פורומים
הודעות חדשות
חיפוש בפורומים
מה חדש
הודעות חדשות
פוסטי פרופיל חדשים
משתמשים
משתמשים רשומים
מי מחובר
אתר הפונדק
הפונדק הוצאה לאור
כנס דרקוניקון
התחברות
הרשמה
מה חדש
חיפוש
חיפוש
חיפוש בכותרת ההודעה בלבד
מחבר/ת ההודעה:
הודעות חדשות
חיפוש בפורומים
תפריט
התחברות
הרשמה
התקן את האפליקציה
התקנה
הצטרפו לפורום הפונדק
שלום וברוכים הבאים לפונדק, האתר המוביל בעברית על משחקי תפקידים, משחקי לוח, מיניאטורות, מדע-בידיוני ועוד.
אחרי ההרשמה תוכלו לפרסם הודעות, לשלוח ולקבל הודעות פרטיות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!
הרשמה
/
התחברות
פורומים
משחקי תפקידים
משחקים מקוונים ורשומות
קריאת הארורים [פאת'פיינדר] (3/3)
JavaScript חסום. בשביל חווית גלישה טובה יותר, יש לאשר את JavaScript בדפדפן שלך.
את/ה משתמש/ת בדפדפן ישן, וייתכן שהוא לא יציג את האתר הזה או אתרים אחרים כראוי.
כדאי לך לשדרג או להשתמש ב
דפדפן אחר
.
תגובה לנושא
תוכן ההודעה
<blockquote data-quote="liorgonen3" data-source="post: 732154" data-attributes="member: 7877"><p>ארפנוס שקט, אולי אפילו שקט מאוד בזמן האחרון, האלף הגבווה לבוש בגלימה השחורה הטיפוסית שלו, עם סמל המשפחה שלו רקום עליה, נתמך במקל הליכה שהוא לא באמת זקוקו לו. עיניו הקרות ונשימתו האיטית כמעט גורמות לכם לחשוב מידי פעם שהוא בקושי חי בעצמו, ורק ניסיון העבר שלכם איתו לימד אתכם שהוא מסוגל לדמם. </p><p>סמל הארורים שלו, או לפחות מה שאמור להיות סמל הארורים שלו הוא פסוקי התפילה שמקוקעים לצווארו, חלקם עדיין זוהרים באור לבן בוהק מידי פעם, אלה מכם שידעו דבר או שניים על האלים מזהים שמדובר בפסוקי תפילה לאדון האור, שאמורים לעמודים בסטירה מוחלטת לכוחות האוב החזקים של האשף, ובניגד לכם, הוא מעולם לא העלים את הסמל. למעשה הוא מעניק לו מעט חרדת קודש וכבוד, עד כמה שאחד כמוהו שמעולם לא השתחווה בפני אל, מסוגל לתת.</p><p></p><p>האל מתים של ארפנוס</p><p>נורדרייק- דרייק קרח זומבי מהיר</p><p>[spoiler]Fast Zombie Frost Drake</p><p>XP: 1,200</p><p>NE Large undead (cold)</p><p>Init +6; Senses darkvision 60 ft., low-light vision, scent, snow vision; Perception +12</p><p></p><p></p><p>DEFENSE</p><p></p><p>AC 14, touch 11, flat-footed 12 (+3 natural, -1 size, +2 Dex)</p><p>HP 65 (10d8+34)</p><p>Fort +3, Ref +5, Will +5</p><p>Immune undead immunities</p><p></p><p></p><p>OFFENSE</p><p></p><p>Speed 30 ft., burrow 20 ft. (snow only), fly 60 ft. (clumsy)</p><p>Melee bite +13 (2d6+7 plus 1d6 cold), tail slap +8 (1d8+3), slam +13 (1d6+7), 2 slams +13 (1d6+7)</p><p>Space 10 ft., Reach 10 ft.</p><p>Special Attacks quick strikes</p><p></p><p></p><p>STATISTICS</p><p></p><p>Str 24, Dex 15, Con 18, Int 8, Wis 10, Cha 10</p><p>Base Atk +7; CMB +15; CMD 27</p><p>Feats Toughness</p><p></p><p>SPECIAL ABILITIES</p><p></p><p>Quick Strikes (Ex) Whenever a fast zombie takes a full-attack action, it can make one additional slam attack at its highest base attack bonus.[/spoiler]</p><p></p><p>פנרסיס- זאב אימים שלד מדמם</p><p>[spoiler]</p><p>oody Dire Wolf Skeleton</p><p>XP: 800</p><p>N Large undead </p><p>Init +7; Senses darkvision 60 ft., low-light vision, scent; Perception +8</p><p></p><p></p><p>DEFENSE</p><p></p><p>AC 17, touch 12, flat-footed 14 (+3 Dex, +5 natural, -1 size)</p><p>HP 32 (5d8+10); fast healing 2</p><p>Fort +3, Ref +4, Will +2</p><p>Defensive Abilities channel resistance +4; DR 5/bludgeoning; Immune cold, undead traits</p><p></p><p></p><p>OFFENSE</p><p></p><p>Speed 50 ft.</p><p>Melee bite +6 (1d8+4 plus trip), 2 claws +6 (1d4+4)</p><p>Space 10 ft., Reach 5 ft.</p><p></p><p></p><p>STATISTICS</p><p></p><p>Str 19, Dex 17, Con -, Int -, Wis 10, Cha 14</p><p>Base Atk +3; CMB +8; CMD 21 (25 vs. trip)</p><p>Feats Improved Initiative</p><p>SQ deathless</p><p></p><p>Deathless (Su) A bloody skeleton is destroyed when reduced to 0 hit points, but it returns to unlife 1 hour later at 1 hit point, allowing its fast healing thereafter to resume healing it. A bloody skeleton can be permanently destroyed if it is destroyed by positive energy, if it is reduced to 0 hit points in the area of a bless or hallow spell, or if its remains are sprinkled with a vial of holy water.</p><p>[/spoiler]</p><p></p><p></p><p>סטראד,סטריקס וסטרו</p><p>[spoiler]</p><p>Giant Mosquito CR 3</p><p>XP 800</p><p>NE Medium undead</p><p>Init +7; Senses darkvision 60 ft., scent; Perception +9</p><p></p><p>______________</p><p>DEFENSE</p><p>______________</p><p>AC 19, touch 17, flat-footed 12 (+7 Dex, +2 natural)</p><p>hp 36 (9d8)</p><p>Fort +3, Ref +10, Will +6;</p><p>Immune mind-affecting effects;</p><p>Defensive Abilities : DR 5/bludgeoning. immunities granted by the undead</p><p>______________</p><p>OFFENSE</p><p>______________</p><p>Speed 20 ft., fly 60 ft. (clumsy)</p><p>Melee bite +11 (1d8+7 plus bleed , and grab)</p><p>Space 5 ft.Reach 5 ft.</p><p>Special Attacks bleed (2d4), </p><p></p><p>______________</p><p>STATISTICS</p><p>______________</p><p>Str 20, Dex 25, Con 0, Int -, Wis 10, Cha 10;</p><p>Base Atk 6; CMB +11 (+15 grapple); CMD 28 (36 vs. trip)</p><p>Skills </p><p></p><p>______________</p><p>Burst (Ex)</p><p>When an exoskeleton is destroyed, its desiccated husk bursts, releasing the dusty remains of the vermin’s insides into the surrounding air. Any creature adjacent to an exoskeleton when it bursts must succeed at a Fortitude save or become staggered for 1 round as it coughs and sneezes. Creatures that don’t need to breathe are immune to this effect. If the exoskeleton has 10 or more Hit Dice, the victim is instead nauseated for 1 round. The save DC is equal to 13</p><p>[/spoiler]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="liorgonen3, post: 732154, member: 7877"] ארפנוס שקט, אולי אפילו שקט מאוד בזמן האחרון, האלף הגבווה לבוש בגלימה השחורה הטיפוסית שלו, עם סמל המשפחה שלו רקום עליה, נתמך במקל הליכה שהוא לא באמת זקוקו לו. עיניו הקרות ונשימתו האיטית כמעט גורמות לכם לחשוב מידי פעם שהוא בקושי חי בעצמו, ורק ניסיון העבר שלכם איתו לימד אתכם שהוא מסוגל לדמם. סמל הארורים שלו, או לפחות מה שאמור להיות סמל הארורים שלו הוא פסוקי התפילה שמקוקעים לצווארו, חלקם עדיין זוהרים באור לבן בוהק מידי פעם, אלה מכם שידעו דבר או שניים על האלים מזהים שמדובר בפסוקי תפילה לאדון האור, שאמורים לעמודים בסטירה מוחלטת לכוחות האוב החזקים של האשף, ובניגד לכם, הוא מעולם לא העלים את הסמל. למעשה הוא מעניק לו מעט חרדת קודש וכבוד, עד כמה שאחד כמוהו שמעולם לא השתחווה בפני אל, מסוגל לתת. האל מתים של ארפנוס נורדרייק- דרייק קרח זומבי מהיר [spoiler]Fast Zombie Frost Drake XP: 1,200 NE Large undead (cold) Init +6; Senses darkvision 60 ft., low-light vision, scent, snow vision; Perception +12 DEFENSE AC 14, touch 11, flat-footed 12 (+3 natural, -1 size, +2 Dex) HP 65 (10d8+34) Fort +3, Ref +5, Will +5 Immune undead immunities OFFENSE Speed 30 ft., burrow 20 ft. (snow only), fly 60 ft. (clumsy) Melee bite +13 (2d6+7 plus 1d6 cold), tail slap +8 (1d8+3), slam +13 (1d6+7), 2 slams +13 (1d6+7) Space 10 ft., Reach 10 ft. Special Attacks quick strikes STATISTICS Str 24, Dex 15, Con 18, Int 8, Wis 10, Cha 10 Base Atk +7; CMB +15; CMD 27 Feats Toughness SPECIAL ABILITIES Quick Strikes (Ex) Whenever a fast zombie takes a full-attack action, it can make one additional slam attack at its highest base attack bonus.[/spoiler] פנרסיס- זאב אימים שלד מדמם [spoiler] oody Dire Wolf Skeleton XP: 800 N Large undead Init +7; Senses darkvision 60 ft., low-light vision, scent; Perception +8 DEFENSE AC 17, touch 12, flat-footed 14 (+3 Dex, +5 natural, -1 size) HP 32 (5d8+10); fast healing 2 Fort +3, Ref +4, Will +2 Defensive Abilities channel resistance +4; DR 5/bludgeoning; Immune cold, undead traits OFFENSE Speed 50 ft. Melee bite +6 (1d8+4 plus trip), 2 claws +6 (1d4+4) Space 10 ft., Reach 5 ft. STATISTICS Str 19, Dex 17, Con -, Int -, Wis 10, Cha 14 Base Atk +3; CMB +8; CMD 21 (25 vs. trip) Feats Improved Initiative SQ deathless Deathless (Su) A bloody skeleton is destroyed when reduced to 0 hit points, but it returns to unlife 1 hour later at 1 hit point, allowing its fast healing thereafter to resume healing it. A bloody skeleton can be permanently destroyed if it is destroyed by positive energy, if it is reduced to 0 hit points in the area of a bless or hallow spell, or if its remains are sprinkled with a vial of holy water. [/spoiler] סטראד,סטריקס וסטרו [spoiler] Giant Mosquito CR 3 XP 800 NE Medium undead Init +7; Senses darkvision 60 ft., scent; Perception +9 ______________ DEFENSE ______________ AC 19, touch 17, flat-footed 12 (+7 Dex, +2 natural) hp 36 (9d8) Fort +3, Ref +10, Will +6; Immune mind-affecting effects; Defensive Abilities : DR 5/bludgeoning. immunities granted by the undead ______________ OFFENSE ______________ Speed 20 ft., fly 60 ft. (clumsy) Melee bite +11 (1d8+7 plus bleed , and grab) Space 5 ft.Reach 5 ft. Special Attacks bleed (2d4), ______________ STATISTICS ______________ Str 20, Dex 25, Con 0, Int -, Wis 10, Cha 10; Base Atk 6; CMB +11 (+15 grapple); CMD 28 (36 vs. trip) Skills ______________ Burst (Ex) When an exoskeleton is destroyed, its desiccated husk bursts, releasing the dusty remains of the vermin’s insides into the surrounding air. Any creature adjacent to an exoskeleton when it bursts must succeed at a Fortitude save or become staggered for 1 round as it coughs and sneezes. Creatures that don’t need to breathe are immune to this effect. If the exoskeleton has 10 or more Hit Dice, the victim is instead nauseated for 1 round. The save DC is equal to 13 [/spoiler] [/QUOTE]
הוספת ציטוטים...
אימות
מהי בירת ישראל
שליחת תגובה
פורומים
משחקי תפקידים
משחקים מקוונים ורשומות
קריאת הארורים [פאת'פיינדר] (3/3)
חדש בפורום:
* יש אפליקציה מגניבה לפורום הפונדק, הורידו עכשיו לטלפון ולמחשב שלכם.
* חברים בצבא של ויני? הוסיפו תמונה לפרופיל שלכם :)
פרטים בקישור
אתר זה משתמש בעוגיות על מנת ליצור חווית משתמש מותאמת אישית ולהשאיר אותך מחובר/ת במידה ונרשמת.
המשך השימוש באתר מהווה הסכמה לשימוש שלנו בעוגיות.
אישור
ראו עוד...
Top
Bottom