• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

רשומות מברברי, כובש מלך

04

כמה שעות לפני הקרב הנ"ל, החבורה החליטה לנוח בחדר עם האח והזיזים. ההרפתקנים התארגנו ללינת לילה וקבעו תורנות שמירה. אאולמש התנדב לשמור אחרון כמו תמיד. השמירה לפני היקיצה מסייעת לו לנסות את הלחשים ששאמאן השבט ניסה להחדיר לראשו המבולבל של אאולמש. אאולמש אמנם לא חכם במיוחד, אבל תמיד היתה לו יכולת התמדה. והפעם היא אפילו השתלמה. הפעם לא נשרף זקנו, או נגרם לו התקף עיטושים או שלשולים לא מוסבר. הפעם לא צמחה יבלת ענקית על אפו או ישבנו (האחרונה כאבה במיוחד והפריעה לאאולמש לאכול ארוחת בוקר בישיבה, למורת רוחו). הפעם לחש המגן שהשאמאן ניסה ללמד אותו הצליח! מרוב הפתעה הגרזן השמאלי שלו נפל על ריצפת החדר ברעש וצלצולים והעיר את לגאתה. שאר בני החבורה קמו גם הם ואאולמש שיתף אותם בהצלחתו בהתלהבות. אאולמש הרגיש טוב, ואפילו אכל פחות מהרגיל לארוחת הבוקר.

ובחזרה לקרב: כאמור, החבורה פתחה את הדלת ונתקלה ב 6 אנשי פטריות, סוג של שאמאן פטרייתי ועוד מישהו פטרייתי וגדול שנראה כמו המנהיג שלהם. הם עמדו מסביב לבור שבתוכו היתה מדורה. מת'ורק הסתער על השאמאן בצעקת קרב והתחיל להצליף בו עם המטה ובעיטות מוצלחות מאוד. השאמאן הפטרייתי לא אהב את זה במיוחד, אבל לפני שהספיק להגיב, אאולמש רץ קדימה ותקף את אנשי הפטרייה הלא טעימים למראה. חץ מדוייק של אוליבר פגע באחד מאנשי הפטרייה והעיף אותו לתוך הבור עם המדורה. היצור נדלק והתחיל לצעוק.

לגאתה הטילה את החרב המוזרה שלה, שהתחילה לחתוך בבשר החי של אנשי הפיטריות/

אאולמש מצא את עצמו ניצב מול 3 אנשי פטרייה והתחיל להעריך את לחש המגן שלו, שהגן עליו מכמה מכות וחניתות של האוייב. מנהיג האוייבים הסתער על אאולמש אבל נבלם ונפל מחץ נוסף של אוליבר. אאולמש הצדיע לאוליבר עם הגרזן בעוד הוא שוחט איש נוסף עם הגרזן השני. מת'ורק חיסל סופית שת השאמאן הנאלח והמופתע והגיע לעזרת אאולמש , שהיה מוקף כבר , כולל המנהיג שקם וניסה לתקוף ביתר שאת, אחרי ההשפלה שספג מאוליבר.

לבסוף 2 האוייבים הנותרים ניסו לברוח החוצה מהמבוך, כאשר אחד מהם הומת על ידי חץ אוליברי. החבורה נשמה לרווחה ואפילו מצאה אוצר קטן, על המנהיג והשאמאן. החדר היה נראה ריק, אבל לאגתה הצליחה למצוא דלת סודית, שהובילה למדרגות שבתחתן בריכה רדודה. אאולמש נכנס ראשון על מנת להגיע לגרם המדרגות הבא וגילה שבמים יש עלוקות. לא נעים במיוחד. שאר החבורה נזהרה במעבר והגיעה לאאולמש.

אאולמש טיפס במדרגות בצד השני וגילה קיר ריק. החבורה מצאה 2 דלתות סודיות, שאחת מהן הגיע לאולם בעל תקרת זכוכית יקרה שקרסה ובאמצע מיכל מנופץ. בסוף החדר הגדול ניצבה דלת גדולה. אוליבר נגע בתיבת העץ השבורה ומיד איבד הכרה לשעה, שבמהלכה חלם חלומות מוזרים על ההסטוריה של המקדש. לאחר שהוא סיפר לחבורה על מה שחלם, כל אחד מבני החבורה נגע בתיבה ושקע בחלומות אחרים. החבורה הסיקה שהמקדש נוצר על מנת לשמור על השד, שהיה כלוא בתוך התיבה ועכשיו השתחרר לחופשי.
הם החליטו לנסות את הדלת הסודית השניה ולשמור את הדלת הגדולה לפעם אחרת. הדלת השניה הובילה למסדרון עם כמה מעברים, החבורה פנתה שמאלה והגיע לחדר עם תמונת קיר גדולה שמתארת 4 אבירים שמחזיקים את קופסת העץ מהחדר הקודם. סוף התמונה היה דהוי ומלא בדם.
 
אני שמח שאתם נהנים. :)
אוליבר אכן תותח. אבל אל תשכחו שאת השאמאן ואת המנהיג מת'ורק חיסל.
בנוסף, אאולמש מחסל גם אוייבים, כמעט באותו היחס כמו אוליבר. לפחות עד עכשיו.
בנוסף 2, לאאולמש יש יכולת יחסית חדשה - כל חבר בחבורה שתוקף בקפא"פ את מי שליד אאולמש בזמן שהוא ב rage, מקבל יתרון להתקפה (לכל ההתקפות שלו) - זה הופך את מתור'ק לקטלני במיוחד, כשאאולמש ב rage, וגם מוסיף אפשרויות ללגאתה.
 
לאחר שהחבורה בחנה את התמונה, החליטו ההרפתקנים להמשיך במסדרון הארוך עם 2 הפניות ימינה. אוליבר קל הדעת שוב רץ קדימה להוביל. אאולמש חרק שיניים, בעודו נחפז בעקבות הלוחם. אאולמש שקל לבקש מלגאתה לדבר על ליבו של אוליבר, כדי שזה האחרון לא יקלע למלכודת, בחפזונו.

אוליבר פנה ימינה במעבר הראשון, כאשר אאולמש שועט בעקבותיו, נכנס לחדר בפזיזות ונתקל במארב של 5 אנשים בשלב פטרייתי מוקדם. למזלם, ההרפתקנים לא הופתעו. אאולמש שאג לאוליבר לזוז אחורה, וזז בעצמו אחורה, על מנת לחכות לאוייב שינוע למסדרון הצר כדי להכות בו. אוליבר התעשת במהירות, ירה חץ קטלני באחד מהאנשים, שהתמוטט, ונסוג לאחור. מ'תורק ולגאתה קלטו מיד מה אאולמש מתכוון לעשות; מ'תורק רץ ועמד מול אאולמש מעבר לפינה בעוד לגאתה רצה לפתח השני במסדרון לראות אם יגיע מישהו נוסף.

מיד לאחר מכן, אחד האויבים אכן הגיח מהמסדרון הצדדי ישר למלכודת שמת'ורק ואאולמש טמנו לו. אאולמש הנחית גרזן על איש הפטריה והקיז קצת מדמו, האיש פנה אל אאולמש ומיד חטף מהלומת מטה ממ'תורק, שריסקה את ראשו. איש נוסף הגיח מהמסדרון, הסתער על אוליבר, תוך כדי שהוא חוטף גרזן מאאולמש , אבל הצליח לפגוע באוליבר ולפצוע אותו. איש נוסף ניסה לתקוף את מתו'רק מעבר לפינה. הוא נכשל. בינתיים לגאתה הצטרפה לקרב וירתה חזיז אש באיש הפטריה אשר פגע באוליבר כמה שניות לפני. אוליבר, החליט שהוא רוצה להתרחק מהאויב שפגע בו וזז אחרון. לצערו, האיש פגע בו שוב בזמן הנסיגה ופצע אותו קשות. אוליבר הצליח לירות חץ, שנכנס לעינו של האיש וחיסל אותו. לפתע קפצו על לגאתה 2 אנשים פטרייה גדולים יותר, אשר לאחד מהם היה כובע פטרייה (מגוחך למראה, לדעתו של אאולמש), כנראה שהם התגנבו אל עבר החבורה בהצלחה. שניהם פגעו קשות בלגאתה, אך הם לא ידעו כמה מחשמלת היא לגאתה. שניהם חטפו מכת חשמל מעצם המגע בלגאתה וריח פטריות חרוך מילא את המסדרון, בכל זאת הם נשארו לעמוד ולהלחם. אאולמש היכה באיש שניסה לתקוף את מ'תורק ופגע בו. מ'תורק נפנה לטפל באוייבים החדשים. הוא בעט ופגע באיש עם כובע הפטריה, שכבר היה די חרוך מהמגע עם לגאתה. אוליבר ירה 2 חיצים, אחד בכל איש פטרייה. שניהם נפלו שדודים לרגליהם של לגאתה ומ'תורק. לגאתה התחילה לסגת אבל כשהבינה שאין מולה אוייב, היא התרכזה ושילחה חזיז אש נוסף אל האיש שעמד במסדרון. האש אחזה באיש הפטרייה והוא נפל, צורח בכאבים. ריח שרוף של פטריות התווסף לריח החרוך של הפטריות ממכת החשמל הקודמת של לגאתה. אאולמש, שהחליט שמעכשיו לגתאה תהיה אחראית "על האש" של החבורה לפני השינה, הסתער לתוך החדר שבו היה המארב, על מנת לחסל את האוייב האחרון. הוא פגע בו עם גרזן אחד. הבחור הפטרייתי החליט לזרוק את הקשת שלו ולברוח לתוך דלת סודית. אאולמש, שהצליח רק לפגוע ולא לחסל אף אוייב בקרב הזה, רדף אחריו בחמת זעם, נחוש בדעתו לתרום מנת מרק פטריות לתבשיל שהכינה לגאתה. שאר החבורה נשארה מאחור. אאולמש חלף על פני חדר קטן עם תיבה בתוכו, והמשיך למסדרון, שנראה היה שמתחבר לחדר השני במסדרון הארוך המקורי.

אאולמש הדביק את איש הפטרייה ופגע בו עם גרזן אחד, הבחור החליט לרוץ יותר מהר, אבל הגרזן השני של אאולמש פגע בו והדביק אותו, הפעם לקיר. אאולמש הריע בניצחון וחזר לחבורה. הוא הבחין שלגתאה הספיקה לרפא את עצמה. בחדר שבו היה המארב ניצבה תיבה. אוליבר ניסה לפתוח את התיבה אבל היא היתה נעולה, אז הוא שבר את המנעול בחמת זעם. על הדרך הוא הצליח לשבור את אחד השיקויים בתיבה. מת'ורק חיפש על הגופות ומצא 2 מפתחות. הוא נפנף במפתחות מול אוליבר.

לאאולמש התחשק לחנוק את אוליבר, אבל במאמצים עילאיים הצליח לשלוט על עצמו.

בינתיים אוליבר גילה שהשיקוי שנותר הוא שיקוי ריפוי. לגאתה ביקשה אותו כי עדיין היתה חלשה מהקרב. אוליבר נתן לה את השיקוי ברצון, תוך כדי קידה.

אאולמש התגבר על רצונו לחנוק את אוליבר בפעם השניה היום. אולי מתו'רק, שתמיד כה רגוע, מצליח להשרות שלווה באאולמש. או לפחות פחות זעם.

הוא נפנה לפתוח את התיבה שבחדר מאחורי הדלת הסודית ומצא שם כמה עשרות פיסות זהב וכסף, חרב מעוטרת ומחרוזת חרוזי זהב. החרב נראתה מאוד מיוחדת, ולגאתה אמרה שאחרי מנוחה היא תוכל לראות אם אחד מהחפצים קסומים. בינתיים היא ניסתה להעריך את שווי המחרוזת והחרב והצליחה רק חלקית. הם מצאו גם 3 בקבוקוני מים קדושים. אחד לגאתה לקחה, אחד אאולמש ומ'תורק את האחרון.

לאחר מכן הם פנו למסדרון השני ומצאו שם חדר עם תיבה שלישית! מתו'רק פתח אותה ונשמע גונג גדול בחדר. אאולמש מיד רץ לעבר המסדרון הגדול לראות אם מגיע אוייב נוסף, אבל לא נראה היה שקורה משהו. מ'תורק הסיק בחוכמה שהגונג נועד להזעיק את היצורים שכבר חוסלו על ידי החבורה. אאולמש חייך בסיפוק.

בתיבה מצאה החבורה מאות מטבעות נחושת. לגאתה שפכה את תוכן התיבה על הריצפה, כדי לראות אם ישנם עוד מטבעות בין כל מטבעות הנחושת, אבל לא נראה שכך היה. אאולמש אסף כ 100 מטבעות נחושת והסביר לחבורה התוהה שמטבעות אלו ישמשו בתור טיפים לחשפניות. מ'תורק ואוליבר הביטו בו קמעה, ואז כל אחד מהם גם אסף חופן מטבעות, כנראה שהחשיבה של אאולמש שכנעה אותם, לגבי החשפניות. לגאתה נחרה בבוז ואמרה שבת אצולה כמוה לא תגע במטבעות נחושת פשוטות. אאולמש לא הבין מה ההגיון בלא לקחת אוצר שאולי ישמש לקניית נשקים, או סתם לביקור קצר בבית הבושת המקומי. מצד שני, הוא גם לא הבין את ההגיון מאחורי האצולה. הוא החליט לשאול את לגאתה על מעמד האצולה כשתהיה להם הזדמנות לדבר.

החבורה נחה כשעה, על מנת לאסוף כוחות, אוליבר שאל את מ'תורק לגבי המוצא שלו, מ'תורק ענה לו שהוא גדל עם הורים בני אנוש ולמד על מוצאו רק בשלב מאוחר יותר בחייו. היה לו גם שם אחר, והוא שינה את שמו למ'תורק. לגאתה שאלה מה היה שמו הקודם, אבל אאולמש לא שמע את תשובתו של מתו'רק כי הוא שקע במחשבות על עברו האישי ותקופת חייו המאושרת בשבט ביט-באזי.

החבורה סיימה את המנוחה והמשיכה בדרכה במסדרון הארוך. הפעם אאולמש צעד יחד עם אוליבר מקדימה ואמר לו שיפסיק לרוץ כמו עז הרים שיכורה ויתאזר בסבלנות.

הם הגיעו לפניה במסדרון. אוליבר המשיך כרגיל, אבל אאולמש הושיט זרוע לעבר הקיר וחסם את דרכו של אוליבר. "הפעם אנחנו מציצים בזהירות מעבר לפינות!" אמר לו. אוליבר משך בכתפיו.

הם אכן הציצו ולא ראו כלום. אוליבר תקע באאולמש מבט מלא תוכחה. אאולמש כמעט תקע בו גרזן חזרה, אבל מבט מכיוונו של מ'תורק הרגיע אותו. אולי לגאתה תתקע באוליבר חרב בעתיד. או תחשמל אותו, חשב אאולמש בהנאה. המסדרון התפצל שמאלה באלכסון וימינה לתוך חדר ללא דלת. החבורה פנתה לחדר ונתקלה במין פסל מוזר עם גלגלי שיניים. החבורה פינתה דרך אחר כבוד למ'תורק, הסמכות העליונה בכל מה שקשור בדברים טכניים. מ'תורק הסיק שהמערכת הזו מפעילה משהו ואולי כדאי לנטרל אותה. הוא אכן ביצע זו בהצלחה והחבורה המשיכה ימינה, מעבר לחדר. הדרך הובילה למסדרון שבסופו היה חדר גדול עם 4 פסלים של שלדים ופסל של שד באמצע. מ'תורק בחן את הפסל של השד מרחוק והחליט שזה לא באמת פסל. אוליבר ירה חץ ב"פסל" וזה התעורר לחיים, ביחד עם ארבעת פסלי השלדים!

מ'תורק פעל ראשון. לפני שהשד הספיק להגיד "ג'וק גדול מאחוריכם" הוא שעט קדימה והכה בשד נאמנה, השד עף אחורה והתרסק על הקיר, מבולבל מהאיש הקטן, האפור והקטלני. אוליבר התרכז, מתח את קשתו ושיגר חץ, ישר אל עבר צווארו של מ'תורק! "מצטער בנאדם", צעק אוליבר, בזמן שמ'תורק שלף באדישות את החץ. אאולמש רץ קדימה לתגבר את מתו'רק, שכבר היה מוקף בשלדים, והצליח לרסק אחד מהם בגרזנו. השד התאושש ורץ קדימה על מנת להפוך את מ'תורק לפשטידה אפורה. אאולמש ציפה שלגאתה תשמיש את החרב הלגאתית שלה, אבל במקום זאת היא הרימה סמל משונה וצעקה "בשם יאמו, הסתלקו מפה!". שני שלדים לא שמחו במיוחד מפעולת הגירוש והתחילו לברוח. אאולמש קד לעבר לגאתה, בזמן שהיכה בשד. מ'תורק המשיך להפליא מכותיו בשד, אאולמש המשיך להטיח גרזניו בשד, אוליבר ירה חיצים בשד ולאגתה שיגרה את ברקיה. נראה היה שהשד פחות מושפע מכל הההתקפות הללו, למגינת רוחו של אוליבר, שחיציו רק שרטו את השד, אבל בסופו של דבר, השד נפל שדוד לרגלי החבורה. מת'ורק פיצח גולגולת של שלד נוסף ואאולמש פירק את האחרון וכך נגמר הקרב.
החבורה התשושה החליטה לנוח מנוחה יותר רצינית, לא לפני שלגאתה ביצעה טיהור לחדר המקולל, ואז להמשיך לכיוון החלקים העמוקים יותר במקדש. אאולמש התכונן לשינה וחשב האם אפשר להגיש מנת פטריות מוקפצות עם נגיסוני דמון חרוכים בברקים והאם מנת כזו תהיה מזינה. ותוך כדי מחשבות אלו, עצם עיניו.
 
איך אני אוהבת שאוליבר מעצבן את אאולמש.. ;)
ואגב, אני יודעת ממקור ראשון שהסיבה שאוליבר לקח 20 מטבעות נחושת היא לא בשביל חשפניות!
זה פשוט נשמע הגיוני שיהיה לו כסף קטן לעודף..
 
קצת על אוליבר...

אוליבר (Oliver)- בן כנעאהו- לוחם/שכיר חרב- נטיה: ניטרלי/ניטרלי

לא מיוחד. סתם עוד ילד. יתום משני הצדדים וללא אחיות או אחים. מעולם לא פגש את בני משפחתו ואין לו מושג כיצד הגיע לבית היתומים. שם למד בדידות וריקנות מהי. ללא הרבה חברים, וגם אלו שסוף סוף מצא, עזבו אותו מהר... תמיד ידע שמשהו חסר בלבו, אך לא ידע מה.
יום אחד הוא ראה ציור של לוחם חזק ומרשים באחד מהפוסטרים שברחוב בעיר בו גדל, והוא החליט שזה מה שיעשה כשיגדל. הוא תלש את הפוסטר הזה וכל פעם שאבדה תקוותו (והיו הרבה רגעים כאלו בילדותו) הוא הוציא מתוך תיבתו את הציור המרשים, התבונן בו והרגשות הציפו בו תקווה מחדש. הוא יהיה לוחם גדול!
הוא חשב שזה יתן לו משמעות ומטרה בחיים. כאשר הגיע לגיל הבגרות, הוא הצטרף למסדר/בית ספר ללוחמים ולמד את כל אמנויות הלחימה. בהתחלה לא היה כל כך טוב, אבל המחשבה שהנה זה קורה, הצליחה לעודד אותו להמשיך ולנסות עד שיצליח. והוא אכן הצליח והפך ללוחם גדול כפי שחלם. אך משום מה לבו עדיין לא מצא את מבוקשו.
הוא החליט לנסות את האלים והאלות. שאל שאלות, הלך לכנסיות, הקריב קורבנות. הלך לפי כל החוקים שיכול היה, וקיווה שיקבל מענה... אולם האלים לא התייחסו אליו. הוא ראה איך האחרים מקבלים מסרים ומענה לתפילותיהם, ורק הוא נשאר יתום.. גם מהוריו וגם מאליו. כעס החל לפעפע בו.
יום אחד, בעת אימונים קשים, הוא נפצע. שבר את שתי רגליו. שלושה חודשים שכב לנוח. ובזמן הזה הגיע למסקנה שהוא בז לאלים ובז להוריו שנטשו אותו. הוא כבר לא חיפש מטרה ומשמעות.
ברגע של כעס הוא החליט להוציא את הציור של הלוחם הגדול ולשרוף אותו, אך משהו בו נעצר ברגע האחרון. הוא התבונן שוב בקפידות בציור שכה אהב והעריץ, והבין שהציור הזה הוא כל מה שנותר לו בחייו; הציור הוא אביו ואמו, הוא האלים והאלות שלו.
לא, הוא לא יפנה עורף ללימודיו הקשים. הוא לא יהרוס את הדבר הקדוש לו ביותר- הלוחם הגדול.
הוא חזר והשלים לימודיו. אולם לאחר מכן, פרש ממסדרו והחליט למצוא את גורלו במקום אחר. בשביל כסף הוא הפך לשכיר חרב פשוט. הוא ידע כיצד להסתתר כשצריך, וכיצד להתגלות כשהוא רוצה. אבל לרוב שמר על פרופיל נמוך.
אנשים הכירו אותו בשם "The everything guy ". לא היתה לו בעיה לעשות כמעט כל דבר תמורת כסף/אוכל/לינה ולפעמים אפילו ללא תמורה. את קשתו ישלוף ללא פחד, והנה המטרה הושגה.
 
הרקע נחמד למדי, שינוי מעניין של הקלישאה, ומזכיר לי קצת את האבסורד באומנות; למעשה מה שתפס אותי ברקע הוא היתמות הגשמית והמטאפורית של הדמות, שמזכירה לי הצגה שיצא לי לראות לאחרונה העוסקת ביתמות. משהו מעניין שעלה בה הוא שהיתמות היא מניע להשמדת שורשי הזולת ולאלימות, ברמה מסויימת וגם שהרבה אנשים פשוט מעבירים את יתמותם הלאה.
 
בקרוב יעלו עוד רשומות מפורטות יותר אבל עליי לומר כמנחה שהיום כוחותיו של המלך-המכשף נאבו-רם הוכו שוק על ירך כולל המכשף ואנשי-העקרב שבכוח, צבא בני-החורין המורד של מזאטל משבט סיטאלי היכה את האויב שוק על ירך, כמובן כשאת המכה המכרעת הנחיתו הדמויות של השחקנים שלנו במארב מתוכנן היטב על פיקוד כוח האויב. הכפר גבעת-גירם שוחרר משלטון העריצות ועיירת-המחוז סלעם מאוימת. מה גם שחיילי צבא בני-החורין זכו לחזות בעוצמת-ידו ובחרון-אפו של ימו, אל הסערה, הים והמשפט, כשלגאתה הכוהנת היכתה בחמת-זעם את חיילי המלך ברעמים ובברקים. גם אוליבר הקשת הפליא בכוחו כצלף, שחיציו מכים באויב, אטאולמש הברברי עמד איתן כסלע אל מול אנשי-העקרב, ומתרוק הנזיר הפליא מכותיו ביריבים.
 
והכי חשוב זה שאוליבר עשה את רוב העבודה בהריגת 2 אנשי העקרב הגדולים (largeׂ) ובכך עצבן עוד יותר אל אאולמש (שמאז שכפרו הושמד על ידי אנשי עקרב, הוא רוצה נקמה בהם)...
 
חוזרים לכפר וחוגגים בפונדק את הניצחון על שד-הפטריות. כל הכפר מלבד לכוהנת של המקדש חוגגים. בבוקר נכנס לפונדק איש עם שריון קשקשים, גלימה וחרב וחיילים עם חניתות. מדובר בקצין בשם אורן (Oran), מצבא המלך נאבו-רם. בחוץ מצויים שלושה אנשי-עקרב. הם מחפשים מורדים ודורשים מהפונדק שיספק להם יין ואוכל ללא תשלום כח הם אנשי המלך, הפונדק נותן להם. אוליבר ולגאתה יושבים עם הקצין והחיילים ומשקרים להם שבהם בעצמם חיפשו את המורדים; נותנים לאורן כיוון שגוי לגבי המורדים ומטעים אותו [גלגול 20 טבעי של אוליבר בהונאה].

אחרי שחיילי המלך מסתלקים, החבורה חוזרת למחנה המורדים, שהוא בגודל של כפר קטן, מגיעים לסככה של זנב-להבה - איש הקשר (איש-השממית) של החבורה אצל המורדים. הוא מציע כמה משימות אפשריות. הראשונה - זו שנבחרת - היא להציב מארב לכוחות המלך, שיחזרו לכפר הקודם כשיבינו שהטעו אותם, וינסו לתקוף אותו. החבורה צועדת חזרה לכפר עם כוח של המורדים ועם כוהנת לטאישה של אישצ'אלה (שתעזור לכוהנת האנושית המזדקנת של הכפר). החבורה אורבת ליד הדרך הראשית לכפר, מימינה ומשמאלה בהמשכי הדרך יחידות של המורדים. מטרת החבורה היא להביס את יחידת הפיקוד של המלך - המורדים יטפלו בחפ"שים. מגיע כוח המפקדה כולל אורן, מכשף, שני אנשי-עקרב, שני לוחמים חזקים במיוחד וכמה חיילים. המארב מבוצע היטב והם מוכים שוק על ירך; אאולמש מחסל את אורן החצוף שדרש קודם יין ואוכל חינם-אין-כסף מהפונדק. לגאתה הכתה באוייב בברקים וברעמים של יאמו באופן מרשים ביותר, אוליבר ניצל את העובדה שכוחות האויב היו עסוקים עם אאולמש ומתורק וצלף בהם ללא רחמים.

לוחמי המורדים מהקרבות שליד מגיעים ומריעים לחבורה, מאוד התפעלו מכוחו של יאמו אל הים והסערה ומלגאתה הכוהנת. כוח של כ-200 חיילי מלך הובסו, רובם ברחו כשהפיקוד חוסל. על האוייבים שהובסו החבורה מוצאת כסף ואוצרות, וכן חרב דו-ידנית קסומה שאוליבר לוקח, וחרב קסומה צרה הניתנת לאאולמש. המשימה הבאה שהחבורה בוחרת היא ללכת לקברים עתיקים בביצות ליד הכפר גשר-צור ושם לחפש ארטיפקט סדרי בשם FONT OF LAW שיכול להועיל מאוד בהחלשת כוחות המלך (שכידוע סוגדים לתוהו).
 
חזרה
Top