• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

קריאת העורב - עץ משחק [מו"ד 5] (5/5)

את מצליחה לתפוס את מנהיג המורדים, הגמד אורדיר, רגע לפני שהוא מתחיל את הפגישה השבועית שלו במרתף הפונדק, ומסבירה לו את המצב. "אני מבין." הוא נוהם בשקט בתגובה, "אנחנו נהיה זהירים ונקווה שלא נפגש באלאניה. תודה לך, ליילאני - לכל הפחות, הצלחת להפיח תקווה בהרבה מהצעירים שאיאנור איתנו בקרב הזה. אני מקווה שיום אחד הם יהיו מוכנים מספיק בכדי לחולל שינוי אמיתי."

לאחר שליילאני מסיימת את הפגישה שלה עם מנהיג המורדים, מת'אייס מוביל אתכם החוצה מדרקון המית'ראל. הפצעים שלו קשים והוא נאלץ להעזר במקל בכדי ללכת, אך הוא מצליח להתקדם. זוהי שעת ערב מוקדמת, ומנורות הרחוב הקסומים של העיר מתחילים להדלק. מת'אייס מוביל אתכם לכיוון האקדמיה - "הצלחתי להשיג טובה מחבר ישן ולקבל גישה אל מעגל שיגור ששייך לאקדמיה. כך תוכלו להגיע לבאררטון במהירות האפשרית." הוא מסביר.
אתם עוברים בחצר האקדמיה. כמה תלמידים שחוזרים אל מגוריהם להלילה מביטים באדם הצולע ובחבורה המוזרה המלווה אותו במבט משועשע, אך לא נראה שהם חושדים במשהו. אתם מגיעים אל פתחו של מגדל ישן - מת'אייס מוציא מכיסו מפתח חלוד ופותח את הדלת. אתם עולים במדרגות ומגיעים לחדר ריק, מלבד מעגל של רונות זוהרות על הרצפה. "הידיד שלי כבר כיוון את המעגל כך שיהיה מקושר אל מעגל השיגור הפומבי בבאררטון - סוחרים מגיעים דרך המעגל ההוא כל יום, כך שהופעתכם לא צריכה להיות יותר מדי בלתי צפויה." הוא עוצר לרגע לנשום. "הלגיונרים בבאררטון בוודאי מחפשים אותי - אני לא יכול לבוא איתכם. אך הם בוודאי לא מכירים את פניכם. נצלו זאת כדי לנוע בעיירה בחופשיות, אך אל תמשכו יותר מדי תשומת לב. אני אחכה לכם כאן בפונדק. בהצלחה, כוח עורב. ואם אתם אכן מוצאים את אלאניה שם... אל תראו רחמים."
אחד אחרי השני, אתם עוברים דרך השער, ולאחר רגע שבו אתם מאבדים את הנשימה, אתם מופיעים בשער אחר, בבניין קטן ופתוח בעיירה באררטון. ליילאני וזוהאן נפגשו כאן לראשונה עם החברים המקוריים של כוח עורב - זוהי עיירת סחר חשובה על חוף הים, וספינות סחר רבות יוצאות בכל בוקר מהנמל כאן. ריח הים המלוח מיד תוקף את אפיכם, כמו גם רעש של טפטוף לילי קל. שומר חצי רדום יושב על יד המעגל, כפי שמתאייס חזה הוא לא נראה מופתע מהופעתכם, רק מהנהן אליכם בשקט וחוזר לבהות ברצפה.
אתם יוצאים מהבניין והולכים בעקבות ליילאני ברחובות השקטים של העיירה - מעט אנשים עוד מסתובבים בחוץ בשעות האלה, בטח לבטח כשהלגיון צד אחרי מורדים מסתוריים בעיר שלהם. לאחר מעט הליכה, אתם רואים מרחוק את המגדל של חסרי הכתר - מגדל גבוה אך חסר מאפיינים במרכז העיירה. ממרחק זה, אתם מבחינים כי אנשי הלגיון מתחו חבל סביב המגדל וסגרו את האזור לעוברי אורח.בנוסף, אתם רואים שני לגיונרים מפטרלים מסביב למגדל, ואיתם כלבת ציד זקנה המרחרחת את האוויר.
 
"אני מקווה שאתם מוכנים לחסום את ההשתגרויות של אלאניה, מאחר ועדיף למשוך אותה החוצה" ליילאני אומרת כשהיא מסתכלת לעבר זוהאן ולהט, "אך אם לא, אנחנו נצטרך להסתכן ולהיכנס למגדל כך תהיה לנו גישה לדברים שלה במידה והיא תצליח לברוח."
 
''אין בנמצא לחשים מתאימים לחסימת שיגור, לא בתנאי ההתמודדות שלנו עם אלאניה. אבל השיגורים שלה לא יקחו אותה רחוק...קשה לי להאמין שיש לה שיגור למרחק של יותר ממאה, מאה חמישים מטרים.'' להט טופח על הסרבל שלו, ויוצאת משם מכונה משונה למראה. דף נייר ממסוגר בפסי מתכת עדינים, שמקפלים אותו בצורה שידמה לפרצוף שתווי הפנים שלו הם אותיות מעוכות זו לזו. זוג כנפיים מכאניות שלדיות נפרש מגבו, והוא מתחיל לרפרף
''אם אני אשלח אותו לגובה, ואנחנו נתפרש, הוא יוכל לדווח לנו על נקודות שאליהן היא משתגרת. בסופו של דבר, מדובר בלחש די עוצמתי, היא לא תוכל להפעיל אותו הרבה פעמים לפני שיגמר לה הדלק. אנחנו נצטרך להתפרש בכל מקרה, כדי שלא תפגע בכולנו עם השיתוק שלה. אז נמשוך אותה החוצה מהחור שלה, אני אישית תומך ברעיון השריפה, וההומונוקולי יסמן לנו לאן היא משתגרת אם היא תחליט לפעול ככה.''


הוא מוציא מכיס אחר בסרבל שלו אוסף של ברגים ואומים, מתעסק איתם לרגע ואז מושיט את התוצאה להומונוקולי
''אם תראה את מי שאנחנו מחפשים משתגרת, תעוף מעליה ותפעיל את המכשיר. זה ירים סימן אשלייתי שנוכל לראות מרחוק, ואז נוכל לאתר אותה.''
 
"לא עברו יומיים וכבר אתה מעז לחלק לי פקודות, נערי?!" קול צווחני נשמע לפתע בתודעתכם, כאילו צועק על להט בטלפתיה. "החוצפה של הצעירים בימינו! הממפ!"
כך או כך, ההומנקולי המוזר מתחיל לעופף אל שמי הלילה, ממלא את בקשתו של להט.
 
"אני ממש לא בטוחה בנוגע למרחקים האלה או הכמות המוגבלת," ליילאני אומרת בהתייחסה לדבריו של להט, "היא השתגרה מהמצודה של הענקים בזמן שעוד הייתה באוויר, כדי לעשות את זה היא הייתה צריכה להשתגר הרבה יותר מ-150 מטר או מספר רב של השתגרויות רצופות."
 
להט מאגרף את כף ידו, ושרשראות וחוליות מתכת מתהדקות סביבה. טבעת מתכת דקיקה ומחורצת מזדקפת מעל מפרק כף היד שלו, והאוויר בתוכה רוטט
''מהרגע שנשבור את החלון, תיקח לי בערך חצי דקה לזרוק את כל החומר הדליק שאני יכול פנימה ולהצית אותו. מוכן כשאתם מוכנים.''
 
ליילאני וזוהאן מתחילים להתקדם במורד הרחוב אל עבר אנשי הלגיון. ברגע שהם מתקרבים מספיק, ראשה של כלבת הציד נורה לכיוונם והיא מתחילה לנבוח בעצבנות. שומרת אחת מספיקה לתפוס אותה ברצועה רגע לפני שהיא מזנקת על ליילאני וזוהאן, ואוחזת בה בחוזקה.
"היי, תחזרו חזרה אחורה, אנשים! הכיכר הזאת סגורה לעוברי אורח כרגע!" השומר השני, בחור גדול עם מבטא כפרי, צועק לכם מעבר לגשם ולנביחות הכלבה. הוא מביט באי נוחות בכלי הנשק שליילאני נושאת עליה. אפילו בחשכה אתם רואים ששני לוחמי הלגיון הם בחורים צעירים, לא מבוגרים יותר מכם - זוהאן יודע שרבים מהמגוייסים ללגיון הם נערים ונערות מהכפרים המפוזרים באימפריום, שהצטרפו בניסיון להשיג תשלום טוב יותר או חיים מעניינים יותר מעבודה חקלאית.
 
"סליחה על ההפרעה, לא באנו כדי ליצור בעיות. העניין הוא שאנחנו לא מקומיים, ואני חושש שאנחנו קצת אבודים." זוהאן ממקם את עצמו כך שבזמן השיחה עם השומרים הם לא יוכלו להסתכל על המגדל. "אנחנו צריכים להגיע לפונדק 'הגביע המוזהב' לפגישה חשובה, אבל פשוט לא מצליחים למצוא אותו. תוכלו אולי להסביר לנו מה הדרך? אני מניח שאתם מכירים את האזור."

תרמית: 20+7=27
 
חזרה
Top