין גישה לים
 
עריכה אחרונה:
''בסדר, אחכה. לא דיברתי על הים - דיברתי על נהר גו'נאמור... הדרך הכי טובה לחדור לסילברסיטי.'' אומר הקומנדר וחוזר לשבת בכיסא המשרד שלו. ''למה שלא תלכו להחליט מה יהיו פעולותיכם על כוס משקה? שמעתי שמוכרים ביריד 5 ליטר של הבירה המשובחת ביותר בממלכה ב3 מ''ז בלבד!''
 
"ובכן, כך נעשה. אבל מילה לפני שאנחנו יוצאים, קומנדר."
אדמונד רוכן קדימה, מניח יד על השולחן. "אני חייב להגיד, קומנדר, המצב לא נראה טוב מבחינתך. כוח הבילוש שלך החמיץ לחלוטין מזימה של ברון מרדני שהתרקמה ממש מתחת לאף שלכם. אתם אספתם אותי ואת הכפופים שלי מהרחוב באקראי לחלוטין, ואנחנו הצלחנו תוך פחות מיום לחשוף יותר מידע משהצלחתם במשך חודשים. זה לא מצביע בצורה חיובית על הכישורים שלכם. בעיקר שלך, כמפקד הכוח.
"מה שאני אומר, הוא שאנחנו מוכנים בהחלט להמשיך לסייע לכם בעניין. אבל אנחנו מצפים לתמורה גבוהה במידה ונצליח. גבוהה מאוד. וכדאי לך להיות בצד שלי בעניין הזה. אחרי הכל, המשרה שלך על הכף."

META: אני אתן לך להחליט אם זה שכנוע או איום. בכל מקרה, 12.
 
דולגוט, שומע את המילים "הבירה המשובחת ביותר" ונכנס לתחרות שתייה (אם יש). אוי, כמה שהוא התגעגע לתחרויות שתייה מטומטמות, טיפה להירגע מהכיף האמיתי בחיים, ללמוד עוד ובקלות.
 
טוב... הפרס למנצח הוא ספל בירה נוסף. מכיר ההשתתפות הוא פשוט לקנות 5 ליטר מהבירה המשובחת. יש גם הימורים על התחרות. דולגוט - שלם על 5 ליטר ותטיל חוסן בשביל התחרות. יש לך 3 מתחרים - אלף לשני בני מחצית. הבירה הדרושה לתחרות היא האלפית-הגמדית, זו שהקומנדר הזכיר.
 
עריכה אחרונה:
אדמונד מזמין לעצמו כוס, אבל בקושי שותה. לא נראה שהוא במצב רוח. "טוב. אנחנו הולכים להתעלם מהקומנדר ולפנות ישר ללורד אילקופייר. ככה נוכל להבטיח הכרה בהצלחות עתידיות שלנו. השאלה היא, מה אתם רוצים לעשות. לי יש מניע לפתור את הבלגן הזה. אם אתם רוצים לעזור לי, אני אדאג שזה ישתלם לכם. ובמקרה הזה, אנחנו צריכים לחשוב על תוכנית." הוא מדבר בארשת של אדם שרגיל להוביל אנשים.
 
פיפ מזמין לעצמו כוס ומתיישב לצד אדמונד, מתכונן להביט בדולוגוט משתכר לחלוטין.
"תשמע" הוא אומר לאדמונד לבסוף
"לפני שאגיד מה דעתי על הצעדים הבאים שלנו אני רוצה להבהיר דבר או שניים.
אתה בחור עם יכולת דיבור מול אנשים, בלי ספק הנאום שנתת שם לקומנדר היה מאוד מרשים, כל הכבוד.
אין לי בעיה שאתה מדבר כמו שאתה מדבר במצבים שכאלו ומשתמש במעמד שלך ושאר דברים כדי להשיג מה שאנחנו צריכים. אבל אני לא כפוף אלייך, אנחנו לא הכפופים שלך, לא משנה מה אמרת לקומנדר. אין לי בעיה שאתה תנהל שיחות שכאלו, אין לי בעיה שאתה תציג את עצמך כמפקד שלנו מול אחרים, אבל שלא תחשוב אחרת, אנחנו שותפים שווי ערך פה.
בעולם האמיתי אתה ברון אבל פה בשטח, אתה בדיוק כמוני."

פיפ לגם מהמשקה שלו במבט מרוצה מעצמו

"וזה באמת היה מרשים איך שדיברת שם, שלא תבין אותי לא נכון. מרשים מאוד
אפשר לפנות ללורד ההוא מבחינתי, מה שאתם חושבים לנכון. אפשר גם שלא. אני אשמח לעזור לך ולכולכם, איבדתם אנשים יקרים לכם ואני מוכן לתת את כל כולי כדי לעזור.
אני בפנים, מעניין אותי איך הרפובליקה נראית"
 
IN סקאבלר מביט במוזג המשקאות במבט בוחן קל. לאחר מכן הוא מביט בשעשוע רב בדוגלוט, שעומד להשתכר. אך כאשר הוא רואה את חבריו, פיפ ואדמונד מדברים עם כוס בירה ביד, סקאבלר מתחיל לחשוש. אמנם כל אלו היו חבריו וחבריו למסע עתידי, אך הוא נזכר במה שאביו ואימו אמרו לו בצעירותו על איסור מוחלט לשתות כל משקה אלכוהולי. "זה לחייכם" אומר סקאבלר, ושותה כוס של בירה. הטעם מתפוצץ לו בפה: מתוק מאוד וטעים. הטעם לא היה כמו כל טעם שהכיר, אך הוא אהב את הטעם.

OUT אני קונה כוס קטנה של הבירה. כמה זה עולה לי?


META מגלגל תובנה כדי להבין על מה פיפ ואדמונד מדברים כך (סקרנות טבעית). 1 טבעי :ROFLMAO::rolleyes:
 
עריכה אחרונה:
דולגוט, רואה את התחרות, ובעיניו יש זיק קטן של טיפשות ילדותית. הוא קונה את 5 הליטרים, וברגע שנשמע הצופר/האות להתחיל, הוא מתחיל להשתכר, תוך כדי הערה, ברגע שהוא מסיים ספל: "זו בירה אחרת. עודדדדדד!"

OUT
בדיוק כמו איך ש גימלי עשה בשר הטבעות. רק מהר.

META
חוסן
14+2=16 נייס
 
חזרה
Top