• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

קריאת הארורים [פאת'פיינדר] (3/3)

"טוב, אין לי מושג מה הסיפור שלו, אם הוא בצד הנכון של המפה הפוליטית, ואם יש למפה הפוליטית הזו צד נכון בכלל." אומר קוויס. "לכן חשבתי לעצמי לברר מי זה הבחור הזה לפני שאני מדבר איתו ישירות." הוא מטביע שש מילים בכחול זורח בעץ - "בוא מחר בחצות אל המקום שסוכם" הוא כותב שם לפני שהולך מהמקום. עכשיו נראה אותו מגלה מה המקום שסוכם.
 
סיילאס מדשדש בכבדות בין העצים, עד שהוא מבחין בהודעה. הוא מוחא כף בהתרגשות, והצחקוק המוזר בוקע מפיו שוב פעם ''אוו, איזה יופי! החברים שלנו השאירו לנו מתנה!" הוא מרים את הקוף המוטנטי ומצמיד את האף שלו לבליטה המוזרה שנמצאת בין עיניו האדומות של התפלץ הקטן.
''אנחנו אוהבים מתנות, נכון?". הקוף מטפס על ראשו של סיילאס, מתיישב על האיזור המקריח יותר, ופולט ציוץ-שריקה מרוצה.

סיילאס ניגש לאותיות ובוחן אותן בעיון, אצבעותיו השמנות מחליקות על אחד מלהבי המנתחים שלו בהיסח הדעת. הוא מצמיד את אפו לקרקע ומרחרח אותה, נותן לקוף לנהוג כמוהו, ומשיב את הלהב למקומו תוך כדי. הוא נעמד, מנקה את ברכיו מעפר, ומגחך.
''מתנה מורכבת ביותר הם השאירו! אני מציע שנלך לראות אם נוכל לבקש מהם רמז, אתם לא חושבים?".

הנשר מתחכך שנית ברגלו של סיילאס, וזה טופח על ראשו המשורין בחיבה ומצביע למעלה ''עוף גבוה, ידידי! חפז את החברים החדשים שלנו!". הנשר עף בצווחה ומתחיל להקיף את סיילאס במעגלים מתרחבים בשמים, תמיד מחפש לראות האם הוא מוצא את שני הארורים האחרים.
Meta
בדיקת השרדות לסיילאס כדי לעקוב אחרי מי שהשאיר את ההודעה
12+11=23
 
אייג'ווין וקוויס צועדים בדרך לעיירה מצחקקים על הבדיחה שלהם, הם פונים בשביל ורואים את סיילאס נשען על עץ ממתין לכם, זה נראה כאילו הוא המתין לכם כבר הרבה זמן... אם מתעלמים מהעובדה שהוא מתנשף ומזיע בכבדות...
 
סיילאס מושך בכתפיו ''אין לי זמן למשחקים! העולם לא מחכה לאיש, ובמיוחד לא למתים!. היו לי תכניות גדולות, הם רצו להשתמש בראש לצרכיהם, אז השתמשתי בראש שלי כדי לברוח - שמעתי שעשיתם אותו דבר, ואני חושב שנוכל לעבוד ביחד כדי להיפטר מה'' הוא מחווה לכיוון הסינר שלו ''בעיה המשותפת שיש לנו עם הגבירות מלמטה''.
 
סיילאס, בהתעלמות בוטה מבקשתו האחרונה של קוויס, מהנהן ודוחק את הנשר קדימה בעדינות ברגלו ''קדימה, תגיד שלום לחברים שלנו! הם יעזרו לנו!"
הנשר, לבוש בשריון שנראה כאילו הוא תפור מפרוות ועורות של חיות אחרות, מדדה באיטיות לכיוון אייג'ווין ומותח את צווארו הקירח והמיובל בזהירות.

סיילאס מגרד את הקוף שלו מתחת לסנטר ''לצערי את החבר האחר שלי אני לא אתן לכם ללטף...הנשיכה שלו עשויה לשאת לפחות מחלה אחת שאתם לא רוצים לחטוף" הוא מצחקק, לרגע, ואז מרצין.

''חשבתי שזה המקום המיועד, חברי היקר!'' הוא מושיט יד שמנמנה וטופח על כתפו של קוויס, ואז מפנה את עיניו החרוזיות לאייג'ווין ''בזכותכם, האמת היא. מה שלא עשיתם שם, זה ערער את הבוסיות בצורה רצינית. מספיק כדי שאוכל לשים יד על חלק מציוד המעבדה הישן שלי, לתפוס את אחד השטנים שמסתובבים שם, ו...להשתמש בו עד שהצלחתי לפתוח שער זמני.''

הוא מעביר יד על ראשו ונאנח ''השער עבד, אבל השיער שלי לא אוהב מעברים בין מימדיים, מסתבר. לא שיצא לי לעבור ביותר מדי כאלה לפני שמתתי!" הוא פולט את הצחוק השורקני שלו שוב.
 
"לא ברור? הוא אחד מקבוצה אחרת שהשיגור השתבש לו. אגב אם אתה כבר כאן מה קרה איתך? אתה ניסית לברוח מהגהינום?" הוא לוחש
לא לפני שהוא בודק שהשטח נקי מאזניים חטטניות.
meta
תפיסה +15 בגלל עירנות מוגברת. גלגל לי בחשאיות, אני לא אמור לדעת מה יצא.
 
סיילאס מושך בכתפיו ''כמו שציינתי, ברחתי בהצלחה. אם כי אני מנחש'' הוא עוצר ומשפשף את איזור עצום החזה שלו בזעף ''שבסוף החברות שלנו יבואו אחרינו, אלא אם נטפל בסימנים האילו. השם שלי הוא סיילאס מסכת עצם'' הוא קד קידה עמוקה וטופח על המסכה שתלויה כעת על החגורה שלו ''מנתח מהמעלה הראשונה, לשירותכם ולשירות כל העולם. אז..'' הוא מחכך את כפות ידיו ''מה עושים עכשיו?"
 
"הולכים למקום המפגש שלנו, המגדל הכחול. לא הצלחתי לברר בדיוק מה יש שם כי מי שנכנס לשם לא יצא, אבל נכנסו לשם גם כמה שדים בתקופת המלחמה הגדולה וזה אומר שיש שם מידע שאי אפשר להשיג בעולם הזה."
 
סיילאס מהרהר לרגע ''לחדש את מלאי השיקויים והחומרים שלי יהיה נחמד, כמו גם לאכול ארוחה טובה - לא שתיתי בירה טובה מאז שמתתי'' הוא פולט צחוק צווחני, ואז נעשה מודאג לרגע ''אני רק מקווה שהסוג שאני אוהב עוד מיוצר...'' ואז מושך בכתפיו ''טוב, שנלך?" הוא מצביע על העיר.
 
אתם חוזרים לעיירה וממלאים את המלאי שלכם מחדש.
לאחר מכאן אתם פונים לעבר המגדל הכחול, עחרי מספר שעות אתם מגיעים לעבר המגדל הכוחול, המגדל הגדול והגבוהה חסר חלונות ונראה שעשוי מיקשה אחת מלבד הדלת שלו, הדלת כחולה גם היא וחסרת ידיות, במקום זאת במרכזה יש טביעת יד אדומה.
מה אתם עושים?
 
חזרה
Top