• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

שגעון בגו'נאמור [מו''ד 5] עץ הרשמה

I Am A Druid I Am A Druid בבקשה לא להציף את העץ עם מספר הודעות רצופות (מה שידוע כדאבלפוסטינג, טריפלפוסטינג וכדומה). אם אתה רוצה להוסיף מידע להודעה ששכחת, נא להשתמש בכפתור העריכה.

בהצלחה במשחק.
 
אוסיף אותך לרשימת השחקנים הרשומים לאחר שתודיע סופית אם אתה מצטרף.
אני מעוניין להצטרף.

אני עוד לא סגור עד הסוף על קונספט דמות (אעבוד על זה בהקדם), אבל אם זה רלוונטי לשחקנים האחרים לדעת כבר עכשיו, אני חושב לכיוון דמות מבוססת תנועתיות.
 
עריכה אחרונה:
דולגוט אשבו (Dolgout Ashbo) הוא גמד תמים מאוד מלונטאון. החינוך שלו היה מאוד בסיסי: איך לקרוא, לכתוב ולדבר בשפה אחת בלבד. בגלל שהוא היה מאוד משועמם במהלך החיים שלו, הוא טייל כל הזמן בהרי האייסקיפ, חוץ מהאזורים בהם יש כפרים של אורקי דם. הוריו תמיד אמרו לו, שאם הוא רוצה לחיות, שלא יתקרב לאורקי דם. אבל הטיולים שלו היו ארוכים, לפעמים הוא וחבריו צלחו עשרות קילומטרים ביום וחזרו אחרי שבוע, ועם הזמן הוא למד איך להילחם בלי נשק, ולשרוד. הוא היה חוטף צעקות, אבל לא היה אכפת לו. הוא אהב את הריגוש בללכת למקום שלא היית בו. הכל השתנה עד שהוא עשה טיול רגלי של שנה, לכבוד יום ההולדת ה25 שלו. בטיול זה הוא הגיע למרחקים שהוא לא הגיע אליהם אף פעם. לקראת סוף טיול זה, הוא ראה מערה נחמדה ללון בה. הוא הלך למערה, וראה אורקי דם, לכל אחד הם יראו תמימים (הם תמימים...), אבל הוא ברח. הוא לא חשב שהם אמיתיים בכלל, שהם רק אגדות. הוא החליט לעזוב את ההרים למקום מרוחק ולהעסיק את עצמו בכל מיני משימות.

אופי: מנסה תמיד להעסיק את עצמו, ולחקור דברים חדשים. שני אפיונים אלו יכולים לגרום לו לצאת מריכוז מדי פעם. לעומת זאת, הוא ממש מצחיק וקליל. נוהג להעביר את הזמן בסיפורים מהטיולים שלו, שאת רובם הוא ממציא. ליד אורקי דם הוא נהיה מעט חשדן, וניתן לראות את החשדנות בבזה שהוא מרוכז מאוד וסוטה קצת פחות מהנושא.
לרוב הוא לא יסתער ישר, אלא יחשוב איך השטח עצמו יכול להועיל לו. הוא לא יחשוב על דברים מסובכים מדי, אבל בזמנו החופשי הוא ינתח מה הוא עשה בסדר ולא בסדר בכל מיני מצבים.

מראה: גמד ממוצע למראה. זקן חמוד, לא ארוך מדי ושיער שחור עבה וקצר. יש לו עיניים סקרניות, שובבות ובעיקר שחורות. יש לו על הרגליים הרבה חבלות וסימני מכות, כי בתור גמד שמטפס על הרבה הרים, הוא נופל לא מעט. כל השטויות כמו סירוק שיער וזקן, בגדים יפים לא מעניינות אותו. הוא לובש את הבגד המינימלי המקובל.

דולגוט אשבו (Dolgout Ashbo), גמד נזיר.
אני אגיש דף דמות מכני יותר מאוחר, רק מוודא שזה בסדר לפני שאני מתחיל.
כנ"ל. הדמות, למרות כל הסטריאוטיפים הנכונים, תהיה עם כריזמה ותבונה כחזקות, אבל לא מוגזמת. דמות יחסית חלשה שתביא מידע.
 
דרואיד - אני לא מתכוון להשתתף במשחק שלך לצערי למרות שהוא נשמע נחמד מאוד.
אני כן ממליץ לך לחכות עם קבלת השחקנים עד שתראה את הרקעים שלהם ותחליט אילו רקעים מוצאים חן בעיניך יותר. חבל שתפספס שחקן טוב רק כי קיבלת את הראשון שנרשם, שלמרות שהוא טוב הוא פחות טוב משחקן שהשקיע ברקע שלו ולכן לקח לו יותר זמן להירשם
 


אני כן ממליץ לך לחכות עם קבלת השחקנים עד שתראה את הרקעים שלהם ותחליט אילו רקעים מוצאים חן בעיניך יותר. חבל שתפספס שחקן טוב רק כי קיבלת את הראשון שנרשם, שלמרות שהוא טוב הוא פחות טוב משחקן שהשקיע ברקע שלו ולכן לקח לו יותר זמן להירשם

אאוץ'. אבל כן, מחזק. חכה שתראה כל מי שרוצה ואז תחליט.
 
אני רוצה להבהיר שלא ראיתי שמשה שלח את הרקע הראשון ושלא קראתי את הרקע שלו עדיין.
אני משוכנע שמשה כתב רקע טוב ומושקע.
זה שמישהו התעכב בכתיבת רקע בגלל השקעה זה לא דווקא כי לוקח המון זמן, אלא שלא לכולם יש זמן באותו יום שאתה פותח את עץ ההרשמה ולכן הם צריכים לחכות איזה יומיים כדי להשקיע בדמות.
זה שמשה (או כל מישהו אחר) כתב דמות עכשיו זה כי עכשיו היה לו זמן להשקיע.
 
כן, לא צריך לשטוף אותי בפוליטיקלי קורקט. הכל ברוח טובה. :)
ובעניין אחר, יש לי שאלה קטנה בנוגע לנקודה ההתחלתית שלנו ברקע. כתבת את המילה סרטונים, ולא הצלחתי למצוא שום הקשר שבו היא מתאימה שם. אתה יכול להסביר יותר? מי בדיוק נעלם ולמה לכולם אכפת מזה?
 
אשמח להצטרף. בנתיים כותב פה קונספט לדמות ואחר כך אשלח דף דמות מסודר אם הרעיון מתאים.

הרעיון הוא ננס נוכל זקן שמסתמך על לחימה עם רובה קשת קל ומהווה מעין "צלף". בעברו היה "הרפתקן"- חבר בחבורה קטנה של הרפתקנים נמוכי קומה (בני מחצית, ננסים ואפילו גמד אחד) שנהנו להציק ולשדוד כנופיות של בני הגזעים הגבוהים שהטרידו ואיימו על אחיהם הקטנים.
לאחר כמה שנים נחמדות של הרפתקאות קטנות הוא התיישב ובנה בית עם אהובתו שהייתה אשפית ולמעשה מנהיגת החבורה.
היום, לאחר שאשתו נפטרה לפני כמה שנים, הוא נותר מריר ונזכר בגעגועים בתקופה בה הם לחמו יחד, כמה שהוא היה רוצה הזדמנות לפתוח את התיבה שמתחת למיטה שלו ולשלוף את רובה הקשת המאובק שלו שוב :sneaky:. מבחינה סיפורית, הוא הרפתקן מנוסה שעבר כמה אתגרים רציניים אבל הזקנה תפסה אותו והוא קצת רועד, גם העיניים שלו לא מה שהיו פעם. מהסיבה הזאת הנתונים שלו הם של נוכל בדרגה 1 ואין ייתרונות מעשיים לניסיון העבר שלו

עריכה: מוסיף את הדפ"ד ורקע קצת יותר מפורט. מבחינת גלגול תכונות יצא לי די טוב, לא חושב שזה חריג מידי אבל אם אתה רוצה תגיד ואגלגל שוב

1609157507253.png


תיאור חיצוני: המחשבה הראשונה של רוב הנשים שרואים את פיפ היא "הבחור הזה הזה לא מבוגר מידי כדי לעשות דברים מסוכנים כאלו"?
פפירדוק "פיפ" טוריל הוא ננס מזדקן (בקנה מידה של בני אדם הייתי אומר שהוא בן 80 פחות יותר, לא הכי בטוח כמה זה יוצא בשנות ננס). שיערו שהיה בעבר שחור כעורב שינה את צבעו לאפור ברבות השנים ובו מפרצים גדולים. גובהו הוא של ננס ממוצע, עיניו חומות ומבטו בוחן את הסביבה ללא הרף. למרות גילו הוא בחור נאה למדי ומבנה גופו מעיד על כך שבעבר היה אתלט. פיפ לובש שריון עור שנדמה שלא יושב עליו בצורה מושלמת למרות שכנראה פעם הותאם לגופו הצעיר בצורה אישית ואוחז בידו המקומטות ברובה קשת בביטחון של לוחם ותיק שמכיר את כלי הנשק שלו היטב, גם אם הוא פחות יציב משהיה פעם. כל כליו וציודו של פיפ נראים משומשים מאוד אבל שמורים היטב.

אופי: פיפ אוהב אדם ומנסה לעזור לחלשים אשר "נדפקים" על ידי חזקים מהם. הוא מאמין בעבודת צוות ובעזרה הדדית אבל הצעירים של היום הם לא מה שהיינו פעם, כלומר, הוא מיושן וקפדן וחושב שיש דרך אחת נכונה לעשות דברים והוא בלי ספק מכיר אותה, הרי הוא כבר עשה את זה, לפעמים קשה לשכנע כלב זקן ללמוד תרגילים חדשים אחרי הכל.
בעבור חבריו פיפ ינהג באומץ והקרבה וינסה להשתמש בכל כישוריו ויכולותיו כדי לעזור להם ולהגן עליהם, גם אם הוא די חלוד בלחימה.

רקע: פפירדוק טוריל נולד וגדל בכפר קטן וכשהיה ילד הוצמד לו הכינוי "פיפ" על ידי חבריו. כאשר בגר החל להסתובב במחוזות הקרובים לכפר הולדתו ורכש מיומנות נכבדת בהתגנבות ופריצה, כמו גם בירי ברובה קשת ולחימה. בשלב מוקדם יחסית בחייו חבר פיפ למספר הרפתקנים נוספים והקימו את קבוצת "מתחת לחגורה" אשר כללה 2 ננסים, 3 בני מחצית וגמד אחד. קבוצת ההרפתקנים שלהם נהגה לחפש כנופיות מרושעות של "אנשים גבוהים" שהתעמרו בחלשים מהם ופיפ וחבריו נהנו להשיב להם כגמולם. פיפ היה יורה שוב ושוב מרובה הקשת שלו בזמן שחבריו הסתערו והטילו לחשים מרהיבים. ברבות השנים, ולאחר ש"מתחת לחגורה" יצרו לעצמם שם של חבורה אמיצה ומשעשעת באיזור ולאחר מכן פרשו איש איש לביתו ולחיים קונבציונאלים יותר, התחתן פיפ עם דיאלנדה, ננסית אשפית אשר שימשה כמנהיגה הלא רשמית של החבורה וניסתה ללמד את פיפ מעט קסמים, ללא הצלחה יתרה. פיפ ודליאנדה הקימו להם בית בכפר, ניהלו בית קפה ומסעדה קטנה, גידלו 4 ילדים וחיו חיי שלווה ונחת. רובה הקשת, החרבות וספרי הלחשים שלהם נשמרו בתיבת עץ מתחת למיטה ולפעמים הוצאו בשביל מעט נוסטלגיה והמחשבה שאולי ישובו לחיי ההרפתקה ביום מן הימים. החיים היו טובים

השנים חלפו, הילדים בגרו ועזבו את הבית כדי להתחיל את חייהם ופיפ ודליאנדה המשיכו לנהל את בית הקפה בעצלתיים (דליאנדה ניהלה את החשבונות, הגישה את האוכל והדהימה את הסועדים בכישופים נפלאים, פיפ בישל) וחיו את חייהם. והשנים המשיכו וחלפו, דליאנדה ופיפ הזדקנו ולבסוף דליאנדה הלכה לעולמה בשקט ושלווה, משאירה את פיפ לבדו.
פיפ המשיך לנהל את בית הקפה אך הלקוחות הגיעו פחות מבעבר כאשר דליאנדה לא הייתה שם להדהימם בכישופים ובחיוך הכובש שלה עד שיום אחד לא הגיע אפילו לקוח אחד. באותו היום פיפ ניגש לחדרו, פתח את התיבה הישנה ובחן את כליו הישנים. כאשר הוציא את שריון העור מהתיבה, חפץ קטן נפל ופגע ברצפה. זה היה יומן המסעות של דליאנדה, בו רשמה את עלילותיהם של "מתחת לחגורה". באותו הלילה ישב פיפ על הרצפה וקרא שוב את סיפורי הגבורה הישנים שלהם, כמה שהיינו חזקים פעם, כמה שהיה כיף לנדוד!

למחרת בית הקפה לא נפתח. השכן סיפר בהשתאות על כך שפיפ השאיר בידיו בחופזה את המפתח לבית ולבית הקפה יחד עם מכתב הסבר המיועד לילדיו כשיבואו לבקר ומיד יצא אל מחוץ לכפר.

לבוש בשריון העור הישן, על גבו תיק מסעות שראה ימים טובים יותר, חמוש בחרב הקצרה וברובה הקשת שלו ובכיסו יומן המסעות, פיפ רוצה לראות עולם!
 
עריכה אחרונה:
רוג'ר
אלף- סייר (דרגה 1)
תוהו טוב

רקע
לפני שנתיים רוג'ר עזב את הוריו, שבחרו לחיות באולדסטון.
מאז חיי ביער אולדסטון, טיפל בחיות הפצועות אליהם התחבר בכל נפשו ולמד לשרוד ביער.
כששמע מפי שליח חולף שמגפה איומה מתפשטת, ואביו של רוג'ר נעלם, (כולם הכירו אותו. הוא היה ראש איגוד המרפאים הלא רישמי) הוא יצא מן היער והתחיל לחקור.

הערה- על אף שרוג'ר עזב את הוריו, הם לא כועסים עליו.

תגיד לי אם הרקע מתאים, אם לא- אשפר...
 
רוג'ר
אלף- סייר (דרגה 1)
תוהו טוב

רקע
לפני שנתיים רוג'ר עזב את הוריו, שבחרו לחיות באולדסטון.
מאז חיי ביער אולדסטון, טיפל בחיות הפצועות אליהם התחבר בכל נפשו ולמד לשרוד ביער.
כששמע מפי שליח חולף שמגפה איומה מתפשטת, ואביו של רוג'ר נעלם, (כולם הכירו אותו. הוא היה ראש איגוד המרפאים הלא רישמי) הוא יצא מן היער והתחיל לחקור.

הערה- על אף שרוג'ר עזב את הוריו, הם לא כועסים עליו.

תגיד לי אם הרקע מתאים, אם לא- אשפר...

רקע מתאים. אפילו מעולה, לדעתי. גם שלך, The Green gnome
 
כן, לא צריך לשטוף אותי בפוליטיקלי קורקט. הכל ברוח טובה. :)
ובעניין אחר, יש לי שאלה קטנה בנוגע לנקודה ההתחלתית שלנו ברקע. כתבת את המילה סרטונים, ולא הצלחתי למצוא שום הקשר שבו היא מתאימה שם.
תיקון אוטומטי של הטלפון... אתקן את זה. הכוונה ברונים... הברון ז'אנסון נעלם. רק מי שמכיר לעומק את האצולה של אולדסטון ידע מי זה כשנתחיל.
 
עריכה אחרונה:
קישור לדפ"ד בDND BEYOND. שים לב שיש כמה דברים בnotes שצריך לעבור לnotes כדי להגיע אליהם.
האם נראה בסדר?
וגם: I Am A Druid I Am A Druid אתה יכול בבקשה להגיב על הרקע שלי?
 
קישור לדפ"ד בDND BEYOND. שים לב שיש כמה דברים בnotes שצריך לעבור לnotes כדי להגיע אליהם.
האם נראה בסדר?
וגם: I Am A Druid I Am A Druid אתה יכול בבקשה להגיב על הרקע שלי?
אוי, סליחה שלא הגבתי על הרקע. כתבתי את התגובה אבל שחכתי לשלוח... הוא מעולה, אין בעיה. מסתכל על הדפ''ד ממש עכשיו
 
חזרה
Top