• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

קריאת העורב - עץ משחק [מו"ד 5] (5/5)

להט פותח את פיו לדבר ואז נאנח ''תעשי מה שאתה רוצה, לא שווה לדון בזה. רק למקרה שאת מביאה עלינו את קץ העולם..." להט שולף מכיסו מבחנת מתכת ארוכה ומצמיד אותה לצינור מקופל וחרוך. האויב הראשון שיפסע לחדר יחטוף מנה יפה של סימני אש לפרצוף
Meta
מכין פעולה להטיל אש פיות על האויב הראשון שיופיע בחדר.
 
אתם מחכים בזמן שהאחרים, שהקרב הקודם דרש מהם הרבה אנרגיה, נחים מעט ומחדשים כוחות. הדממה מורטת עצבים, אך דבר לא קורה במגדל המעופש והקריר במהלך השעה הקרובה. לבסוף אייבל, שאן וגנובל מרגישים את פעימות ליבם נרגעות ואת כוחם שב אליהם, והם מוכנים להמשיך.

META
השלמתם מנוחה קצרה.
 
"כן, רק נדמה לי שליילאני התכוונה לחתוך לו את הראש לפני הוצאת היתד," גנובל עונה, עדיין בתקווה שהמלאכה הקשה תיעשה על ידי אחרים.

META
גנובל משתמש בקוביית פגיעה במנוחה הקצרה:
[dice:1xp2cl]741230:0[/dice:1xp2cl]
29/29 נקודות פגיעה
 
אחרי שכולם נכנסים אל החדר, ליילאני מתקרבת אל הגולם בצעדים בטוחים, מניפה את חרבה ומכה את צווארו של הגולם במלוא כוחה כשהיא משתמשת בטבעת הקסומה ובברכת האלה שלה כדי לחזק את המכה.

META:
קריטי אוטומטי כי הגולם חסר הכרה.
משתמש בסמייט ובטבעת ברק חורך: 6ק8 + 2ק4 + 5 = 45 נזק מתוכם 18 חותך, 24 קורן ו3 חשמל.
בנוסף על הגולם להצליח בהצלת חוסן בד"ק 14 או להפוך להמום (Stunned) עד סוף תורי הבא.
 
זוהאן רוכן קדימה בכוננות. זה לא סביר בעיניו, אבל יכול להיות שהגולם הצליח לשרוד את המכה של ליילאני. הידיים שלו מתחילות ללהוט ולהעלות עשן כשהוא ממיר קסם לאנרגיה.

META
ממיר יחידת לחש מדרג אחד לנקודת כושפות ואז שלוש נקודות כושפות ליחידת לחש מדרג 2.
 
ליילאני מכה בגולם, אומנם החרב שלה לא מאוד אפקטיבית נגד האבן שממנו הוא בנוי אבל הכוח הקדוש של איאנור גורם לחרב לעלות בלהבה קדושה שנשארת על הגולם ושורפת את חזהו.
לרגע דבר לא קורה, ורק הלהבה נשמעת מאכלת את הגולם לאיטה. ואז לפתע משהו נדלק בעיניים על הגולגולת שמונחת על הגולם. אור בוהק מגיח מהמקום בו ליילאני חתכה את האבן, והגולם מתחיל לזוז בתנועות רובוטיות. "פולשים..." קול לחישה קפוא בוקע מהגולגולת, "אתם לא תקחו ממני את חיי הנצח שלי... עזבו אותי בשקט!" הוא מרים את ידיו דמויות הגדם, ואור חם מתחיל לבקוע מהן.

META
מפה: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1Re1BJ47GT5oAJpwVkxXS2Y-9FgxtLihXbla-2ItZ2V0/edit?usp=sharing
מקמו עצמכם. כולכם ביוזמה לפני הגולם
 
אייבל מיישר את הידיים שלו, הוא סיים לנוח והוא רוצה לנסות דברים חדשים, "היי בחור גדול!" הוא צועק לגולם, הנה משהו ש בטח לא ראית." הוא אומר ומותח את הידיים שלו, הם מתארכות ונעשות ארוכות, ואז מתפצלות ל5 זרועות ציד, גופו של אייבל נעשה צמיגי מעט, וגמיש. גמיש מאוד, עייניו מתחברות לעין אחת במרכז המצח שלו, וראשי וואקים נשמעים לרגע.
אייבל יודע שהוא לא יכול לנשום מחוץ למים ככה, אבל זה לא משנה, הוא מסוגל להחזיק את הנשימה. הוא שולח את הזרועות קדימה, אבל לפחות כרגע הוא לא מצליח לאחוז ביצור, כנראה בגלל שהצורה חדשה לו עדיין
META
פעולת בונוס- צורת פרא לדינון ענק
בזכות היכולת "עצירת נשימה" דינון ענק יכול לשרוד שעה על היבשה לפני שהוא זקוק למים כדי לנשום.
התקפה- זרועות צייד על הגולם, 3 טבעי. מניח ש8 מפספס.
 
ליילאני בוהה בגולם שנייה או שתיים באי-אמון "זה לא אפשרי! אני אהרוס אותך! איאנור עזרי למשרתת שלך להרוס גולם זה." ולאחר הגדרת האויב ליילאני מניפה את חרבה ומכה בגולם שנית כשגם הפעם היא משתמשת בלהבה הקדושה.

META:
בונוס: נדר איבה: לליילאני יש יתרון להתקפות נגד הגולם למשך דקה.
פעולה: התקפה עם החרב של לורד ווייקראסט - 20 טבעי (קובייה שנייה 14 אבל למי אכפת).
מאחר ויצא 20 טבעי אני לא יכול להתנגד להשתמש בסמייט.
נזק: 6ק8 + 7 = 42 נזק. מתוכם 18 חותך ו-24 קורן.
 
גנובל תוקף את הגולם מהצד האחר. הוא מנצל את המכה האדירה של ליילאני כדי להוסיף שתי פגיעות יותר קטנות לפגיעות שקיבל הגולם לפני שהוא ישים לב לנוכחותו.

META
התקפה ראשונה (עם יתרון והתקפת סתר, בזכות היכולת ליתרון נגד אויב שלא פעל): 16,7. 16+5=21, ונזק: 4+3+4=11 (חותך)
התקפה שנייה (עם יתרון): 13,9. 13+5=18, נזק: 4 (חותך)
 
ליילאני מתקיפה שוב, האש הקדושה שמכסה את נשקה פוערת חתך רחב בגופו של הגולם, מה שמאפשר לגנובל לתקוע את שני הסכינים שלו עמוק בתוך החתך. והוא מצליח לפגוע עמוק במכניזם של היצור, בליבה שלו, וגיצים עפים מהחתך, מכריחים את גנובל להתרחק צעד אחורה. הגולם קופא במקום ומאבד שליטה. "לאאאאא......." לוחשת הגולגולת בפעם האחרונה, "הנצח שלייייי............." ואז הלהבה נכבית בעיניה, והגולם מתרסק על הרצפה בקול חבטה אדיר, מובס לפני שהספיק לפעול בכלל. ועם נפילת הגולם, אתם מניחים, נגמר גם סיפורו של האשף המשוגע והבודד שחי במגדל הזה.
זה לוקח לה דקה או שתיים, אך ליילאני (עם עזרה של זרועות תמנון חזקות) מצליחה בסוף למשוך את חצי הקנה השבור מתוך גופו של הגולם. מיד כשליילאני מחזיקה את הקנה היא מרגישה את הכוח האדיר והאכזר שהוא מחזיק, וכל עוד היא מחזיקה בו היא מרגישה רעד קל ותחושה כאילו משהו מלחשש באוזניה.
 
בנתיים להט בוחן את הגולם ההרוס, ונזכר במשהו שהקוסם כתב עליו ביומן שלו - מייצב ארכנו-קריסטלי, שבוודאי משמש כדי לתפעל את הגולם. החלק הזה בנוי מקריסטל נדיר ממישור האדמה, שיכול בוודאי להיות שווה כמות לא רעה בשוק, אך החלק עצמו מהווה סוג של בטרייה עוצמתית ויכול להיות שימושי מאוד ליצירה עתידית של להט.
 
להט מהנהן "אכן, דם". מחייך חיוך בוהק, פשוטו כמשמעו ''אתם צוות שיכול להתחרות בטובים ביותר מקאלוהן, שתדעו.'' הוא מניח את התיק לצידו, מניח עליו יד אחת, וביד האחרת הוא מתחיל לגשש לעבר הגולם, ואז נעצר.

מצחו של להט מתקמט והוא מביט סביב ''מה שכן, בואו נעשה את זה מהר. מוזר לי שהחבר העורב שלנו לא הגיע עד עכשיו.'' הוא שולף מחטי ברזל קטנות ומרים את התיק, חושף לאוויר את פיסת הברזל השחורה שמחזיקה אותו סגור.

להט מעביר את אגודלו על אחד מניביו הארוכים, הופך אותו מעל התיק, והדם נופל בתסיסה. הוא מרים את מבטו אל שאר החבורה ''הבא בתור? בואו נריץ את זה, אני חושד שהארכימג לא היה משאיר את המטה העוצמתי הזה סתם כהגנה אחרונה."
 
חזרה
Top