• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

קריאת הארורים [פאת'פיינדר] (3/3)

סיילאס צוחק ומכחכח בגרונו, מונע מהשיעול שלו להתחזק ''טוב, אולי צריך לשייף טיפה את כישורי השכנוע שלי...בינתיים אני אסתפק בלשייף את הפרצוף של מי שישלחו עלינו.'' הוא שולף את הפגיון שלו ומסמן לנשר שלו להתרחק.
Meta
14+7=21
 
סיילאס מושך בכתפיו ''כרצונך, ארכימג דגול!" הוא טופח על כתפו, והקוף הקטן בוקע מתוכה בבעבוע של שרירים ועצמות, ומתחיל לגשש סביב. סיילאס מביט בו בחיוך אוהב ובולע תמיסה מוזרה עם ריח חריף, שגורמת לעיניים שלו ושל היצור הקטן להשחיר לרגע
Meta
הבחנה של הקוף כדי לגלות דרכים חלופיות, +2 מתמצית עירנות מוגברת
1+9=10 (1 טבעי)
הבחנה של סיילאס
2+14=16
 
אחרי בדיקה זהירה גורן מצליח להבין מה הדלת הזו, או ליתר דיור כף היד הטבוע בה.
טבעת היד היא למעשה חפץ קסום מתוכם ביותר המשמש כמנעול עבור המגדל, כאשר מניחים עליו את היד הוא "מופעל" וההפעלה שלו פותחת דרך למגדל.
פרץ האש למעשה לא היה מלכודת קסומה מסורתית, זה היה "כשל" של הפעלת הקסם שסביבו נארגו קסמים בשביל שהאנרגיה מה"כשל" תצא בצורה רצויה, כלומר מלכודת מכוונת.
הסיבה לכשל היא שהנוגע לא ענה על תנאי ההפעלה של החפץ, יתכן שאם תחקורו אותו תוכלו להבין מה תנאי ההפעלה.
 
אחרי בדיקה מעמיקה אייג'ווין מצליחה להבין באופן מעורפל מה דרישות החפץ. יש שלושה מהם.
הראשונה היא מין המשתמש, שמתברר כנקבה
השני יכולת הטלת לחשים טבעית הנובעת מהדם (מכשף או זעם דם)
השלישית היא למעשה הוספה על השניה, היכולת דורשת קוו דם מאוד ספציפי, אך אתם לא מצליחים להחליט מה הוא בדיוק.
 
קוויס מוציא שרביט מהתיק, מנפנף בו על איווג'ין ואומר מילים סתומות. עם הלחשים שלו יהיה לה קצת יותר מזל כשהיא מנסה לפתוח את הדלת הזו בלי להתפוצץ.

out
מטיל guidnace וtrue skill על איווג'ין. סה"כ 4+ לבדיקות שימוש חפצי הקסם הבאות שלה בדקות הקרובות (מטיל הדרכה שוב ושוב אם צריך)

נק"פ 41/41
מאגר מאגי 5/10
לחשים
דרג 0
דרג 1 (עירנות מוגברת, true skill, ריפוי שטני, קליע קסם, תחפושת אישית, הקסמת אדם)
דרג 2 (תקשור עם ישות, קרן חורכת, ראיית הנעלם, עיוורון/חירשות)
דרג 3 (ראייה למרחוק, האצה, תקשור עם יצור 2)
לחשים שנוצלו
2 דרג 1
1 דרג 3
 
קוויס נכנס במגדל הכחול, הוא מרגיש את העוצמה שנובעת מהמגדל הזה, תחושה של מקום שמכיל ידע עתיק שמרוכז כל כך הרבה זמן באותו המקום שהוא מקבל כבר חיים משל עצמו, תודעה שמתפתחת כל הזמן הזה. והידע הזה נכנס גם אליו. קוויס מרגיש את התודעה שלו נפתחת לכיווני מחשבה חדשים, מבין פתאום ברגע נוסחאות של לחשים חזקים יותר משהכיר, ממהר לרשום אותן בספר שלו לפני שנכנס למגדל. רק הנוכחות של המגדל הזה, של התודעה העצומה הזאת, נותנת לו כוח, והוא משתוקק כבר ללמוד את הסודות של המגדל, ואולי גם לדעת מה המטרה שלו בעולם הזה שאליו זומן מחדש.
 
אתם נכנסים לתוך הפורטל הסגול, העולם מהתפך ומסתחרר ואז לשניה אחת אתם רואים חדר גדול ועגול עם גרם מדרגות לאורכו, החדר גדול ומהורט היטב לפי ההבחנה המהירה שלכם או לפחות הוא היה מרוהט היטב לפני שכל הרהיטים והמדרגות נהפכים לעננת עשן שמקבלת צורה אנושית פחות או יותר והשומר נגלה לפניכם שוב.
"סורו מכאן בני תמותה! זה אינו מקום עבור סוגכם!" הדמות אומרת בזעם "זו ההזדמנות האחורה שאתן לכם ליסוג!"
 
סיילאס מטה את ראשו בסקרנות, הקופיף מטפס על פדחתו בזמן שהוא מעביר אצבע בין הפימות שלו ''ומה אם...לא? כלומר, נשים בצד את זה שהחלטת שאנחנו בני תמותה מבלי שניסית להרוג אותנו קודם...מה יקרה אם לא נקשיב? אתה תזהר עלינו?"
 
חזרה
Top