• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

רשמי החבורה שלי

doctor arbitration

פונדקאי ותיק
משגיח/ה בדימוס
בין כתיבת צ'יפ למשנהו, אני מוצא זמן לשחק עם חברים בצבא בקמפיין וורקראפט שאני מריץ. אני מביא כאן את רשמי ההרפתקה שמשוחקת :)

תהנו

הדמויות:

גלאמדרינג ת'אנדרפורג' (גמד איירונפורג' 3), בנו של אציל גמדי מכובד באיירונפורג', נצר לשושלת מכובדת עוד יותר.

סוריאן לנדריבר (אלף לילה ברברי 3), מגנה היחיד של קהילת אלפים קטנה מאוד, שבעקבות הקרב על ה world tree קיבל קשר מיוחד לצד הפחות מרוסן של האלפים, ובאמצעות תיעול זעם זה הוא מגן על חבריו.

פיזוויז (ננס קוסם 3), ספרן לשעבר, עתה מכשף מתלמד באקדמיה של איירונפורג', טיפוס משעשע, למדן, ובעל תושיה.

איקסידיקסיל (גובלין בעל מלאכה 3), אמן כלי נשק פחדן וחמקמק. יעשה הכל כדי להתחמק מסכנה. ידידו היחיד הוא גלאמדרינג', ודרכו הוא מקבל את החיזוקים החיוביים הדרושים להפוך לגיבור.

--

ההרפתקאה התחילה בקאראנוס, עיר חביבה דרומית לאיירונפורג'. גלאמדרינג ואיקסידיקסיל נהנו להם מכוס שיכר במבשלת הבירה המקומית, כשעצם בוער בשמיים הסיח את דעתם. הם החלו להתחקות אחר כיוונו (הוא נפל) כשהם שמים לב שממנו ניתק עצם שני, נוסף, שנחת קרוב יותר אליהם. כעבור מסע של כחצי יום הם הגיעו לאתר הנחיתה הראשון כדי למצוא את סוריאן נאבק במספר גרלים, שדונים מרושעים שממש לא קשורים ליבשת המזרחית.

אל המקום הגיע גם פיזוויז, שמספר שעות לפני כן צפה דרך הטלסקופ שלו באותו עצם בוער, במגדל תצפית כלשהוא באיירונפורג'. הוא רתם את כלביו למזחלת שלו ויצא לבחון את האירוע. (וכך גם גמע את כל המרחק בין איירונפורג' למקום הנחיתה בזמן ששני האחרים הגיעו לשם מקאראנוס הקרובה יותר)

קרב קצר, וסוריאן מספר לדמויות את סיפורו. מכפרו נחטף עתק מימי המלחמה הראשונה (זאת שלפני המשחקים של וורקראפט), שהיה שייך לאחד מהגנרלים של הלגיון הבוער. הגנבים עלו על מעין צפלין ושמו פעמיהם אל היבשת המזרחית. הוא התחבא בתא המטען, אך בסופו של דבר עלו עליו. בתושיה יוצאת מגדר הרגיל הוא נמלט מהספינה לאחר סצנת בריחה מרהיבה בה הוא חטף כלי תעופה קטן מאחד ההאנגרים והתרסק איתו דרך דופן הספינה.

החבורה המגובשת (קלות) שמה פעמיה אל אתר נחיתת הספינה, ונחרדו לגלות שהיא התרסקה לתוך אחת מארובות האוורור של נומרגן, עיר הנומים הנטושה.

גיבורינו האמיצים שינסו מותניים והחלו בטיפוס אל צלע ההר ואז בירידה דרך תעלת האיוורור המרוסקת. בסופו של דבר הם הגיעו לשברי הספינה הריקים, והבינו שהעתק (חרמש מלחמה אכזרי) לא נמצא שם. לתוך נומרגן!

שעות של הסתובבות בתעלות האוורור, והם בתוך נומרגן. חיפוש קצר העלה נום קטן שהוביל אותם לתוך מלכודת של נומים מצורעים שאיבדו כל שיקול דעת. בקרב אכזרי גיבורינו משחררים משבי את הדמות החמישית, שהפרטים עליה עוד לא ידועים ממש, מכיוון שבאמצע הקרב לתוך החדר התפרץ עכביש מפלצתי, והחל לחסל נומים מצורעים אחד אחרי השני!

(כמובן שמוקדם יותר, איקסידיקסיל שמע את העכביש והחל לשקשק ממנו, להזהיר את כולם ממנו, וקיבל רק התעלמויות והרגעות)

המשך בקרוב
 
תשמע דוקטור-
נתת לי רעיון מצוין.. למה שכל אחד לא יפרסם את החבורה שלו בעץ מיוחד..?

בטח חשבו על זה לפני כבר, אבל בינתיים אני לא רואה עץ כזה.. בכל מקרה, אני לא בטוח אם זה קשור למשחקי תפקידים או לפורום מבוכים ודרקונים (כי יש כאלו שלא משחקים מו"ד), אז אני אחכה לאחד המנהלים שיציץ בהודעה ויחליט לבד.
 
בארני אמר/ה:
תשמע דוקטור-
נתת לי רעיון מצוין.. למה שכל אחד לא יפרסם את החבורה שלו בעץ מיוחד..?

בטח חשבו על זה לפני כבר, אבל בינתיים אני לא רואה עץ כזה.. בכל מקרה, אני לא בטוח אם זה קשור למשחקי תפקידים או לפורום מבוכים ודרקונים (כי יש כאלו שלא משחקים מו"ד), אז אני אחכה לאחד המנהלים שיציץ בהודעה ויחליט לבד.

כבר עשו את זה פעמיים :)
 
לא כל כך הבנתי מהתגובות אם אפשר/אי אפשר/ לא רצוי/ חסר לי, שאני אכתוב פה על החבורה שלי (ושכל אחד אחר יכתוב על החבורה שלו).

ותעזרו לי קצת- אם כתוב על כותרת העץ "הוזז", הוא נמצא בפורום מו"ד, אבל כשלוחצים עליו מסתבר שהוא בכלל בפורום משחקים מקוונים, אז איפה הוא נמצא לעזאזל...? (אני ומחשבים מעולם לא הסתדרנו כל כך- תזרקו לי איזו עצם פה בבקשה...)

פורום משחקים מקוונים זה לא יותר למשחקים ברשת מאשר לכתוב על ההרפתקאות והדמויות שהיו לך..?
 
אהמ: שמו של הפורום הוא "משחקים מקוונים ורשומות משחקים שולחניים". על כן תמצא פה גם עצי משחק מקוונים, וגם רשומות של משחקים מחוץ לרשת (כמו שוונג כתב).
אפשר, ואף רצוי, שתכתוב פה את רשומות הקבוצה ה"אמיתית" שלך. אני הייתי מאוד מעוניין לשמוע מה עושים שם.
 
גם אני אשמח לדעת מה לכל הרוחות הם עושים שם... :confused:

בכל מקרה, אני כבר פותח עץ שבו כל אחד יוכל לפרט את הדמויות המרכיבות את החבורה המאוד-מוזרה בד"כ שלו...
 
עדכונים רבותי!

הקרב עם העכביש היה אכזרי ועקוב מדם. למזל החבורה, החבר הטרי והחמישי הוא כוהן צעיר של הHoly Light (ושמו לא זכור לי, עמכם הסליחה). קסמי הריפוי המתוזמנים היטב שלו עיכבו את השמדת החבורה על ידי עכביש האימים, עד ש...

דרך הגג פרץ בחליפת הסילון שלו אולריך, הגיבור הדארק-איירון הנודע לשמצה! במספר מטחי טילים מתוזמנים ע"י הנום הטכנאי שלו, גיבלינג (שיושב פחות או יותר מאחורי כתפיו בחליפת הסילון, ומטיס אותו לאן שהוא צריך), אולריך חיסל את העכביש. לאחר שסיים, דרש מהחבורה להביא לו את החרמש.

פם פם פאאאם!

כיצד אולריך יודע על החרמש? מדוע הוא מחפש אותו? מה גרם לו לחשוב שיש לחבורה אותו? גלאמדרינג הטעה את אולריך ושלח אותו למצוא את החרמש במקום אחר, והחבורה שמה פעמיה לחפש יציאה. בזמן הזה הם שמעו את סיפורו של הכוהן, שהיה עם ידידיו מאיירונפורג' במשלחת שחקרה את נומרגן והאוצרות הטמונים בה. הוא נותק מהחבורה ונמצא ע"י הנומים המטורפים, שחשבו שימשכו בעזרתו עוד "טרוגים" כמוהו.

כעבור זמן מה חבורתנו הגיעה אל נום זקן שנראה שלא נטרפה עליו דעתו. הוא הוביל אותם ליציאה שדרכה רק לפני יומיים עברה משלחת מכובדת של לובשי גלימות סגולות. שם הם התחקו אחרי עקבותיהם בשלג הרך.. עקבות שהובילו דרומה יותר ויותר עד שהשלג נעלם ואת מקומו פינה אפר ועשן...

הSearing Gorge! גיבורינו לא שיערו שירחיקו לכת עד כדי כך מדאן מורוג.. אך הנה הם מצויים מעבר לתחום שלטונו של מאגני, בפאתי הממלכה של ראגנארוס. מנותקים מהעקבות, פשוט המשיכו קדימה עד שנתקלו במחנה של אחוות התוריום. שם כעבור כמה תחקורים הם מצאו רמז שאולי יועיל להם. קבוצת cultists לבושים בגלימות חומות שוכנים מרחק מה מהמחנה. ייתכן שלובשי הגלימות הסגולות פנו לשם אם הם ידידים, ואם הם לא ייתכן שהגלימות החומות יעזרו להם.

בפאתי המערה שבה לובשי הגלימות החומות שוכנים, חיכה טאורן שתקף את החבורה ברגע שהבחין בהם. הוא הוצא מכלל פעולה מהר, ובגסיסתו נשאל איפה נמצאים לובשי הגלימות הסגולות. בחרחור אחרון עלה בידיו לחייך ולהצביע על האופק. שם, בין עמודי האש והעשן, החבורה יכלה להבחין בצלליותיהם של דרקון שחור עצום, ומספר דרקונים שחורים קטנים המלווים אותו. כולם מתקדמים מערבה, אל הלא נודע.


עריכה: שכחתי לציין כי החבורה עלתה רמה. גלאמדרינג לקח רמה כלוחם והשאר התקדמו במקצועות ההתחלתיים שלהם.
 
לצערי טרם הספקנו לשחק שוב וורקראפט עקב ריבוי דברים שאינם וורקראפט שגוזלים המון זמן. עם זאת בכל זאת שיחקנו סשן אקזאלטד קצר, בו קבוצה של שלושה סולארים טריים גילו כי חבר מעגל שלהם עבר בזה הרגע אקזאלטציה כשהוא משרת כאחד השאמאנים של לונאר אכזרי ועתיק. באותו זמן הם היו צריכים להדוף כוחות פראא עתיקים שחושקים לנתץ את שבטו של הלונאר. לא הספקנו להתקדם יותר מידי מכיוון שההסברים על העולם והשיטה גזלו המון זמן, ושניים מהשחקנים היו צריכים לעזוב באמצע.

המפגש השני ששיחקנו היה בעולם הנהדר של שיר של אש וקרח. השחקנים היוו קבוצת סיירים של משמר הלילה (בתפקידים הקלאסיים של האביר האציל והמנופח, הסייר הפושע לשעבר, ובן משפחת אומבר הגדול וחמום המוח) שהתחקו אחרי עקבותיהם של קבוצת טירונים מבטיחים שמורמונט שאף להחזיר לפני שיהפכו לעריקים. המסע הוביל אותם אל עץ לבן, אל חלום נבואי של אחד הטירונים שברח, התעמתות עם לוחם פראי אגדי בגלימה אפורה, ומוות בידי לא פחות מהאחרים בכבודם ובעצמם. היה מאוד מהנה.


התוכניות שלי כרגע לגבי הקבוצה היא להמשיך את הוורקראפט כשיתאפשר (בעייתי הודות ללו"זים של חלק מהאנשים), ובמקביל להריץ קמפיין באברון. השמועות מדברות על להשאר שבת בבסיס למרתוני משחק סוערים!

צפו לעדכונים כשאלו יתאפשרו :)
 
להלן קורות הרפתקאותיהם של טיגאלוק וגארמאנד, זוג הרפתקנים באברון.

טיגאלוק (זוטון ברברי 4) יוצא לעולם הרחב כדי למצוא את אחותו שלא כתבה הביתה כבר 3 חודשים. בmror holds הוא פוגש את גארמאנד (חצי אורק נוכל 2 לוחם 2), בלש קשוח משארן שמתחקה אחרי ראוקל - פושע אכזרי שכנראה חטף את אחותו של טיגאלוק. הרמזים שהם אוספים מובילים אותם אל נציבויות lhazaar, שם בפורט ורג' הם תופסים את ראוקל, מתעמתים איתו, וכובלים אותו. הוא מספר להם שהוא הרג את אחותו של טיגאלוק, ולכאורה כאן אמור להסתיים הסיפור.

אך חשד מה מקנן בגארמאנד. הוא וטיגאלוק חוזרים למרור ומחפשים רמזים חדשים. כתמי דם, דלת סודית במרתפי הפונדק שאחותו של טיגאלוק ניהלה, מכשיר מוזר שהוצב בחדר שאליו הדלת הובילה.. כל אלו מעוררים עוד שאלות. ארטיפיסר מזהה את המכשיר כמכשיר הקלטה.. אך חלק מהקלטות שלו חסרות. חקירה קצרה בספרים של הפונדק ושימוש קל בmark of finding מאתרים את הקלטת החסרה: באחוזה שכורה של אציל משארן, שהיה האורח האחרון בפונדק.

שני ההרפתקנים משיגים ראיון אצל האציל, וביציאה טיגאלוק גורם למהומה (באמצעות צ'יפ, הראפטור שלו) שמאפשרת לגארמאנד לחמוק למשרדו של האציל ולהשיג בשניה האחרונה את הקלטת. התצריף מושלם לאיטו כשנחשפים שמות האנשים המעורבים בקנוניה - ביניהם בכיר בבית קאנית' שהסכים לשלוח צוות ארטיפישרים מומחה לאדון הלהבים. מכיוון שהשחקנים לא יודעים מיהו אדון הלהבים, הם מבררים זאת בזמן קצר.

תמונה אפשרית עולה - אותם גמדים אצילים עשירים משתמשים בקשריהם ומקשרים בין גורם בבית קאנית' לבין אדון הלהבים. הלה רוצה ארטיפישרים כדי לתקן את כבשן היצירה שלו, והבטיח להם וורפורג'ד בתמורה (דבר שרוב הסיכויים הוא לא יקיים). גיבורינו טסים לשארן כדי לעצור את כל הגורמים הרלוונטיים, ואז טסים אל עבר הmournland כדי לעצור את השיירה האיטית שיצאה ברגל משארן. הם עוקבים אחריהם ותופסים אותם על מישורי הזכוכית, שם הם טומנים להם מארב מחוכם רק כדי לגלות שהם לא היחידים.

איקאר, חצי אורק שודד (וחבורת הבוזזים שלו) שם עין על המכשירים העדינים (והיקרים) של הארטיפישרים. הם חוברים יחד אבל לא מספיקים לתקוף לפני ששליחיו של אדון הלהבים מגיעים וטובחים בשיירה. לשחקנים ולאיקאר לא נשאר לעשות דבר חוץ מלתקוף את הוורפורג'ד האימתניים לפני שהם יתרחקו. בקרב עקוב מדם הם מצליחים להביס את שליחיו של אדון הלהבים, ואנשיו של איקאר נסים על נפשם נוכח אבידותיהם. לגיבורינו לא נותר כלום חוץ מלנתץ את כל הציוד ולחזור לשארן.

---
נשארתי שבת כדי להעביר לשניים מהשחקנים שלי את זה, והיה ממש אחלה! הם הצליחו להסתבך עם האורום ועם אדון הלהבים, ובקרוב גם עם אחד מבתי הצל ועם מסדר טפר האזמרגד! :)
 
קצת חסר פירוט, אבל סבבה בכל מקרה. :]

רק שאלה קטנה.
כמה שעות לקח לך להעביר את זה? נראה לי הם היו ברחבי כל ק'ורוואיר. וזה לא לוקח שעה...

אני מעביר בזמן האחרון גם לשני שחקנים ומעניין אותי לדעת אם אתה נתקל בבעיות כל שהן בזמן המשחק?
אני מניח שנתת להם 4 רמות רק בגלל זה. אילו פקטורים אחרים שינית ביצירת הדמויות כדי לעקוף את מחסור השחקנים?


טוב לדעת שעוד ועוד אנשים מצטרפים לאוהדי אברון. :D
אניווי מקווה לקרוא עוד על השחקנים שלך באברון. :]
 
הסופ"ש הזה היה תערובת מאוד לא מוגדרת של משחקי וורקראפט 3, משחקי אברון, מנגלים בשר ונרגילות (כיף לסגור שבת בצבא הא?), ככה שאני לא בטוח כמה זמן בדיוק שיחקנו. הייתי מהמר שבערך 6-7 שעות.

כן, חסר פירוט, לא התכוונתי לכתוב הרבה כי אז זה סתם היה יוצא המון. סיכמתי בנקודות עיקריות.

אין לי ממש בעיה להריץ לשני שחקנים. הם אחלה שחקנים והייתה אינטראקציה ממש טובה בין הדמויות שלהם. העובדה שהם התחילו ברמה 4 לא קשורה לכמות השחקנים אלא לעובדה שאני לא סובל התחלות ברמה 1.
 
חזרה
Top