הנה התחלה של מקצוע נוסף, אני לא סגור לגמרי על השם כי יש לו קונוטציה שלילית משהו אבל זה נראה לי יותר טוב ממרסן (שהיה השם המקורי).
נוגש
""מישהו צריך לחנך אותך, פרא. אני מקבל על עצמי את המשימה."
תכונות מקצוע
תפקיד: סער או רכז
מקור כוח: קרבי.
תכונות מפתח: זריזות, כוח, כריזמה.
שליטה בשריון: בד, עור.
שליטה בנשקים: שוט.
תוספים להגנות: תגובה +1, רצון +1.
נקודות פגיעה בדרגה ראשונה: 12 + ערך החוסן.
נקודות פגיעה לדרגה: 5.
מספר פרצי ריפוי ליום: 6 + מתאם החוסן.
מיומנויות: בדרגה ראשונה בחר ארבע מיומנויות בהן אתה מוכשר מתוך רשימת מיומנויות המקצוע המופיעה למטה.
מיומנויות מקצוע: איום(כרז), אקרובטיקה(זרז), אתלטיקה(כוח), דת(חכמ), טבע(חכמ), מרפא(חכמ), סיבולת(חסן), תובנה(חכמ), תפיסה(חכמ).
אפשרויות מבנה: מחשל הגוף, שובר הרוח.
מאפייני מקצוע: הלקאה, מצליף מיומן, סימן האדון, מוסרות השלטון.
העולם הוא מקום מסוכן ופרוע ובכדי לשרוד בו יש צורך להנהיג בו מעט סדר ומשמעת -
זוהי, על רגל אחת, תפיסת החיים שמנחה את הנוגש.
אנשי קרבות המיומנים בשימוש בשוט ובעלי הבנה עמוקה של מצוקות הגוף והנפש, הנוגשים יעשו הכל בכדי לרסן את הפרא ולוודא שהסדר בו הם מאמינים יישמר.
נוגשים נבדלים זה מזה מאוד בגישותיהם ובאמונותיהם ונוגש יכול להיות דברים רבים:
אולי אתה מורה דרך באזורי הפרא או מאלף חיות אקזוטיות, אולי אתה מאמן גלדיאטורים או מפקד משמעת בצבא זה או אחר או אולי אמן עינויים מרושע או מנהיג כת אכזרי.
יצירת נוגש
לנוגש יש שתי אפשרויות מבנה בסיסיות: מחשל הגוף ושובר הרוח.
כוחות נוגש
מאפייני מקצוע
כוחות לפי רצון מדרגה 1:
כוחות יומיים דרגה 1:
כשרונות נוגש:
נתיב מופת
זהו לבינתיים, מי שמעוניין מוזמן לראות תמונה של מי ששימש השראה למקצוע כאן[/quote]
נוגש
""מישהו צריך לחנך אותך, פרא. אני מקבל על עצמי את המשימה."
תכונות מקצוע
תפקיד: סער או רכז
מקור כוח: קרבי.
תכונות מפתח: זריזות, כוח, כריזמה.
שליטה בשריון: בד, עור.
שליטה בנשקים: שוט.
תוספים להגנות: תגובה +1, רצון +1.
נקודות פגיעה בדרגה ראשונה: 12 + ערך החוסן.
נקודות פגיעה לדרגה: 5.
מספר פרצי ריפוי ליום: 6 + מתאם החוסן.
מיומנויות: בדרגה ראשונה בחר ארבע מיומנויות בהן אתה מוכשר מתוך רשימת מיומנויות המקצוע המופיעה למטה.
מיומנויות מקצוע: איום(כרז), אקרובטיקה(זרז), אתלטיקה(כוח), דת(חכמ), טבע(חכמ), מרפא(חכמ), סיבולת(חסן), תובנה(חכמ), תפיסה(חכמ).
אפשרויות מבנה: מחשל הגוף, שובר הרוח.
מאפייני מקצוע: הלקאה, מצליף מיומן, סימן האדון, מוסרות השלטון.
העולם הוא מקום מסוכן ופרוע ובכדי לשרוד בו יש צורך להנהיג בו מעט סדר ומשמעת -
זוהי, על רגל אחת, תפיסת החיים שמנחה את הנוגש.
אנשי קרבות המיומנים בשימוש בשוט ובעלי הבנה עמוקה של מצוקות הגוף והנפש, הנוגשים יעשו הכל בכדי לרסן את הפרא ולוודא שהסדר בו הם מאמינים יישמר.
נוגשים נבדלים זה מזה מאוד בגישותיהם ובאמונותיהם ונוגש יכול להיות דברים רבים:
אולי אתה מורה דרך באזורי הפרא או מאלף חיות אקזוטיות, אולי אתה מאמן גלדיאטורים או מפקד משמעת בצבא זה או אחר או אולי אמן עינויים מרושע או מנהיג כת אכזרי.
יצירת נוגש
לנוגש יש שתי אפשרויות מבנה בסיסיות: מחשל הגוף ושובר הרוח.
מחשל הגוף
חושך שבטו – שונא בנו.
זהו הנתיב המועדף עבור נוגשים הדוגלים בגישה הישירה של לימוד דרך כאב, אתה לא מתעניין בתובנות פסיכולוגיות כאלו ואחרות לגבי יריביך, אתה מבקש להכניע את גופם עד שלא יוכלו עוד, עד שלא יוותר בהם שמץ של התנגדות.
גוף בריא וחזק ישמש אותך היטב בתפקידך. התכונה המרכזית שלך היא זריזות והיא הבסיס לכל התקפותיך עם השוט.
התכונה המשנית החשובה עבורך היא כוח, ככל שתסב ליריביך כאב גדול יותר כך הם ימהרו לעשות כדברך.
אך עם כל הרצון למהר אתה יודע ששבירת גופו של אדם היא תהליך הדרגתי, כמו המים המכים באבן כך גם הצלפות שוטך, מתישות את אויביך, מכלות את כוחם של הקשוחים שביריבים טיפין טיפין עד שהם נופלים שרועים לרגליך.
כוחותיך מתמקדים בנזק מתמשך שנועד להכריע את היריבים לאורך זמן וכן בכוחות שנועדו לעכב ולהתיש אותם עד שכוחם יאזל.
כשרון מומלץ:
מיומנויות מומלצות: איום, אתלטיקה, סיבולת
כוחות לפי רצון מומלצים: הלקאה, פצע פתוח
כוח יומי מומלץ: בסוף כולם נופלים.
שובר הרוח
בנתיב זה צועדים אלו שמבקשים להכניע את הניצבים מולם ע"י ניצול מצוקותיהם הנפשיות, ע"י תמרון רגשותיהם עד אשר כוח רצונם יקרוס ואיתו היכולת להתנגד.
זריזות היא התכונה המרכזית שלך והיא מהווה את הבסיס לכל התקפות השוט שלך אך חשוב מכך היא מייצגת את העובדה שאתה מצוי בכל מקום, נע סביב מטרותיך ומפקח עליהן בכל עת. דוחק בהן עד הקצה, עד אשר נפשם מתפקעת.
אישיות חזקה ומוח חריף ישמשו אותך היטב בתפקידך. בחר בכריזמה כתכונה החזקה השנייה שלך, היא תאפשר לך להפעיל יותר לחץ על אויביך. חוכמה היא תכונה שלישית מוצלחת עבורך והיא תשמש היטב את מיומנויותיך.
כוחותיך מתמקדים בהשפעות על רצונם של אחרים – החל מניוד אויביך בשדה הקרב כשאתה לא מאפשר להם להשיג יתרון על חבריך, דרך השפעות הלם והמום כשאתה לוחץ על מצוקותיהם וכלה בכניעתם החלקית או המוחלטת והפנייתם כנגד חבריהם כאשר נפשם לבסוף מתפקעת.
כשרון מומלץ:
מיומנויות מומלצות: איום, תובנה, תפיסה
כוחות לפי רצון מומלצים: הלקאה, בחזרה לשורה
כוח יומי מומלץ: סורו מדרכי
חושך שבטו – שונא בנו.
זהו הנתיב המועדף עבור נוגשים הדוגלים בגישה הישירה של לימוד דרך כאב, אתה לא מתעניין בתובנות פסיכולוגיות כאלו ואחרות לגבי יריביך, אתה מבקש להכניע את גופם עד שלא יוכלו עוד, עד שלא יוותר בהם שמץ של התנגדות.
גוף בריא וחזק ישמש אותך היטב בתפקידך. התכונה המרכזית שלך היא זריזות והיא הבסיס לכל התקפותיך עם השוט.
התכונה המשנית החשובה עבורך היא כוח, ככל שתסב ליריביך כאב גדול יותר כך הם ימהרו לעשות כדברך.
אך עם כל הרצון למהר אתה יודע ששבירת גופו של אדם היא תהליך הדרגתי, כמו המים המכים באבן כך גם הצלפות שוטך, מתישות את אויביך, מכלות את כוחם של הקשוחים שביריבים טיפין טיפין עד שהם נופלים שרועים לרגליך.
כוחותיך מתמקדים בנזק מתמשך שנועד להכריע את היריבים לאורך זמן וכן בכוחות שנועדו לעכב ולהתיש אותם עד שכוחם יאזל.
כשרון מומלץ:
מיומנויות מומלצות: איום, אתלטיקה, סיבולת
כוחות לפי רצון מומלצים: הלקאה, פצע פתוח
כוח יומי מומלץ: בסוף כולם נופלים.
שובר הרוח
בנתיב זה צועדים אלו שמבקשים להכניע את הניצבים מולם ע"י ניצול מצוקותיהם הנפשיות, ע"י תמרון רגשותיהם עד אשר כוח רצונם יקרוס ואיתו היכולת להתנגד.
זריזות היא התכונה המרכזית שלך והיא מהווה את הבסיס לכל התקפות השוט שלך אך חשוב מכך היא מייצגת את העובדה שאתה מצוי בכל מקום, נע סביב מטרותיך ומפקח עליהן בכל עת. דוחק בהן עד הקצה, עד אשר נפשם מתפקעת.
אישיות חזקה ומוח חריף ישמשו אותך היטב בתפקידך. בחר בכריזמה כתכונה החזקה השנייה שלך, היא תאפשר לך להפעיל יותר לחץ על אויביך. חוכמה היא תכונה שלישית מוצלחת עבורך והיא תשמש היטב את מיומנויותיך.
כוחותיך מתמקדים בהשפעות על רצונם של אחרים – החל מניוד אויביך בשדה הקרב כשאתה לא מאפשר להם להשיג יתרון על חבריך, דרך השפעות הלם והמום כשאתה לוחץ על מצוקותיהם וכלה בכניעתם החלקית או המוחלטת והפנייתם כנגד חבריהם כאשר נפשם לבסוף מתפקעת.
כשרון מומלץ:
מיומנויות מומלצות: איום, תובנה, תפיסה
כוחות לפי רצון מומלצים: הלקאה, בחזרה לשורה
כוח יומי מומלץ: סורו מדרכי
מאפייני מקצועסקירת נוגש:
מאפיינים: אתה לוחם שוט מנוסה אשר יודע כיצד להתיש את אויביו. אינך עמיד באופן מיוחד אולם אתה מחפה על כך כשאתה מנצל את השוט בכדי להימצא תמיד מעט מחוץ להישג ידם של יריביך בעוד אתה מפליא בהם את הצלפותיך.
דת: נוגשים מאמינים בעיקר באלים האמונים על תרבות או על מלחמה כיוון שהם מבקשים לשמר את התרבות ממנה הם באו ולהגן עליה מפני הפרא. נוגשים רבים מאמינים בארת'יס אלת התרבות, אולם קורד ומלכת העורבים גם הם אלים נפוצים אשר נוגשים מתחברים לציוויהם. נוגשים מרושעים נוטים לסגוד לאלים כמו אסמודאוס וביין או לולת' וטורוג.
גזעים: נוגשים על סוגיהם השונים ניתן למצוא כמעט בכל גזע בעל תרבות מבוססת ובעל היררכיה ברורה.*
כמובן שגזעים בעלי נטיות התפשטות וכאלה שנוטים לשעבד גזעים אחרים הם מעט נפוצים יותר.
ראויים לציון הם האלפים האפלים המכילים אחוז נאה של שוברי רוח וחצאי האורקים שהם מחשלי גוף משובחים.
*- כמעט כל גזע מכיל לפחות אחת מהתכונות העיקריות הדרושות עבור נוגש. בנוסף לכך הודות לכישורי ההתקפה המשובחים של הנוגש באמצעות השוט (שהוא מלכתחילה מדוייק למדי), מדובר במקצוע מאוד גמיש מבחינת מערך התכונות שלו. מערך בעל זריזות 16 או אפילו 14 הוא יותר מאפשרי.
הנוגש זוכה למאפייני המקצוע הבאים.
הלקאה:
כל הנוגשים מקבלים את הכוח הלקאה ככוח לפי רצון. ניתן להשתמש בכוח זה כתחליף להתקפת קפא"פ בסיסית.
מצליף מיומן:
אתה שולט בשוט כאילו היה המשכה הטבעי של ידך.
כאשר אתה משתמש בשוט, אתה זוכה לתוסף של +1 עבור גלגולי ההתקפה.
בנוסף לכך אינך סובל ממחסרים להתקפה כנגד אויבים בעלי מחסה חלקי.
סימן האדון:
פעם בתור כפעולה משנית, אתה רשאי להטביע את חותמך על אויב המצוי בהישג השוט שלך ובכך לסמן אותו כנתון למרותך. אויב מסומן סובל ממחסר של 2- לכל ההתקפות נגדך.
מטרה נשארת מסומנת עד סוף ההתקלות או עד שהיא צונחת ל-0 נק"פ. אתה רשאי לסמן כך מספר מטרות במשך ההתקלות אך אינך יכול לסמן שוב מטרה שכבר מסומנת על ידך או ע"י נוגש אחר.
מוסרות השלטון:
שליטה ניתן להשיג בדרכים רבות, כיצד אתה משיג אותה? האם אתה שובר את גופם של המתנגדים לך או שמא את רוחם?
בחר אחת מבין האפשרויות הבאות, בחירתך תקבע את הכוח לפי רצון השני שלך וכן תזכה אותך ביתרונות המפורטים מטה:
רסן הדם:
כאב הוא המורה הטוב ביותר. הגוף לעולם אינו שוכח שיעור שניתן לו.
הו הם ילמדו לקבל את דרכך או שהם ישלמו בדם.
אתה מקבל את הכוח פצע פתוח ואת מאפיין המקצוע שיעור בכאב.
בנוסף, בכל פעם שאתה גורם נזק מתמשך לא מוגדר ליריב המסומן על ידך, הוא אינו מחליף נזק מתמשך קודם אלא מצטבר איתו.
רסן היראה:
דם שהוקז הוא דם שבוזבז. שברת את גופם והם חסרי ערך, שברת את רוחם והם שלך לעשות בם כרצונך.
אתה מקבל את הכוח בחזרה לשורה ואת מאפיין המקצוע שיעור באימה.
בנוסף, כל המשבצות הסמוכות אליך נחשבות לתוואי שטח קשה עבור אויבים המסומנים על ידך.
הלקאה:
כל הנוגשים מקבלים את הכוח הלקאה ככוח לפי רצון. ניתן להשתמש בכוח זה כתחליף להתקפת קפא"פ בסיסית.
מצליף מיומן:
אתה שולט בשוט כאילו היה המשכה הטבעי של ידך.
כאשר אתה משתמש בשוט, אתה זוכה לתוסף של +1 עבור גלגולי ההתקפה.
בנוסף לכך אינך סובל ממחסרים להתקפה כנגד אויבים בעלי מחסה חלקי.
סימן האדון:
פעם בתור כפעולה משנית, אתה רשאי להטביע את חותמך על אויב המצוי בהישג השוט שלך ובכך לסמן אותו כנתון למרותך. אויב מסומן סובל ממחסר של 2- לכל ההתקפות נגדך.
מטרה נשארת מסומנת עד סוף ההתקלות או עד שהיא צונחת ל-0 נק"פ. אתה רשאי לסמן כך מספר מטרות במשך ההתקלות אך אינך יכול לסמן שוב מטרה שכבר מסומנת על ידך או ע"י נוגש אחר.
מוסרות השלטון:
שליטה ניתן להשיג בדרכים רבות, כיצד אתה משיג אותה? האם אתה שובר את גופם של המתנגדים לך או שמא את רוחם?
בחר אחת מבין האפשרויות הבאות, בחירתך תקבע את הכוח לפי רצון השני שלך וכן תזכה אותך ביתרונות המפורטים מטה:
רסן הדם:
כאב הוא המורה הטוב ביותר. הגוף לעולם אינו שוכח שיעור שניתן לו.
הו הם ילמדו לקבל את דרכך או שהם ישלמו בדם.
אתה מקבל את הכוח פצע פתוח ואת מאפיין המקצוע שיעור בכאב.
בנוסף, בכל פעם שאתה גורם נזק מתמשך לא מוגדר ליריב המסומן על ידך, הוא אינו מחליף נזק מתמשך קודם אלא מצטבר איתו.
רסן היראה:
דם שהוקז הוא דם שבוזבז. שברת את גופם והם חסרי ערך, שברת את רוחם והם שלך לעשות בם כרצונך.
אתה מקבל את הכוח בחזרה לשורה ואת מאפיין המקצוע שיעור באימה.
בנוסף, כל המשבצות הסמוכות אליך נחשבות לתוואי שטח קשה עבור אויבים המסומנים על ידך.
כוחות נוגש
מאפייני מקצוע
שיעור בכאב מאפיין מקצוע נוגש
אתה מעז להתנגד לי?! אתה תשלם על כך בדם!
התקלות * נשק, קרבי
תגובה מיידית קפא"פ נשק
תנאי: אויב בטווח המסומן על ידך מבצע כנגדך התקפה
מטרה: האויב המסומן.
התקפה: זריזות נגד תגובה
פגיעה: המטרה סובלת מנזק מתמשך 5 (הצלה לסיום).
מיוחד: אתה רשאי להשתמש בכוח זה פעמיים בהתקלות. בדרגות 11 ו-21 אתה מקבל שימוש נוסף בכוח זה.
שיעור באימה מאפיין מקצוע נוגש
אתה מעז להתנגד לי?! אתה אינך חזק דיו בכדי להתמודד מולי!
התקלות * נשק, קרבי, פחד
הפרעה מיידית קפא"פ נשק
תנאי: אויב בטווח המסומן על ידך מבצע התקפה כנגדך או נגד בני בריתך.
מטרה: האויב המסומן.
התקפה: זריזות נגד רצון
פגיעה: המטרה מוחלשת (הצלה לסיום).
מיוחד: אתה רשאי להשתמש בכוח זה פעמיים בהתקלות. בדרגות 11 ו-21 אתה מקבל שימוש נוסף בכוח זה.
כוחות לפי רצון מדרגה 1:
הלקאה התקפת נוגש 1
אני רואה שדיבורים בלבד לא יועילו כאן.
לפי רצון * נשק, קרבי
פעולה רגילה קפא"פ נשק
מטרה: אויב אחד בטווח
התקפה: זריזות נגד דרג"ש
פגיעה:1[נ] + מתאם זריזות נזק והמטרה סובלת ממחסר 2- להתקפות עד תחילת תורך הבא.
דרגה 21: 2[נ] + מתאם זריזות נזק ומחסר 4- להתקפות.
פצע פתוח התקפת נוגש 1
האמן לי שזה יכאיב לי יותר משזה יכאיב לך... לא, כנראה שלא.
לפי רצון * נשק, קרבי
פעולה רגילה קפא"פ נשק
מטרה: אויב אחד בטווח
התקפה: זריזות נגד דרג"ש
פגיעה:1[נ] + מתאם זריזות נזק. בנוסף המטרה סובלת מנזק מתמשך בגובה מתאם הכוח שלך (הצלה לסיום).
דרגה 21: 2[נ] + מתאם זריזות נזק.
בחזרה לשורה התקפת נוגש 1
אתה משלח מספר הצלפות מהירות לעבר אויביך, הם ילמדו את מקומם בדרך זו או אחרת.
לפי רצון * נשק, קרבי
פעולה רגילה קפא"פ נשק
מטרה: אחד, שניים או שלושה אויבים בטווח
התקפה: זריזות נגד רצון
פגיעה:1[נ] + מתאם זריזות נזק.
דרגה 21: 2[נ] + מתאם זריזות נזק.
השפעה: אתה רשאי להחליק את המטרה מספר משבצות השווה למחצית מתאם הכריזמה שלך.
כוחות יומיים דרגה 1:
בסוף כולם נופלים התקפת נוגש 1
מרשים, אני רואה שאתה עדיין עומד...אבל אני רק התחלתי.
יומי * אמין, נשק, קרבי
פעולה רגילה קפא"פ נשק
מטרה: אויב אחד בטווח
התקפה: זריזות נגד קשיחות
פגיעה:3[נ] + מתאם זריזות נזק והמטרה נופלת שרועה, בפעם הראשונה שהמטרה נעמדת על רגליה היא מייד נופלת שוב.
סורו מדרכי התקפת נוגש 1
פנו את הדרך, אין לי זמן למשחקים.
יומי * נשק, קרבי
פעולה רגילה פיצוץ קרוב 2
מטרה: כל היצורים בטווח
התקפה: זריזות נגד רצון
פגיעה:2[נ] + מתאם זריזות נזק והמטרה חייבת לנוע הרחק ממך מספר משבצות השווה לערך מתאם הכריזמה שלך, המטרה נמנעת ככל יכולתה מלברוח למשבצות מאויימות או לתוואי שטח קשה.
השפעה: עד סוף ההתקלות, בכל פעם שאתה פוגע במטרה, אתה רשאי לדחוף אותה שתי משבצות.
כשרונות נוגש:
כאב מהדהד [גבורה]
דרישות: נוגש
תועלת: כאשר אתה פוגע במטרה באמצעות כוח היתקלות או כוח יומי, אתה רשאי להמיר חלק מהנזק לנזק מתמשך. לפני גלגול הנזק אתה יכול להמיר כל 2 קוביות של נזק בנזק מתמשך 5 (הצלה לסיום).
לקח בלתי נמנע [גבורה]
דרישות: נוגש, מאפיין המקצוע שיעור בכאב.
תועלת: במידה והמטרה הצילה מהנזק המתמשך שגרם לה הכוח שיעור בכאב עוד בטרם הייתה לו האפשרות להשפיע, אתה זוכה לתוסף נזק של +5 להתקפה הבאה שאתה מבצע נגדה עד סוף תורך הבא.
התנגדות מהוססת [גבורה]
דרישות: נוגש, מאפיין המקצוע שיעור באימה.
תועלת: לאחר שמטרת סימן האדון השתחררה ממצב מוחלש, היא מואטת עד סוף תורה הבא.
לזרות מלח על הפצעים [גבורה]
דרישות: חצי אורק, נוגש
תועלת: אתה זוכה לתוסף כשרון של +2 לגלגולי הנזק כנגד מטרות הסובלות מנזק מתמשך שאינו מוגדר. התוסף גדל ל +3 בדרגה 11 ול +4 בדרגה 21.
עינו של המשגיח [גבורה]
דרישות: אלף אפל, נוגש, כוח הגזע אש אופל
תועלת: כאשר אתה משתמש בכוח אש אופל, אתה רשאי לסמן את המטרה בסימן האדון.
דרישות: נוגש
תועלת: כאשר אתה פוגע במטרה באמצעות כוח היתקלות או כוח יומי, אתה רשאי להמיר חלק מהנזק לנזק מתמשך. לפני גלגול הנזק אתה יכול להמיר כל 2 קוביות של נזק בנזק מתמשך 5 (הצלה לסיום).
לקח בלתי נמנע [גבורה]
דרישות: נוגש, מאפיין המקצוע שיעור בכאב.
תועלת: במידה והמטרה הצילה מהנזק המתמשך שגרם לה הכוח שיעור בכאב עוד בטרם הייתה לו האפשרות להשפיע, אתה זוכה לתוסף נזק של +5 להתקפה הבאה שאתה מבצע נגדה עד סוף תורך הבא.
התנגדות מהוססת [גבורה]
דרישות: נוגש, מאפיין המקצוע שיעור באימה.
תועלת: לאחר שמטרת סימן האדון השתחררה ממצב מוחלש, היא מואטת עד סוף תורה הבא.
לזרות מלח על הפצעים [גבורה]
דרישות: חצי אורק, נוגש
תועלת: אתה זוכה לתוסף כשרון של +2 לגלגולי הנזק כנגד מטרות הסובלות מנזק מתמשך שאינו מוגדר. התוסף גדל ל +3 בדרגה 11 ול +4 בדרגה 21.
עינו של המשגיח [גבורה]
דרישות: אלף אפל, נוגש, כוח הגזע אש אופל
תועלת: כאשר אתה משתמש בכוח אש אופל, אתה רשאי לסמן את המטרה בסימן האדון.
נתיב מופת
רוכב הזעם
"לאלף את הבלתי ניתנים לאילוף, לרסן את הבלתי ניתנים לריסון, הבלתי אפשרי זאת העבודה שלי"
דרישות קדם: נוגש, מאפיין המקצוע מוסרות השלטון, הכשרה במיומנות טבע
אילוף של לטאות זעם הוא תהליך ארוך וקשה שיש להתחיל בו מייד עם רגע היוולדם, אם אתה חושב לאלף לטאה בוגרת רצוי שתשכח מזה, כך יאמר לך כל מי שמבין קצת בנושא.
פפפפטטט, "מבין קצת" זאת ההגדרה.
מאפייני נתיב מופת רוכב הזעם
מרסן הפרא (דרגה 11): אתה זוכה בלטאת זעם פראית כחיית הרכיבה שלך. אתה נחשב כבעל הכשרון קרב רכוב כאשר אתה מפקד עליה.
חיה צמאת דם (דרגה 11): כאשר אתה מנצל נקודת פעולה בכדי לתקוף יריב מדמם או יריב שסובל מנזק מתמשך, לטאת הזעם שלך רשאית לבצע נגדו התקפת נשיכה כפעולה חופשית.
"לאלף את הבלתי ניתנים לאילוף, לרסן את הבלתי ניתנים לריסון, הבלתי אפשרי זאת העבודה שלי"
דרישות קדם: נוגש, מאפיין המקצוע מוסרות השלטון, הכשרה במיומנות טבע
אילוף של לטאות זעם הוא תהליך ארוך וקשה שיש להתחיל בו מייד עם רגע היוולדם, אם אתה חושב לאלף לטאה בוגרת רצוי שתשכח מזה, כך יאמר לך כל מי שמבין קצת בנושא.
פפפפטטט, "מבין קצת" זאת ההגדרה.
מאפייני נתיב מופת רוכב הזעם
מרסן הפרא (דרגה 11): אתה זוכה בלטאת זעם פראית כחיית הרכיבה שלך. אתה נחשב כבעל הכשרון קרב רכוב כאשר אתה מפקד עליה.
חיה צמאת דם (דרגה 11): כאשר אתה מנצל נקודת פעולה בכדי לתקוף יריב מדמם או יריב שסובל מנזק מתמשך, לטאת הזעם שלך רשאית לבצע נגדו התקפת נשיכה כפעולה חופשית.
לטאת זעם פראית (חיית רכיבה גדולה)
נק"פ: 94 + 8 לדרגה; מדמם: 47
כוח 21, חוסן 19, זריזות 15, תבונה 3, חוכמה 13, כריזמה 13.
הגנות: דרג"ש 15 + דרגה, קשיחות 12 + דרגה, תגובה 12 + דרגה, רצון 10 + דרגה.
חסינות: פחד (כאשר מדממת)
נשיכה (רגילה, לפי רצון)
דרגה+4 נגד דרג"ש; 1ק12 + מקדם כוח נזק
טפרים (רגילה, לפי רצון)
דרגה+4 נגד דרג"ש; 1ק8 + מקדם כוח נזק
הסתערות הרסנית
כאשר לטאת הזעם מבצעת הסתערות היא מבצעת שתי התקפות טפרים כנגד המטרה.
זעם הדם (כאשר מדממת) * רכוב
לטאת הזעם זוכה ל +2 לכל התקפותיה ול +5 לכל גלגולי הנזק שלה.
חיית רכיבה זועמת (כאשר מדממת ורכובה ע"י רוכב זעם, לפי רצון)
לטאת הזעם מעניקה לרוכב תוסף של +2 לכל גילגולי ההתקפה והנזק של התקפות קפא"פ.
שוט וטפר התקפת רוכב זעם 11
שקר כלשהוא
התקלות * נשק, קרבי
פעולה רגילה קפא"פ נשק
מטרה: אויב אחד בטווח
התקפה: זריזות נגד דרג"ש
פגיעה: 2[נ] + מתאם זריזות נזק והלטאה מבצעת התקפה משנית
מטרה משנית: המטרה הראשית או אויב אחר בטווח
התקפה משנית: דרגה+4 נגד דרג"ש
פגיעה: 1ק8 + מקדם כוח נזק
מיוחד: אם שתי ההתקפות פגעו באותה מטרה היא סובלת גם מנזק מתמשך 10 (הצלה לסיום)
מעורר חימה כוח תכלית רוכב זעם 12
הלטאה שואגת בכאב שעה שאתה מצליף בה בכדי לעורר את חימתה, עיניה נסגרות על האויב בזעם יוקד.
התקלות * נשק, קרבי
פעולה משנית
השפעה: לטאת הזעם נחשבת כמדממת עד סוף תורך הבא.
כניסה מחרידת לבבות התקפת רוכב זעם דרגה 20
אויביך עומדים במערך איתן, קשוחים ומוכנים לכל. האמנם? גל של חול ואבק עולה לפתע, וכשהוא מתפזר אתה נגלה בפניהם מצליף ומנופף בשוטך לכל עבר, מפגן מחריד של עוצמה ונחישות ששואט לעברם.
יומי * פחד, תודעה
פעולה רגילה פרץ קרוב 3
תנאי: אתה חייב להיות רכוב על גבי לטאת הזעם שלך.
מטרה: כל היצורים בטווח
התקפה: כוח + 4 נגד רצון או כריזמה + 4 נגד רצון
הגדל את תוסף ההתקפה ל + 6 בדרגה 21.
פגיעה: 4ק6 + מתאם כוח או כריזמה נזק תודעה והמטרה הלומה וסובלת מנזק תודעה מתמשך 10 (הצלה מסיימת את שניהם).
החטאה: חצי נזק ללא נזק מתמשך והמטרה הלומה עד סוף תורך הבא.
מיוחד: אתה יכול להשתמש בכוח זה במקום התקפה בסיסית כאשר אתה מבצע הסתערות.