• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

קריאת העורב - עץ משחק [מו"ד 5] (5/5)

בזמן שאתם מדברים, יוצאת מהמגדל אישה ומתקרבת אליכם. כשהיא מגיעה אליכם, אתם מזהים שזאת דרו - אלפית אפלה, בעל עור שחור כליל ושיער לבן ארוך. היא לבושה בגלימות שחורות ארוכות. היא מתבוננת בכם לכמה רגעים. "אז, אתם אלה שהוא בחר? אני לא יודעת למה ציפיתי ליותר..." היא אומרת באכזבה. "נו טוב. אחרי, אם תועילו." והיא מסתובבת והולכת חזרה אל המגדל לפני שאתם מספיקים להגיב.

אתם עוקבים אחרי הדרו אל תוך המגדל. מבפנים, המגדל נראה צר וגבוה, מה שמוזר בהתחשב בעובדה שהוא ריק לגמרי מלבד הקומה העליונה שאתם רואים למעלה. אחרי עלייה בכמות רבה מאוד של מדרגות לולייניות, אתם סוף סוף מגיעים לקומה העליונה. הדרו פותחת את הדלת של חדר קטן ופשוט הנראה כמו משרד - רצפת עץ ועליה שטיח, כמה מדפי ספרים, שולחן עבודה וכמה כיסאות מולו. בחדר אתם רואים גבר בן אנוש וחצי אלפית צעירה שנראה ששקועים בשיחה. "מאסטר." קוראת האלפית האפלה, והגבר מסיב את מבטו אליכם. הוא נראה בשנות ה50 לחייו, עורו שחום אך שערו לבן. צלקת ארוכה מפארת את אורך פניו, והוא לבוש בגלימות שחורות הדומות לאלה שהדרו לובשת. "אה, ברוכים הבאים, רבותיי! בואו, היכנסו." הוא מצביע על הכיסאות מול שולחנו, שעל אחד מהם יושבת החצי אלפית. "אלאניה, תהיי מארחת טובה ותביאי לאורחים שלנו בקבוק יין מהמרתף, בבקשה." האלפית האפלה מגלגלת את עיניה ונאנחת. היא מסתכלת אל חצי האלפית ומהנהנת, יוצאת מהחדר וסוגרת את הדלת. "שבו, הרגישו בבית." אומר לכם הגבר.

OUT
ג'וני, מוזמן לתאר את הדמות שלך
 
"נעים מאוד, אדוני." זוהאן מתקרב לאיש. "אני מניח שאתה ח.כ המיסתורי? קיוויתי להכיר אותך. תראה, אני לא אדרוש כסף בעבור המשימה, יש לי די והותר ממנו. מה שאני באמת זקוק לו זה מידע. ואני מאמין שאתה תוכל לעזור לי בעניין הזה."
 
"עקשן. חסר סבלנות. נראה לי שתסתדר מצויין עם ליילאני שכאן."
הוא רוכן קדימה. "אני מייצג ארגון סודי בשם "חסרי הכתר". תפקידנו היחיד הוא להגן על תושבי אלודיאה. לפעול היכן שהאימפריום לא יכול. אנחנו הלהבים הבלתי נראים הרושמים את ההיסטוריה האמיתית של אלודיאה."
"כינסתי את כולכם לכאן, כי אני רוצה לשכור אתכם לבצע כמה משימות עבור הארגון. במהלך הימים האחרונים, אנשי עקבו אחריכם, חקרו את היכולות והתכונות המיוחדות של כל אחד מכם. חוכמת רחוב, סקרנות, אצילות, גאווה, ערמומיות - כל אלו תכונות מעניינות ביותר, אך הן לא תעזורנה לכם במשימה הזאת - תצטרכו רק חוש הישרדות. בכל זאת, אני מאמין שכל אחד מהיושבים כאן בחדר הוא יותר ממוסמך לביצוע המשימה המסוכנת הזאת. אם תסכימו, אתם תהפכו במהלך השבועות הקרובים ליחידה מובחרת - ותעזרו לשמור על ביטחונם של תושבי אלודיאה מכל אלה המנסים לפגוע בו. מובן, שאם זאת לא סיבה מספיקה בשבילכם להצטרף, אני מבטיח לספק לכם פרס נאה עבור ביצוע המשימה - זהב, מידע, או כל דבר אחר שתחפצו בו ויש באפשרותי להציע."
"כעת, תנו לי לספר לכם מעט פרטים על המשימה הראשונה שלכם. אי הרעם - שמעתם עליו? זה אי קטן במרחק יומיים של שיט מבאררטון. המקומיים קוראים לו כך בגלל המספר הרב של הסופות שמרחשות באזור. בכל מקרה, זוהי נקודה מרכזית בין באררטון לערי סחר אחרות על האי נאזמיר, וספינות סחר רבות עוברות לידו. בזמן האחרון, עם זאת, קיבלנו כמה וכמה דיווחים על ספינות סחר שנעלמו ליד אי הרעם. שלחתי כמה מהסיירים שלי לבדוק את האזור, ואלה חזרו בקושי בחיים. הם דיווחו שכוח גדול של נאגה - יצורי ים בעל גוף עליון אנושי, גוף תחתון נחשי המכוסים בקשקשים וזימים של דג - הקימו מחנה על האי, וכעת מטביעים ספינות תמימות העוברות באזור. אלו חדשות מדאיגות - אתם מבינים, היו לנו בעבר בעיות עם הנאגה, אך הם בדרך כלל חיים באזורים העמוקים יותר של האוקיינוס ואף פעם לא הגיעו קרוב כל כך לאזור מיושב. מהסיבה הזאת אני חושד שהם מתכננים משהו. משהו גדול. המשימה שלכם תהיה להגיע לאי הרעם, לגלות מי מנהיג את הנאגה ומה הם מתכננים, ולעצור אותם."
 
מול השולחן יושבת חצי אלפית נמוכה בעלת שיער ארוך בצבע בלונדיני-כסוף ועוטה שריון שרשראות. עם כניסתכם לחדר היא משתתקת, מהנהנת לשלום לעבר האלפית האפלה, ובוחנת אתכם בעיניה הכחולות במבט מודד. כאשר אתם מתקרבים אליה והכיסא כבר לא מסתיר לכם אותה אתם יכולים להבחין בחרב ארוכה, כמה חניתות זריקה ומגן עם סמל החנית והלפיד המוצלבים (out: אין לי מושג מי מכם אמור לזהות את הסמל). בינתיים היא לא פונה אליכם בדברים, אלא מחכה לראות כיצד השיחה תתפתח, אך ניתן לראות בעיניה מבט "אמרתי לך!" מופנה לעבר המאסטר כאשר אייבן שואל על התשלום.
 
"זו הצעה מעניינת, אני בפנים. אם יש צורך, אני גם אעזור עם השגת הספינה, כי אני מניח שלא נצא על סירת דייגים. לפני כן תיאלץ להוכיח לי שכל העסק הוא לא מלכודת, כמובן. אני בהחלט יכול לחשוב על כמה אנשים שהיו מעוניינים במותי."
 
לאייבל, הוא אומר: "150 מטבעות זהב לכל אחד מכם. מספיק כדי למלא את הבטן שלך לשנה שלמה. אם תביאו הוכחה שהצלחתם לעצור סופית את הנאגה, אני אוסיף לתשלום."
ואז פונה לזוהאן ואומר: "להוכיח לך שזו איננה מלכודת, אינני יכול. ייתכן שאני שקרן מדופלם, ואספתי את כל האנשים הללו רק כדי לתפוס אותך לא מוכן - אך אם לא, איך עלי להוכיח לך שזה לא המצב? אני מניח שתאלץ לסמוך על תחושת הבטן שלך בעניין הזה, ואם תחליט לצאת מכאן פה ועכשיו - כמו שאמרתי לליילאני קודם, אני לא אקבל זאת כפחדנות, אלא כתבונה. כל מה שאוכל לומר לך הוא שיש לי מידע לגבי מיקומה הנוכחי של אחותך."
הוא שותק לכמה שניות, ואז אומר: "בעניין הספינה... טוב שהזכרת לי." הוא מפשפש במגירה מתחת לשולחנו ,מוציא משם שקיק ומניח אותו השולחן. "כחלק מ..מבחן הקבלה שלכם, אנחנו לא נספק לכם דרך להגיע לאי. תצטרכו לעלות על ספינה בנמל ולהגיע לשם בכוחות עצמכם. עבור כך, תקבלו מקדמה של 200 מטבעות זהב. די והותר כדי לקנות את הציוד הדרוש למסע, וכמובן למצוא הסעה לשם. תוכלו לשמור את העודף, כמובן" הוא מחייך לאייבל.
"אה, ואיפה הנימוסים שלי? זאת היא ליילאני" הוא מצביע על חצי האלפית, "אחת הסוכנות המוכשרות ביותר שלנו. היא תתלווה אליכם למשימה ותדאג להנהיג אתכם."
 
הגבר צוחק. "תן לי להבטיח לך, בחורי, שום דבר שאנחנו עושים כאן לא חוקי בכלל. אם היה לי מטבע זהב על כל סוכן שלנו שמבוקש ע"י האימפריום... בכל מקרה, אני שמח לשמוע שיש לך עניין. ומה אומרים השאר?" הוא מביט אל שאר חברי הקבוצה.
 
"אותי שכנעת, אני אצטרף." זוהאן לוקח מידו את שק הכסף, ומחבר אותו לחגורתו. "אני בעד שנצא בקרוב. אני אלך לנמל בעוד כמה שעות, כדי לראות מה נוכל להשכיר. אני אשמח אם תצטרפו, לאחר שתחליטו מי מכם משתתף, כמובן."
 
"אני בפנים. נשמע כמו הרפתקאה מעניינת. לגבי התשלום - זהב לא מעניין אותי במיוחד, רק ידע. אולם אני כבר אגיד לך מה בדיוק אני ארצה לדעת בתמורה. כרגע זה במילא לא רלוונטי במיוחד." שאן אומר ועיניו נוצצות מהמחשבה על ידע נוסף - אירגון סודי שכזה בוודאות יודע דברים מעניינים.
 
גנובל שותק עד שהוא מוודא שכל מי שנמצא בחדר מבטא את פתיחותו למשימה עד שגם הוא מרגיש מספיק בנוח לגלות את כוונתו להצטרף. אם הם כבר באותה המשימה, אין לו סיבה להסתיר את הצטרפותו.

"גם אני רוצה לקחת חלק במשימה המבורכת הזאת, אחרי שאדאג להסדיר את הכל לזמן שאיעדר. עד מתי יש לנו לעלות על הספינה עד שהיא תצא מהנמל?"
 
"מכוון שזה מסע של יומיים, אני מציע שתעלו על ספינה עוד היום. כדאי שתרדו לנמל ותראו אילו ספינות שם מוכנות לקחת אותכם. וכמו שהבטחתי," הוא מסתכל על דרוגמאר ושאן, "יש בידי את המידע שאתם צריכים. תחזרו בשלום, ותקבלו אותו."
"אני שמח שכולכם הסכמתם. זאת לא תהיה משימה פשוטה, אך אני מאמין שיש בידיכם את היכולת לבצע אותה בצורה הטובה ביותר. אין לנו הרבה זמן- הנאגה יכולים לפעול בכל רגע. אני מציע שתלכו כעת לנמל, ולאחר מכן תקנו את הציוד הדרוש לכם למסע. ליילאני תצטרף אליכם מאוחר יותר, אני צריך להחליף איתה כמה מילים."
לפני שאתם יוצאים מהחדר, הוא אומר: "אה, ועוד דבר אחד. מעכשיו אתם ידועים בשם 'כוח עורב' (force raven). אם אי פעם בעתיד תמצאו סוכנים של 'חסרי הכתר', תפנו אליהם עם שם זה והם יזהו אתכם כבעלי ברית." הוא נותן בכם עוד מבט אחד ארוך ואומר: "'כוח עורב'... שיהיה בהצלחה."

ליילאני
לאחר ששכירי החרב עוזבים, מת'ייאס נאנח ומתחיל לסדר ניירת על השולחן שלו. "נו, מה את רוצה להגיד לי? שצדקת כל הזמן, שהם רק שכירי חרב מטונפים שמחפשים זהב? קדימה, אני מחכה."
 
חזרה
Top