• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

קריאת העורב - עץ משחק [מו"ד 5] (5/5)

ליילאני
"אני לא מאמינה שנתת להם 200 מטבעות. אני כבר יכולה לראות איך אליאנה צריכה לרדוף אחרי החצי-אלף שכמובן לא הלך לשכור ספינה... ואיך אתה יכול לסמוך עליהם שהם לא יפנו לחיילים הקרובים אחרי שראו את המפקדה?" ליילאני אומרת בשקט אחרי שהדלת נסגרת.
 
"מעשינו חשובים יותר מאשר השם שנבחר לנו. אראה אתכם על הספינה אחרי שאטפל בדברים הכי נחוצים."

גנובל יוצא מהחדר ורץ למקדש החדש של העיר. על הדרך, הוא ממציא סיפור על שירות פולחני חשוב בעיר אחרת, כדי למסור לאחד מהכוהנים המקומיים.
 
דרוגמאר מהנהן. "עורב או דרקון- הפעולות הן שיזינו את התהילה." הוא אומר. צעדו אומר הטחון אך הוא עדיין נתון בברדס. "כשנהיה לבדנו, אגיד לכם את שמי. לא היתה בכוונתי להיות גס רוח... אך יש לי סיבה טובה לכך." מוסיף בהתנצלות.
עם גב זקוף, וידיים משולבות מאחורי הגב, בהבעה אדנותית, הוא סוקר את הספינות כאילו היה אדמיראל שבוחן את הצי.
מחפש ספינה טובה, עם צוות חזק למראה.
"אך עלינו להזהר מחית המחמד של המעסיק שלנו... אני לא בוטח בה."
 
האנשים שבנמל
למרות שהנמל עצמו נראה שוקק חיים ומלא בפעילות, לא הרבה ספינות עוגנות כאן כעת. ייתכן שהסוחרים שמעו שמועות על המצב ליד אי הרעם, ולכן פחות אנשים מגיעים לבאררטון בזמן האחרון. כרגע עוגנות בנמל שלוש ספינות גדולות, וכמה ספינות דייגים קטנות.
מהספינות הגדולות, אתם מזהים אחת בבירור כספינה אימפריאלית, ע"י הדגלים בצבע כחול-כסף המונפים עליה.
כמה חיילים עומדים לידה. הספינה השנייה נראית מלוכלכת וישנה יותר, והאנשים שמעלים אליה סחורות נראים כמו יורדי ים כלשהם. הספינה השלישית צרה וארוכה יחסית, והיא נראית יחסית נקייה וחסרת מאפיינים מיוחדים. ספינת סחר אולי?
גנובל
אתה עושה את דרכך אל המקדש החדש לסקולד, בו ביקרת לפני כמה ימים כאורח כבוד לכבוד החניכה שלו. להפתעתך, המקדש יחסית ריק היום, וחוץ מכמה אינבידואלים מפוקפקים למראה שנראה שעסוקים בתפילה, אין שם אף אחד.
אתה נכנס לחדר הצדדי בו החבר שלך, זד בשם טייבריוס רולהאן, אמר לך לפגוש אותו. "גנובל, ידידי!" הוא נעמד כשאתה נכנס. "אני מקווה שאתה נהנה מהשהות בעירנו הקטנה! אני, לעומת זאת, לא יכול לחכות לצאת מכאן..." הוא מתחיל ללחוש לך. "אז, אני מאמין שיש לך את המידע שאני צריך. כן?"
ליילאני
"אני לא יודע. אני לא יודע למה אני לא סומך עליהם. אבל אני בעיקר לא יודע למה את לא מסוגלת לסמוך עלי. למה, בשם סקולד, את לא יכולה לסמוך עלי, פעם אחת בחיים שלך?!" הוא מתחיל לצעוק ולדפוק את ידיו על השולחן.
בחיים לא ראית את מת'ייאס ככה. הוא בדרך כלל אדם רגוע וקל לב.
אליאנה נכנסת לחדר בחשדנות עם בקבוק יין וכמה כוסות. "הכל בסדר כאן?.." היא מניחה את היין על השולחן, ומת'ייאס מיד חוטף אותו ולוקח שלוק גדול.
"אני מצטער, ליילאני, לא הייתי צריך להתפרץ ככה. את יודעת, לפעמים הייתי רוצה שפשוט תקבלי כל מילה שלי, כל פקודה שלי, ותעשי מה שאני אומר. אבל זה מצויין שאת לא מוכנה להסתפק בזה. זה מה שמבדיל אותך מכל חייל בצבא האימפריום. אבל לצערי, הפעם אין לי תשובות כדי לספק אותך. אני חקרתי את האנשים הללו במשך הימים האחרונים, ופשוט יש לי תחושה טובה לגביהם. בדיוק אותה תחושה שהייתה לי כשראיתי אותך לראשונה - לא קיבלנו אותך לארגון רק כי קרבור המליץ עליך. ראיתי משהו בעיניים שלך - יכולת, נחישות, כוח."
"אין לי יותר מה לומר לך. ההחלטה היא שלך, ואני מאמין שתעשי את ההחלטה הנכונה. אם בכל זאת את מוכנה להנהיג אותם, לכי לפגוש אותם בנמל. ועכשיו, שתיכן, צאו מכאן בבקשה. יש לי הרבה מה לחשוב עליו."
 
נמל
"אני חושב שהספינה האמצעית היא האופציה הברורה ביותר, אבל מצד שני אנחנו לא הרבה, אז אולי עדיף שנשכיר שתי סירות דייגים קטנות. ברור שעל הגדולה אפשר להעמיס הרבה יותר ציוד, אבל אני מניח שהמחיר יהיה גבוה מאוד."
 
ליילאני
ליילאני נאלמת כאשר מת'ייאס מתחיל לצעוק וממש מסתכלת אל אליאנה בתחינה כאשר היא נכנסת לחדר. לאחר ההתנצלות שלו ליילאני ממלמלת באלפית בשקט, אך מספיק חזק כדי שאליאנה תשמע, "Sic semper tyrannis" (בתרגום לעברית: "כך תמיד לרודנים") שזה אחד מעיקרי האמונה באיאנור. אולם, כאשר הוא מבקש ליילאני יוצאת מהחדר יחד עם אליאנה ורק אחרי שהן בחוץ היא שואלת אותה "את יודעת על מה זה היה?"
 
ליילאני
"אין לי מושג. בחיים לא ראיתי אותו מתנהג ככה... נראה לי שעובר עליו משהו. אני מניחה שעדיף שנעזוב אותו בשקט לעכשיו... ומה לגביך? את מוכנה לספר לי מה הלך שם עם האנשים האלה שגרם לו להתעצבן כל כך? למה הוא קרא לך?"
 
ליילאני
"הוא רוצה שאני אנהיג את שכירי החרב לאי הרעם כדי לחקור ולחסל את איום הנאגה. שכירי החרב הסכימו לאחר שאלות לא מעטות על התשלום ולאחר שלקחו את המקדמה." ליילאני אומרת בחמיצות ומוסיפה "והוא התעצבן רק עליי לאחר ששאלתי אותו למה הוא בוטח בהם. מה איתך? מה את הולכת לעשות בזמן הקרוב?"
 
גנובל
"אה, שלום, טיבריוס! האמת היא שגם אני עוד מעט אצטרך לצאת מהמקום. אחריויות כוהניות, אתה יודע," גנובל אומר. טיבריוס כנראה גם יידע מהן ה"אחריויות הכוהניות" שלו, אבל בכל זאת הוא מדקדק תמיד לדבר ככה, לא משנה למי.

"כן, המלצתי להביא לכוהני קול'טירס לתת לך את המשרה שהבטחתי לך. כל מה שנשאר לך לעשות הוא ללכת להציג את עצמך. בסדר?" גנובל אומר, ומושיט יד כדי לסמן שהוא מוכן לקחת את השוחד המוסכם, או לפחות פתק עם הבטחה, כמקובל ביניהם.
 
ליילאני
OUT
אשמח שתגלגל הבחנה בבקשה.
IN
"אני יודעת... מה שהמאסטר יבקש ממני לעשות, אני מניחה. כמו תמיד. את הולכת לצאת למשימה הזאת?"
גנובל
"אה כן, לגבי זה..." הוא שורק לרגע, ופתאום אתה רואה את הבחורים המפוקפקים שראית בחוץ עומדים בדלת הכניסה, עם סכינים שלופים. "אני מצטער גנובל, ידידי, אבל אני קצת קצר בזהב עכשיו. זה שום דבר אישי." הוא מחייך. "אז אני מציע שתצא מכאן בלי לעשות בעיות ותחזור לחור שיצאת ממנו. אחרת, לחברים שלנו כאן יהיה משהו לומר בעניין..."
 
ליילאני
"כן, צריך שמישהי שיודעת מה היא עושה תטפל בנאגה..." ליילאני עונה ומוסיפה לאחר מחשבה קצרה: "אני אשמח אם תרצי להצטרף."
מטה:
הבחנה: [dice seed=29157 secure=f7e91a91_0]1D20+3[/dice]
יודע מה, אני אפילו אגלגל Insight במקרה וזה יעזור להבין מה מפריע למת'ייאס. [dice seed=51663 secure=9d4e4acc_1]1D20+3[/dice]
 
חזרה
Top