• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

שגעון בגו'נאמור - 4/6 - מו''ד 5 - עץ משחק - נסגר

OUT
ארבעתנו נמצאים כרגגע באותה נקודה?

IN
"בוודאי ששמעתי על ההיעלמויות לעזאזל" אומר פיפ בשקט למי שניצב לידו "אבל כמובן שהם מתחילים לחקור רק כאשר נעלם ברון..."
In

כמעט כאילו היקום רוצה להוכיח את מחשבתו של אדמונד, קריאה נשמעת מכיוון דוכן המשקאות הקרוב אליו ואל פיפ "היי! היי! אתם שם! הזקן ורעול הפנים!" מתקרב אליהם בחור מגודל בחיוך רחב ובניפנופי ידיים.
רעמת שיערו הכהה אסופה לאחור ברישול, בידו האחת אחוזה חנית, על גבו תלוי רובה קשת ועל מותניו מרשרשת חגורת כלים עמוסה.
כאשר הוא מגיע לקרבתם, הוא מכריז "היי! אני ג'רארד וורקשטאט! אתם נראים כמו הרפתקנים או משהו מוזר כזה - יש לכם פנאי? אני מחפש אנשים שיעזרו לי לחקור את המגיפה!"


לג'רארד: "שלום לך, פפידרוק טוריל זהו שמי ובגילי פנאי זה דבר שנמצא בשפע. דבר ילד, מה אתה מתכנן לעשות?" דמותו של ג'רארד דווקא מצאה חן בעיניו, עם השיער המבולגן הוא מזכיר לו קצת את עצמו של אז, פלוס איזה מטר ומשהו כמובן. הרפתקן הוא קרא לו..
 
OUT

Redcloak- הגעת מאוחר, לא שמעת את הבחור הזה...

IN

"רוג'ר, נעים להכיר." האלף אומר בחביבות לננס שלא עלה על מחצית מגובהו, ושולח את ידו ללחיצה.
"ופפידרוק, אשתדל לקחת את הביקורת לתשומת ליבי" הוא אומר ברצינות רבה.
 
עריכה אחרונה:
OUT
ארבעתנו נמצאים כרגגע באותה נקודה?
עד כמה שאני מבין, כן - פפידרוק ואדמונד נפגשו קודם, ג'רארד הגיע אליהם לפני רגע, ורוג'ר ניגש עכשיו אל ג'רארד.

אוכל מוות אוכל מוות - עד כמה שאני הבנתי, ג'רארד הגיע בשלב בו פפידרוק צעק שאלות בעקבות האיש ההוא - אז הוא לא שמע מה בדיוק נאמר, אבל שמע את התגובות של פפידרוק (וקצת קופץ למסקנות, כי הוא טיפוס כזה).
בכל מקרה, אם הבנתי לא נכון, אז פשוט תענה משהו רלוונטי לאמירה של "כן, נראה שאנחנו פה לאותה מטרה, איזה מזל!" - זו סיטואציית כאוטית ונראה שהיא נועדה בעיקר להיכרות ופתיחה, אז נראה לי ששווה להריץ אותה קדימה.

IN
ג'רארד, מבולבל לרגע מהשיחות המקבילות, לוחץ את ידו של של פפידרוק בתנועות רחבות ואומר "נעים לפגוש אותך! השלב הראשון היה למצוא שותפים, ונראה שהפינה הזו די נסגרה. עכשיו, חקרתי קצת את המגפה..." ומתחיל להוציא ניירות מהתיק שלו.

META
אני לא בטוח אם המחקר שג'רארד עשה מעט לפני המשחק מיוצג על ידי arcana או investigation, אבל התוסף שלי לשתיהן הוא +5, אז גילגלתי.
גלגול ארקאנה/חקירה לטובת המחקר המקדים על המגפה - 14+5=19
 
"רוג'ר, נעים להכיר." האלף אומר בחביבות לננס שלא עלה על מחצית מגובהו, ושולח את ידו ללחיצה.
"ופפידרוק, אשתדל לקחת את הביקורת לתשומת ליבי" הוא אומר ברצינות רבה.
"כן, כן, נעים" אמר הננס ולחץ את ידו של האלף בצורה רפה. עם כל הכבוד לנימוסים דברים יותר מעניינים מתרחשים פה עכשיו. את ידו של ג'רארד הוא לחץ גם כן.

כל תשומת הלב שלו נתונה עכשיו לג'רארד ולניירותיו, צמא לשמוע עוד מה הבחור המגודל יודע
 
למי שסיפר לי על היעלמות הברון:

דולגוט פונה אליו ואומר, וניתן לראות קצת תקווה על הפנים שלו: "יש רמזים כלשהם? יש עדויות? אני יכול לחקור?" ובהתלהבות הולכת וגדלה הוא אומר, וכמעט צווח משמחה "סוף סוף קורה משהו שווה באולדסטון!!!!".

META
זה ממש חזק. כל מי שברדיוס 15 מטר שומע את צעקת השמחה של הגמד על זה שיש ברון נעלם.
 
IN
סקאבלר, האלף הכהן והחשדן פונה אל ג׳יאון ואל לוקאס בקרירות מסוימת, בעוד שערו הירוק נופל ומסתיר את אחת מעיניו. לדבר איתם על המגיפה והם מספרים לו על חייהם ועל הדברים שפספס כשלא היה, וסקאבלר מתייחס אליהם כאל זיכרון נחמד ונשכח. הוא לא כל כך שמח לראות אנשים רבים באותו מקום, אך כאשר שומע את המילים "מגיפה" הוא מתחיל להתעניין. הוא מתחיל לעקוב ולחרחר מתוך כמה עצים, ומשם הוא ראה אלף, בחור צעקן בעל שיער פרוע ומשונה. סקאבלר מסתכל על שערו שלו. הוא היה ירוק וקוצני, ולכן לא שפט. אז הוא ראה שני אנשים שהצביעו עליו ונראו כאילו הם מדרים עליו. כאשר הוא התקרב במקצת, הוא רואה שאלה שניים מחבריו, האח ג'יאון והאח לוקאס. "מה קורה עם אבא?" סקאבלר שואל אותם. "אנחנו לא יודעים. משערים שהמחלה לקחה גם אותו..." אמר ג"יאון. "אם מישהו רק היה יכול לעזור במשהו..." אך אז, אוזני האלף הארוכות והמחודדות של סקאבלר שמעו את המילים "לחקור", "מגפה" ו"ביחד". הוא אמר במהירות לחבריו הכהנים "אני מתנדב!" ורץ אל רוג'ר וג'רארד (לא יודע את השמות שלהם אז). הוא אומר להם "חשבתי ששמעתי שדיברתם על המגיפה? אם כן, אז אני אוכל לשמש לכם לעזרץ אני כרגע חוקר את המגפה, בגלל מצבו של אבי (נאנח קלות). למה אתם דיברתם על המגפה?" הוא אומר. סקאבלר מנסה להיות כמה שיותר מנומס, למרות הדחף וההתרגשות שפועמים בתוכו לסופת ברקים אימתנית. יש הזדמנות למצוא את אביו! וסקאבלר לא מתכוון לפספס אותה...

דפ"ד מכני מצורף למטה.

הנה דף דמות פלאפי:

סקאבלר מול נולד למשפחה של כהנים במקדש. כל יום הוא התפלל והתפלל לאלים שונים ולעולם לא יצא מהמקדש. יום אחד, כאשר הגיע כוהן כלשהו אל המקדש וסיפר למשפחתו של סקאבלאר על אורקי הדם המרושעים, סקאבלר הסתקרן. הוא ברח מהמקדש בלילה כדי לחקור את העולם שבחוץ, שכן הוא הבין שיש עולם שלם ומרתק שמחכה רק לו. לאחר כמה שנים שבהם התאחסן בפונדק שבכפר קטן, אביר רץ ברחופות וצעק על התפשטות המגיפה, ועל איש שנעלם בפתאומיות. אך השם היה לסקאבר מוכר. ברגע שבו קלט שזה היה אביו, הוא מיהר והשקיע את כל מאמצו בפתירת הבעיה. סקאבלר תמיד ינסה ליצור רושם, ובמיוחד רושם ראשוני, טוב, כי כך הוא למד כשעזב את המקדש; אם אתה רוצה לקבל אוכל מאנשים שיש להם אוכל, אתה צריך להיות נחמד כמה שאתה יכול. סקאבלר מול למד את רוב השכלתו (לא כולל הדת, שבה הוא מצטיין) מנוודים ואנשים אחרים. לפעמים הוא יגיד עובדות רנדומליות, שלא בהכרך יעזרו לקבוצה, אבל בכללי הוא נחמד מאוד. סקאבלר תמיד מעדיף שיקראו לו בכינויים שקרא לו הכהן הראשי של המקדש שבו גר בצעירותו, "סקאלי" או "סקיל" (כישרון).
 

קבצים מצורפים

  • RandoMage_41931495 (1) (2).pdf
    662.8 KB · צפיות: 3
אני לא בטוח אם המחקר שג'רארד עשה מעט לפני המשחק מיוצג על ידי arcana או investigation, אבל התוסף שלי לשתיהן הוא +5, אז גילגלתי.
גלגול ארקאנה/חקירה לטובת המחקר המקדים על המגפה - 14+5=19
I Am A Druid I Am A Druid יש תוצאות כלשהן למחקר?
 
כן. כולכם עכשיו באותו המקום... עוד מעט אני מתערב המתרחש, כרגע יש לכם זמן להסתובב.
OUT
אני חושב שעניין המיקום והדברים האלו כבר די סודר, נכון לעכשיו אני חושב שאנחנו (כולם למעט דולגוט נכון לעכשיו) מחכים לשמוע מג'רארד קצת מידע (אם יהיה לו כזה) או שמשהו חיצוני יתרחש.
לא הבנתי מה הכוונה בלהסתובב
 
יש תוצאות... טובות פלוס פלוס. הנה פיסת המידע שלך:
לא היו סימני מאבק באף אחד ממקרי היעלמות.
המחלה נגרמת ככל הנראה מלחש אפל שהוטל הרחק מכאן.
היו חשדות שהמחלה הופצה על ידי רפובליקת אירה, לא הופרכו או אושרו.
יש האומרים שהוסיפו לראות פרצופים של אלה שנעלמו לאחר שדיווחו על ההיעלמות.
 
האיש מקודם חוזר, אומר: ''נו באמת. איבדנו את כל הצוות ממקרים דומים לאלו שהיו לזוג שהציג לכם... היינו צריכים לבחור חבר'ה יותר רציניים... אבל אני רואה שאתם מתעניינים המגפה...'' והוא מסתכל על רוג'ר. ''זוכר שביקשתי ממך לבוא לתחנת המשטרה שליד היער? זה בעוד חצי שעה. בואו כולכם, נדון ברצונכם לעזור ותשלום...''
 
עריכה אחרונה:
"[...]חקרתי קצת את המגפה..." ומתחיל להוציא ניירות מהתיק שלו.
IN
"אה-אה, הנה הסיכום הזה! טוב אז ככה:
1 - עושה רושם שלא היו סימנים לאלימות באף אחת מן ההיעלמויות שגורמת המחלה.
2 - אני לא חוויתי את זה, אבל יש עדויות של אנשים שהם המשכיו "לראות פרצופים" של אנשים שנעלמו.
3 - כל הסימנים מצביעים על כך שמקור המחלה הוא כוח קסום ומרוחק - יש שיאמרו "קסם אפל".
4 - יש שמועות שרפובליקת אירה היא המקור של אותו כוח קסום, רבל לא מצאתי לכך הוכחות חותכות, ונראה שגם לא הרשויות, עד כמה שהן מגלות."
כאשר האיש חוזר ג'רארד אומר "הו, זה אתה שוב! ודאי שנבוא" ומתחיל ללכת בעקבות אותו האיש. במהלך ההליכה לתחנת המשטרה, ג'רארד ישאל אותו מי הוא.

OUT
I Am A Druid I Am A Druid אני לא בטוח למה אתה מפצל את התשובות שלך להודעות נפרדות - זה ממש מעמיס ויזואלית על הדיון (ופעם אחרונה שבדקתי בחוקי הפורום, זה גם אסור)...
 
IN
במהלך ההליכה לתחנת המשטרה, ג'רארד ישאל אותו מי הוא.

OUT
I Am A Druid I Am A Druid אני לא בטוח למה אתה מפצל את התשובות שלך להודעות נפרדות - זה ממש מעמיס ויזואלית על הדיון (ופעם אחרונה שבדקתי בחוקי הפורום, זה גם אסור)...
IN
''מי, אני? קומנדר אריקסון, אני המפקד של יחידת הביקוש המשטרתית. אבל היחידה נעלמה במהלך החקירה הראשונה. אבל למה אתה בא איתי? אמרתי שזה עוד חצי שעה...''
OUT
זה היה בטעות...
 
Out
והוא מסתכל על אדמונד. ''זוכר שביקשתי ממך לבוא לתחנת המשטרה שליד היער?
הוא אמר את זה לי. כנראה יש לו זיכרון קצר. לא ניראה לי שאני אצא להרפתקה בעקבות אדם כזה ;)

IN
רוג'ר מחייך אל האלף בעל השער הירוק והקוצני שכנראה הצטרף לקדרה הזו. מצא מין את מינו...
"אבל הייתי מציע, כמו שהבחור הקופצני הזה אמר, שנכיר כולנו אחד את השני. אני רוג'ר, אלף."
 
חזרה
Top