• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

קריאת העורב - עץ משחק [מו"ד 5] (5/5)

ליילאני רואה שזוהאן מושך את תשומת ליבם של השומרים ועושה כמיטב יכולתה לעזור לו כשהיא מנסה גם למקד את תשומת ליבו של הכלב כשהיא מתקרב אליו כדי שימשיך לנבוח עליה ולא יתחיל לחפש בסביבה. "כלב חמוד, הוא במקרה למכירה?" היא שואלת לאחר שזוהאן מקבל את ההנחיות שביקש.
 
"אה... אנחנו לא בדיוק מהאזור... אני חושב שזה כמה רחובות מזרחה מכאן..." השומר מגרד בראשו ומנסה לתת לזוהאן כיוונים למקום שהוא חושב שהוא פונדק "הגביע המוזהב". בנתיים, השומרת השנייה מנסה להחזיק את הכלבה שלא תקפוץ על ליילאני. "היא לא למכירה. היא רכוש של הלגיון." השומרת צועקת חזרה לליילאני. "אני מבקשת שתתרחקו מכאן, בבקשה! לפטרל בגשם זה גם ככה לא נעים!"
בזמן שכל השיחה הזאת מתקיימת, הרוח של טאליה מרחפת בשמי הלילה ומגיעה לאחד החלונות. היא מייצרת בידה רסיס של קרח ומנפצת אותו. בין הרוח והגשם, נביחות הכלבה וצעקות השיחה, השומרים לא מבחינים בדבר. זה הזמן לפעול.
 
להט מסובב את כף ידו, והטבעת שעל זרועו נותרת קבועה כלפי מעלה. כיפוף קל של אצבעותיו שולח מתוך החלל הריק שבטבעת פרץ של ערפל שחור וגופריתי לתוך כף ידו, שמתגבש לכדור נוצץ של זכוכית געשית. להט מביט סביב, ומשליך את הכדור מעלה מעלה, דרך החלון השבור. הטבעת מתקפלת פנימה, ונקישת אצבעות של להט מציתה את הכדור בעודו באוויר, לפני שהוא מתנפץ בדממה בתוך החדר ושמן בוער מתחיל למלא אותו.

להט מביט לעבר ההומונוקולוס שלו
מה המצב שם למעלה? האש מתפשטת, או שאתה חושב שכדאי שאוסיף עוד קצת שמן למדורה?
 
בעוד דעתם מוסחת, להט מצליח להתחמק מעבר לשני השומרים ואל מתחת לחלון המנופץ. הוא משליך פנימה את הכדור הבוער שיצר, ומיד שומע רעש של אש שמתחילה להתפשט.
היא אכן מתפשטת, אך בגשם הזה יקח לה זמן לתפוס תאוצה! קולו של ההומנקולוס עונה, אם אתה באמת רוצה לראות זיקוקים, נערי, כדאי שתאיץ קצת את התהליך!
 
"גברת, אני באמת לא יודעת-" הלגיונרית נקטעת כשהכלבה מפסיקה לנבוח לפתע ומריחה את האוויר. הלחש הנוסף שלהט הטיל גורם לאש לתפוס תאוצה במהירות, ועשן מתחיל לעלות מהמגדל דרך החלון המנופץ. "מה לעזאזל?!" קורא הלגיונר השני, והשניים מתחילים לרוץ לכיוון המגדל.
התוכנית הצליחה - המגדל עולה באש, אך גם אם תצליחו להוציא את אלאניה מחוצה אליו, יצרתם גם בעקיפין מגדלור שהולך למשוך כל לגיונר בעיירה לכאן תוך דקות ספורות. הזמן שלכם לפעול קטן.
 
ליילאני ממלמלת לזוהאן "בוא נזוז, להט וטאליה כבר ימצאו אותנו ויספר לנו לאן אלאניה השתגרה..." ליילאני מקפיד ללכת לאט בצורה שלא תמשוך תשומת לב מהשומרים הרצים למגדל, אך עושה זאת ברוחב ראשי כך שלהט וטאליה יוכלו לאתר אותם בקלות.
 
"אנחנו צריכים לסיים איתה במהירות, אסור לתת לה להגיב." זוהאן מחפש בעיניו את להט וטאליה במרץ - הם צריכים להתאחד במהירות. בראשו, הוא עובר פעם אחרונה על אופן הטלת הלחש שיחזיק את אלאניה. למידת ההצלחה שלו יש חשיבות קריטית להצלחת המשימה.
 
ארבעתכם מצליחים לעקוף את השומרים ולהתאחד חזרה ברחוב ממנו באתם. כמה רגעים לאחר מכן, להט שומע בראשו העיניים שלי הן לא מה שהן היו פעם, אך אני רואה את המגדל מתחיל לעלות בלהבות, חזק וברור... כמה לגיונרים רצים לכאן מהרחובות הסמוכים... רגע, אני רואה אנשים יוצאים מתוך המגדל! ארבע, אולי חמש דמויות...? קשה לי לומר מכאן, נערי!
 
להט מהנהן לעצמו תמשיך לעדכן אם קורה משהו מעניין

''אנחנו צריכים להתפצל. נשמור על קשר דרך ההומונוקולוס, אבל קבוצת אנשים שעומדת ומתבוננת תראה חשודה - ואנחנו לא יודעים אם כל מי שיוצא מהמגדל מתכנן ללכת לפגןש את השומרים. חוץ מזה...'' להט מחכך את סנטרו לרגע ''מרגיש לי שהיא משחקת בנו בחזרה, אני לא רוצה לעמוד בקבוצה יפה ונחמדה ולחכות שהיא תפיל על כולנו שיתוק ביחד. נתחיל לנוע סביב המגדל, לא ברחובות הסמוכים אלא באילו שרחוקים מהם, ונתאם משם מה הלאה.''
 
כאילו בתשובה לשאלתו של להט, עוד לפני שההומנקולוס של להט מתחיל לעוף, אתם שומעים צווחה חזקה, אך הפעם לא אנושית - היא נשמעת כמו צווחה של עוף כלשהו, אך חזקה בהרבה ממה שציפור מסוגלת לצווח. "צאו החוצה לשחק!" קול צווחני נשמע לאחר מכן, מהדהד בין הסמטאות.
 
אתם מתקדמים בזהירות בחזרה במעלה הרחוב, לכיוון המגדל שתופס עוד ועוד אש. הבניינים נפתחים אל הכיכר שבמרכזה עומד המגדל הישן. ברק מאיר את שמי הלילה לרגע, מאפשר לכם להבחין במחזה הנוראי המתרחש כאן.
גופות שני הלגיונרים שדיברתם איתם מקודם, משוספות וחסרות חיים, זרוקות על הרצפה. גם הכלבה המסכנה חוסלה, ונראה שראשה נחתך לגמרי ונאכל כרגע על ידי התפלץ העומד ליד הגופות, יצור גדול ושחור המזכיר במבט ראשוני ינשודוב. עוד מספר דמויות מסתובבות בכיכר - יצורים דמויי אדם המכוסים בברדסים. כאשר הברק מאיר אותם, הם נראים במבט ראשוני כמו קנקו, אנשי העורב שלעיתים אפשר למצוא בחלקים העניים יותר של הערים הגדולות. אך במבט נוסף ברור לכל כי היצורים הללו אינם טבעיים במהותם - הגיבנת שלהם יוניפורמית אצל כלל הדמויות, המקורים והטפרים שלהם נראים חדים, כמעט מתכתיים, ועינייהם בוהקות באור סגול מוזר.

הצלחה בבדיקת דת ד"ק 12 חושפת את הפרטים הבאים:
היצורים הללו הם "עורבנים חקייניים" - משרתיה הקדושים (או, יש שיאמרו, טמאים) של האלה אשיר, אחותו התאומה והאויבת הגדולה ביותר של סקולד. מספרים עליהם שהם נשלחו על ידי אשיר ליצור כאוס בעולם בני התמותה, ושאינם מסוגלים להבחין בין תעלול לא מזיק ובין עינויים ורצח.

אחד מהיצורים, דמות גבוהה יותר מהשאר אשר אוחזת במטה עץ, מסובבת את ראשה כמעט בתשעים מעלות הצידה, מביטה ישר בכם כאשר אתם מתקרבים יותר מדי. "החברים באו לשחק איתנו! קפראווווווו!" היצור צווח בקולו הציפורי, ושאר הדמויות מסתובבות בפתאומיות אליכם, כולל התפלץ הגדול, אשר כעת אתם מבחינים שראשו כראש עורב ונוצותיו שחורות כזפת. היצורים העורבניים המוזרים מתחילים לשרוק ולצווח בקולות נוראיים, בעודם מתקרבים אליכם באיטיות מאיימת. לא נראה שהייתם רוצים לגלות מה הם המשחקים שהיצורים הללו רוצים לשחק איתכם.

META
מפה
מקמו עצמכם ברחוב הגדול (ציר הY).

סדר יוזמה:
להט - 20
טאליה - 20
עורבים חקייניים - 19
זוהאן - 12
ליילאני - 7
 
"עוד מרשתים של מתחזה?" שואלת טאליה בתימהון, היא מנידה בראשה, "בסוף כולם משרתים, גם אתם." היא מוסיפה וצעודת בעדינות לעבר אחד העורבים, כמעט מתעלמת ממנו בבוז. "וגם אתם." היא מוסיפה בעוד הגרימוואר זוהר באור אפור, מסיכת השלד שלה מופיעה על פניה בעוד עינייה הקרות שולחות צל לעבר גופת הליגיונורית. "קומי." היא מוסרת לו. "חסלי את מי שפגע בך."
META
נע לI6.
מטיל החייאת מתים על הליגירונית, היא חוזרת לחיים בתור זומבית.
כפועלת בונוס מורה לה לחסל את העורבים. (מניח שזה השלב שהיא פועלת)

תור רוח כפור
רוח כפור יורה רסיס קרח לעבר העורבני החקיין שלצד טאליה.
כתנועה עולה 15 פיט לאוויר.
11+6=17
בפגיעה 6 נזק קור


משאבים
נוצל לחש דרג 3- נשאר אחד.
 
חזרה
Top