• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

קריאת הארורים [פאת'פיינדר] (3/3)

סיילאס מהרהר לרגע, ואז מוריד את הקוף מראשו ולוחש לו משהו. הקוף מסובב את ראשו במאה שמונים מעלות לכיוון סיילאס ופולט צווחה של עלבון, וסיילאס מגלגל את עיניו ''סליחה, זה לא חדש לך שייצרתי אותך רק בשביל ניסויים! תחשוב על זה ככה...אתה מקדם את המדע!".


הקוף פולט ציוץ ספקני, צועד על זרועו של סיילאס, ומפנה את ראשו הצידה בזמן שכף היד הקטנה שלו נצמדת לכף היד המוטבעת על הדלת.
 
הקוף ניגש ומניח את ידו על טבעת היד שזוהרת באור אדום בוהק והקוף צורח בכאב בעוד דמו מתחיל לרתוח ולבעבע.
בעוד זה קורה זיקוק נוצר ונשלח לשמיים, משאיר מאחוריו שובל עשן גדול וברור ממרחק.
mate
הקוף צריח להציל קשיחות לחצי ל17 או לקחת 39 נזק אש
 
גורן מציע: "תנו לי להסתכל שנייה, אולי אני אצליח לפתוח פה" מנסה לגלות איך כן אפשר לפתוח את הדלת, מנסה להסתכל אם יש איזה פתח למנעול, אולי יש איזה רמז שהשאירו הבונים של הדלת. "מה נסגר עם הדלת הזאת?" הוא תוהה
meta
מטיל עירנות מוגברת
מטיל גילוי קסם
מאגיה אם צריך: 27
 
אחרי בדיקה זהירה גורן מצליח להבין מה הדלת הזו, או ליתר דיור כף היד הטבוע בה.
טבעת היד היא למעשה חפץ קסום מתוכם ביותר המשמש כמנעול עבור המגדל, כאשר מניחים עליו את היד הוא "מופעל" וההפעלה שלו פותחת דרך למגדל.
פרץ האש למעשה לא היה מלכודת קסומה מסורתית, זה היה "כשל" של הפעלת הקסם שסביבו נארגו קסמים בשביל שהאנרגיה מה"כשל" תצא בצורה רצויה, כלומר מלכודת מכוונת.
הסיבה לכשל היא שהנוגע לא ענה על תנאי ההפעלה של החפץ, יתכן שאם תחקורו אותו תוכלו להבין מה תנאי ההפעלה.
 
"...ואנחנו צריכים את היד המקורית, או לפחות חיקוי טוב שלה, כדי לפתוח את המנעול." קוויס מסיים להסביר לחבריו את מה שהבין מהדלת, וניגש לעשות את מה שצריך לעשות עכשיו: לבדוק איזו מן יד צריך להניח כדי לפתוח את המגדל הזה.
קוויס מתחיל לנסות להיזכר ברמזים על בוני המגדל שקרא בספרייה ההיא בעיירה, אולי שם יש איזה מידע על היד ההיא.
הוא גם מנסה לדחוף לשם מקל ארוך, לראות מה זה יעשה. יד אנושית הוא יתקע שם אחר כך, כשהוא יצליח להבין את המנעול.

out
מגניב
meta

היסטוריה לידע על בוני המגדל 21
 
קוויס נזכר שהוא שמע בעבר אגדה מעורפלת על מגדל קסום שיתכן מאוד שהוא המגדל הכחול, בפרטים מאוד מתושתשים אבל משהו בסגנון של "רק בידי השומר השער יפתח" היה הרעיון הכללי.
המקל בכל אופן נשרף לאפר תוך רגעים בודדים וקוויס בקושי מצליח לשמוט אותו לפני שהלהבה מגיעה ליד שלו.
 
קוויס משרטט במקל מעגל קטן על הרצפה, מעוטר בסמלים, מניח בתוכו צרור מפתחות, וקוראא לשומר השער: "שומר הקרקעות, בעל המפתחות. אני קורא אליך - התייצב מולי ופתח את השער עליו הופקדת לשמור!"
meta
מטיל קריאה ליצור 2
https://www.d20pfsrd.com/magic/all-spells/c/contact-entity/
לחשים שנוצלו -
1 דרג 1
1 דרג 3
 
"הו, שומר אדיב" אייג'ווין צועדת קדימה ומשתמשת בקול הכי מתוק שיש לה, "בוודאי אתה עייף מלעמוד על המשמר שנים כה רבות וארוכות! אם תפתח עבורנו את השער, אני בטוחה שנוכל למצוא סוד במגדל שיוכל לשחרר אותך משירותיך, ותהיה חופשי לנצח."

META
דיפולמטיה: 11+16=27
 
בעודך מביט בדמות אתה מבין שלא מדובר ברוח עשן קבולה או משהו דומה, למעשה מדובר בסוג של לחש, הדמות הזו היא אווטר של מישהו בעל יכולות מאגיות גבוהות "שומר הדואג לכך שרק אנשים ראויים יעברו, אני שומר על הכניסה לא על היציאה"
 
הדמות מחייכת "אדם שאני מוצא ראויי, זה יכול להיות איכר שוטה שהביא לי צנונית מטוך רצון טוב או רוצח מחריד ששתף את המגדל בדם, הפקטור היחיד לאדם ראויי כאן הוא האם אני מוצא אותו ראויי" הדמות מסתכלת עליכם ואומרת "עכשיו אמרו לי מדוע אתם ראויים!"
 
סיילאס חושף את שיניו בחיוך וניגש אל הדמות, מרים אליה מבט מקומתו הנמוכה ''אה...שאלת השאלות. מי ראוי? מה זה להיות ראוי? יש שיאמרו שהייתי ראוי כי הצלתי את חייהם של אלפים במלחמה...אבל מי ששחט אותי כנראה חשב אחרת. אם אתה מסכים שלהיות ראוי זה עניין סובייקטיבי, אז אני אגיד לך מה הפרמטר האובייקטיבי - כוח'' הוא מסנן את המילה החוצה, רוקו ניתז לכל עבר ''לנו יש את היכולת והכלים להיכנס למגדל שלך, שומר יקר. אם לא תכניס אותנו בנימוס, נעשה את זה בכוח. כמובן לא נוכל להיכנס דרך הדלת הראשית'' הארס נוטף מפיו של סיילאס
''אבל גיליתי שקל בצורה מפתיעה להיכנס לבניינים אחרי שהפלת להם את כל הקירות. אנחנו היינו מספיק נחושים כדי לברוח ממלתעות הגיהנום, חבר יקר. אתה חושב שלחש אש וכמה חידות קריפטיות יעצרו אותנו? אתה מוזמן לנסות" החיוך של סיילאס גדל לגודל לא טבעי, והוא מסחרר את אחד מסכיני המנתחים שלו על אצבעותיו ''נראה איך זה ישתלם לך. המגדל הזה יפתח בפנינו בדרך זו או אחרת, השאלה היא לא האם, אלא איך - והאם אתה תשרוד אחרי שנעשה את זה''
 
חזרה
Top