• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

קריאת העורב - עץ משחק [מו"ד 5] (5/5)

"אפשר לומר שזו בעיה כללית של החיים." זוהאן משתהה, סוקר את האישה שמולו. הוא מתמקד בעיקר במסכת הזהב שעל פניה. "נעים להכיר. אני זוהאן, נצר למשפחת זודונה." הוא מביט לצדדיו. "זו ליילאני, וזה להט. אנחנו עובדים בשביל חסרי הכתר. כרגע, בכל אופן."
 
"טאליה." היא אומרת, נראה שהיא חושבת עם יש לה שם משפחה וכאשר היא מבינה שהיא לא באמת זוכרת אותו היא מוסיפה "מכתר-הקרח". היא קדה קלות, מראה איזה סימן להשכלה גבוהה שאולי הייתה לה בעבר. "משרתת של אדון המוות." היא מביטה הצידה לעבר רוח הרפאים. "שנינו."
 
"טאליה הופיעה כאן היום בבוקר, מחפשת אחר אלאניה." מת'אייס מסביר. "מסתבר שיש לנו... חברים בצפון שגם הם מעוניינים להדיח את לורד העורבים מכיסו. ולמרות שאני מהסס לעבוד עם משרתיהם של ישויות נכלוליות כדוגמת 'אדון המוות', אני מוצא שאין לנו ברירות רבות כרגע. האויב של האויב שלי הוא חברי."
מת'אייס נאנח. "תראו, אהיה כנה איתכם. חסרי הכתר אינם יותר. אני בטוח שלמדתם עד כה על בגידתה של אלאניה - היא לקחה איתה חצי מהסוכנים שלנו לשירותו של הלורד הטוב, וחיסלה רבים ממי שנשארו נאמנים. הארגון שעבדתי כל חיי בכדי לבסס - נהרס ברגע אחד. והסוכנת שהכי בטחתי בה תקעה לי סכין בגב. אז כל מה שנשאר לנו לעשות - אם אתם עדיין איתי בעניין - הוא לגרום לה לשלם על כך."
 
"אין אדם שרוצה במפלתה של אלאניה יותר ממני. חוץ מליילאני, ככל הנראה." זוהאן מביט בליילאני. "אבל לא כדאי שניתן לתחושת הנקמה לעוור אותנו. אני חושב שההשמדה של הקנה היא ניצחון קטן, גם אם שילמנו מחיר יקר עבורו. זאת ההזדמנות שלנו להקדים בצעד את לורד העורבים, ולא בטוח שנקמה באלאניה היא הצעד הנכון." זוהאן משתהה לרגע, חושב שוב על דבריו. "ואלי זה כן הצעד הנכון, אני לא יודע. מה שבטוח הוא שיש לנו הזדמנות לשנות את כללי המשחק, וכדאי מאוד שננצל את ההזדמנות הזאת היטב."
 
"אני צריכה עדיין להיפגש עם המורדים ולהזהיר אותם שאלאניה ולפיכך אולי גם המשמר שמעו על תוכניותיהם," ליילאני אומרת "אז בואו נקשיב לתוכנית בלי הפרעות ונחליט אחרי הפגישה עם המורדים אם הפגיעה באלאניה היא בראש סדר העדיפויות שלנו או שיש לנו דרך לפגוע בלורד העורבים עצמו." הלהט בקולה של ליילאני מראה שהעדפה האישית שלה כנראה תהיה הפגיעה באלאניה, אבל עצם זה שהיא מעלה את האפשרות השנייה מראה שהיא כן מוכנה לשקול אפשרויות אחרות.
 
"אני אוכל להזהיר את המורדים ברגע שתצאו לדרך." מת'אייס אומר. "אתם חייבים להבין שלמרות שהכוונות שלהם טובות, המורדים הם בסך הכל חבורה של אזרחים פשוטים שרוצים לחולל שינוי. אין להם הרבה כוח בידיים ואני לא יודע אם יוכלו לעזור לנו כרגע." הוא נאנח קלות.
"תראו, במידה ואתם מחליטים לחפש את אלאניה אני חושב שאני יודע מאיפה להתחיל. עוד מלפני שאיגדנו אתכם, אלאניה הייתה מבלה ימים כלילות במחקר במעבדה שלה מתחת למפקדה של חסרי הכתר, חזרה בבאררטון. כעת אני מוכן לנחש שה'מחקר' עליו היא עבדה היה עבודה כלשהי עבור הבוס החדש שלה - עבודה שהיא תרצה בחזרה. אני מציע שתחזרו אל באררטון ותנסו לתפוס אותה שם."
הוא מגרד בסנטרו מעט. "הבעיה היחידה היא אנשי הלגיון. אם זכור לכם, הסיבה שעברנו לתפעול מכאן ולא מבאררטון היא שמישהו הלשין על הארגון שלנו ללגיונרים. כעת ברור לי מי היה אותו 'מישהו'. בכל מקרה, הלגיונרים מסתובבים מחוץ למגדל כמו כלבים. בפעם האחרונה ששמעתי, הם עוד לא הצליחו למצוא את הדרך להכנס למפקדה - אבל תצטרכו למצוא דרך לעבור דרכם אם תרצו להגיע אליה."
 
"צירפתי את אח שלה לצד שלנו." אומרת טאליה בצורה שמבהירה בצורה מפורשת שהיא הרגה אותו. "אני לא חושבת שהייתה להם אהבה גדולה מידי האחד לשניה, אבל יכול להיות שנוכל להשתמש בו בשביל למשוך אותה החוצה, כשעזבתי אותו הוא בדיוק הועלה באוב על ידי קולגה שלי, אני מאמינה שאם קצת תחכום נוכל להביא אותו לפה ולעשות בו שימוש."
 
"הם מכירים אותי וסומכים עליי ועד כמה שאני יודעת הם לא מכירים אותך כלל ויכול להיות שבכלל לא יקשיבו לך או יקשיבו ויחליטו להתעלם." ליילאני מעלה התנגדות לטיעוניו של מת'אייס לגבי האזהרה ומקורה, אבל היא לא מתנגדת לתוכנית עצמה.
 
להט מגרד את סנטרו בציפורן ארוכה "נקמה או לא, לגלות מה המחקר הבא שלורד העורבים עובד עליו זו דרך טובה לוודא שהוא לא יעבור לנשק משמיד העולמות הבא. אם נצית יותר שרפות משהוא יוכל לכבות, הוא לא יוכל לקדם אף תכנית שלו עד לשלב הסופי. זו נשמעת כמו תכנית טובה, לדעתי."
 
"זה בהחלט יזיק ללורד העורבים. מצד שני, אני חושב שמדובר במהלך צפוי מאוד מצדנו, כמעט מתבקש. אם אייבל היה כאן, אין לי ספק שהוא היה חושב שזו מלכודת." זוהאן נשען על הדלת, מנסה לחשוב על פיתרון. "יש לנו בעיה חמורה של מודיעין. לצאת להתעמת עם אלאניה במגרש הביתי שלה נשמע לי מסוכן מאוד במצבנו הנוכחי. אני מניח שלחסרי הכתר יש כמה מרגלים באמתחתם, אבל לא בטוח שאפשר לסמוך על מישהו מחסרי הכתר. למעט מת'אייס." הוא מוסיף את המילים האחרונות לאחר השתהות קצרה, וגם אז אומר אותן בחוסר ביטחון מסוים.
 
מת'אייס מחייך חיוך קטן למשמע הרמיזה בדבריו של זוהאן. "ובכן, כמו שאמרתי, חסרי הכתר אינם קיימים יותר. גם אם נותר מישהו נאמן לנו בבארטון שיכול לספק לנו מידע על המצב - עד שאצליח למצוא אותו וליצור איתו קשר מתחת לאף של הלגיון, אני חושש שזה יהיה מאוחר מדי. למרות שאני לא חסיד דגול של אומנות הנקרומנסיה, ההצעה של טאליה יכולה לעבוד. אם למישהו יש הצעה אחרת שתאפשר לנו לפקוח עין על המצב - אני כולי אוזן."
 
"תמיד אפשר להרוג את מי השומרים שחוסמים את דרכנו, להרוג את אלאניה לפני שמישהו יבין שהשומרים מתים ולהסתלק מהמקום במהירות." ליילאני אומרת כשניכר שהיא לא חשה חיבה יתרה למשמר "או לגרום לתקרים שתשלח אותם למקום אחר, כמו התוכנית של המורדים..."
 
"יש לי שלושה בעיות עם התוכנית שלך" ליילאני אומרת "הראשונה, את מניחה מסיבה לא ידועה שאכפת לה מספיק מאח שלה כדי לחשוף את עצמה להתקפה. השנייה, התוכנית הזאת יכולה לגרום לנו להילחם במשמר ובאלאניה בו זמנית, והשלישית, אני לא סומכת עלייך."
 
"לא ביקשתי שתסמכי עלי, ולא אמרתי שחייבים להשתמש באח המת שלה בשביל למשוך אותה החוצה, אבל הרבה יותר עדיף לנו למשוך אותה החוצה מאשר לצלצל בפעמונים ולהכריז על בואנו בפניה." טאליה מביטה בקבוצה, "כי אני מבינה שההתקלות האחרונה שלכם איתה לא נגמרה כמו שצריך."
 
"היא ברחה פעמיים, בפעם השלישית לא יהיה לה כזה מזל!" ליילאני אומרת כמעט כעס חודר לקולה "ואם נתפוס אותה בבית יהיה לה יותר קשה לברוח מה שהיא תעשה אם נתפוס אותה בחוץ." ליילאני מוסיפה לאחר מחשבה קצרה ולאחר הפסק נוספת היא נראית מעט נבוכה כשהיא שואלת: "מישהו יודע איך אפשר לחסום קיסמי שיגור?"
 
"אז את מעדיפה להיכנס למאורה של המוות ולקוות שהוא לא מוכן לקראתך." טאליה נוחרת קלות, "לא פלא שאדון המוות מנצח את החיים בכל פעם, אתם כל כך מפחדים למות שאתם לא חושבים על איך להאריך את החיים שלכם." היא אומרת. "את לא חושבת שסביר שבבית שלה יהיה לה את כל אמצעי הההגנה שהיא זקוקה להם, לרבות היכולת לשגר את עצמה?" היא מנידה בראשה. "תשרפי את הבית שלה בעודה בפנים, זה כבר יגרום לה לצאת החוצה."
 
"זה היה רעיון טוב אם לא היינו רוצים את המחקר שלה" ליילאני מסכימה חלקית "ובכל דרך אחרת היא פשוט תשתגר חזרה למגדל ברגע שהיא תבין שאנחנו שם, אלא אם למישהו יש דרך למנוע את ההשתגרויות האלו. אם היא תשגר את עצמה מהמגדל היא תצטרך להשאיר את המחקר שלה מאחור וזה מה שאנחנו מחפשים, לא?" ניכר שליילאני מתקשה עם האפשרות שאלאניה תישאר בחיים, אבל אם אף ארחד לא יכול לחשוב על אפשרות אחרת...

OUT:
מה שמזכיר לי שליילאני בטח הייתה במעבדה הזאת ובמגדל הזה כמה פעמים: יש מפה? מה היא יודעת על המעבדה וכניסות סודיות/גלויות למגדל?
 
חזרה
Top