• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

הנשגבים רשמי קמפיין "הנשגבים"

אה, ועוד מעט הסברים:

"נמר הדרום" - שחר, לוחם melee עצבני
"סנונית הסתיו הבודדה" - דמדומים, מכשפת אדירה
"אגאנון קאבוט" - זנית, נגן נודד ואמן לחימה (Silver Voiced Nightingale)
"אוכל אבק" - ליקוי חמה, אמן לחימה (כמה אמנויות שאני לא מכיר מהלוטוס הלא שלם + סגנון דרקון המים)
"עכברוש לשבועיים" - לילה, אמן לחימה (Ebon Shadow, Celestial Monkey)
 
הרקע על הדמויות פורסם בפורום הזה אבל בנפרד.
סנונית, אגאנון ועכברוש כתבו על הדמויות שלהם כל אחת בנפרד.
בקשר לסנונית, אם תביאו שאלות כלשהן בדף הרקע שלה, אשמח להשלים את הפער.
לא בגלל שהיא הדמות שלי אלא באמת בגלל שהיא מאוד מגניבה.
 
ורשמים שלי על מהדורה 2 לעומת מהדורה 1:
צ'ארמים - שופרו ויותר מעניינים. כפי שאתם רואים, אומנויות לחימה זה בצורה רשמית ה"דבר" במהדורה 2. גם סנונית, היא אמנית לחימה אאל"ט, פשוט היא בעיקר קוסמת.
הקרבות (או טיקים) - יותר נורמלי ממה שחשבתי, אבל עדיין לא בטוח שהשיפור לטובה, למרות שבהחלט יש יתרונות
DV - רעיון חמוד, ביצוע פושר קצת, עם כל ההפחתות.
אקסטרות (כי מולם נלחמנו) - פשוט מיותר, ב DB הם עוד מפחידים, כאן זה לא ממש אתגר.

חוץמזה, ואו, משחק קראנצ'י בטירוף, אני מרגיש שבמהדורה השנייה הדגש עבר יותר לקראנץ' על חשבון הפלאף קצת ותיאורי קרבות מגניבים.

(והרקע של הדמות שלי, יגיע מתישהו :) )
 
הרקע של הדמות של האיש הזקן כבר קיים. תחפשו ברשימת הדמויות הסולארים בספר הבסיס את שור הצפון, ותחליפו כל אינדיקטור גיאוגרפי צפוני באחד דרומי. וזהו. :)
 
כדי שיהיה משהו מועיל בעץ, טיוטא של רקע הדמות (באנגלית בגלל שזה רק טיוטא):

Born and raised under the bull god banner, thinking of him as savior of humanity and the one true god. Served in his personal guard, castrated in the process. Excellenet figher, found ability to lead ppl and natural looks and charisma.
This in turn provoked suspicion and ire of his commanders in charge. Thu he was sent to an impossible mission, leading a rag-tag team of outcastes to fight in the desert against the better equipped tribes.
Survived for six months, surprising his superiors, winning the respect of the tribes. Finally, when no support arrived, he found himself outgunned and hopeless, he organized a last charge in the dawn of the day, the sun raising behind his back - straight into the enemy headquarters. Suddenly the enemy lines parted for his passage until he reached the chieftain, slaying him with one strike.
Then, the unconquered sun appeared before him, making him a dawn exalted. Later that night, the bull god appeared before him as well, reminding him of his allegiance and the fact that he is a son of the bull.
Thus, torn between the two gods, the tiger of the south set out to make the world a better place - where all can prosper and thrive, and no harm shall come to the people, under the aegis of the solars.
 
אני לא מבין, אם הוא רואה את עצמו כמציל האנושות, למה הוא פשיסט? חלק מהמאבק של הסולארים הוא נגד השלטון הדרקוני של הממלכה...

אז מה המניעים שלו? וכמה "חמלה" יש לדמות?
 
אוקיי,
אני אנסה לפצל את התשובה -
1) למה הוא פשיסט? הוא לא ממש פסישט, הוא פשוט חושב שבני-האנוש לא מוכשרים מספיק בכדי לנהל את עצמם - זה כמו שלילד אתה לא נותן רובה כי הוא לא מבין את המשמעות של הדבר, ככה אתה לא נותן לבני-האנוש לשלוט מבלי השגחה. מעבר לכך, הוא לא רואה חשיבות לאינדיבדואל שהוא בן-אנוש. כלומר אם אחד מהם ימות, מוכשר ככל שיהיה, מחר יקום מישהו אחר, מוכשר לפחות כמוהו. זה לא אומר שהוא יהרוג עשרת-אלפים, אבל הוא לא יהסס לשניה להרוג עשר כדי להציל אלף.
2) הוא נגד דמי-הדרקון של הקיסרות, וחושד בהם באופן כללי, אבל מצד שני, הם כן משרתים בעלי עוצמה. בסופו של דבר, יש הרבה חראות בעולם, פשוט אסור לסמוך עליהם - מה הסידריאלים יותר טובים? או הלונארים?
מול אביסאלים, הוא יהיה פשיסט לחלוטין ד"א. וגם מול בני העם הנאווה, שאותם הוא מתעב וחושד בהם.


מניעים ?

חמלה - 1.
 
גדול!!!

איזה סשן גדול!!!

אתמול הייתה לי יומהולדת (30). עשינו על האש (מומלץ) דיברנו שטויות, הפרחנו בועות סבון, שיחקנו עד שלא יכולנו עוד וליכלכנו את הבית של Ferenheit...

מה שמזכיר לי..
מתי הפגישה הבאה?
 
חזרה
Top