• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מהדורה 5 רעיון ישן שהייה לי להתקלות, העכברושים המרקדים.

זכור לי לפני הרבה שנים כשהתחלתי את צעדי בעולם משחקי התפקידים היה לי רעיון מעניין להתקלות והחלטתי לנסות לכתוב לה שלד/רעיון כללי, סליחה מראש על חוסר הסדר של הכתיבה.

הרעיון היה הוא שהדמויות נלחמות פיראטים בשם "העכברושים המרקדים" שידועים בתור רקדנים שמשלבים את הריקודים שלהם בסגנון הלחימה שלהם.
הקטע המעניין הוא שעל סיפון הספינה שלהם הם התקינו כלי מוזיקה שמחוברים במנגנון לספינה עצמה וגורמים לקרשים לזוז להיפתח ולקפוץ לפי קצב המוזיקה, הפראטים של הספינה רוקדים לפי הקצב ונמנעים מהסכנות של הסיפון הנע אבל ההרפתקנים... חוץ מהברד סביר להניח שהם בצרות.


התקלות: העכברושים המרקדים.
מרכיבים: כ6 דמויי אדם בגודל בינוני בעלי ערך זריזות ו/או כריזמה גבוהים בהתאם לדירוג האתגר בנוסף כ2-3 מוזיקאים.
בתחילת כל סיבוב המוזיקאים מנגנים בבמה שהוכנה במיוחד על הספינה (יתכן שגם בתוך הספינה עצמה אם רוצים להקשות כל השחקנים לחסל אותם) וגורמים לספינה לסיפון לזוז ולהתנוענע, כל היצורים על הסיפון צריכים לבחור בין לזרוק הופעה (ריקוד) או הצלת זריזות. הדק להופעה תמיד יהיה נמוך ב5 מהדק להצלה.
בכישלון המהירות של היצור נחצת לשתיים והוא סובל מחיסרון לכל גילגולי ההתקפה שלו, בנוסף עליו להציל הצלה/בדיקת מיומנות שניה ובכישלון לסבול אחד מהגורמים הבאים:
1 היצור נזרק מהספינה למים.
2 היצור נטוע עד סוף תורו הבא.
3 היצור נופל שרוע.
4 היצור סופג נזק מוחץ (הנזק שווה לנזק של מלכודת קלה בדירוג האתגר של ההתקלות)
צוות הספינה אינו צריך לבצע בדיקות/הצלות על מנת להימנע מכך אילה אם נאמר אחרת.

אמצעי התמודדות:
כל יצור יכול להוציא פעולת בונוס בשביל לנסות להקשיב לקצב המוזיקה, היצור זורק בדיקת הבחנה ובהצלחה הוא זוכה ביתרון לגילגול ההצלות והבדיקות של הספינה עד סוף תורו הבא.
במידה ומסיבה זו או אחרת המוזיקאים לא מנגנים באותו התור הסיפון אינו נע ואין צורך לזרוק הצלות או בדיקות.
במידה ואחת הדמויות הצליחה להשתלט על אחד הכלים והיא שולטת בו היא יכולה לבצע בדיקת כלי אומן (של הכלי הרלוונטי) בהצלחה גם חברי הצוות של הספינה צריכים להציל.
במידה והמוזיקאים של הספינה גם מנסים לנגן זורקים בדיקות כלי אומן מנוגדות, כל צד מקבל +2 לבדיקה על כל מוזיקאי מעבר לראשון.

בנוסף המוזיקאים יכולים לנגן מנגינה מהירה יותר וקשה יותר ולהקפיץ את הד"ק לבדיקות ולהצלות ב5, במקרה הזה גם חברי הצוות צריכים לזרוק בדיקות/הצלות.
 
אז כמו שאמרתי לך בפרטי זה אחלה רעיון ועכשיו יש לי זמן להגיב כמו שצריך

אשמח לראות נתונים כתובים למלכודת :)

וגם מעניין לשמוע מידע על הפיראטים האלה
מה המטרה שלהם? מי הקים אותם? באיזה סגנון הם רוקדים? מי המנהיג שלהם? למה בעצם שהדמויות יילחמו בהם בכלל?
 
זה היה רעיון ישן שיש לי מהרפתקה שכבר שחכתי לפני שנים... אבל אם אי פעם אצליח להריץ קבוצה אמיתית (ואצליח לאהוב שיהום... לא סביר) אני נשבע שאני הולך להכניס את הרעיון הזה... אולי באחד מהאגרים אני אכתוב נתונים רציניים אם משהו מתאים יעלה.
 
חזרה
Top