• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

רשומות הרפתקאה חדשה בקמפיין 'תמונתו של העלם לורי'

הדרך לציור דיוקן קטן עוברת במבוך גדול...

הלוחמות קאל'סיר וטאל'אורין, שלא הצליחו לשכנע את אנשי כת 'האף הצהוב' (הם היו מעדיפים שיפנו אליהם כ'ילדיו של הדרקון הזהוב', אגב...) להכניס אותם אל המשכן התת-קרקעי שלהם, מנסות 'קיצור דרך' שעובר במפלס נמוך וחשוך של המערות.
האם המנהרות המטפטפות צופנות משהו, מלבד צחנה ושרצים מתחפרים בין שרידים אנ'מיריים מתפוררים? והאם קיצור הדרך יוכיח את עצמו ויקרב את הדמויות להשיג ולו בקבוקון אחד של צבע זהוב-דארנידי מהסוג שדרוש לקאל'ריס עבור הדיוקן?

במילים אחרות: רשומת הרפתקאה חדשה בקמפיין 'תמונתו של העלם לורי' עלתה לאתר של מלסטרה :)


לינק ישיר לרשומות ההרפתקאה החדשה: https://members.pundak.co.il/world/keldaria3/campaigns/lories_portrait/l1_chap1b.html

לינק לאינדקס של הקמפיין: https://members.pundak.co.il/world/keldaria3/campaigns/lories_portrait/l1_index.html

עולם המערכה מלסטרה
 
מאוד מעניין.
אני מתחיל לקבל את הרושם שכת "האף הצהוב" הם סתם חבורה של מטומטמים עם מישהו חזק שמנצל אותם, זאת בהנחה שכל התועבות והסליימים למטה לא קשורים אליהם (אלא להתנפצות הגדולה). נכון שאני טועה?
 
תודה :)

מטיבם של דברים, אני לא אספק ספויילרים, ורק אעיר:

האנושואידים המעוותים למטה וכת צהובי האף בוודאי לא עובדים ביחד - הרי היצורים רצחו באכזריות וגם 'נשנשו' את שני הצעירים מהכת שהגופות שלהם נמצאו ליד הגשר.

סליימים הם יצורים חסרי תבונה. הם בוודאי לא עובדים בשביל אף אחד.
 
קצת יותר מוצלח בקריאה שנייה. אהבתי את הסליימים נגועי השמש. נראה לי שבעיני הנשים, קאריול הוא לא יותר ממשרת הגם שמעט מעצבן ומתנשא. בדרך כלל הקשר עם דב"ש המנחה שלך יותר חזק. מצד שני, יכול להיות שדב"ש המנחה של המערכה טרם הופיע. האם אי אפשר להשתמש בדארנידים שהדמויות מצאו כדי להכין את הצבען שהן התבקשו להביא?

אהבתי גם את הנגיעות הקטנות. השיר על הכהנת הזכיר את 'כהנת השחר' וביצת הדרקון שלה.

האם האנושואידים הללו הם אבנוני ביוב מסוג זה או אחר?

'צהובי האף' נשמעו לי כמו אנשים שעושים אימון כושר (גם זה טכס דתי שצריך לבצע בדבקות המתאימה). אני מניח שהטכס הזה מתעל אנרגיות מאגיות כלשהן - רק לא האנרגיות המאגיות שהם מדמיינים שהוא מתעל.
 
בשביל להשתמש בדארנידים להפקת צבעים, צריך להיות עם מיומנות מתאימה שאין לאף אחד מהדמויות, כולל בית מלאכה, חומרים נלווים ועוד.
מה גם, שבשביל זהוב דארנידי מעודכן ומשובח לא יספיק רסיס אחד של אבן.

האנושואידים שהוצגו בפרק לא קשורים לאבנונים - סתם יצורים מעוותים מהעולם התחתי.
 
בתור השחקן של טל'אורין אשמח לתת מעט מידע על "מאחורי הקלעים של ההרפתקה"
בתור התחלה ארצה לציין שחוסר ההצלחה של הדמות שלי לא נובע מבילד רע או חוסר ניסיון. זה נובע מקוביות מקוללות! גילגלתי מינימום 7 פעמים 1 טבעי בהרפתקה הזו עם שלושה קוביות שונות! ו80% מהגלגולים שלי היו מתחת ל10! אז בבקשה אל תשפטו אותי.
באשר להרפתקה עצמה מכיוון שEnvinyatar כבר כיסה את הבסיס אני מניח שתצטרך להתמקד על דברים שנשארו על רצפת חדר העריכה (לא שהוא השאיר לי הרבה דברים לעבוד איתם…)
אז ההתחלה: אנחנו נכנסים השחקן והדבש רואים אור זוהר בתור מים. אני מנסה להיות קול ההגיון ולציין שזה לא רעיון טוב. אף אחד לא מקשב לי (כמובן) אז אני אומר שבמקום לתקוע את הידיים שלנו בפנים בואו ננסה לירות באור.
הסייר המהולל ש"יכול לפגוע בציפור ממרחק 150 מטר" מראה ביצוע שמשאיר רצון לשיפור ו"חץ של אחת הדמויות פוגע בזווית הנכונה". אחד הדמויות? ברצינות? הקוביות התמרדו מולי כל ההרפתקה ובאחת הפעמים היחידות שהם לא זה "אחת הדמויות"? אתה יודע שיש רק שתיים ממנו נכון?
אז אחרי ש"אחת הדמויות" פגעה והיצור יוצא החוצה הקללה מתחילה... הקוביות שלי מורדות בי וEnvinyatar משתמש בקוביה שתגרום לנו לצרות כל המפגש ומוריד אותי עם חמורה... ואחרי שזה נגמר ה"סייר המהולל" זורע לטל'אורין מלח על הפצעים... אבל הוא יקבל את שלו עד סוף ההרפתקה... וטראומה מדגים. אבל אני מקדים את המאוחר.
אז אחרי שטל'אורין חוזרת להכרה מושפלת למדי ושיחה משעשעת על שברי הכד ה...יצירתי. אנחנו ממשיכים הלאה.
קאלריס בודקת את הפסל (חמש פעמים בחוץ משחקית... מה שהשה"ם לא בדיוק מרוצה ממנו) אנחנו בוחרים לנוע הלאה.
טל'אורין בניסיון עקר להחזיר מעט מהכבוד העצמי שלה בוחרת לצאת ראשונה ו... זורקים עליה "סלע" מצחין מיצור מגעיל (אני עדיין בטוח ב90% שזו צואה מיובשת. הוא יכול לומר שהיצורים ליקקו את הסלעים האילו וגרמו להם להיות רעילים עד מחר. אני לא קונה את זה).
אחרי שזה נגמר אנחנו ממשיכים הלאה. אז בואו נראה מה קרה... אנחנו מוצאים שיר על חביתה חריפה ואנחנו כורים מעט במערה שכמעט מתמוטטת אלינו ויש נהמות מהחושך... אז בסופו של דבר שום דבר מעניין.
ואז אנחנו נכנסים לאמפיתאטרון ואנחנו בעמדה נוראית כי החלטנו להסתער קדימה במקום למשוך אותם אלינו ולהילחם עם יתרון... כי אנחנו חזקים ואמיצים (ולא כי פשוט לא חשבנו על זה. תשתקו).
אז הקרב מתנהל ואני ממשיך לגלגל 1 טבעי אחד אחרי השני כשזה מגיע להתקפה אבל לפחות ההתמקדות שלי במגן (ציינתי שאני משתמש בבילד חרב ומגן?) משתלמת כי אף אחת מההתקפות שלהם לא פוגעת בדמות...
אז הסייר נופל מחוסר הכרה לזבוב (לכל הפחות זה סתם לו את הפה) והקרב נמשך ואנחנו מנצחים והקלע בורח (ללא עקבות... אני בטוח שזה יחזור לנשוך אותנו בתחת במפגש הבא).
ואז אנחנו מגיעים לגשר.
טל'אורין מציינת שזה רעיון רע לעבור כאן ביחוד עם הקלע שמסתובב חופשי אבל למרבה הצער מפסידה את הוויכוח והסייר שלנו מעיר עוד אחת מההערות שלו על "נשים עדינות שצריכות הגנה" והיא מגיבה ב"בזזזז" של זבוב. לכל הפחות היא מציעה שהוא יקשור את עצמו לחבל שהן יחזיקו לפני שהוא קופץ (שוב רעיון שלי. אבל כמובן שזה נשאר על רצפת חדר העריכה) והודות לזה הסייר שלנו לא "ישן עם הדגים" אחרי שהקפיצה שלו משתבשת והוא נתלה בין שמים ודג טורף ענק... אז אחרי שאנחנו מושכים את ה"סייר המהולל" ממוות בזמן שהקול שלו נוסק בכמה אוקטבות ויוצאים משם טל'אורין מרסנת את ה"אמרתי לך" לעת עתה. כי הבחור המסכן בשוק.
ואז אנחנו מגיעים לחדר החול וקושרים את קאלריס בחבל לפני שהיא מטפסת למקרה והיא תיפול (ונחשו של מי היה הרעיון?) ועוזבים את החדר.

ואז אנחנו מגיעים לחדר החציל ו"הדמויות" מחליטות לירות בו מרחוק לפני שנכנסים (פשוט תניחו שאם יש רעיון טוב הוא שלי. זה יחסוך לנו הרבה זמן).
החציל מתפוצץ והזחלים יוצאים. כולנו יורים בהם ורק אחד מאיתנו מפספס (כי הקוביות של אותו שחקן אנונימי מקוללות) והקרב עובר לפנים מול פנים.
אחרי שזה נגמר אנחנו פונים לחדר הצואה וטל'אורין איך שהוא היחידה שלא נתפסת בהפתעה על ידי הסליים. המזל הרע שלי מתחיל להיגמר (רק גלגול אחד של 1 טבעי!) אנחנו גומרים את המפגש... המשך יבוא ובהתחשב בכך שהוא כנראה יערב טיפוס דרך מחראה אני לא יכול לומר שאני מאושר.
 
תודה על התגובה :)

היה בהחלט משעשע לראות איך הפה השחצני של קאריול נסתם (קודם בפגיעה קריטית של זבוב מחמד זהוב ואחר-כך במים).
ובהחלט המשך יבוא, וחלקו עשוי להיות אכזרי למדי.

קאריול קולע לא רע מרחוק - אבל כאשר מישהו או משהו סוגר עליו, הוא בהחלט יחזיק מעמד הרבה פחות מלוחמת משוריינת עם שריון לוחות ומגן.

(חוק בהרצות שלי - חלוף זמן, בוודאי במבוך - הוא תמיד בעל משמעות, ולא רק מבחינת סכנה של התקפה של יצורים משוטטים).
 
חזרה
Top